Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 06:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vroeger had je nog pijn in je benen ipv in je armen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 08:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het er ook niet uitzien. Maar wat is het verschil met de filmpjes die een pagina terug zijn geplaatst. Waarin wat hardtraxxers ook op hun eigen manier los gingen. Zag er ook gewoon anders en raar uit. Of moet ik nu oppassen wat ik hier zeg -.-


Van het dansen wat Hardtraxxers doen wordt geen hype oid gemaakt.

Je hoort geen 1,2 Klaplong t.o.v. 1,2 Pinsirren, Hakken op Hardstyle, Kickroll en Left Right Left Right.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 08:10 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het er ook niet uitzien. Maar wat is het verschil met de filmpjes die een pagina terug zijn geplaatst. Waarin wat hardtraxxers ook op hun eigen manier los gingen. Zag er ook gewoon anders en raar uit. Of moet ik nu oppassen wat ik hier zeg -.-


Ben het er ook gewoon mee eens. Iedereen heeft zijn eigen manier van losgaan, laat ze lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 08:28 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
makrooy schreef:
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het er ook niet uitzien. Maar wat is het verschil met de filmpjes die een pagina terug zijn geplaatst. Waarin wat hardtraxxers ook op hun eigen manier los gingen. Zag er ook gewoon anders en raar uit. Of moet ik nu oppassen wat ik hier zeg -.-


Van het dansen wat Hardtraxxers doen wordt geen hype oid gemaakt.

Je hoort geen 1,2 Klaplong t.o.v. 1,2 Pinsirren, Hakken op Hardstyle, Kickroll en Left Right Left Right.


Alles wat gehyped wordt is per definitie kut? :lol:
Laat mensen toch lekker kickrollen en pinsirren als zij daar plezier uit halen, ik zie het probleem niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 08:58 
 
Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:
Broken Balance schreef:
makrooy schreef:
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het er ook niet uitzien. Maar wat is het verschil met de filmpjes die een pagina terug zijn geplaatst. Waarin wat hardtraxxers ook op hun eigen manier los gingen. Zag er ook gewoon anders en raar uit. Of moet ik nu oppassen wat ik hier zeg -.-


Van het dansen wat Hardtraxxers doen wordt geen hype oid gemaakt.

Je hoort geen 1,2 Klaplong t.o.v. 1,2 Pinsirren, Hakken op Hardstyle, Kickroll en Left Right Left Right.


Alles wat gehyped wordt is per definitie kut? :lol:
Laat mensen toch lekker kickrollen en pinsirren als zij daar plezier uit halen, ik zie het probleem niet.


Echt he :lol: kickrollen was hier ook een hype, totdat de mainstream het leuk vond. Inb4 snoeien een hype
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kickrolls mee slaan is met tijden ook vet, als ze ook daadwerkelijk goed geïntegreerd zijn in de track. Maar sinds die hele hype heb je gewoon enorm veel tracks met een Overdose (haha, snap je em??) aan kickrolls.

Trop is te veel zeggen ze hier in België ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 09:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat wordt Pokéballs inslaan voor het komende festivalseizoen. Lekker van die pluche Pokéballs gooien naar mensen die staan te pinsiren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het ziet er toch allemaal debiel uit joh, van snoeien naar hakken naar kickrollen naar weet ik veel wat. Laten we nou niet doen alsof we echt aan het "dansen" zijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 09:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Z. schreef:
Platen als Fuckin' Posers, RTHM en On The Rise waren 'testers' voor mij om te bepalen hoe 'diep' ik kon gaan dit uur. Ondanks dat de sfeer gewoon echt top was, merkte ik dat deze het minder deden dan Rage, Lessons in Love en The Punishment. Op basis daarvan ben ik dus gaan schakelen en voor mogelijk meer bekendere tracks gegaan voor het publiek dat voor me stond.

Als je dan later weer merkt dat een originele Yellow Minute ook niet mega opgepakt wordt, dan denk ik dat het middenstuk met veel echt bekende tracks de juiste keuze is geweest om de uitbundige sfeer die de hele dag op deze area hing, erin te houden!

Betreft de bordjes: Ik heb een paar die-hard fans die 3 jaar geleden begonnen zijn op Intents met vrij extreme sfeer acties en dit als een soort traditie voortzetten, geheel buiten mijn weten om. Hate it or love it. I love them;)


Classic stages zijn gewoon heel moeilijk. Hitjes triggeren mensen om danspasjes uit te voeren. Vaak worden de mindere hitjes wel gewaardeerd, maar hebben minder danspotentie (want door nostalgie steekt iedereen elkaar aan tijdens de hitjes). Dit zorgt voor negatieve feedback richting de DJ die denkt dat het niet gewaardeerd wordt waardoor hij of zij weer overschakelt naar de hitjes.

De trend is dat de spanningsboog van het publiek tegenwoordig kort is. In de hardstyle zijn "set fillers" niet echt van toepassing, er moet altijd gepiekt worden want het publiek is dit tegenwoordig gewend. Dit maakt het allemaal een stuk moeilijker.

Classic stages zijn inmiddels al enig tijd ten dode opgeschreven door dit principe, met uitzondering van wat meer niche acts die echt meer hun eigen ding doen, zoals een TCC, maar ook dit trekt maar een beperkt publiek.

Verder moeten de DJ's van de classic stage naar mijn mening terugvallen op wat Laidback Luke volhoudt; het gaat niet om de hitjes die je draait, maar wat je tussen de hitjes door draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daarom moeten dj's gewoon meer classics gaan draaien in hun normale sets, zweep je publiek op met die nostalgie factor en pleur je nieuwe tracks daar tussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 09:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nee maar wanneer er nummers aan aangepast worden wordt het toch wat sneu.

Zoals een The Pitcher of D-Sturb die nummers maken met een shitload aan pingpong kickrolls er door wat enorm lelijk klinkt. Dat 1,2, Pinsir en dingen als Dikke Vette Bassplaat en Moshpit.

Het kickrolls meedoen is ook wat algemeen gedaan werd door ook ons inderdaad. Maar dat was niet op een hek zitten lekker alles misslaan en niet als een demente chimpansee met parkinson in het wilde wegslaan door een overkill aan kickrolls.

Wanneer het uit jezelf komt is er niks mis mee, maar wanneer je met zo'n hype mee moet doen is dat imo enorm schaperig en cringy.

Dat wat wij doen zal voor sommigen er ook best raar uit zien, echter is dit niet een hype oid omdat mensen al jaaaaaren zo losgaan op hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 09:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Daarom moeten dj's gewoon meer classics gaan draaien in hun normale sets, zweep je publiek op met die nostalgie factor en pleur je nieuwe tracks daar tussen.


Merk tegenwoordig zelf ook wel dat ik het veel fijner vind om op een niet classic stage wat vette classics tussendoor te horen dan weer een hele dag op de classic stage te staan en alleen maar dezelfde classics te horen zonder echt verrassende tracks tussendoor. Vermaak me overigens altijd prima op classic stages (afgelopen zondag ook weer heerlijk vermaakt), maar de laatste tijd zo veel classic stages/feestjes bezocht dat het bijzondere er wel af is. Dan liever een fijne mix tussen hedendaagse hardstyle en classics, zoals bijvoorbeeld Audiotricz, Bass Modulators en Sound Rush meestal fijn doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 09:54 
 
Hardtraxx Veteran

Wie heeft dat filmpje van een jongen in een roze polo bij Unresolved?? Dat is idd wel een afgang aan het worden van wat vroeger nog leuk trommelen was :cry:

edit:
https://www.facebook.com/unresolvedmedi ... 768002929/
:lol: :lol: :lol: kan niet niet kijken (rechtsonder)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 09:54 
 
Hardtraxxer

Wow, echt een heel vet weekend gehad!
+ Op de camping alles top geregeld, kan niet anders zeggen. Tipi tent :thumbup:
+ Geluid op alle stages
+ Meest vermaakt op de zondag. Minder warm, minder mensen, meer los kunnen gaan
- Veel te weinig waterpunten zoals vermeld...
Zeker weten tot volgend jaar :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 09:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bass Modulators ben ik op dat gebied ook wel een beetje op uitgekeken, hun draaien ook wel echt de hitjes, en vaak ook de zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 10:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Bass Modulators ben ik op dat gebied ook wel een beetje op uitgekeken, hun draaien ook wel echt de hitjes, en vaak ook de zelfde.


Opzich wel mee eens (ook omdat ze tegenwoordig ook weinig variëren in hun 'hedendaagse' trackkeuze) maar ik vond ze toch wel het vermelden waard door hun set op Defqon zondag 2 jaar geleden, waar ze het in mijn ogen perfect deden (en op dat moment ook als een van de weinigen op zo'n groot podium naar mijn idee) (L) (hardstyle/bass-modulators-defqon-1-2015-red-t50963.html)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 10:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Je ziet dit bij meer artiesten die graag oudere plaatjes draaien. Naarmate ze populairder worden, worden die leuke oude plaatjes vervangen door hitjes of nieuw spul. Begrijpelijk wel, want dit slaat bij 99% van het publiek veel beter aan. Kijk naar Noiscult, artifact etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Rickzel schreef:
Daarom moeten dj's gewoon meer classics gaan draaien in hun normale sets, zweep je publiek op met die nostalgie factor en pleur je nieuwe tracks daar tussen.


Merk tegenwoordig zelf ook wel dat ik het veel fijner vind om op een niet classic stage wat vette classics tussendoor te horen dan weer een hele dag op de classic stage te staan en alleen maar dezelfde classics te horen zonder echt verrassende tracks tussendoor. Vermaak me overigens altijd prima op classic stages (afgelopen zondag ook weer heerlijk vermaakt), maar de laatste tijd zo veel classic stages/feestjes bezocht dat het bijzondere er wel af is. Dan liever een fijne mix tussen hedendaagse hardstyle en classics, zoals bijvoorbeeld Audiotricz, Bass Modulators en Sound Rush meestal fijn doen.


Helemaal mee eens!! Zoals je al aan die tijdmachine sets van Fuzzy kunt zien zijn er zo fucking veel platen die perfect in een raw setje passen. Adaro zou bijv een boel van z'n oude fans in 1 klap weer blij maken als hij er af en toe eens een plaat als Disturbia remix bij pakt ofzo (die draaide hij namelijk op Tijdmachine HMH (L) ) Zouden z'n huidige fans dit nou zo'n softe kut plaat vinden??
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Het ziet er toch allemaal debiel uit joh, van snoeien naar hakken naar kickrollen naar weet ik veel wat. Laten we nou niet doen alsof we echt aan het "dansen" zijn :lol:


Ja dat is wat ik dus dacht :p Maarja opzich snap ik het punt van BB, zolang je maar uit jezelf los gaat moet het allemaal wel kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk weekend gehad. Al met al de hitte wel goed kunnen handelen.
Op vrijdag aangekomen op bungalowpark de Reebok, lekker van het weer genoten en met 3 bungalows gezellig de bakplaat (BBQ was verboden..) gebruikt. Zaterdag langzaam klaar gemaakt en zo rond half 2 / 2 uur waren we binnen. Terrein zag er goed uit en zoals altijd was er veel aandacht besteed aan de aankleding.

Overdag en in de avond gependeld tussen main, Hard Island, de Kroeg, Fanaticz en kort setje op de indoor raw. Hele toffe dag gehad. Rond half 11 besloten om in het reuzenrad te gaan en toen pas zag ik hóe druk het was op de main, langzaam zag je het volstromen. Toen besloten om Gearbox een kans te geven en dat was stiekem een heel vet uurtje dus echt geen spijt gehad dat ik de ellende van een overvolle main over heb geslagen. Zie de eindshow wel op YouTube terug :-) .

Zondag op de main gestart en om 3 uur naar TCC gegaan. Ik ben daar he-le-maal kapot gegaan en toen kwam Crypsis nog... Ik was om 5 uur al helemaal gesloopt :worship: . Tot de set van Delete, Rebelion en Requiem op de Relive gebleven en daar goed vermaakt. Nog bovenstaande set en RR Live op de main gecheckt en toen naar huis gegaan, lekker de drukte voor. Aantal vrienden die wel zijn gebleven vonden de set niet echt noemenswaardig dus blij met die keuze.

Nog een s/o naar Twanneke en Hekzitter voor het aanhoren van het Kamagra-verhaal (Indy homooooo :lol:)

edit*
heb nog steeds hele zware benen dus dat betekent dat er veel en stevig gedanst is, haha.
Nog een mooi moment: zaterdag hadden we pas vrij laat een taxi terug ( 01:15 uur ) naar ons vakantiepark een paar kilometer verderop. We zaten te wachten tot er een vrouw met dochter in een Fiat 500 cabrio stopt en vraagt wat we aan het doen waren. "We wachten nog op onze taxi...". Ze bood aan om 2 van de 6 man alvast naar het park te brengen maar we hadden zoiets van: samen uit, samen thuis. Om half 2 was de taxi er nog niet. Ik heb het taxibedrijf gebeld en ze waren echt nog onderweg en het was nog heel erg druk overal (inmiddels was Oisterwijk bijna uitgestorven en waren alle verkeersregelaars ook al lekker naar huis). 10 minuten later komt die dame weer terug omdat ze het zo zielig voor ons vond en ze er op stond om ons te brengen, ze had wel plaats voor 3 man. Uiteindelijk het dak open gezet en met 6 man ingestapt, 2 hoofdjes boven het dak uit dus met 7 man richting vakantiepark gereden. Het taxibedrijf heeft ons niet meer gebeld dus ik heb het vermoeden dat ze niet eens meer geweest zijn. Eeuwige dank voor deze dame (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met 7 man in een fiat 500 :lol: Zijn daar foto's van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anthor schreef:
(Indy homooooo :lol:)


Je bent zelf homo :list: :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 11:12 
 
Hardtraxxer

Gewoon een heel chill feestje gehad. Dit jaar (gelukkig) maar 1 dag gegaan en daar ben ik achteraf heel blij om..
Waren wel veel te vroeg aanwezig (rond 13:00 ofzo), toen was de hitte echt niet te harden. Wist gewoon met mezelf geen raad.. Moest ik staan, zitten, losgaan of stilstaan, praten of niet.. Hele tijd in m'n eentje tussen de groep en een stukje schaduw aan de bar gependeld.

Hele dag main gestaan, letterlijk geen andere area gezien, en dat vond ik meer dan prima. Tamme sfeer, maar god wat was die euforische muziek lekker met dit weer. Vanaf Hard Driver vond ik het wel echt heel wazig worden. Zeker Psyko Punkz en Brennan Heart vond ik misplaatst. Daardoor ook veel eerder van linksvoor naar helemaal achteraan gegaan.

Te bizar voor woorden dat je eigenlijk al halverwege het één na laatste setje zo'n logistieke operatie moet doorstaan om een beetje fatsoenlijk het terrein af te komen. Letterlijk een half uur gedaan van linksvoor naar rechtsvoor, toen via de buitenkant naar achter gelopen waar al geen plaats meer was. Vrienden van me zijn einde van de endshow pas weg gegaan en hebben ruim 3 uur gedaan over een stukje wat normaal 30-50 minuten duurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 11:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Met 7 man in een fiat 500 :lol: Zijn daar foto's van?


Haha, op dat moment niet aan gedacht. Veel te blij dat we eindelijk van die verdomde rotonde weg waren :lol: . Topwijf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 11:30 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Verder een vraag aan Jones. Je hebt hier in hardtraxx een vraag gesteld over of er nog verzoekjes waren. Werden best wel wat platen gevraagd, maar heb daar weinig van gezien. 2e deel van de set was gewoon prima, maar 1e deel waren echt alleen maar hitjes. Jullie hebben zo'n groot repertoire aan platen en dan kiezen jullie om met alpha2 remix van tonight te openen... vond ik persoonlijk erg jammer.

Dat ik om verzoekjes vraag wil niet meteen betekenen dat ik ze ook allemaal draai he :innocent:
Nogmaals, wederom een kwestie van inspelen op het moment. Niets meer, niets minder... :)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten