b-ram wrote:AmenDjaKaPa wrote:ik hoop persoonlijk dat Prefix & Density - Breakout nog ff langskomt zaterdag
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Loudness Maassilo (14-11-2015 Maassilo Rotterdam)
- View the latest post: Loudness 2026 (5 april 2026, Maassilo Rotterdam)
- View the latest post: Loudness 2019 (16-11-2019, Maassilo, Rotterdam)
- View the latest post: Hardtraxx Meeting: Loudness (10-12-2011, Maassilo Rotterdam)
- View the latest post: PRSPCT XL34 (29-11-25, Maassilo, Rotterdam)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Dat ziek zijn mag wel is voorbij zijn nu, naar mate zaterdag nadert begint het aardig frustrerend te worden. 
Waar staan jullie ekte HT'ers eigenlijk? Lijkt me wel geinig daar beetje bij te gaan staan 
De ekte ekte coole gasten zijn degene die nooit bij de meetings zijnDjaKaPa wrote:Waar staan jullie ekte HT'ers eigenlijk? Lijkt me wel geinig daar beetje bij te gaan staan
Daar moet je heel goed naar zoeken naar aanleiding van voetsporen, geuren en uiterlijke kenmerken.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
I like candy shirt, oranje cowboyhoed..Olijfboompje wrote: uiterlijke kenmerken.
Duruz wrote:I like candy shirt, oranje cowboyhoed..Olijfboompje wrote: uiterlijke kenmerken.
Ik ben tegenwoordig meer incognito
Nou ik hoor het wel weer..
Ga wel gewoon opzoek naar HT- en Loudness shirtjes?
Ik suggereer dat je het foto topic @ off topic even checkt.DjaKaPa wrote:Nou ik hoor het wel weer..![]()
Daar staan foto's van members, zelfs ongewilde foto's, maar ze staan er wel.
Jaa al wel eens gekeken, maar denk niet dat ik me dat zaterdagavond nog kan herrinerenOlijfboompje wrote:Ik suggereer dat je het foto topic @ off topic even checkt.DjaKaPa wrote:Nou ik hoor het wel weer..![]()
Daar staan foto's van members, zelfs ongewilde foto's, maar ze staan er wel.
Degos wrote:ja die standaardPierrePruuk wrote:Solutio & The I's - ImmortalDegos wrote: zijn er nog mensen die nog meer wensen hebben?
Gangsterdwerg en Nazale zoeken nog 2 tickets, heeft iemand nog? 
Daveytl wrote: Óf Kodex- Nucleic Acid
vertrouw pf niet
maar eb het tegen job gezegt dat hij daar ook effe moet kijken
Duruz wrote:b-ram wrote:AmenDjaKaPa wrote:ik hoop persoonlijk dat Prefix & Density - Breakout nog ff langskomt zaterdag
You will not escape this chamber, you will never return!
Earn yourself a quick death
Last edited by Daveytl on 08 Dec 2011 17:49, edited 1 time in total.
Wordt gedraaidmr_vertigo wrote:Daveytl wrote: Óf Kodex- Nucleic Acid
aaahhh YES!! Door D&R?Daveytl wrote:Wordt gedraaidmr_vertigo wrote:Daveytl wrote: Óf Kodex- Nucleic Acid
Ja volgens mij stemde Thijs in met mijn voorstelmr_vertigo wrote:aaahhh YES!! Door D&R?Daveytl wrote:Wordt gedraaidmr_vertigo wrote:
Pommer/ Mod, zou je misschien ff de openingspost aan willen passen met de timetable?
Anders moet je zo veel zoeken
Volg de chemische stanken...Olijfboompje wrote:Duruz wrote:I like candy shirt, oranje cowboyhoed..Olijfboompje wrote: uiterlijke kenmerken.
Ik ben tegenwoordig meer incognito
Mensen die via Utrecht gaan en de trein van ong 20.30 nemen, dan 21:10 op Rotterdam centraal en om 21:29 de tram om rond kwart voor 10 bij de maassilo te zijn? 
Ja, goed idee, ik spreek je wel ff op msnpatrickjeb wrote:Mensen die via Utrecht gaan en de trein van ong 20.30 nemen, dan 21:10 op Rotterdam centraal en om 21:29 de tram om rond kwart voor 10 bij de maassilo te zijn?
Wij ook zoiets waarschijnlijkpatrickjeb wrote:Mensen die via Utrecht gaan en de trein van ong 20.30 nemen, dan 21:10 op Rotterdam centraal en om 21:29 de tram om rond kwart voor 10 bij de maassilo te zijn?
Wij ook rond die tijd bij de Silo hoop ik. Zin an.