Fuck The Drummachine ook 100% zeker.NickDB wrote:Tracklist van Mind Dimension zijn set. Dit was zo vet![]()
1)Mind Dimension - The Intensity of Sound(Loudness Tool)
2)Freakshow - Something Inside
3)Mind Dimension - Liberator
4)Main Concern & Hardstyle Mafia - Survive
5)Sasha F & Rooler - Number 23
6)Radiance & Mind Dimension - Wait For You
7)Mind Dimension & Existenze - Double Damage(Loudness Edit)
8)Density - Specymen (D-Verze Remix)
9)Main Concern - Ultimate Reality
10)Malice & Adventum - Concentr8
11)Mind Dimension - Dark Angel
12)Vazard - Fall
13)Mind Dimension - Fear Me
14)Hardstyle Mafia & YunaXofficial - Sound Of Victory
15)Mind Dimension & Rooler - Nothing
16)Vazard - The Debt
17)Mind Dimension & Malice - Demons
18)Vazard - Who I Really Am
19)Malice & Rooler - Destructive Acts
20)Mind Dimension - D.M.M
21)Rebelion - Rawfare
22)Warface - Mutilate & Destroy
23)Main Concern - Psychological Warfare
24)Main Concern - Gravity (Mind Dimension Remix)
25)Wavolizer - Sympho
26)Vazard - Obey
27)N-Vitral - Such Kick
28)Igneon System & [KRTM]] - Jack N7
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
Mijn dank is groot voor de vermelding van Reactivating The Bionicle, was de enige track die ik live niet kon plaatsen. B-Front draaide btw 4 nieuwe tracks waarvan de tracknamen nog niet bevestigd zijnflevoboys wrote:Loudness was weer top! Ik heb het meeste genoten van de sets van B-Front, Degos & Re-Done en Low Profile.
Mijn verslag staat hier online:
https://partyflock.nl/report/13128:Loudness
Ik heb letterlijk 9 keer sub sonik - go! gehoord. Vind dat toch wel een beetje teveel van het goede..
Leuk verslagje, je hebt trouwens wel erg veel tracks onthouden moet ik zeggen.flevoboys wrote:Loudness was weer top! Ik heb het meeste genoten van de sets van B-Front, Degos & Re-Done en Low Profile.
Ik voel me aangesproken.- Losgaangehalte vooraan tijdens de set van Low Profile
He he danChroman wrote:Fuck The Drummachine ook 100% zeker.NickDB wrote:Tracklist van Mind Dimension zijn set. Dit was zo vet![]()
1)Mind Dimension - The Intensity of Sound(Loudness Tool)
2)Freakshow - Something Inside
3)Mind Dimension - Liberator
4)Main Concern & Hardstyle Mafia - Survive
5)Sasha F & Rooler - Number 23
6)Radiance & Mind Dimension - Wait For You
7)Mind Dimension & Existenze - Double Damage(Loudness Edit)
8)Density - Specymen (D-Verze Remix)
9)Main Concern - Ultimate Reality
10)Malice & Adventum - Concentr8
11)Mind Dimension - Dark Angel
12)Vazard - Fall
13)Mind Dimension - Fear Me
14)Hardstyle Mafia & YunaXofficial - Sound Of Victory
15)Mind Dimension & Rooler - Nothing
16)Vazard - The Debt
17)Mind Dimension & Malice - Demons
18)Vazard - Who I Really Am
19)Malice & Rooler - Destructive Acts
20)Mind Dimension - D.M.M
21)Rebelion - Rawfare
22)Warface - Mutilate & Destroy
23)Main Concern - Psychological Warfare
24)Main Concern - Gravity (Mind Dimension Remix)
25)Wavolizer - Sympho
26)Vazard - Obey
27)N-Vitral - Such Kick
28)Igneon System & [KRTM]] - Jack N7
Jammer dat het geluid in zaal 2 zó zaad was dat ik ondanks de zieke trackkeuze en de sfeer niet lekker in het setje kwam en dus maar weg ben gegaan. 
Hahahaha wat gruwelijk triest.yowan wrote:Ik heb letterlijk 9 keer sub sonik - go! gehoord. Vind dat toch wel een beetje teveel van het goede..
Setje van B-Front ziet er trouwens super uit.
Edit: laat maar je had hem al zag ikDL22 wrote:Ik vroeg het aan iemand naast me die de tekst meezong, het enige wat ik me er van herinner is Neophyte![]()
Of hij zat er gewoon grandioos naast
Thanks!Pipa wrote:Altijd fijn jouw verslagjes!flevoboys wrote:Loudness was weer top! Ik heb het meeste genoten van de sets van B-Front, Degos & Re-Done en Low Profile.
Graag gedaan! Erg tof dat hij die draaide. Ik moest wel even in mijn geheugen graven welke plaat dit nou wasPaultheone wrote:Mijn dank is groot voor de vermelding van Reactivating The Bionicle, was de enige track die ik live niet kon plaatsen. B-Front draaide btw 4 nieuwe tracks waarvan de tracknamen nog niet bevestigd zijnflevoboys wrote:Loudness was weer top! Ik heb het meeste genoten van de sets van B-Front, Degos & Re-Done en Low Profile.
HahaJoey wrote:Leuk verslagje, je hebt trouwens wel erg veel tracks onthouden moet ik zeggen.flevoboys wrote:Loudness was weer top! Ik heb het meeste genoten van de sets van B-Front, Degos & Re-Done en Low Profile.
Ik voel me aangesproken.- Losgaangehalte vooraan tijdens de set van Low Profile
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
B-Front
Wat een set was dat zeg! Echt super!
Voor de rest vooral van alles en wat bedanst, beluisterd en bekeken.
Over Dual Decimation: Ik heb ze zelf niet gezien of misschien heel even dus ik heb niks qua fouten gehoord. Maar ik vind het wel zonde dat je zoiets verpest. Ze worden niet voor niks uit genodigd. Maar je moet op z'n minst basic kunnen draaien als je voor een feest als Loudness wordt uitgenodigd vind ik.
Dit zegt me dat ze het draaien te weinig hebben geoefend.. Zonde! Ik vind het soms haast leuker dan produceren zelf.
Voor de rest vooral van alles en wat bedanst, beluisterd en bekeken.
Over Dual Decimation: Ik heb ze zelf niet gezien of misschien heel even dus ik heb niks qua fouten gehoord. Maar ik vind het wel zonde dat je zoiets verpest. Ze worden niet voor niks uit genodigd. Maar je moet op z'n minst basic kunnen draaien als je voor een feest als Loudness wordt uitgenodigd vind ik.
Dit zegt me dat ze het draaien te weinig hebben geoefend.. Zonde! Ik vind het soms haast leuker dan produceren zelf.
Zag in een post van ze wel dat ze erg zenuwachtig waren, kan me er wel iets bij voorstellen, maar dan nog vind ik dat je wel een basis moet hebben om op terug te vallen.
1 of 2 biertjes opdrinken om de scherpe randjes er af te halen en een nummertje simpel overmixen moet wel te doen zijn lijkt me...
1 of 2 biertjes opdrinken om de scherpe randjes er af te halen en een nummertje simpel overmixen moet wel te doen zijn lijkt me...
Hier zie je ze ook voorbereiden... met een Numark Mixtrack
https://www.facebook.com/dualdecimation ... 87/?type=3
Tsja, als je weet wat het verschil is met CDJ's moet je daar in principe ook wel uitkomen lijkt me. Als je niet te afhankelijk bent van de sync knopChroman wrote:Hier zie je ze ook voorbereiden... met een Numark Mixtrackhttps://www.facebook.com/dualdecimation ... 87/?type=3
Maargoed het ziet er wel lullig uit als je daarop moet oefenen terwijl je op fucking Loudness mag draaien.
Enorm naar m'n zin gehad! Geluid in zaal 2 viel me helaas wel wat tegen.
De entree/uitstroom had wel écht handiger gemogen, wat was dit dramatisch zeg.
B-Front, Deetox & Delete
(Had bij Delete gehoopt op wat oudere plaatjes af en toe, maar dit ging ook best lekker)
Degos & Re-Done + Break Zero
Voor de liefhebber nog een Tracklistje van Deetox live:
•Titan & Deetox - ID
•Break Zero & Deetox - ID (hier te vinden op 31:15)
•Deetox - Lose Control
•Duro - My Style Is Dutch (Deetox edit)
•Delete & Deetox - Alone
•Deetox - Street Movement (Sub Zero Project Remix)
•Deetox - Bring The Riot (Loudness edit)
•Deetox - Lower Level
•Deetox ft. Elyn - ID
•Delete & Deetox - Fatal (Live edit)
•Warface & Deetox - Chaos Reign (Live edit)
•Deetox & Delete - Do Or Die (Rebelion Remix)
•E-Force & Deetox - Rawness (Live edit)
•Deetox ft. MC Nolz - Trigger (Hardcore edit)
De entree/uitstroom had wel écht handiger gemogen, wat was dit dramatisch zeg.
B-Front, Deetox & Delete
Degos & Re-Done + Break Zero
Voor de liefhebber nog een Tracklistje van Deetox live:
•Titan & Deetox - ID
•Break Zero & Deetox - ID (hier te vinden op 31:15)
•Deetox - Lose Control
•Duro - My Style Is Dutch (Deetox edit)
•Delete & Deetox - Alone
•Deetox - Street Movement (Sub Zero Project Remix)
•Deetox - Bring The Riot (Loudness edit)
•Deetox - Lower Level
•Deetox ft. Elyn - ID
•Delete & Deetox - Fatal (Live edit)
•Warface & Deetox - Chaos Reign (Live edit)
•Deetox & Delete - Do Or Die (Rebelion Remix)
•E-Force & Deetox - Rawness (Live edit)
•Deetox ft. MC Nolz - Trigger (Hardcore edit)
je hebt geld om je cd spelers te veroorloven of niet, ik stond de eerste keer dat we met die dure geavanceerde pioneer cdj's en mixer moesten ook wel effe te zoeken naar waar nou wat zatRickzel wrote:Tsja, als je weet wat het verschil is met CDJ's moet je daar in principe ook wel uitkomen lijkt me. Als je niet te afhankelijk bent van de sync knopChroman wrote:Hier zie je ze ook voorbereiden... met een Numark Mixtrackhttps://www.facebook.com/dualdecimation ... 87/?type=3
.
Maargoed het ziet er wel lullig uit als je daarop moet oefenen terwijl je op fucking Loudness mag draaien.
btw, vet dat onze Specymen remix minstens 3 keer voorbij is gekomen
Was wel mooi om jullie erop zien gaan tijdens Mind DimensionDistinctive wrote:btw, vet dat onze Specymen remix minstens 3 keer voorbij is gekomen![]()