Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volledige line Up komt vanavond online!
https://instagram.com/p/BRVdK3Ygvko/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 14:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als het ze niet lukt om wat interessante namen te boeken gaat mijn weekend ticket denk ik toch echt de verkoop in, ga dan wel lekker zaterdag naar Emporium en zondag misschien lekker de hele dag bij de Relive stage hangen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Rickzel schreef:
haha ik mag jou wel Hekzitter, volgende stap is een goede avatar van een hekzitter denk je ook niet?


Zocht eigenlijk naar een foto van een traphekje met een baby ertegenaan. Maar zoektocht nog tevergeefs.


Als ik traphekje intyp en op google images kijk krijg ik toch enkele mooie bruikbare resultaten :lol: :lol:

Sneerfuljam2948 schreef:
lekker zaterdag naar Emporium en zondag misschien lekker de hele dag bij de Relive stage hangen!


Ik vermoed dat ik dit ook ga doen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 17:30 
 
Hardtraxx Addict

Exterkate schreef:
Adaro vs Digital Punk

>.< >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 17:32 
 
Hardtraxxer

Bevestigd:

Partyraiser vs DRS
MickeyG vs Oryon
TWSTD
Crazed Keen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Partofthehard schreef:
Partyraiser vs DRS


Goan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slagerij Janssen (twee bekenden van mij) in de Boombox bevestigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Slagerij Janssen (twee bekenden van mij) in de Boombox bevestigd.


Was het maar Sloperij Janssen, dan was het instant go.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 17:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb m'n kaartjes vanochtend op Ticketswap gepleurd, lekker naar Emporium :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga gratis met de limousine heen. Dus wat de line-up ook wordt: ik vind helemaal moooi! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enige interessante namen voor mij zijn PN Live en Tartaros vs Artifact, deze sla ik dus over :x Wellicht de zondag aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Gehele line-up staat al online trouwens:

http://www.intentsfestival.nl/line-up-s ... tival-2017


Niet dat ik er heen ga, maar het valt me nog enigszins mee. Zou me er zeker wel kunnen vermaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 17:53 
 
Hardtraxxer

Wat een matige line up :/ Blij dat ik naar emporium ga.. Zondag line up is imo veel en veel beter dan de zaterdag overigens, misschien de zondag nog meepakken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 17:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

7e keer Intents :clap: Ik ga me hier hoe dan ook uitstekend vermaken, ondanks dat de line-up niet geweldig is. Nu nog hopen dat Delete en Phuture Noize niet tegelijk staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 18:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De line-up heeft echt een dieptepunt bereikt. Officieel niet aanwezig dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zojuist kaartje gekocht voor de zondag. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel erg jammer dat er geen namen op de main staan zoals sound rush, noisecontrollers, bass modulators en wildstylez. Welke Nederlandse hardstyle liefhebber maak je nou blij met mark with a k, hard driver, code black en frontliner. Hoor bijna nooit dat mensen fan zijn van deze dj's :/
Waarom worden bass chaserz überhaupt geboekt? Die draaien wel de meest zaaddodende sets van alle raw hardstyle dj's. Maar voor de rest ga ik me prima vermaken op Atmozfears, dbstf, PN, psyko punkz (misschien), war force, b freqz, delete en nog wat namen in de indoor main :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weekend ticket verkocht. Vind hier dus echt geen ruk aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 18:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wil toch zeker Tartaros vs Artifact zien :thumbsup: verder matige line-up toch wel nog mooi dat D-block & S-te-fan op de main staan hopelijk veel classics.... .
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 18:16 
 
Hardtraxx Addict

Had inderdaad er wel veel meer van verwacht, zoals al gezegd werd had ik inderdaad een noisecontrollers, bass modulators of sound rush verwacht. Ook voor de rest geen leuke b2b setjes die emporium wel heeft met Sub Zero Project vs Devin Wild. Hier zou ik me veel beter op vermaken dan Adaro vs Digital Punk. Hopelijk dat de timetable nog wat goed kan maken. Geen Brennan Heart tussen de hardere acts, hoop dat die mooi smiddags er staat en NSCLT wat later op de dag. Dat zou al een hele verbetering zijn. Zal me allicht vermaken, maar dit kon zoveel beter.. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 18:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wanne poepline-up op de main. Frequencerz hosting staan nog wel leuke namen en b2b's tussen, maar om nou op een festival de hele dag in een tent te staan... mwah. Tenzij het regent natuurlijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 18:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Genoeg namen waar ik me wel kan vermaken verspreid over alle stages, maar line-up valt toch wel wat tegen zeg.. Maar goed, bungalow voor het hele weekend is al geboekt, dus gaat sowieso wel een leuk weekend worden. Hopen dat ze Circus Beach niet te erg wegstoppen (ik vrees op dezelfde plek/grootte als de Bavaria van vorig jaar), want daar staan nog wel veel verfrissende namen die ik eigenlijk bijna nooit op een feestje bezoek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 18:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Emporium line up is vele malen beter imo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 18:27 
 
Hardtraxxer

Wat een kut line up zeg. Baalde dat ik niemand kon vinden die mee wou maar ondertussen ben ik blij dat ik niet ga
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten