Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 18:28 
 
Hardtraxx Veteran

Staan genoeg leuke namen om een heel leuk weekend te maken.
Maar goed, deze Line up is veel te veel roughtstate/end of line/gearbox.

Had toch veel liever wat variatie gezien met namen uit de Theracords/spoon stal..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 18:30 
 
Hardtraxx Veteran

Bowlingbal schreef:
Emporium line up is vele malen beter imo ;)

Valt ook wel mee hoor. Man overdrijven weer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man man man. Dit is toch echt dieptriest? Mijn eerste intents in 2010. Was gewoon goud. Vorig jaar de zaterdag ook niet geweest, omdat de overkill aan raw mij niet boeit. Dit jaar eerste jaar dat ik intents oversla. Had mijn 7e intents kunnen zijn. Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad standaard namen maar prima line-up imo. We zijn gewoon veel te verwend hier in Nederland. Dit is in principe toch een prima line up voor een festival als dit.
Snap persoonlijk ook niet zo goed waarom mensen telkens om een Wildstylez roepen. Die man heeft de afgelopen tijd toch ook maar bar weinig interessants voortgebracht, of heb ik wat gemist :huh:.
Mensen die roepen dat deze line-up te standaard is maar vervolgens wel zeggen dat ze BM & NC liever hadden gezien slaat imo ook nergens op. Die namen zijn atm namelijk net zo standaard op een Line-up. Als je dan zo nodig iets niet standaards wil hebben vraag dan ook echt om namen die je niet standaard op de meeste line-ups ziet staan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 18:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

beardieroy schreef:
Welke Nederlandse hardstyle liefhebber maak je nou blij met mark with a k, hard driver, code black en frontliner. Hoor bijna nooit dat mensen fan zijn van deze dj's :/
Waarom worden bass chaserz überhaupt geboekt?


Even serieus, Hard Driver is gewoon dikke prima hoor. Dan heb je ongetwijfeld zijn laatste producties niet gevolgd. Bass Chaserz worden geboekt vanwege de goede relatie met freqz, best logisch dus. Maar zoals ik al zei: lekker naar Emporium.

De namen op de main van Intents vind ik echt bagger als je dat vergelijkt met Emporium en als je kijkt wat er momenteel leeft. Maar om dan te spreken van 'diep triest' vind ik best wel een schande haha. Indoor Mainstage zou ik me meer dan prima op kunnen vermaken, maar ga niet weer in een tent staan met 30+ graden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up trekt me, op een aantal namen na, totaal niet.

Maar:

Rowanyt1309 schreef:
Een beetje meer vrolijkheid mensen! Come on guys! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 18:39 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
RTM93 schreef:
Bowlingbal schreef:
Emporium line up is vele malen beter imo ;)

Valt ook wel mee hoor. Man overdrijven weer :lol:


De mainstage sowieso wel ^^ vind ik in ieder geval dan.

Als je namen 1 op 1 overneemt dan bedoel ik te zeggen dat misschien op 4-5 interessante namen (ook nog eens naar persoonlijk voorkeur gebonden) de zelfde namen staan geboekt (ergens op welke stage dan ook). En ik ga niet naar een feest om bij een specifieke stage te staan maar ik ga gewoon naar de stage waar die artiest dan ook staat. Dus vandaar dat ik de reactie overtrokken vond :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
beardieroy schreef:
Welke Nederlandse hardstyle liefhebber maak je nou blij met mark with a k, hard driver, code black en frontliner. Hoor bijna nooit dat mensen fan zijn van deze dj's :/
Waarom worden bass chaserz überhaupt geboekt?


Even serieus, Hard Driver is gewoon dikke prima hoor. Dan heb je ongetwijfeld zijn laatste producties niet gevolgd. Bass Chaserz worden geboekt vanwege de goede relatie met freqz, best logisch dus. Maar zoals ik al zei: lekker naar Emporium.

De namen op de main van Intents vind ik echt bagger als je dat vergelijkt met Emporium en als je kijkt wat er momenteel leeft. Maar om dan te spreken van 'diep triest' vind ik best wel een schande haha. Indoor Mainstage zou ik me meer dan prima op kunnen vermaken, maar ga niet weer in een tent staan met 30+ graden.


