Hmm Wij komen uit de buurt van deventer en het was hem ook wel wat ver voor de alsnog kleine kans dat hij er niet in komt. Dus hij wil ze nog wel kwijt.wrote:Word toch niet gecontroleerd daar, tenminste vorig jaar iig nietwrote:Een vriend van mij heeft kaarten gekocht alleen is hij nog geen 18. Kwam hij later pas achter.. vet slim.
Is er iemand die 2 kaarten wil kopen voor 25 euro?
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
J
Hardtraxxer
75 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Ik geef je weinig kans, die kaarten worden nog steeds geveild op vakantieveilingen. Dus waarom 25 euro betalen voor 2 tickets, als je ze ook voor 5-10 euro kunt krijgen via Vakantieveilingen..?wrote: Is er iemand die 2 kaarten wil kopen voor 25 euro?
Danielle Mondello, Davide Sonar en Darkraver zijn toch hardstikke vette namen? 
Ondanks dat de line up mij een beetje tegenvalt, en de beursgebouw een graf locatie is....ga ik hier wel gewoon heen! Sfeer maak je immers zelf! Net twee kaartjes gewonnen voor 7 euro, inclusief service kosten.
UITVERKOCHT!!
We zitten weer rammend vol in het Beursgebouw, er zijn geen kaarten meer beschikbaar. We gaan een dikke 3de editie neerzetten en jullie zijn hiervoor nodig, ga allemaal vol gas dus…!!!! Morgen zullen we time table bekend maken. We krijgen nu toch echt zin in zaterdag…….nog 3 dagen!!!!
Bron: Kings of Hardstyle Facebook
We zitten weer rammend vol in het Beursgebouw, er zijn geen kaarten meer beschikbaar. We gaan een dikke 3de editie neerzetten en jullie zijn hiervoor nodig, ga allemaal vol gas dus…!!!! Morgen zullen we time table bekend maken. We krijgen nu toch echt zin in zaterdag…….nog 3 dagen!!!!
Nog steeds 2 kaarten te koop!! PB maar
Alle vakantieveilingen feesten in het Beursgebouw noemen ze uitverkocht omdat ze alle overgebleven kaarten gratis weg geven :')wrote:UITVERKOCHT!!
En ik krijg nooit gratis kaarten.wrote:Alle vakantieveilingen feesten in het Beursgebouw noemen ze uitverkocht omdat ze alle overgebleven kaarten gratis weg geven :')wrote:UITVERKOCHT!!
22.00-23.00 Arzadous
23.00-00.30 Dirtystylers
00.30-01.30 Super Marco May
01.30-02.30 Blutonium Boy
02.30-04.00 Danielle Mondello
04.00-05.00 Davide Sonar
05.00-06.00 Darkraver
23.00-00.30 Dirtystylers
00.30-01.30 Super Marco May
04.00-05.00 Davide Sonar
05.00-06.00 Darkraver
Eigenlijk toch wel spijt dat ik niet ga, zou deze wel heel graag eens zien.wrote: 00.30-01.30 Super Marco May
04.00-05.00 Davide Sonar
Mondello zou ik persoonlijk alleen early willen zien draaien hoor... als je kijkt wat hij met Per Ongeluk Vivian nog uitbrengt... 
Klopt, maar de oude plaatjes zijn ook de rede dat ik hem zou willen zien 
Maar die gaat hij hier niet draaien denk ik... (en trouwens, op Hardclassics draaide hij ook Technoboy - Oh my god, terwijl op dat feest de enige verplichting voor de DJ's is dat ze geen platen van na 2005 mogen draaien
)
Oooh men als hij die troep gaat draaien ben ik snel weg! Hoop echt op een avondje met veel oude plaatjeswrote:Mondello zou ik persoonlijk alleen early willen zien draaien hoor... als je kijkt wat hij met Per Ongeluk Vivian nog uitbrengt...
Hmm nee oké, gezien de lage prijs zal hier wel veel 'dagjes' volk op af komen.
Was vorig jaar wel zo in ieder geval, maarja boeit me niks, losgaan doe ik toch wel.wrote:Hmm nee oké, gezien de lage prijs zal hier wel veel 'dagjes' volk op af komen.
Ik doelde niet op het dagjesvolk maar op wat Danielle Mondello gaat draaien 
Geen idee wat ik voor sets van hun kan verwachten, maar misschien maakt dat het juist wel leuker. Wel kijk ik tegen de beruchte tropische zweetregen op waar men het over heeft
.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Ik heb er zelf geen last van gehad vorige editie, dus misschien heb je geluk.wrote:Wel kijk ik tegen de beruchte tropische zweetregen op waar men het over heeft.
Nou ik anders wel op Hardcore XL. Echt wat was dat ronduit ranzig zeg, bahwrote:Ik heb er zelf geen last van gehad vorige editie, dus misschien heb je geluk.wrote:Wel kijk ik tegen de beruchte tropische zweetregen op waar men het over heeft.
Anyways veel plezier hier guys
Hardcore genereert ook iets meer damp denk ikwrote:Nou ik anders wel op Hardcore XL. Echt wat was dat ronduit ranzig zeg, bahwrote:Ik heb er zelf geen last van gehad vorige editie, dus misschien heb je geluk.wrote:Wel kijk ik tegen de beruchte tropische zweetregen op waar men het over heeft.
Anyways veel plezier hier guys
En bedankt
Net zoals de vorige keer bij Kings of Hardstyle en Hadcore XL: gewoon lage verwachtingen hebben, kan het alleen maar meevallen.
Precies, en om die 10 euro lig ik ook niet wakker. Daarbij gaan we met een club van ca. 30, dus het zal altijd wel beter zijn dan een beetje lopen nachtbraken in Rotterdam.wrote:Net zoals de vorige keer bij Kings of Hardstyle en Hadcore XL: gewoon lage verwachtingen hebben, kan het alleen maar meevallen.
Who was there
Nobody has said they're going yet.