Hahaha Ewrik weer. Hij doet em nog altijd elk feest...Rawbin wrote:Die werd vorige keer wel nog gedaanTiMOTHYb wrote:MacarenazzzZNando wrote:Als je dan maar niet zo'n ketchup song achtige dans gaat doen als op je avatar, dat is verboden op Loudness!![]()
![]()
View on YouTube
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Loudness Maassilo (14-11-2015 Maassilo Rotterdam)
- View the latest post: Loudness 2026 (5 april 2026, Maassilo Rotterdam)
- View the latest post: Loudness 2019 (16-11-2019, Maassilo, Rotterdam)
- View the latest post: Hardtraxx Meeting: Loudness (10-12-2011, Maassilo Rotterdam)
- View the latest post: PRSPCT XL34 (29-11-25, Maassilo, Rotterdam)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
-
MHardtraxxer
- 304 posts member since 2011
- last seen Nov 2013
Als jij een beetje een goede camera voor me hebt wil ik best een beetje filmen hoor93Wesley93 wrote:Of je gaat alles even vastleggen op film en een Loudness dvd uitbrengen?!![]()
Haha, snap wel dat je natuurlijk liever vol wilt gaan op Loudness.
Als ik nog een verzoeknummer mag aanvragen;
Main Concern - Pineapple
Main Concern - Pineapple
Ik kan uit ervaring spreken dat op krukken en los gaan geen goede combinatie is. Het kan wel maar beperkt! Maar in ieder geval sterkteXtD wrote:Heel onwaarschijnlijk dat ik nog gaAls ik ga, kan je me in ieder geval herkennen aan krukken, die ga ik zoiezo even proberen op te eisen..
Ik heb Feestfabriek met een brace om gedaan, kan ook uit ervaring zeggen dat dat godse kut is
Klote dat je niet kan daardoor, blessures zijn hoerig
Dikke thanks gaat uit naar James, super chill dat ik kan meerijden
Klote dat je niet kan daardoor, blessures zijn hoerig
Dikke thanks gaat uit naar James, super chill dat ik kan meerijden
Ja nouja, ik word morgen geopereerd en ik heb me al weken lopen verheugen op dit feest, dus ook al kan ik in de zaal staan de hele avond dan ben ik al blij 
Jha man, ik hoop t beste voor jou! Als je naar zo een feest hebt uitgekeken en moet dan passen is echt kutter dan er aanwezig zijn en rond kijken hoe iedereen stampt
.
Ik hoop echt dat er spontaan een dodelijke ziekte uitbreekt die een paar loudness slachtoffers raakt op Partyflock, dan kan ik de kaartjes erfen.
Ja ook al een beetje op mijn kaartje azen.. Jij gaat over lijken 
Moet je mijn kaartjes hebben? Ik ben toch ziek...
Ain't going to happen!
Ain't going to happen!
Ik heb (helaas) een kaartje over vanwege Mandi die afzegt (te druk op t moment met andere dingen). PM als je interesse hebt, kaartje gaat naar degene die ik het beste ken of het beste mag als er meerdere reageren 
Ik wil hem hééééééél graag overnemen. Alleen ik ken je (helaas) niet 
Ik wil best een tientje of meer extra betalen om hem toch over te kunnen nemen, want zeg nou eerlijk.. Dit feest moet je bij zijn!
Ik wil best een tientje of meer extra betalen om hem toch over te kunnen nemen, want zeg nou eerlijk.. Dit feest moet je bij zijn!
-
G
geloof me, PNX is te vertrouwenjRn wrote:Ik wil hem hééééééél graag overnemen. Alleen ik ken je (helaas) niet
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Zoek je ruzie?Nando wrote:Kut E-Force.
Ik bedoelde meer dat hij mij niet kent, mocht dat meespelen Kasper.KSwoosh wrote:geloof me, PNX is te vertrouwenjRn wrote:Ik wil hem hééééééél graag overnemen. Alleen ik ken je (helaas) niet
-
G
ik las het daarna ook iddjRn wrote:Ik bedoelde meer dat hij mij niet kent, mocht dat meespelen Kasper.KSwoosh wrote:geloof me, PNX is te vertrouwenjRn wrote:Ik wil hem hééééééél graag overnemen. Alleen ik ken je (helaas) niet
Als jou klappen net zo slap en zacht zijn als zijn kicks maak ik me niet druk.Duruz wrote:Zoek je ruzie?Nando wrote:Kut E-Force.
Maar aangezien jij bevriend met PNMRMX bent, Kasper kan jij zijn kaartje kopen voor
Mij?
Mij?
Nando wrote:Als jou klappen net zo slap en zacht zijn als zijn kicks maak ik me niet druk.Duruz wrote:Zoek je ruzie?Nando wrote:Kut E-Force.
Hater
Zondag word het dus heel de tijd E-force draaien
Neeeeeeeeeeee! Ik wil house zondag
©Jamz
©Jamz
HahaOlijfboompje wrote:
Hater
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Zondag?Olijfboompje wrote:
HahaNando wrote:HahaOlijfboompje wrote:
Hater
Zondag word het dus heel de tijd E-force draaienAls je me iets leuks geeft waardoor het me niet meer boeit, dan vergeef ik het je.
Stille hints zijn stil.
Je wilt niet weten wat voor leuks wij allemaal hebben liggen dit weekend.
Denk dat je nog nooit zoveel leuks hebt gezien
Je hebt 'miauw miauw' van Isis en je hebt ook nog andere 'miauw miauw'. Ik denk dat je beide wel leuk vindt.Nando wrote:HahaOlijfboompje wrote:
Hater
Zondag word het dus heel de tijd E-force draaienAls je me iets leuks geeft waardoor het me niet meer boeit, dan vergeef ik het je.