Klopte dat we inderdaad wel redelijk verwend zijn, althans ik wel. En begrijp best dat de massa dit wil zien, maar het is gewoon zo dat de afgelopen 3 jaar bij intents gewoon 0,0 vernieuwing is geweest qua namen. Wel phuture noize live op de main, maar de indoor mainstage die eerst altijd gehost werd door scantraxx, word nu al 3 jaar met raw namen volgestopt, die constant dezelfde namen, met af en toe een kleine nieuwe naam erbij. Lijkt verdomme art of dance wel. En als ik zou gaan, dan zou ik mij er wel op vermaken, want ja ik vermaak mij altijd overal wel. Zelfs bij Henk Dissel, maar ik vind dat organisaties zoals de Kloontjes er te makkelijk vanaf komt met zo'n line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 18:46 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
StevenvanKuijk schreef:
beardieroy schreef:
Welke Nederlandse hardstyle liefhebber maak je nou blij met mark with a k, hard driver, code black en frontliner. Hoor bijna nooit dat mensen fan zijn van deze dj's :/
Waarom worden bass chaserz überhaupt geboekt?


Even serieus, Hard Driver is gewoon dikke prima hoor. Dan heb je ongetwijfeld zijn laatste producties niet gevolgd. Bass Chaserz worden geboekt vanwege de goede relatie met freqz, best logisch dus. Maar zoals ik al zei: lekker naar Emporium.

De namen op de main van Intents vind ik echt bagger als je dat vergelijkt met Emporium en als je kijkt wat er momenteel leeft. Maar om dan te spreken van 'diep triest' vind ik best wel een schande haha. Indoor Mainstage zou ik me meer dan prima op kunnen vermaken, maar ga niet weer in een tent staan met 30+ graden.


Klopte dat we inderdaad wel redelijk verwend zijn, althans ik wel. En begrijp best dat de massa dit wil zien, maar het is gewoon zo dat de afgelopen 3 jaar bij intents gewoon 0,0 vernieuwing is geweest qua namen. Wel phuture noize live op de main, maar de indoor mainstage die eerst altijd gehost werd door scantraxx, word nu al 3 jaar met raw namen volgestopt, die constant dezelfde namen, met af en toe een kleine nieuwe naam erbij. Lijkt verdomme art of dance wel. En als ik zou gaan, dan zou ik mij er wel op vermaken, want ja ik vermaak mij altijd overal wel. Zelfs bij Henk Dissel, maar ik vind dat organisaties zoals de Kloontjes er te makkelijk vanaf komt met zo'n line-up.


Als ik lees waar ze vandaan komen vind ik dat ze wel wat meer respect verdienen dan deze reactie. Aan de top komen is een. Er blijven is veel lastiger. Een foute of slechte editie kan je de das omdoen. Staat best wel druk op zo'n organisatie om het perfecte te doen. Van de zijlijn roepen vind ik dan te makkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Inderdaad standaard namen maar prima line-up imo. We zijn gewoon veel te verwend hier in Nederland. Dit is in principe toch een prima line up voor een festival als dit.
Snap persoonlijk ook niet zo goed waarom mensen telkens om een Wildstylez roepen. Die man heeft de afgelopen tijd toch ook maar bar weinig interessants voortgebracht, of heb ik wat gemist :huh:.
Mensen die roepen dat deze line-up te standaard is maar vervolgens wel zeggen dat ze BM & NC liever hadden gezien slaat imo ook nergens op. Die namen zijn atm namelijk net zo standaard op een Line-up. Als je dan zo nodig iets niet standaards wil hebben vraag dan ook echt om namen die je niet standaard op de meeste line-ups ziet staan :P

Niet bar veel interessants nee op Encore na maar op zn laatste album staan wel wat lekkere mainstream platen die ik zeker niet vind misstaan op de mainstage van intents. De mainstage line Up mag van mij lekker standaard zijn. Daarvoor is het ten slotte de mainstage :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Als ik lees waar ze vandaan komen vind ik dat ze wel wat meer respect verdienen dan deze reactie. Aan de top komen is een. Er blijven is veel lastiger. Een foute of slechte editie kan je de das omdoen. Staat best wel druk op zo'n organisatie om het perfecte te doen. Van de zijlijn roepen vind ik dan te makkelijk.


Ik kom zelf uit Oisterwijk en ze zijn inderdaad van een carnavalsvereniging naar dit kaliber festival gekomen en daar heb ik ook echt super veel respect voor! Maar als ik kijk naar Rebirth, het dorp wat er langs ligt, met natuurlijk een wat kleiner kaliber festival, maar naar mijn inziens wel een super interessante line-up weet neer te zetten, dan vraag ik mij af waar dit vandaan komt. Want een line-up waar het volledige label van Gearbox bijna vertegenwoordigt is vind ik wel heel slap. Trekt ook gewoon veel volk aan waar ik mij binnen in de hardstyle gewoon niet identificeer en daardoor ook wegblijf.
Buiten dat ik nogsteeds ontzettend veel respect heb voor de Kloontjes wat ze neer kunnen zetten voor dat geld, vind ik bepaalde keuzes nog steeds jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 18:55 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Bowlingbal schreef:
Emporium line up is vele malen beter imo ;)

Valt ook wel mee hoor. Man overdrijven weer :lol:

Emporium is echt veel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 19:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pa-party-lover schreef:
RTM93 schreef:
Bowlingbal schreef:
Emporium line up is vele malen beter imo ;)

Valt ook wel mee hoor. Man overdrijven weer :lol:

Emporium is echt veel beter.

Precies .. om maar een voorbeeld te noemen...
Prefix Density vs Phuture Noize, Regain & Delete, B-frontliner
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 19:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat ik ooit nog zou zeggen dat ik Intents over ga slaan :( Was altijd een zekerheid maar ik ga de zaterdag dus echt wel naar Emporium! Misschien de zondag wel meepakken..

Imo is deze line-up echt aardig mislukt :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Als ik lees waar ze vandaan komen vind ik dat ze wel wat meer respect verdienen dan deze reactie. Aan de top komen is een. Er blijven is veel lastiger. Een foute of slechte editie kan je de das omdoen. Staat best wel druk op zo'n organisatie om het perfecte te doen. Van de zijlijn roepen vind ik dan te makkelijk.

Sorry hoor maar wat is dit nou weer voor reactie. :lol:
Dus omdat ze tot een grote organisatie zijn uitgegroeid mag je er geen commentaar op hebben? ID&T komt voort uit een idee van vrienden om een examenfeest te organiseren, die waren eerst ook klein en nu heel groot, mag je daar dan ook geen commentaar op hebben? Elke organisatie begint klein en bij elke organisatie is dit scenario wel voorbij gekomen in hun loopbaan. Als je als organisatie je concept interessant wil houden moet je met vernieuwing komen. Zeker als je feest al uitverkoopt voordat je überhaupt maar je line-up bekend maakt ben je mijn inziens heel slecht bezig als je het zo gigantisch op safe speelt. Er is ook al weet ik het hoe lang commentaar op Art of Dance hiervoor en nu met b2s precies hetzelfde. Bij b2s zie je ook dat op safe spelen niet werkt aan hun tegenvallende kaartverkoop en het cancelen van evenementen. Hoe goed ze zich in de jaren ook ontwikkeld hebben, voortborduren op het succes van één editie en sindsdien niet meer met vernieuwing komen is gewoon ontzettend zonde en zal uiteindelijk ook leiden tot slechtere cijfers. Voor het gemak haal ik b2s nog maar een keer aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig een kaartje voor de zondag gekocht maar ik ga gewoon genieten en uit me plaat! Snap dat mensen ontevreden zijn, maar vind het wel een beetje het overnemen van elkaar. Althans, zo lijkt het. Je kunt je artiesten toch uitzoeken en daar naartoe gaan? Word al depressief als ik sommige reacties lees.. Man man man.

We zijn inderdaad veel te veel verwend in Nederland, maar 1 ding is zeker: 'Ik ga me prima vermaken!'

:yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Gelukkig een kaartje voor de zondag gekocht maar ik ga gewoon genieten en uit me plaat! Snap dat mensen ontevreden zijn, maar vind het wel een beetje het overnemen van elkaar. Althans, zo lijkt het. Je kunt je artiesten toch uitzoeken en daar naartoe gaan? Word al depressief als ik sommige reacties lees.. Man man man.

We zijn inderdaad veel te veel verwend in Nederland, maar 1 ding is zeker: 'Ik ga me prima vermaken!'

:yay: :yay:

Gelukkig zijn er nog meer mensen met deze instelling op het forum :loving: :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja laten we ons met zijn allen alleen maar op het positieve focussen en geen negatieve kanten belichten want dan komt er zeker verandering!!1
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Haha ja laten we ons met zijn allen alleen maar op het positieve focussen en geen negatieve kanten belichten want dan komt er zeker verandering!!1


Kunnen we hardtraxx ook gelijk opdoeken. Ga ik wel reacties plaatsen bij intents a la dit: Woooow super dikke lineup weer! *tagt 40 maadten*
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 19:48 
 
Hardtraxx Addict

MelvinFR schreef:
Was het maar Sloperij Janssen, dan was het instant go.

:loving:
Hekzitter schreef:
*tagt 40 maadten*

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 19:50 
 
Hardtraxxer

Line up is wat standaard, maar als je kijkt wat een diversiteit aan artiesten er staat zou ik me hier zeker wel vermaken. Op de wat 'saaie' namen na, persoonlijk artiesten als Brennan Heart, Frontliner, Bass Chaserz en het meeste van Gearbox, zou ik me hier ook wel vermaken. De meeste battles op de indoor mainstage zijn prima en zie je echt niet overal(Radical redemption vs. Warface, Freqz vs. Warface en ook Ran-d vs. Crypsis). En op de andere hardstyle stages staan overal eigenlijk wel +- 3 leuke namen. Dat blijft wel het mooie aan een festival, je kunt gewoon uit stages kiezen.

Ergens vind ik dat juist wel weer de charme van zo'n festival, dat je gewoon een paar stages afgaat, waar telkens weer een ander sfeertje hangt om net die ene artiest te zien die je op dat moment wel vet vind. Moet de timetable wel gunstig zijn ofc.

Waar ik het wel mee eens ben is dat het qua originaliteit niet echt ver gezocht is. Op de meeste indoor mainstage battles na, is het gewoon een kwestie van populaire artiesten boeken en ergens op een stage planten, wat eigenlijk prima is, maar niet meer dan dat.

Al vind ik zo'n gearbox stage dan wel wat jammer, aangezien er zoveel andere artiesten(theracords/spoontech) noem ze allemaal maar op zoveel meer te bieden hebben imo.. Een paar van die Malice/rooler artiesten op de Fanaticz is best begrijpelijk, maar een hele stage.. Aan de andere kant, kunnen alle fanboys daar heen, dat ook weer opgelost. Het zal echt wel vet worden, maar wat dat betreft zijn ze bij Emporium wat meer de uitdaging aangegaan om echt iets originelers neer te zetten. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ Joey. Zowel voor positieve als kritische reacties moet ruimte zijn :). Er is hier al bergen kritiek altijd dus dan vind ik mensen met z'n instelling af een toe een verademing op dit forum ja. Er is verder niemand die zegt dat jullie niet kritisch mogen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ga ik wel reacties plaatsen bij intents a la dit: Woooow super dikke lineup weer! *tagt 40 maadten*


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
MelvinFR schreef:
Was het maar Sloperij Janssen, dan was het instant go.

:loving:
Hekzitter schreef:
*tagt 40 maadten*

Afbeelding


Haha moest wel lachen. Slagerij Jansen zijn toevallig 2 maten van mij. En volgens mij hebben ze geen idee dat er ook een sloperij Janssen bestaat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
@ Joey. Zowel voor positieve als kritieke reacties moet ruimte zijn :). Er is hier al bergen kritiek altijd dus dan vind ik mensen met z'n instelling af een toe een verademing op dit forum ja. Er is verder niemand die zegt dat jullie niet kritisch mogen zijn.


Ben ik ook zeker een voorstander van! En over het algemeen ben ik een super positieve knul als het om hardstyle betreft. Maar omdat ik al zo lang naar intents ga en een aantal van die gasten persoonlijk ken van de Kloontjes, wilde ik toch wel er iets over kwijt. Wel positief dat ze altijd die boombox doen. Altijd een super goede sfeer daar! En de prijs kwaliteit is ook altijd dikke prima! (En veel gratis bier omdat er veel bar personeel is wat je dan kent Ghegheghe). Om toch maar even positief af te sluiten :)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten