Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar ging ik nog naar bijna alle grote feesten, maar ik merkte wel dat ik steeds meer artiesten minder interessant begon te vinden. Dit jaar dus besloten om de line-ups af te wachten en dan pas een keuze te maken. En met een standaard line-up valt deze dus ook af, ook al was Intents jaren een zekerheidje (net als Loudness en Hard Bass).

Daarbij komt dat ik me vorig jaar een groot deel van de tijd niet heb kunnen vermaken ivm ongunstige line-up/timetable. Het is al weer uitverkocht en iedereen zal zich wel weer vermaken op dezelfde namen, maar ik (en de gemiddelde hardtraxxer) ben toch wel op zoek naar een beetje variatie en originaliteit. Vandaar dat ik liever naar een Rebirth (originele classic stage :loving: ) of Fatality (Spoontech :loving: ) ga.

En Hekzitter is nu al een held :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 20:04 
 
Hardtraxx Addict

Hekzitter schreef:
Haha moest wel lachen. Slagerij Jansen zijn toevallig 2 maten van mij. En volgens mij hebben ze geen idee dat er ook een sloperij Janssen bestaat xd


Jawel :) Heb ze net nog even (online) gesproken :P Het is fijn dat we niet dezelfde genres draaien, dan zitten we elkaar ook niet in de weg oid :)

Slagerij Janssen: Hardstyle (en wat Hardcore)
Sloperij Janssen: Frenchcore/Terror/Speedcore (en Hardtek/Breakcore/Splittercore/Extratone)

We hebben gewoon toevallig soortgelijke namen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
Hekzitter schreef:
Haha moest wel lachen. Slagerij Jansen zijn toevallig 2 maten van mij. En volgens mij hebben ze geen idee dat er ook een sloperij Janssen bestaat xd


Jawel :) Heb ze net nog even (online) gesproken :P Het is fijn dat we niet dezelfde genres draaien, dan zitten we elkaar ook niet in de weg oid :)

Slagerij Janssen: Hardstyle (en wat Hardcore)
Sloperij Janssen: Frenchcore/Terror/Speedcore (en Hardtek/Breakcore/Splittercore/Extratone)

We hebben gewoon toevallig soortgelijke namen :P


Haha klasse! mixskils toch wel stuk beter bij jou :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 20:09 
 
Hardtraxx Addict

Hekzitter schreef:
Haha klasse! mixskils toch wel stuk beter bij jou :thumbsup:


:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Vorig jaar ging ik nog naar bijna alle grote feesten, maar ik merkte wel dat ik steeds meer artiesten minder interessant begon te vinden. Dit jaar dus besloten om de line-ups af te wachten en dan pas een keuze te maken. En met een standaard line-up valt deze dus ook af, ook al was Intents jaren een zekerheidje (net als Loudness en Hard Bass).

Daarbij komt dat ik me vorig jaar een groot deel van de tijd niet heb kunnen vermaken ivm ongunstige line-up/timetable. Het is al weer uitverkocht en iedereen zal zich wel weer vermaken op dezelfde namen, maar ik (en de gemiddelde hardtraxxer) ben toch wel op zoek naar een beetje variatie en originaliteit. Vandaar dat ik liever naar een Rebirth (originele classic stage :loving: ) of Fatality (Spoontech :loving: ) ga.


Ben het hier mee eens. Ben ook van plan om feesten met een "standaard raw line-up" meer te gaan vermijden. Afgelopen tijd gemerkt, dat ik hier gewoon steeds minder mee heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
En Hekzitter is nu al een held :lol:

Je moest eens weten wie het is. Legend der legends! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Haha moest wel lachen. Slagerij Jansen zijn toevallig 2 maten van mij. En volgens mij hebben ze geen idee dat er ook een sloperij Janssen bestaat xd

Job?? Eindelijk een account aangemaakt? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Hekzitter schreef:
Haha moest wel lachen. Slagerij Jansen zijn toevallig 2 maten van mij. En volgens mij hebben ze geen idee dat er ook een sloperij Janssen bestaat xd

Job?? Eindelijk een account aangemaakt? :lol:


Busted :surrender: haha. Ja al 4 jaar lang bezoeker van hardtraxx en vond het nu toch maar eens tijd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
yowan schreef:
Job?? Eindelijk een account aangemaakt? :lol:


Busted :surrender: haha. Ja al 4 jaar lang bezoeker van hardtraxx en vond het nu toch maar eens tijd!

Hahaha, was me wel even een mysterie maar het werd me als snel duidelijk. Aanwinst voor hardtraxx dit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij mis ik wat :$ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Volgens mij mis ik wat :$ :P


https://www.facebook.com/DeJob1/?fref=ts :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
klapstoel schreef:
Volgens mij mis ik wat :$ :P


https://www.facebook.com/DeJob1/?fref=ts :whistle:

De danspasjes award ga je kwijtraken Melvin :lol:. Die video's op dat acc hahaha, baas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
MelvinFR schreef:
klapstoel schreef:
Volgens mij mis ik wat :$ :P


https://www.facebook.com/DeJob1/?fref=ts :whistle:

De danspasjes award ga je kwijtraken Melvin :lol:. Die video's op dat acc hahaha, baas :worship:


Zijn nog een aantal HT'ers die zo hun dansjes doen. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Zijn nog een aantal HT'ers die zo hun dansjes doen. :whistle:


Ik hoop dat iedereen zo dansjes doet :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
klapstoel schreef:
Volgens mij mis ik wat :$ :P


https://www.facebook.com/DeJob1/?fref=ts :whistle:


En ik maar proberen gewoon undacovah te blijven... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stampen zoals het hoort! Benen omhoog en naar voren. Niet naar achteren :list:. Vind dat zelf ook totaal geen natuurlijke manier van dansen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Grim schreef:
Zijn nog een aantal HT'ers die zo hun dansjes doen. :whistle:


Ik hoop dat iedereen zo dansjes doet :whistle:


Op We Are Hardstyle was het zo een feest. :D Helaas stond er toen maar 10 man xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

beardieroy schreef:
Stampen zoals het hoort! Benen omhoog en naar voren. Niet naar achteren :list:. Vind dat zelf ook totaal geen natuurlijke manier van dansen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
De danspasjes award ga je kwijtraken Melvin :lol:. Die video's op dat acc hahaha, baas :worship:


Hahahaha shit, helemaal niet over nagedacht. Had die link nooit moeten posten. xd

Hier zie je wel Sander, als jij leuke comments plaats doe ik gewoon leuk terug :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Hekzitter is nu al een held :lol:


Welkom kerel :lol:

Top avatar ook >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wait a minut....... Job hahaha de gozer die helemaal los ging tijdens Zimmersion 2.0 op Loudness en tijdens Unkind op een volledig doorweekte spons leek waarvan het zweet letterlijk van z'n kop drupte, wat een held man haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuw topic idee: het 'Post je 'volledig uit je pan zijn' filmpjes topic'
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Wait a minut....... Job hahaha de gozer die helemaal los ging tijdens Zimmersion 2.0 op Loudness en tijdens Unkind op een volledig doorweekte spons leek waarvan het zweet letterlijk van z'n kop drupte, wat een held man haha.


:lol: :lol: :lol: Keurige omschrijving. Klasse! Maar inderdaad ja. Dat was ik :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had je nog paar keer gesproken man, stond naast je toen tijdens Zimmersion :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Busted :surrender: haha. Ja al 4 jaar lang bezoeker van hardtraxx en vond het nu toch maar eens tijd!


Hahaha, had helemaal niet door dat jij dit was. Welkom, een aanwinst voor Hardtraxx.
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten