Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat voor jou hetzelfde geldt als voor The Z. Kijken wat op dat moment het beste werkt, en op Intents zijn dat in het algemeen toch de hitjes aangezien vooral op de zondag best veel dagjesvolk rondloopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerder op de zaterdag dagjesvolk denk ik zo :yes:

Ik merkte wel op de main zaterdag dat de sfeer best tam was terwijl er op zondag best goed los gegaan werd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw, wat een lichamelijke ongemakken nog zeg. Heb al 5 keer een blaar lek geprikt, m'n benen wegen als lood en na 10 minuten wandelen heb ik al last van mijn milt. Volgens mij heb ik zondag een kapotte milt gestampt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blaren heb ik nog nooit gehad. Air max + sportsokken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
sportsokken :thumbsup:


Zal vast lekker ruiken als je ze thuis uitdoet. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Liever stinkvoeten dan blaren op de voeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Grim schreef:
sportsokken :thumbsup:


Zal vast lekker ruiken als je ze thuis uitdoet. :lol:


Want gewone sokken zijn beter op dat vlak? :huh:

Thommy schreef:
Liever stinkvoeten dan blaren op de voeten.


Dit. Zodra ik thuis kom zet ik schoenen buiten, kleren de wasmand in en nog even douchen voor het slapen gaan. Nooit ergens last van. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat heb ik zondag een heerlijke dag gehad op Intents. Ben samen met mijn vriendin gegaan en hadden een hotel bij de Druiventros geboekt wat zeer aan te raden is. Wel 3.5 kilometer lopen, maar dat is prima te doen. Vervolgens waren we rond 13:15 op het terrein waar we eerst munten gingen halen en een kluisje. Vervolgens even een Intents shirt gekocht als herinnering. (L)

Over de warmte vond ik het best meevallen, waar mijn vriendin het bijvoorbeeld wel ontzettend warm had. Inkomen bij de Relive was trouwens een genot. Daarna de set van Dyprax bekeken en wat ging dat lekker hard. Nummers als Dyprax - Music In My Head doen mij zo goed op zo'n moment en er werd heerlijk doorgebeukt. Vervolgens naar de Roughstate geweest en jammer dat we niet veel meer van B-Front hoorde. Hierna wat gaan eten en drinken en vervolgens weer naar de Relive. Ging linksvoor staan en wat heb ik genoten van de jongen met het rode zonnehoedje. Wie is dit? :P

Tijdens Frequencerz, Menthal Theo en The Darkraver met het geluid? Constant zacht totdat de kick kwam ineens snoeihard. Ergerde ik me nogal aan.. Voor de rest was de eindshow leuk en heb ik me echt prima vermaakt op het festival! Volgend jaar zeker weer. :loving:

++++ Radical Redemption Live
++++ Weer
++++ Relive
-- Geluid tijdens Frequencerz, Menthal Theo, The Darkraver
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 14:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Grim schreef:
sportsokken :thumbsup:


Zal vast lekker ruiken als je ze thuis uitdoet. :lol:


Na een festival ruik je sowieso naar pure aids dus maken die stinkvoeten ook niet meer uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na Intents eerst een half uur onder de douche gestaan zowat. God wat was dat nodig zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 15:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

+
Stage design
Geluid
Hoorde veel over beveiliging op de camping vorig jaar, tenten in gaan enzo, dit jaar GEEN last vats gehad
Aankleding camping
Aankleding festival
Eindshows
Setjes
Praktisch alles was top

-
Weinig waterpunten/lange rijen bij het water
Hutje op mutje op de camping, zag zondag dat er nog een heel leeg veld over was, zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 15:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Inmiddels een beetje bekomen van Intents, wat een weekend. Ik weet wel dat ik niet nog eens een festival zal bezoeken als het zo warm wordt, want heb een halve zonnesteek opgelopen waardoor ik op zondag echt niks meer waard was.

Hoogtepunt voor mij was de pre-party op vrijdag, haha. Hing vanaf de set van Ran-D, Sub Sonik en Digital Punk echt een onwijs lekker sfeertje in die tent. Sowieso heel veel duimpjes voor de camping dit jaar. De beveiliging was echt een stuk chiller dan vorig jaar, waardoor de sfeer op de camping echt heel ontspannen en gezellig was. Faciliteiten waren ook goed. Ondanks dat het aantal campinggasten verdubbeld was ten opzichte van vorig jaar heb ik niet langer hoeven wachten voor de douches of toiletten. Echt top dat ze een tweede punt hadden aangelegd! Wel vond ik het toewijzen van de plekken net als vorig jaar weer veel te lang duren. Bij andere festivals mag je gewoon zelf je plek kiezen, nu hebben we zeker twintig minuten in de brandende zon staan wachten. We waren om 13:00 uur al in Oisterwijk maar pas rond 17:00 konden we onze tent opzetten, zo lang duurde alles. Word je echt niet blij van met die hitte.

De zaterdag was voor mij echt veel te warm. We zijn vooral bij de raw geweest waar wel een lekker sfeertje hing. Wel was het echt bloedheet in die tent, zeker als je meer richting de bar stond. Dacht op een gegeven moment even dat ik niet goed werd. Vanaf een uurtje of 7 bij de main geweest en dat hadden we achteraf beter niet kunnen doen. Hebben ons alledrie ontzettend lopen ergeren aan al het geloop en dagjesvolk. Zeker tijdens de eindshow was de drukte, net als vorig jaar, weer niet te doen. Wel heel erg genoten van de set van Phuture Noize. Wat blijft die Chaos & Order toch een topplaat.

De zondag waren we pas rond 4 uur op het terrein door de warmte, maar ik had die ochtend een halve zonnesteek of iets opgelopen waardoor ik me heel slecht voelde. Ergerde me aan alles en iedereen op dat moment en had helemaal geen zin meer in een feestje. Ben toen rond 6 uur naar de tent gegaan en heb daar nog maar wat met de buurtjes gechilld die zich ook niet topfit voelden door de hitte en daarom ook op de camping bleven. Toen de zon onder was en de hitte wat afnam begon ik me ook wat chiller te voelen dus uiteindelijk nog heel lang lekker bij de tent gezeten met m'n vrienden. Hing toen echt een relaxt sfeertje op de camping vond ik. Heel veel mensen zwaar aan de keta trouwens. Er liep drie keer een jongen langs onze tent met een grijns van oor tot oor. Heb denk ik nog nooit iemand zo oprecht gelukkig gezien, werd er meteen vrolijk van. We hadden alledrie wel het gevoel alsof ons festivalweekend niet helemaal af was. Door het weer hebben we er niet het maximale uit kunnen halen helaas en hebben we veel setjes waarop we ons van tevoren hadden verheugd gemist doordat we gewoon echt flauw werden van de hitte.

Vind wel dat Intents meer had kunnen doen met betrekking tot watervoorzieningen en schaduwplekken. Er waren veel te weinig kranen en veel te weinig schaduwplekken. Maar goed, ik ben er wel achter dat een festival met deze temperaturen niet voor mij is weggelegd. Doe mij maar twintig graden met af en toe zon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 19:19 
 
Hardtraxxer

Spobbertiet schreef:
Wie heeft dat filmpje van een jongen in een roze polo bij Unresolved?? Dat is idd wel een afgang aan het worden van wat vroeger nog leuk trommelen was :cry:

edit:
https://www.facebook.com/unresolvedmedi ... 768002929/
:lol: :lol: :lol: kan niet niet kijken (rechtsonder)

als je bij unresolved gaat staan heb je sws al een achterstand.... dit bevestigd dat al wel weer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 19:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oh trouwens. Tijdens/na een bepaalde set op vrijdag of zaterdag werd er door het publiek heel lang en hard geapplaudiseerd. Iemand die daar bij was en zich nog kan herinneren welke set dat was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 19:53 
 
Hardtraxx Elite

Lang geleden dat ik zo'n heimwee had naar een feest, man wat was dit vet! :love:
Delete, Gearbox als afsluiting op zaterdag, Theracords classics, Wildstylez, DBSTF, en alle sets op de main vanaf s'middags echt :oh:

Delete die zimmersion draaide, blijft zo'n dikke plaat. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 21:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ondanks de warmte een geweldig weekend gehad met de groep.

Vrijdag lekker vroeg vertrokken om de drukte en warmte een beetje voor te zijn. Ging al goed mis toen er een storing was tussen Tilburg en Oisterwijk. Iemand in de groep besloten om maar de bus te pakken naar station Oisterwijk en dus gelukkig maar 10 minuten vertraging opgelopen, om dan weer in de file komen te staan met de pendelbus. Dit duurde gelukkig niet erg lang, en ook het wachten bij de ingang viel me nog wel mee. Wel was de 17+ ingang onlogisch, die konden meteen doorlopen naar het fouilleren en waren er dus sneller doorheen dan de VIP. Controleren deden ze verder wel goed, alleen vergaten ze het fouilleren :huh:. Toen de vriendencamping opgezocht, tent/partytenten neergezet en biertjes open getrokken. Pre party rond half 9 opgezocht en merendeels bij de Gearbox stage doorgebracht. Wel een hele grote - naar het niet kunnen vullen van je flesje water, het stond uit, en ik mocht mijn bekertje niet eens meenemen de WC in. Dit snapte ik al helemaal niet, want er stond daar dat het geen drinkwater was. Dit was en is mij nu nog steeds een raadsel waarom dit niet mocht. Op de camping nog even blijven hangen om iedereen keta te horen roepen, en de ene na de andere lachgas patroon te horen leeglopen :thumbdown:.

Zaterdag toch wel last van een katertje, maar hier toch aardig mee kunnen leven. Rond een uur of 2 begonnen bij Tartaros vs Artifact, om er al snel achter te komen dat die warmte daar binnen niet te doen was. Even gebleven tot het einde van de eerste set van Frequencerz en Warface en toen terug gegaan naar de camping om te eten, energie te sparen voor later in de avond wanneer het wat was afgekoeld. Was een vermakelijk set, maar te warm om ook maar even los te gaan. Om 18:30 terug gegaan voor Delete wat weer een heerlijke set was en de sfeer zat er rechtsvoor goed in. Ook eindelijk Roll Up live mogen aanschouwen :loving:. Toen maar weer even in de schaduw gaan zitten tot dat Aggressive Acts begon. Leuke set, goeie sfeer en lompe kicks. Meer had ik er ook niet van verwacht, het oooooohhh gehalte lag hier echter nog hoger dan ik had verwacht. Hierna even de de rest van de groep opgezocht in de grote tent. Beetje bijgepraat over War Force en AA Live, wat dansjes gedaan en tegen t einde van Rebelion terug naar de Fanaticz stage voor een half uurtje Gearbox Overdrive. Nog paar laatste danspasjes gedaan met de energie die er nog in zat, om er na even het laatste stukje Gunz 4 Hire mee te pakken op de main. waar ik psytrance voorbij hoorde komen volgens mij, verder niet veel meegekregen. Beetje achterin gestaan en meegekeken tot het einde van de eindshow. Lekker op tijd aan gelopen om de drukte voor te zijn. Terug
Citaat:
Op de camping nog even blijven hangen om iedereen keta te horen roepen, en de ene na de andere lachgas patroon te horen leeglopen :thumbdown:.
. Niet echt in slaap kunnen komen door veel achtergrond geluid en onweer flitsen die duidelijk zichtbaar waren. Even de tent uit geweest om naar de wc te gaan en toch even te genieten van de natuur.

Zondag ochtend maar weer rustig aan gedaan en rond kwart voor 3 naar de Relive voor TCC. En wat was dit allemachtig vet. Wat een sfeer en showtjes van Thera en Blackburn. Dit was het beste uurtje van het weekend. Eindelijk Acid Impressions live mogen horen :loving:. Eventjes 15 minuten blijven hangen voor Crypsis maar toch besloten even naar de camping te gaan voor wat voer, rust en napraat over het afgelopen uurtje. Achteraf natuurlijk weer moeten horen hoe goed Crypsis op de Relive was en toch een beetje spijt dat ik weg ging :cry:. Wel weer op tijd om dezelfde man op de main te zien draaien wat ook een heerlijke set was, gelukkig toen nog een beetje de ruimte om je dansjes te doen. Bij Warface kwam hier helaas al verandering in, klote volk dat blijft lopen, en als je goed los gaat je meteen aangekeken wordt alsof je van een andere planeet komt. Deze set was echter wel erg dik, vooral na die zaaddodende set van Punk en E-Force. Die Cosmic Sin edit was heel vet. BPM lag hier al wel erg hoog. Toen met een klein groepje naar rechtsvoor verhuist om hier maximaal te staan snoeien tijdens Delete vs Requiem vs Rebelion. Helaas tegen het einde van de set kwam al het klote volk weer aangestormd voor RR. Alle energie was er onderhand toch al wel uit, en het volk was goed irritant, dus besloten om even achterin bij het reuzenrad te zitten en mensen te kijken. Dit was nog vermakelijker dan de set van RR. Na een tijdje even wat warmers aan gaan trekken op de camping en het laatste half uurtje achterin meegekeken. Daarna
Citaat:
Op de camping nog even blijven hangen om iedereen keta te horen roepen, en de ene na de andere lachgas patroon te horen leeglopen :thumbdown:.
.

Camping was al een heel stuk verbeterd vergeleken vorig jaar gelukkig. Security was niet zo aanwezig en er was zelfs een afterparty deze keer, zelf niet geweest maar gehoord dat de rij dik tot aan buiten stond. Dus zal volgend wel weer worden uitgebreid. Wel erg irritant dat de rij naar het terrein wel eens 10 minuten kon duren omdat je steeds grondig gefouilleerd werd en ze alle vakjes in je portemonnee moesten open trekken.

TLDR
+ TCC, Crypsis Live, Warface Live, Vriendencamping, Delete, AA Live, Frites op camping, Delete vs Requiem vs Rebelion.
+/- Security, SS vs SZP
- VDK gehalte, sfeer op de main, Digital Punk vs E-Force, waterpunten (extra???), RR op de pre-party, kater, wc's bij hardcore die 2x is dicht geweest, en bij de main 1x.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat er nog iemand in de HT fb groep was die om filmpjes van onze set vroeg :x Zijn er nog een paar op m'n telefoon die ik wss nog wel online pleur deze week :D Het lijkt trouwens leger op het filmpje dan het was, stond een leuk groepje diehards een beetje in het midden voor de stage in de zon te branden :love:



Onze volledige tracklist had ik een paar pagina's hiervoor al geplaatst
Citaat:
1. Zatox - Creation
2. A2 Allstars - The Resistance
3. Headhunterz - Headshot
4. B-front - Virus
5. Artic - F#ck the Fake Shit (Adaro remix)
6. Tat & Zat - Proud to be Loud
7. Ran-D & Adaro - Struggle For Existence
8. Crypsis - Nackt
9. Dj Thera - Disturbia (The R3bels remix)
10. The R3bels - Temptation
11. 2Faced - Facebreaker
12. B-Front - We Are One
13. The Machine & Geminizers - Godcore
14. Digital Punk & Radical Redemption - Protest of Indignation
15. Genox - Inhuman
16. 2Faced - Darkside
17. The Vision - I Know You're Here
18. Solutio - Insidious
19. Deetox - Lose Control
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 07:28 
 
Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
Lang geleden dat ik zo'n heimwee had naar een feest, man wat was dit vet! :love:
Delete, Gearbox als afsluiting op zaterdag, Theracords classics, Wildstylez, DBSTF, en alle sets op de main vanaf s'middags echt :oh:

Delete die zimmersion draaide, blijft zo'n dikke plaat. :drool:

Dat was de 2e keer die middag al dat die gedraaid werd. :loving:
Weet zo niet meer wie dat was maar die sloot ermee af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 08:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oh ja. Nog hulde aan Atmozfears die zaterdag op de main Festuca - Pressure Waves draaide :loving: . Mooi moment, nooit eerder live gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 08:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Onthafloorx schreef:
Lang geleden dat ik zo'n heimwee had naar een feest, man wat was dit vet! :love:
Delete, Gearbox als afsluiting op zaterdag, Theracords classics, Wildstylez, DBSTF, en alle sets op de main vanaf s'middags echt :oh:

Delete die zimmersion draaide, blijft zo'n dikke plaat. :drool:

Dat was de 2e keer die middag al dat die gedraaid werd. :loving:
Weet zo niet meer wie dat was maar die sloot ermee af.


The Shade draaide hem ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 09:08 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Onthafloorx schreef:
Lang geleden dat ik zo'n heimwee had naar een feest, man wat was dit vet! :love:
Delete, Gearbox als afsluiting op zaterdag, Theracords classics, Wildstylez, DBSTF, en alle sets op de main vanaf s'middags echt :oh:

Delete die zimmersion draaide, blijft zo'n dikke plaat. :drool:

Dat was de 2e keer die middag al dat die gedraaid werd. :loving:
Weet zo niet meer wie dat was maar die sloot ermee af.


The Shade sloot met Zimmersion af :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Lang geleden dat ik zo'n heimwee had naar een feest, man wat was dit vet! :love:


Heimwee is hier ook real, Boris.
Het hele weekend stak gewoon goed in elkaar. Natuurlijk zijn er minpunten (watervoorzieningen, wegrijden parking, enorme drukte bij endshows) maar in mijn ogen behoort Intents tot de top. De lat ligt hoog voor dit seizoen.

Was op voorhand sceptisch over de zaterdag line-up maar muzikaal ook echt vermaakt en grotendeels met blije, euforische muziekjes doorgebracht wat gewoon lekker was :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 09:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En normaal maar klagen als nummers meerdere keren voorbij komen :whistle:

On topic: topweekend gehad! Zaterdag erg leuke dag gehad! Veel in de indoor main gehangen met enkele uitstapjes naar de hardcore en fanaticz. Zondag was nog 2x zo goed als zaterdag - iets minder warm en meer bewolking - :thumbsup: en heerlijke setjes op de main (en eigenlijk nergens anders meer geweest). Volgend jaar misschien wel alleen de zondag gaan, is al 3e keer op rij dat ik de zondag het leukst vind :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anthor schreef:
maar in mijn ogen behoort Intents tot de top. De lat ligt hoog voor dit seizoen.


Mee eens! Vooral de stages zagen er echt ontzettend vet uit, met name de main! :love: Kunnen B2S en Q-Dance wel een voorbeeld aan nemen. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dominator komt altijd wel redelijk in de buurt toch qua attributen?
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten