Waar zal ik eens beginnen... Ik denk maar gewoon de plusjes en minnetjes.
++ De zaal. Het was gezellig druk maar genoeg bewegingsruimte, ook overzichtelijk
+ De set van Davide Sonar was nog wel te doen
+ Scratchen van Mondello eens meegemaakt, was vermakelijk
+ Wat klassiekertjes gehoord die ik wel eens live mee had willen maken (Who Is Calling, Music Bizz)
+/- (Overvloedig) herinnerd worden aan dikke reverse bass
- Consumptieprijzen. Bier 3 euro en energy 6 euro
-- Muziekkeuze in de sets sloeg over het algemeen helemaal nergens op. Veel early nummers met tussendoor shit als Year of Summer etc, (zoals B-ram aankaart). De nummers die ik echt kon waarderen waren op twee handen te tellen. Daarbij ook 3x Check Out The Drop gehoord

. Dirtystylers was ook verschrikkelijk overigens.
--- Buiten Kings om, de terugreis. Om half zes waren we het zat en hebben we in de kouw tot half 8 gewacht, dus om half 10 thuis. Eindhoven rond het station is ook geen drol aan.
Al met al gewoon gezellig gemaakt, maar voor de muziek hoef je het echt niet te doen