haha ik mag jou wel Hekzitter, volgende stap is een goede avatar van een hekzitter denk je ook niet?
Morgen komt Fase 2 van de zaterdag lineup.
Bron: FB
Go home Intents, you're drunk...wrote:Aggresive act live (malice vs rooler) op de zaterdag.![]()
Omdat er nogal een kwaliteitsverschil tussen zit mijn literaire vriend.wrote:Niks mis mee imoLekker lompe muziek laat op de avond om de dag af te sluiten, nog even vol gas gaan. Ik vind helemaal mooi.
Nu zijn het Malice & Roller van Gearbox die lomp mogen komen beuken en dan is het weer kut. Als Delete met zijn lompe zooi had mogen komen was het weer cumfest geweest. Hypocriete bende hierzo
Moest hier even om lachenwrote: Malice & Roller van Gearbox
Ik moest mijn post nog even editen maar mijn phone liep vastwrote:Omdat er nogal een kwaliteitsverschil tussen zit mijn literaire vriend.wrote:Niks mis mee imoLekker lompe muziek laat op de avond om de dag af te sluiten, nog even vol gas gaan. Ik vind helemaal mooi.
Nu zijn het Malice & Roller van Gearbox die lomp mogen komen beuken en dan is het weer kut. Als Delete met zijn lompe zooi had mogen komen was het weer cumfest geweest. Hypocriete bende hierzo
Jaa maar iedereen vermaakt zich straks prima en nu net doen alsof het een grote schande iswrote:Wat BB zegt inderdaad. Ja het is beide lomp, zoals ook Mind Dimension gewoon lomp beuken is. Maar dat klinkt een stuk beter afgewerkt dan wat Rooler en vooral Malice maken. Er zit nogal een verschil tussen bijvoorbeeld Aggressive Acts en Formula 2012. En ja, ook live hoor je dat verschil gewoon.
Dat iedereen zich vermaakt is omdat het toch een feest is en je niet met je armen overelkaar gaat staan, naast dat dit populair is omdat veel mensen niet kritisch zijn. Dit is simpel en lomp en ja soort zoekt soort.wrote:Jaa maar iedereen vermaakt zich straks prima en nu net doen alsof het een grote schande iswrote:Wat BB zegt inderdaad. Ja het is beide lomp, zoals ook Mind Dimension gewoon lomp beuken is. Maar dat klinkt een stuk beter afgewerkt dan wat Rooler en vooral Malice maken. Er zit nogal een verschil tussen bijvoorbeeld Aggressive Acts en Formula 2012. En ja, ook live hoor je dat verschil gewoon.. Zelfde als Met Rebelion op HB. Oh oh oh de wereld verging toen dat bekent gemaakt werd, maar mensen komen terug van het feest en zeggen 'ja was eigenlijk best leuk, is live prima te pruimen'. In mijn ogen is de kritiek die die gasten hier op ht iedere keer krijgen als ze ergens op de line-up staan totaal niet in verhouding met hoe je het uiteindelijk op een feest ervaart. Wat is dat voor een onzin om ze voor het feest telkens de grond in te stampen om vervolgens na het feest te zeggen dat het allemaal wel mee viel
. Dit weet je toch na 1x.
Het is dinsdag hewrote:Wat een gezeur in alle topics. Worden jullie er niet depressief van?
Een beetje meer vrolijkheid mensen! Het is ook lastig om voor iedereen de perfecte line up te maken. De ene houdt van de avond hard afsluiten met wat heerlijke klappers van Gearbox en de andere wil dat weer niet. Het is allemaal ook erg lastig.
Come on guys!
Heerlijke dag toch? School tot 12:00 en vanavond een potje voetballen. Daarna een biertje in de kantine.wrote:Het is dinsdag hewrote:Wat een gezeur in alle topics. Worden jullie er niet depressief van?
Een beetje meer vrolijkheid mensen! Het is ook lastig om voor iedereen de perfecte line up te maken. De ene houdt van de avond hard afsluiten met wat heerlijke klappers van Gearbox en de andere wil dat weer niet. Het is allemaal ook erg lastig.
Come on guys!
Prima te doen als je geen dip hebt, werken tot 16.00.wrote:Heerlijke dag toch? School tot 12:00 en vanavond een potje voetballen. Daarna een biertje in de kantine.wrote:Het is dinsdag hewrote:Wat een gezeur in alle topics. Worden jullie er niet depressief van?
Come on guys!
Zocht eigenlijk naar een foto van een traphekje met een baby ertegenaan. Maar zoektocht nog tevergeefs.wrote:haha ik mag jou wel Hekzitter, volgende stap is een goede avatar van een hekzitter denk je ook niet?
Vandaag komt de rest van de lineup. Afwachten dus...........wrote:Erg benieuwd naar het volgende deel van de line-up, al vind ik het maar gaar dat we na vandaag nog steeds niet heel de line-up hebben. Knal hem gewoon online, joh. Gezever allemaal.