Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 08:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was wel leuk, Darkraver held!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was zonder twijfel mijn saaiste feest ooit. Enkel de openingsset was aardig. De rest heb ik alleen maar on kunnen huilen. Dieptepunt vd avond? Mondello dus ja Jezus.. Letter-lijk elke overgang tot de laatste sec van de plaat uitgemixed. En welke platen ook echt? Tracks als my life, year of summer, lose my mind en die wortelplaten die hij gerecentelijk uit heeft durven te brengen... Nooit meer ga ik naar het kings of hardstyle. Nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nooit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 12:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Dit was zonder twijfel mijn saaiste feest ooit. Enkel de openingsset was aardig. De rest heb ik alleen maar on kunnen huilen. Dieptepunt vd avond? Mondello dus ja Jezus.. Letter-lijk elke overgang tot de laatste sec van de plaat uitgemixed. En welke platen ook echt? Tracks als my life, year of summer, lose my mind en die wortelplaten die hij gerecentelijk uit heeft durven te brengen... Nooit meer ga ik naar het kings of hardstyle. Nooit.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 12:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waar zal ik eens beginnen... Ik denk maar gewoon de plusjes en minnetjes.

++ De zaal. Het was gezellig druk maar genoeg bewegingsruimte, ook overzichtelijk
+ De set van Davide Sonar was nog wel te doen
+ Scratchen van Mondello eens meegemaakt, was vermakelijk
+ Wat klassiekertjes gehoord die ik wel eens live mee had willen maken (Who Is Calling, Music Bizz)
+/- (Overvloedig) herinnerd worden aan dikke reverse bass
- Consumptieprijzen. Bier 3 euro en energy 6 euro
-- Muziekkeuze in de sets sloeg over het algemeen helemaal nergens op. Veel early nummers met tussendoor shit als Year of Summer etc, (zoals B-ram aankaart). De nummers die ik echt kon waarderen waren op twee handen te tellen. Daarbij ook 3x Check Out The Drop gehoord :sick: . Dirtystylers was ook verschrikkelijk overigens.
--- Buiten Kings om, de terugreis. Om half zes waren we het zat en hebben we in de kouw tot half 8 gewacht, dus om half 10 thuis. Eindhoven rond het station is ook geen drol aan.

Al met al gewoon gezellig gemaakt, maar voor de muziek hoef je het echt niet te doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 17:11 
 
Hardtraxx Newbie

Eerste en laatste keer Beursgebouw..
Het scheelt dat we 2 tickets gratis heb gekregen van iemand, want dit feest was NOOIT € 32,50 waard. xd

Waardeloze parkeergelegenheid (hebben de auto ergens in een woonwijk neer moeten zetten) en het volk dat op het Beursgebouw af kwam werd ik ook niet zo blij van. Het geluid was ook niet al te best, alleen in het midden was het wel te doen.

Super Marco May draaide wat heerlijke tracks, zoals van Zenith en JTS, maar af en toe kwam er echt een schijtplaat voorbij (al met al was dit wel de beste set die ik heb meegekregen).
Ik wou Davide Sonar graag zien, maar aangezien Blutonium Boy en zelf Mondello de hele sfeer eruit haalden met al die mainstream bende zijn we maar eerder weggegaan (wel leuk dat Mondello tenminste nog iets aan scratchen doet).
Consumptieprijzen waren trouwens ook belachelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha, echt de reputatie van dit feest is geloof ik volledig waargemaakt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 20:44 
 
Hardtraxxer

Nou ben blij dat ik toch maar thuis ben gebleven anders was ik ook verplicht tot 6 uur te blijven i.v.m de treinen.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten