Waaahhh zin zin zin
Vrees alleen nogal voor de terugreis, supergaar terug rijden anderhalf uur 
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Loudness Maassilo (14-11-2015 Maassilo Rotterdam)
- View the latest post: Loudness 2026 (5 april 2026, Maassilo Rotterdam)
- View the latest post: Loudness 2019 (16-11-2019, Maassilo, Rotterdam)
- View the latest post: Hardtraxx Meeting: Loudness (10-12-2011, Maassilo Rotterdam)
- View the latest post: PRSPCT XL34 (29-11-25, Maassilo, Rotterdam)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
Iets van 2 uur terug rijden ..Firetrap wrote:Waaahhh zin zin zinVrees alleen nogal voor de terugreis, supergaar terug rijden anderhalf uur
Gaan er nog mensen vanuit Den Haag? Anders moet ik alleen reizen 
U'r aanwazig?jRn wrote:Gaan er nog mensen vanuit Den Haag? Anders moet ik alleen reizen
Ik denk dat de zaal daar dus ook gaat zijn, en niet in de lounge area van vorige editie. Dat zou betekenen dat je nergens meer ff rustig kan zitten, muntjes en eten kan halen enzTiMOTHYb wrote:Ja idd, beneden ofzo onder een trap was nog een gebied kan ik me herinneren?
Daar is Loudness ook niet voor bedoeld, hè ..Rawbin wrote:Ik denk dat de zaal daar dus ook gaat zijn, en niet in de lounge area van vorige editie. Dat zou betekenen dat je nergens meer ff rustig kan zitten, muntjes en eten kan halen enzTiMOTHYb wrote:Ja idd, beneden ofzo onder een trap was nog een gebied kan ik me herinneren?
Voor muntjes halen? Nee maar toch wel handig.
Heel onwaarschijnlijk dat ik nog ga
Als ik ga, kan je me in ieder geval herkennen aan krukken, die ga ik zoiezo even proberen op te eisen..
Nee, niet wazig maar misschien wel aanwezig. Even kaartje zien te scoren!patrickjeb wrote:U'r aanwazig?jRn wrote:Gaan er nog mensen vanuit Den Haag? Anders moet ik alleen reizen
Als je dan maar niet zo'n ketchup song achtige dans gaat doen als op je avatar, dat is verboden op Loudness!

After bij jou toch?Klos wrote:Iets van 2 uur terug rijden ..Firetrap wrote:Waaahhh zin zin zinVrees alleen nogal voor de terugreis, supergaar terug rijden anderhalf uur
welcome coffee, cola en af en toe een red bulletje
Gewoon op de metro wachten
Is voor echte bikkels!
Met ontbijtje ofcSainen wrote:After bij jou toch?Klos wrote:Iets van 2 uur terug rijden ..Firetrap wrote:Waaahhh zin zin zinVrees alleen nogal voor de terugreis, supergaar terug rijden anderhalf uur
welcome coffee, cola en af en toe een red bulletje
Goed nieuws (voor mezelf). Gaan wss toch met de auto
Wat een hoop gedoe en gewacht gaat dat schelen, heeft melij met OV-gangers

Wat een hoop gedoe en gewacht gaat dat schelen, heeft melij met OV-gangers
MacarenazzzZNando wrote:Als je dan maar niet zo'n ketchup song achtige dans gaat doen als op je avatar, dat is verboden op Loudness!![]()
Die werd vorige keer wel nog gedaanTiMOTHYb wrote:MacarenazzzZNando wrote:Als je dan maar niet zo'n ketchup song achtige dans gaat doen als op je avatar, dat is verboden op Loudness!![]()
View on YouTube
Maar onze grote vriend Erik is gwoon zo gek als een deur.. xD
Klote man. Ik zou ooit wel is een feestje willen doen op krukken voor de ervaring, maar niet deze.XtD wrote:Heel onwaarschijnlijk dat ik nog gaAls ik ga, kan je me in ieder geval herkennen aan krukken, die ga ik zoiezo even proberen op te eisen..
haha ik moest lachenRawbin wrote:Die werd vorige keer wel nog gedaanTiMOTHYb wrote:MacarenazzzZNando wrote:Als je dan maar niet zo'n ketchup song achtige dans gaat doen als op je avatar, dat is verboden op Loudness!![]()
![]()
View on YouTube
Zijn er nog meer mensen die deze trein hebben?

Last edited by Guido on 08 Dec 2011 20:17, edited 1 time in total.
Liever ga ik natuurlijk fit en vol stampen, maar het is even niet anders. Zou al heel blij zijn als ik er de hele avond stil kon staan.. Dus als het kan ga ik het gewoon proberen!93Wesley93 wrote:Klote man. Ik zou ooit wel is een feestje willen doen op krukken voor de ervaring, maar niet deze.XtD wrote:Heel onwaarschijnlijk dat ik nog gaAls ik ga, kan je me in ieder geval herkennen aan krukken, die ga ik zoiezo even proberen op te eisen..
Of je gaat alles even vastleggen op film en een Loudness dvd uitbrengen?!XtD wrote:Liever ga ik natuurlijk fit en vol stampen, maar het is even niet anders. Zou al heel blij zijn als ik er de hele avond stil kon staan.. Dus als het kan ga ik het gewoon proberen!93Wesley93 wrote:Klote man. Ik zou ooit wel is een feestje willen doen op krukken voor de ervaring, maar niet deze.XtD wrote:Heel onwaarschijnlijk dat ik nog gaAls ik ga, kan je me in ieder geval herkennen aan krukken, die ga ik zoiezo even proberen op te eisen..
Haha, snap wel dat je natuurlijk liever vol wilt gaan op Loudness.
Ik hoop eigenlijk wel wat Machine platen te horen in die 3 uur D&R en CO2