Je bedoelt Dynamo? 
Nee nu ik die Prophet clip heb gezien ga ik op tietenjachtwrote:Je bedoelt Dynamo?
Haha kidding, ik zie wel wat ik dan ga doen.
Nee nu ik die Prophet clip heb gezien ga ik op tietenjachtwrote:Je bedoelt Dynamo?
wrote:En als het niks is, duik ik stratum in.
wrote:Je bedoelt Dynamo?
Tomorrow Dutch Master will be one of the main acts at Kings of Hardstyle. Beursgebouw Eindhoven The Netherlands! Party is SOLD OUT! The new Dutch Master track called Circles will be played for the first time at this party!
want?wrote:Net weer thuis, superfeest gehad totdat hardstyle mafia begon. Gefeliciteerd met de hele tent dood draaien mannen
beter worden ze thuisgelaten. amateurs. iemand een verslagje van sfeer/sets? kortom wat voor feest was het? en wat voor publiek?wrote:want?wrote:Net weer thuis, superfeest gehad totdat hardstyle mafia begon. Gefeliciteerd met de hele tent dood draaien mannen
persoonlijk vond ik ze een kneiter goeie set draaienmaarja, je moet maar van spoontech houden
-edit-
snap ook niet waarom ze HSM op dit feest hebben gezet, beter worden ze neergezet op bijv Loudness!
"dagjesvolk" Maar volledig uitverkochte tent en tegen alle verwachtingen in echt een topfeest.wrote:beter worden ze thuisgelaten. amateurs. iemand een verslagje van sfeer/sets? kortom wat voor feest was het? en wat voor publiek?wrote:want?wrote:Net weer thuis, superfeest gehad totdat hardstyle mafia begon. Gefeliciteerd met de hele tent dood draaien mannen
persoonlijk vond ik ze een kneiter goeie set draaienmaarja, je moet maar van spoontech houden
-edit-
snap ook niet waarom ze HSM op dit feest hebben gezet, beter worden ze neergezet op bijv Loudness!
Het paste gewoon totaal niet in de avond. Het ene rare nummer na het andere met lelijke doffe kicks, ziekelijk traag mixwerk, bijna het hele publiek stond gewoon een uur lang stil. Enorme anticlimax na een hele leuke set van isaacwrote:want?wrote:Net weer thuis, superfeest gehad totdat hardstyle mafia begon. Gefeliciteerd met de hele tent dood draaien mannen
-edit-
zal wel in de war geweest zijn met de swedish house mafiawrote:
Wel leuk trouwens dat de MC meerdere keren zat te verkondigen: They came all the way from Sweden for you guys!! Volgens mij zijn die gasten uit finland namelijk..
Haha, ja nu je het zegt dat stond ook op dat SMS- scherm iets van; wakker blijven MC, ze komen uit finlandwrote:Het paste gewoon totaal niet in de avond. Het ene rare nummer na het andere met lelijke doffe kicks, ziekelijk traag mixwerk, bijna het hele publiek stond gewoon een uur lang stil. Enorme anticlimax na een hele leuke set van isaacwrote:want?wrote:Net weer thuis, superfeest gehad totdat hardstyle mafia begon. Gefeliciteerd met de hele tent dood draaien mannen
-edit-
snap ook niet waarom ze HSM op dit feest hebben gezet, beter worden ze neergezet op bijv Loudness!![]()
Wel leuk trouwens dat de MC meerdere keren zat te verkondigen: They came all the way from Sweden for you guys!! Volgens mij zijn die gasten uit finland namelijk..
Vind het ook maar een rare keuze voor die lineup (Kodex ook eigenlijk, maar in mindere mate). Spoontech artiest tussen een vage non-platinum mainstream bende, klopt niet helemaalwrote:Het paste gewoon totaal niet in de avond. Het ene rare nummer na het andere met lelijke doffe kicks, ziekelijk traag mixwerk, bijna het hele publiek stond gewoon een uur lang stil. Enorme anticlimax na een hele leuke set van isaac![]()
Ik was er zelf niet bij, maar deze tracklist ziet er prima uit! Ik zou dit zeker hebben kunnen waarderen.wrote:enkele nummers die ik voorbij heb horen komen:
openingsplaat: Carnifex ft TLM - Forever Hard (Hard Addicted Anthem)
Alphaverb & Intractable One - Low Frequenced Bass
Hardstyle Mafia - Freak Like Me
Delete - Fuck The Formula
Vazard - Zimmersion (Hardstyle Mafia Remix)
Unknown - Kernkraft The RMX (Hardstyle Mafia Remix)
Zany & The Beholder - Annihilating
afsluiter: Mindhunterz vs Alpha2 - No Mercy
Jammer van de eigen nummers.wrote:Ik was er zelf niet bij, maar deze tracklist ziet er prima uit! Ik zou dit zeker hebben kunnen waarderen.wrote:enkele nummers die ik voorbij heb horen komen:
openingsplaat: Carnifex ft TLM - Forever Hard (Hard Addicted Anthem)
Alphaverb & Intractable One - Low Frequenced Bass
Hardstyle Mafia - Freak Like Me
Delete - Fuck The Formula
Vazard - Zimmersion (Hardstyle Mafia Remix)
Unknown - Kernkraft The RMX (Hardstyle Mafia Remix)
Zany & The Beholder - Annihilating
afsluiter: Mindhunterz vs Alpha2 - No Mercy
Heb je meneertje mash-up weer. :')wrote:Wat was de tracklist van Kodex? dan weet ik of ik iets heb gemist
something like this (not in order):wrote:Wat was de tracklist van Kodex? dan weet ik of ik iets heb gemist
Zeg ik dat? Gewoon benieuwd naar nieuwe tracks. Zie nergens in mijn zin mashup staanwrote:Heb je meneertje mash-up weer. :')wrote:Wat was de tracklist van Kodex? dan weet ik of ik iets heb gemist
Zag je er de vorige keer ook al over miepen geloof ik. Was in de shoutbox als ik het goed heb.wrote:Zeg ik dat? Gewoon benieuwd naar nieuwe tracks. Zie nergens in mijn zin mashup staanwrote:Heb je meneertje mash-up weer. :')wrote:Wat was de tracklist van Kodex? dan weet ik of ik iets heb gemistAls het wel zo is, vertel me maar waar het staat!