Nou nee
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Was er in 2015 niet al iets van een circus thema? 
Dat was kermiswrote:Was er in 2015 niet al iets van een circus thema?
Dit keer ga ik echt eerst wachten tot de line-up. Vond vorig jaar best tegenvallen namelijk. Sfeer op de main was echt kut en de raw stages bestonden voornamelijk uit 13/12 acts. Heb me toen echt een aantal uur echt kapot lopen te vervelen.
dit ja.Sfeer op de main was echt kut en de raw stages bestonden voornamelijk uit 13/12 acts.
Wil altijd nog een keer naar Intents.
Maar inderdaad eerst de lijn omhoog afwachten.
Maar inderdaad eerst de lijn omhoog afwachten.
Zaterdag vind ik nooit zo bijzonder.

Ook leuk dat de Kloontjes toch steeds met originele thema's komen die je bij andere festivals niet ziet. Alleen lijkt dit thema misschien wel veel op 2015 (funfair of madness)
De zondag daarentegen is altijdwrote:Sfeer op de main was echt kut en de raw stages bestonden voornamelijk uit 13/12 acts.
Ook leuk dat de Kloontjes toch steeds met originele thema's komen die je bij andere festivals niet ziet. Alleen lijkt dit thema misschien wel veel op 2015 (funfair of madness)
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 20 hours ago
Hoezo vind je circus op kermis lijken?wrote:
Ik ben afgelopen jaar alleen de zondag geweest dus heb geen idee hoe het zaterdag was. Ik vond echter de sfeer zondag kortom dramatisch. Alleen maar mensen die ook mede voor de house kwamen (en dus alleen maar stilstonden) en van die opgepompte anabolen figuren. Ook vond ik dat er bij de classics stage ook een vrij karige sfeer hing, zeker als ik het vergelijk met andere classic stages/feesten waar ik geweest ben. Daarnaast was 't overal echt een grote stinkende modderpoel. Vond 't toch wel een van de minste festivals die ik ooit heb bezocht. De line-up moet voor mij wel heel goed zijn, moet ik hierheen willen gaan.wrote:Zaterdag vind ik nooit zo bijzonder.De zondag daarentegen is altijdwrote:Sfeer op de main was echt kut en de raw stages bestonden voornamelijk uit 13/12 acts.
House en hardstyle gaan ook echt gewoon totaal niet samen op een festival.
26, 27 en 27 mei 
Last edited by roy_ on , edited 1 time in total.
dubbel
Last edited by roy_ on , edited 1 time in total.
-
CHardtraxxer
- 617 posts member since 2012
- last seen Jan 2025
Zeker aanwezig, dit jaar voor mij persoonlijk het beste feestje.
Gaat flink van de line-up af hangen of ik hier heen ga. Vorig jaar een hele leuke dag gehad op de zondag, dit jaar niet geweest.
wrote:Ik mis Miwer.. hij nam altijd een bepaald niveau met zich meewrote:Oeps deed een miwertje
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Onzin. Hardstijlers vinden zich te elitair om naar House te luisteren en gaan zich dan irriteren aan 1% van het House volk. Als we nou gewoon eens iedereen zijn smaak respecteren... behalve rawwrote:House en hardstyle gaan ook echt gewoon totaal niet samen op een festival.
-
S
Wow Lenny ik ben het met je eens.wrote:Onzin. Hardstijlers vinden zich te elitair om naar House te luisteren en gaan zich dan irriteren aan 1% van het House volk. Als we nou gewoon eens iedereen zijn smaak respecteren... behalve rawwrote:House en hardstyle gaan ook echt gewoon totaal niet samen op een festival.
wrote:Onzin. Hardstijlers vinden zich te elitair om naar House te luisteren en gaan zich dan irriteren aan 1% van het House volk. Als we nou gewoon eens iedereen zijn smaak respecteren... behalve techno want dat is voor homo'swrote:House en hardstyle gaan ook echt gewoon totaal niet samen op een festival.
wrote:Onzin. Hardstijlers vinden zich te elitair om naar House te luisteren en gaan zich dan irriteren aan 1% van het House volk. Als we nou gewoon eens iedereen zijn smaak respecteren... behalve rawwrote:House en hardstyle gaan ook echt gewoon totaal niet samen op een festival.

Het zijn juist de niet-Hardstyle liefhebbers die je raar aan kijken of wijzen als je te hard losgaat.wrote:Onzin. Hardstijlers vinden zich te elitair om naar House te luisteren en gaan zich dan irriteren aan 1% van het House volk. Als we nou gewoon eens iedereen zijn smaak respecteren... behalve rawwrote:House en hardstyle gaan ook echt gewoon totaal niet samen op een festival.
Gewoon niet mee eens. Ik denk zelf uberhaupt nooit in hokjes. Ik ben naast hardstyle liefhebber ook groot fan van Trance, Filmmuziek/epic music, Rock en oldschool hiphop, maar house vind ik dus echt verschrikkelijk.wrote:Onzin. Hardstijlers vinden zich te elitair om naar House te luisteren en gaan zich dan irriteren aan 1% van het House volk. Als we nou gewoon eens iedereen zijn smaak respecteren... behalve rawwrote:House en hardstyle gaan ook echt gewoon totaal niet samen op een festival.
Bovendien is het inderdaad zo wat Delt-A zegt. Juist het commerciele volk/ eendagsvolk kijkt je raar aan als je losgaat.
Al twee jaar lang heel goed vermaakt op de zondag. Even de line-up afwachten voor dit jaar.
wrote:Onzin. Hardtraxxers vinden zich te elitair om naar House te luisteren en gaan zich dan irriteren aan 1% van het House volk. Als we nou gewoon eens iedereen zijn smaak respecteren... behalve rawwrote:House en hardstyle gaan ook echt gewoon totaal niet samen op een festival.