Daveytl wrote: Earn yourself a quick death
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Loudness Maassilo (14-11-2015 Maassilo Rotterdam)
- View the latest post: Loudness 2026 (5 april 2026, Maassilo Rotterdam)
- View the latest post: Loudness 2019 (16-11-2019, Maassilo, Rotterdam)
- View the latest post: Hardtraxx Meeting: Loudness (10-12-2011, Maassilo Rotterdam)
- View the latest post: PRSPCT XL34 (29-11-25, Maassilo, Rotterdam)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
Klopt!El Mare wrote:Dat was toch lijn D en dan bij de Maashaven uitstappen, 3e halte boven de grond toch?
Volgens mij ben ik niet uit stage 2 te krijgen alleen bij eforce zal het daar wel te druk worden ben ik bang 
Mja maar daar heb ik ook al niks mee over het algemeenEl Mare wrote:Daar is een perfecte oplossing voor, B-Front
Wanneer dit het geval is dan is mijn avond al volmaakt
Zo erg stink ik ook weer niet..dawasiknie wrote: Volg de chemische stanken...
Echt kippevel bij dat stukje!Prefix wrote:Daveytl wrote: Earn yourself a quick death
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Tram? Metro toch?patrickjeb wrote:Mensen die via Utrecht gaan en de trein van ong 20.30 nemen, dan 21:10 op Rotterdam centraal en om 21:29 de tram om rond kwart voor 10 bij de maassilo te zijn?
Ik kom vanuit Maastricht>Eindhoven>Rotterdam, volgens de planner zijn we dan om 21:34 bij de Maassilo met de metro.
Oh, dacht altijd dat het 'burn' wasPrefix wrote:Daveytl wrote: Earn yourself a quick death
Aan wie van de DJ's die zaterdag @ Loudness draaien hebben jullie hem meegegeven?
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Bob heeft hem.. Draaide hem op Thrillogy. Godsamme, B-Front of E-Force tegelijkertijd. Balen man.Daveytl wrote:Oh, dacht altijd dat het 'burn' wasPrefix wrote:Daveytl wrote: Earn yourself a quick death![]()
Aan wie van de DJ's die zaterdag @ Loudness draaien hebben jullie hem meegegeven?
-
DHardtraxx Veteran
Ik doe hoogstwaarschijnlijk ook met jullie meeG1LL wrote:Grappig dat Dawasiknie en ik iedereen gaan vertellen hoe erg ze Zany hebben gemist na Loudness :p
Duruz wrote: Bob heeft hem.. Draaide hem op Thrillogy. Godsamme, B-Front of E-Force tegelijkertijd. Balen man.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Ik ga ook gewoon naar Zany hoor
vanaf 4 uur welteverstaan, eerst nog even Degos & Re-Done meepikken.
Hoe laat gaat trouwens de eerste metro terug naar het station, ik zie hier 7:53 staan, hoop toch niet dat dat waar is
Hoe laat gaat trouwens de eerste metro terug naar het station, ik zie hier 7:53 staan, hoop toch niet dat dat waar is
-
DHardtraxx Veteran
Dakpan wrote:Duruz wrote: Bob heeft hem.. Draaide hem op Thrillogy. Godsamme, B-Front of E-Force tegelijkertijd. Balen man.
-
DHardtraxx Veteran
Jua dat is wel waar. Vorig jaar ook dramatisch lang in de kou zitten wachten. Denk dat het dit keer maar een taxi wordt.PierrePruuk wrote:Ik ga ook gewoon naar Zany hoorvanaf 4 uur welteverstaan, eerst nog even Degos & Re-Done meepikken.
Kut E-Force.
Zit nog steeds te twijfelen tussen CO2 en Zany.. Liggen die 2 zalen dicht bij elkaar?
Zit nog steeds te twijfelen tussen CO2 en Zany.. Liggen die 2 zalen dicht bij elkaar?
Volgens mij half 8 normaal gesproken. Niet dat dat veel uitmaakt, tijden zijn nog steeds ontzettend klote. En dan die kou erbij. Auto ftwPierrePruuk wrote:Ik ga ook gewoon naar Zany hoorvanaf 4 uur welteverstaan, eerst nog even Degos & Re-Done meepikken.
CO2 = Who Wants This volgens die poll dus dat mag ik echt niet missen. Of Zany meot hem ook draaien maar dat zou me aardig verbazen.Nando wrote:Kut E-Force.
En grote kans op Scary Noises. En sowieso (bijna) al hun eigen werk. Denk niet dat Zany daar tegen op kan. Wordt waarschijnlijk toch grotendeels hard Fusion werk.Pommer wrote:CO2 = Who Wants This volgens die poll dus dat mag ik echt niet missen. Of Zany meot hem ook draaien maar dat zou me aardig verbazen.Nando wrote:Kut E-Force.
Denk er nu ook steeds meer over na om gewoon naar CO2 te gaan, als Zany komt aanzetten met Squared (Lekker-nummer-maar-niet-voor-Loudness) zou ik dat wel jammer vinden. Wordt waarschijnlijk een beslissing op het moment zelf.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Hmm hier staat dat er om de paar minuten eentje komt...
http://www.ret.nl/reizen-met-ret/reisad ... ravelType=
Zou zwaaar beter zijn.
Heb overigens nog steeds niet echt veel zin
http://www.ret.nl/reizen-met-ret/reisad ... ravelType=
Zou zwaaar beter zijn.
Heb overigens nog steeds niet echt veel zin
De achterkant van de 1e zaal zit precies tegen de voorkant van de 2eNando wrote:Kut E-Force.
de eetzaal van de vorige keer dus? hopen dat dat wel goed gaat met het geluiddawasiknie wrote:De achterkant van de 1e zaal zit precies tegen de voorkant van de 2eNando wrote:Kut E-Force.
Kan het niet ook die ene gare gang zijn waar isense de vorige keer zo'n filmpje had gemaakt?
Last edited by tommetjeuh on 08 Dec 2011 19:06, edited 1 time in total.
Ja idd, beneden ofzo onder een trap was nog een gebied kan ik me herinneren?
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Dát is pas 'Underground'TiMOTHYb wrote:Ja idd, beneden ofzo onder een trap was nog een gebied kan ik me herinneren?