Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 00:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook heel ff binnen geweest, na hardnation..
Echt een kut feest, kut sfeer en nog kutter volk wat er binnen stond. Geluid was ook niet bepaald top vond ik zo.
Had binnen een half uur dus al ruzie.. Hou er niet zo van als mannetjes eerst vervelend tegen mij gaan doen en daarna tegen mijn vriendin.
Nooit meer naar een vakantieveilingen feestje dus :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 16:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hier nog even geweest na HardNation... Controle stelde niks voor, sfeer was ver te zoeken.
Al kwamen we binnen bij Hardstyle Mafia.. Hele zaal stond STIL.. Drama gewoon..

Mn meissie die achter de bar moest werken vertelde dat er wel aardig gedraaid werd, totdat hun dus kwamen.
Afijn.. Toen Tatanka draaien moest heb ik me nog wel vermaakt. Uiteindelijk nog een half uur ofzo eerder naar huis gegaan. Mn meissie zat er doorheen (die moest werken tot 06:00).

Liep overigens echt bizar veel volk zwaar van de kaart rond. En ons groepje was 1 van de weinigen die gewoon lekker los gingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 21:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Naar dit feest toegegaan met hele lage verwachtingen, had kaartjes voor nop.
Bij binnenkomst nog wel verbaasd over de hoeveelheid volk die er was, niet afgeladen maar wel lekker.
Gizmo draaide erg lekker, goede opwarmer dus. Dutch Master draaide ook goed, behalve dan dat z'n 2e plaat er vrij hard naast lag... haha.
Isaac draaide i.m.o echt een topset.
De muziek de hele avond was erg lekker, veel oude platen die je niet vaak hoort, lekkere hits en af en toe ook een nieuw nummertje er doorheen, erg genoten. Sfeer vond ik goed op 't feest hoor! Gezellig!
Hardstyle Mafia had van mij niet gehoeven, draaiden de hele zaal dood. Alleen nummertje van Donkey Rollers - (Hardstyle Rockers?) sloeg aan bij mij. Eigen werk vond ik ruk en mixtechnisch was 't erg sloom allemaal.
Half 5 afgetaaid, moest nog naar huis rijden....
Vond 't overigens wel hinderlijk dat 't geluid niet zo hard stond... maar misschien was er na de weggeefactie van kaartjes geen budget voor een fatsoenlijk geluidssysteem.
Mijn SMSje: Waar moet ik gaan staan voor goede bass? Ik hoor 'm wel maar wil 'm voelen! Was dan ook wel op z'n plek, kicks kwamen niet lekker uit de verf door deze system...

Kortom, erg leuke avond gehad met Q-dominic, lekker gefeest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 12:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Veel gelachen en gezelligheid, maar niet in de zaal geweest eigenlijk :innocent:
Niet echt kunnen oordelen over de muziek vanwege het geouwehoer-gehalte :P
Maar van veel vrienden gehoord dat Hardstyle Mafia niet veel aan was...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 12:21 
 
Hardtraxxer

W0uT3R schreef:
Naar dit feest toegegaan met hele lage verwachtingen, had kaartjes voor nop.
Bij binnenkomst nog wel verbaasd over de hoeveelheid volk die er was, niet afgeladen maar wel lekker.
Gizmo draaide erg lekker, goede opwarmer dus. Dutch Master draaide ook goed, behalve dan dat z'n 2e plaat er vrij hard naast lag... haha.
Isaac draaide i.m.o echt een topset.
De muziek de hele avond was erg lekker, veel oude platen die je niet vaak hoort, lekkere hits en af en toe ook een nieuw nummertje er doorheen, erg genoten. Sfeer vond ik goed op 't feest hoor! Gezellig!
Hardstyle Mafia had van mij niet gehoeven, draaiden de hele zaal dood. Alleen nummertje van Donkey Rollers - (Hardstyle Rockers?) sloeg aan bij mij. Eigen werk vond ik ruk en mixtechnisch was 't erg sloom allemaal.
Half 5 afgetaaid, moest nog naar huis rijden....
Vond 't overigens wel hinderlijk dat 't geluid niet zo hard stond... maar misschien was er na de weggeefactie van kaartjes geen budget voor een fatsoenlijk geluidssysteem.
Mijn SMSje: Waar moet ik gaan staan voor goede bass? Ik hoor 'm wel maar wil 'm voelen! Was dan ook wel op z'n plek, kicks kwamen niet lekker uit de verf door deze system...

Kortom, erg leuke avond gehad met Q-dominic, lekker gefeest!


Op naar Qlimaxxxx!! ;)
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten