Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 13:56 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Je bedoelt Dynamo? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 14:02 
 

DjThera schreef:
Je bedoelt Dynamo? :innocent:


Nee nu ik die Prophet clip heb gezien ga ik op tietenjacht

Haha kidding, ik zie wel wat ik dan ga doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 14:26 
 
Organisator
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
En als het niks is, duik ik stratum in. xd

:cry:

DjThera schreef:
Je bedoelt Dynamo? :innocent:

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 18:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Het is dus uitverkocht, ten minste, dat staat in een mail van Dutch Master

Citaat:
Tomorrow Dutch Master will be one of the main acts at Kings of Hardstyle. Beursgebouw Eindhoven The Netherlands! Party is SOLD OUT! The new Dutch Master track called Circles will be played for the first time at this party!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 18:40 
 

Uitverkocht, met de mensen die ik ken en gaan hebben ze nog 48 kaartjes ofzo haha dan snap ik t best dat t is uitverkocht :lol: \

Nou welke hardtraxxers gaan er allemaal? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 21:50 
 
Artiest

ik ga erheen, hardstyle mafia mag ik niet missen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 07:31 
 
Hardtraxxer

Net weer thuis, superfeest gehad totdat hardstyle mafia begon. Gefeliciteerd met de hele tent dood draaien mannen :thumbdown: Had geen zin meer na een uur om nog langer uit te zitten, Helaas tatanka gemist dus!
Wel stuk beter georganiseerd feest dan ik had gedacht! Geluid had iets harder gemogen dat wel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 11:05 
 
Artiest

Q-Dominic schreef:
Net weer thuis, superfeest gehad totdat hardstyle mafia begon. Gefeliciteerd met de hele tent dood draaien mannen :thumbdown:

want?

persoonlijk vond ik ze een kneiter goeie set draaien :) maarja, je moet maar van spoontech houden

-edit-

snap ook niet waarom ze HSM op dit feest hebben gezet, beter worden ze neergezet op bijv Loudness!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
Q-Dominic schreef:
Net weer thuis, superfeest gehad totdat hardstyle mafia begon. Gefeliciteerd met de hele tent dood draaien mannen :thumbdown:

want?

persoonlijk vond ik ze een kneiter goeie set draaien :) maarja, je moet maar van spoontech houden

-edit-

snap ook niet waarom ze HSM op dit feest hebben gezet, beter worden ze neergezet op bijv Loudness!

beter worden ze thuisgelaten. amateurs. iemand een verslagje van sfeer/sets? kortom wat voor feest was het? en wat voor publiek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 13:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Pithune schreef:
Q-Dominic schreef:
Net weer thuis, superfeest gehad totdat hardstyle mafia begon. Gefeliciteerd met de hele tent dood draaien mannen :thumbdown:

want?

persoonlijk vond ik ze een kneiter goeie set draaien :) maarja, je moet maar van spoontech houden

-edit-

snap ook niet waarom ze HSM op dit feest hebben gezet, beter worden ze neergezet op bijv Loudness!

beter worden ze thuisgelaten. amateurs. iemand een verslagje van sfeer/sets? kortom wat voor feest was het? en wat voor publiek?


"dagjesvolk" Maar volledig uitverkochte tent en tegen alle verwachtingen in echt een topfeest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 13:54 
 

Hardstyle Mafia begon was echt 3x niks, wat een drama.

Dutch Master en Isaac waren opzich wel goed, die nieuwe Dutch Master plaat is wel lekker... verder wel een leuk avondje gehad. :)

En volgens mij een remix van Kodex vs Amazed - Chasing Stars gehoord, gedraaid door Dutch Master, of moet t verkeerd hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 15:18 
 
Hardtraxxer

Pithune schreef:
Q-Dominic schreef:
Net weer thuis, superfeest gehad totdat hardstyle mafia begon. Gefeliciteerd met de hele tent dood draaien mannen :thumbdown:

want?

persoonlijk vond ik ze een kneiter goeie set draaien :) maarja, je moet maar van spoontech houden

-edit-

snap ook niet waarom ze HSM op dit feest hebben gezet, beter worden ze neergezet op bijv Loudness!


Het paste gewoon totaal niet in de avond. Het ene rare nummer na het andere met lelijke doffe kicks, ziekelijk traag mixwerk, bijna het hele publiek stond gewoon een uur lang stil. Enorme anticlimax na een hele leuke set van isaac :)

Wel leuk trouwens dat de MC meerdere keren zat te verkondigen: They came all the way from Sweden for you guys!! Volgens mij zijn die gasten uit finland namelijk.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:

Wel leuk trouwens dat de MC meerdere keren zat te verkondigen: They came all the way from Sweden for you guys!! Volgens mij zijn die gasten uit finland namelijk.. :P

zal wel in de war geweest zijn met de swedish house mafia :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 16:59 
 

Q-Dominic schreef:
Pithune schreef:
Q-Dominic schreef:
Net weer thuis, superfeest gehad totdat hardstyle mafia begon. Gefeliciteerd met de hele tent dood draaien mannen :thumbdown:

want?

persoonlijk vond ik ze een kneiter goeie set draaien :) maarja, je moet maar van spoontech houden

-edit-

snap ook niet waarom ze HSM op dit feest hebben gezet, beter worden ze neergezet op bijv Loudness!


Het paste gewoon totaal niet in de avond. Het ene rare nummer na het andere met lelijke doffe kicks, ziekelijk traag mixwerk, bijna het hele publiek stond gewoon een uur lang stil. Enorme anticlimax na een hele leuke set van isaac :)

Wel leuk trouwens dat de MC meerdere keren zat te verkondigen: They came all the way from Sweden for you guys!! Volgens mij zijn die gasten uit finland namelijk.. :P


Haha, ja nu je het zegt dat stond ook op dat SMS- scherm iets van; wakker blijven MC, ze komen uit finland :lol:

En natuurlijk waren de smsjes van Hellmond van ons :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
Het paste gewoon totaal niet in de avond. Het ene rare nummer na het andere met lelijke doffe kicks, ziekelijk traag mixwerk, bijna het hele publiek stond gewoon een uur lang stil. Enorme anticlimax na een hele leuke set van isaac :)


Vind het ook maar een rare keuze voor die lineup (Kodex ook eigenlijk, maar in mindere mate). Spoontech artiest tussen een vage non-platinum mainstream bende, klopt niet helemaal :P. Weet natuurlijk niet welke platen ze hebben gedraaid, en heb weinig ervaring met spoontech spul live, maar de kicks van Delete klonken gisteren op Hard Nation super iig. Scheelt wel dat het geluid daar vooraan erg goed was (in de Theracords zaal). Zal ook wel aan smaak liggen, want ik kan me eerlijk gezegd geen hele leuke set van Isaac voorstellen ;)

Wel ben ik het met je eens dat traag mixwerk erg jammer is iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 18:05 
 
Artiest

wat een onzin over reacties over Hardstyle Mafia, jullie wisten van te voren al dat ze zouden draaien en met een beetje zoeken had je kunnen weten wat die heren draaien:

search.php?keywords=hardstyle+mafia&terms=all&author=&fid%5B%5D=4&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=Zoeken

http://www.spoontechrecords.com/

spul uit de spoontech hoek, spul uit de carnifex hoek, mindhunterz... noem maar op

als je dan met een sloom gezicht erbij staat moet je niet de artiest afkraken, aangezien ze hun eigen ding doen en daarvoor ook geboekt staan, maar de organisator, die hebben hun geboekt
hun set was goed (op wat mixfouten na, maar dat stoorde me niet echt), maar kwam niet tot hun recht door het geluid
Raw was niet de place voor dit feest, ik weet zeker dat als bijv The Machine, Degos & Re-Done ofzo er stonden dat er ook niemand los zou gaan. het was allemaal te grof.
Overigens slordig van die MC dat ze zeiden dat ze uit Zweden kwamen...

