Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Intents Festival - Circus Of Insanity

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 9 hours ago
Nou nee
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Was er in 2015 niet al iets van een circus thema? :/
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 10 days ago
JeroenB93 wrote:Was er in 2015 niet al iets van een circus thema? :/
Dat was kermis
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Dit keer ga ik echt eerst wachten tot de line-up. Vond vorig jaar best tegenvallen namelijk. Sfeer op de main was echt kut en de raw stages bestonden voornamelijk uit 13/12 acts. Heb me toen echt een aantal uur echt kapot lopen te vervelen.
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Sfeer op de main was echt kut en de raw stages bestonden voornamelijk uit 13/12 acts.
dit ja.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Wil altijd nog een keer naar Intents.
Maar inderdaad eerst de lijn omhoog afwachten.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 23 days ago
Zaterdag vind ik nooit zo bijzonder.
TSFH wrote:Sfeer op de main was echt kut en de raw stages bestonden voornamelijk uit 13/12 acts.
De zondag daarentegen is altijd :drool:

Ook leuk dat de Kloontjes toch steeds met originele thema's komen die je bij andere festivals niet ziet. Alleen lijkt dit thema misschien wel veel op 2015 (funfair of madness)
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 20 hours ago
ULTIMO wrote:
Ook leuk dat de Kloontjes toch steeds met originele thema's komen die je bij andere festivals niet ziet. Alleen lijkt dit thema misschien wel veel op 2015 (funfair of madness)
Hoezo vind je circus op kermis lijken?
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2019
ULTIMO wrote:Zaterdag vind ik nooit zo bijzonder.
TSFH wrote:Sfeer op de main was echt kut en de raw stages bestonden voornamelijk uit 13/12 acts.
De zondag daarentegen is altijd :drool:
Ik ben afgelopen jaar alleen de zondag geweest dus heb geen idee hoe het zaterdag was. Ik vond echter de sfeer zondag kortom dramatisch. Alleen maar mensen die ook mede voor de house kwamen (en dus alleen maar stilstonden) en van die opgepompte anabolen figuren. Ook vond ik dat er bij de classics stage ook een vrij karige sfeer hing, zeker als ik het vergelijk met andere classic stages/feesten waar ik geweest ben. Daarnaast was 't overal echt een grote stinkende modderpoel. Vond 't toch wel een van de minste festivals die ik ooit heb bezocht. De line-up moet voor mij wel heel goed zijn, moet ik hierheen willen gaan.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
House en hardstyle gaan ook echt gewoon totaal niet samen op een festival.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
26, 27 en 27 mei :whistle:
Last edited by roy_ on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
dubbel
Last edited by roy_ on , edited 1 time in total.
C
Hardtraxxer
617 posts member since 2012
last seen Jan 2025
Zeker aanwezig, dit jaar voor mij persoonlijk het beste feestje.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 7 days ago
Gaat flink van de line-up af hangen of ik hier heen ga. Vorig jaar een hele leuke dag gehad op de zondag, dit jaar niet geweest.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 7 days ago
Oeps deed een miwertje
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
Exterkate wrote:
Indyy wrote:Oeps deed een miwertje
Ik mis Miwer.. hij nam altijd een bepaald niveau met zich mee
:lol:
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
TSFH wrote:House en hardstyle gaan ook echt gewoon totaal niet samen op een festival.
Onzin. Hardstijlers vinden zich te elitair om naar House te luisteren en gaan zich dan irriteren aan 1% van het House volk. Als we nou gewoon eens iedereen zijn smaak respecteren... behalve raw
S
Lenny wrote:
TSFH wrote:House en hardstyle gaan ook echt gewoon totaal niet samen op een festival.
Onzin. Hardstijlers vinden zich te elitair om naar House te luisteren en gaan zich dan irriteren aan 1% van het House volk. Als we nou gewoon eens iedereen zijn smaak respecteren... behalve raw
Wow Lenny ik ben het met je eens.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Lenny wrote:
Onzin. Hardstijlers vinden zich te elitair om naar House te luisteren en gaan zich dan irriteren aan 1% van het House volk. Als we nou gewoon eens iedereen zijn smaak respecteren... behalve techno want dat is voor homo's
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Lenny wrote:
Intents Festival - Circus Of Insanity (26, 27 & 28 mei 2017, Sportpark d'n Donk, Oisterwijk)
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 19 hours ago
Lenny wrote:
Het zijn juist de niet-Hardstyle liefhebbers die je raar aan kijken of wijzen als je te hard losgaat.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
Lenny wrote:
Gewoon niet mee eens. Ik denk zelf uberhaupt nooit in hokjes. Ik ben naast hardstyle liefhebber ook groot fan van Trance, Filmmuziek/epic music, Rock en oldschool hiphop, maar house vind ik dus echt verschrikkelijk.
Bovendien is het inderdaad zo wat Delt-A zegt. Juist het commerciele volk/ eendagsvolk kijkt je raar aan als je losgaat.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 11 hours ago
Al twee jaar lang heel goed vermaakt op de zondag. Even de line-up afwachten voor dit jaar.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Lenny wrote:
Onzin. Hardtraxxers vinden zich te elitair om naar House te luisteren en gaan zich dan irriteren aan 1% van het House volk. Als we nou gewoon eens iedereen zijn smaak respecteren... behalve raw
Hardtraxxer
668 posts member since 2015
last seen May 2018
Intents, ieder jaar een zekerheidje. In 2011 voor het eerst geweest (tevens m'n eerste festival) en geen editie meer gemist.

Vorig jaar hele dag bij Fanaticz stage gestaan en dat was prachtig. In de tent was het inderdaad een graadje of 75.