Vorig jaar ging ik nog naar bijna alle grote feesten, maar ik merkte wel dat ik steeds meer artiesten minder interessant begon te vinden. Dit jaar dus besloten om de line-ups af te wachten en dan pas een keuze te maken. En met een standaard line-up valt deze dus ook af, ook al was Intents jaren een zekerheidje (net als Loudness en Hard Bass).
Daarbij komt dat ik me vorig jaar een groot deel van de tijd niet heb kunnen vermaken ivm ongunstige line-up/timetable. Het is al weer uitverkocht en iedereen zal zich wel weer vermaken op dezelfde namen, maar ik (en de gemiddelde hardtraxxer) ben toch wel op zoek naar een beetje variatie en originaliteit. Vandaar dat ik liever naar een Rebirth (originele classic stage
) of Fatality (Spoontech
) ga.
En Hekzitter is nu al een held
Daarbij komt dat ik me vorig jaar een groot deel van de tijd niet heb kunnen vermaken ivm ongunstige line-up/timetable. Het is al weer uitverkocht en iedereen zal zich wel weer vermaken op dezelfde namen, maar ik (en de gemiddelde hardtraxxer) ben toch wel op zoek naar een beetje variatie en originaliteit. Vandaar dat ik liever naar een Rebirth (originele classic stage
En Hekzitter is nu al een held