enkele nummers die ik voorbij heb horen komen:

openingsplaat: Carnifex ft TLM - Forever Hard (Hard Addicted Anthem)
Alphaverb & Intractable One - Low Frequenced Bass
Hardstyle Mafia - Freak Like Me
Hardstyle Mafia - Till The Roof Comes Off
Delete - Eden
Delete - Fuck The Formula
Vazard - Zimmersion (Hardstyle Mafia Remix)
Unknown - Kernkraft The RMX (Hardstyle Mafia Remix)
Zany & The Beholder - Annihilating
afsluiter: Mindhunterz vs Alpha2 - No Mercy
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
enkele nummers die ik voorbij heb horen komen:

openingsplaat: Carnifex ft TLM - Forever Hard (Hard Addicted Anthem)
Alphaverb & Intractable One - Low Frequenced Bass
Hardstyle Mafia - Freak Like Me
Delete - Fuck The Formula
Vazard - Zimmersion (Hardstyle Mafia Remix)
Unknown - Kernkraft The RMX (Hardstyle Mafia Remix)
Zany & The Beholder - Annihilating
afsluiter: Mindhunterz vs Alpha2 - No Mercy

Ik was er zelf niet bij, maar deze tracklist ziet er prima uit! Ik zou dit zeker hebben kunnen waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Pithune schreef:
enkele nummers die ik voorbij heb horen komen:

openingsplaat: Carnifex ft TLM - Forever Hard (Hard Addicted Anthem)
Alphaverb & Intractable One - Low Frequenced Bass
Hardstyle Mafia - Freak Like Me
Delete - Fuck The Formula
Vazard - Zimmersion (Hardstyle Mafia Remix)
Unknown - Kernkraft The RMX (Hardstyle Mafia Remix)
Zany & The Beholder - Annihilating
afsluiter: Mindhunterz vs Alpha2 - No Mercy

Ik was er zelf niet bij, maar deze tracklist ziet er prima uit! Ik zou dit zeker hebben kunnen waarderen.


Jammer van de eigen nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was de tracklist van Kodex? dan weet ik of ik iets heb gemist :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 07:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Wat was de tracklist van Kodex? dan weet ik of ik iets heb gemist :P


Heb je meneertje mash-up weer. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 10:26 
 
Artiest

p-stylez schreef:
Wat was de tracklist van Kodex? dan weet ik of ik iets heb gemist :P


something like this (not in order):

Kodex - Weekend (D-Liciouz Remix)
Waverider - Limitless
Builder - Her Voice (HHZ Remix)
Headhunterz - Power Of The Mind
Kodex - Automatic
Scope DJ - Hypersonic
Nasty Boys - Angel
Zany vs Zombie Nation - Psycedelic Zombie Trip (Mash Up)
Kodex - Believe
Amazed vs Kodex - Endless Possibilities
Kodex vs Amazed - Chasing Stars
Tuneboy - Mood To Swing
Coone & Scope DJ - Traveling
Masterflow - Power To The People
Krusaders ft Ellie - Largen Then Life
Slim Shore - Into Space
Chain Reaction - Mausparade
Dj Stephanie - Black High Heels (Amazed Remix)
Bass Modulators - Music Is My Life
TNT - Countdown
Zany - Worship
Zatox & The R3bels - Odissea
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
p-stylez schreef:
Wat was de tracklist van Kodex? dan weet ik of ik iets heb gemist :P


Heb je meneertje mash-up weer. :')

Zeg ik dat? Gewoon benieuwd naar nieuwe tracks. Zie nergens in mijn zin mashup staan ;) Als het wel zo is, vertel me maar waar het staat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Dakpan schreef:
p-stylez schreef:
Wat was de tracklist van Kodex? dan weet ik of ik iets heb gemist :P


Heb je meneertje mash-up weer. :')

Zeg ik dat? Gewoon benieuwd naar nieuwe tracks. Zie nergens in mijn zin mashup staan ;) Als het wel zo is, vertel me maar waar het staat!


Zag je er de vorige keer ook al over miepen geloof ik. Was in de shoutbox als ik het goed heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 17:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik was er pas rond half vijf,omdat we eerst naar harnation geweest waren(geniaal feest).Ik vond de sfeer echt bagger bij kings of hardstyle.Sta je ff te beuken met een paar man staat iedereen je aan te staren als of ze dat nog nooit gezien hadden.
Het zal wel een leuk feest zijn geweest.Vooral voor die 3 - 5 euro wat 90% van de zaal daar heeft moeten betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 17:43 
 
Hardtraxx Veteran

Bekende van mij zou op stap gaan in stratum en was hier beland... Kaartje had ze in de kroeg van wat mensen gehad ofz, ze vertelde dat het best druk was. Maar dat de sfeer best ver te zoeken was.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten