Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 10:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Na de vele goede verhalen dit jaar besloten om eindelijk maar eens een keer te gaan. Vrijdag ochtend vroeg vertrokken en rond half 12 de auto kunnen parkeren in de wijk naast het festival terrein. Dit was ideaal omdat het hierdoor maar een klein stukje lopen was naar de ingang van de camping. Hier kwamen we net voor 12en en moesten dus nog even wachten voordat de camping open ging.

Het ticket scannen en het fouilleren ging behoorlijk vlot en rond half 1 stonden we met al onze spullen op de camping opzoek naar een mooie plek. Die plek werd dus toegewezen door de beveiligers op het terrein en iedereen werd behoorlijk op elkaars lip gedrukt. Dit had van mij wel iets minder fanatiek gemogen. Er zat nog geen 20 centimeter ruimte tussen de uitgang van onze tent en de achterkant van de tent voor ons. Gelukkig hadden we een grote tent bij ons met veel ruimte in de voorcabine maar echt ideaal was het niet. De tent stond gelukkig snel en ondertussen begon het al goed warm te worden.

Op de camping snel muntjes en bier gehaald en gewacht tot het festival terrein open ging. vrijdag eigenlijk de hele dag bij de fanaticz geweest wat, zeker toen de zon weg was, fantastisch uit te houden was. Toen om 12 uur de fanaticz dicht ging richting tent gewandeld en met de groep nog een paar uurtjes wezen chillen.

zaterdag ochtend al vroeg de tent uitgebrand en dit was ook meteen het eerste teken voor de rest van de dag. Het was veel en veels te warm. Na een goed ontbijtje en veel drinken rond half 3 naar de indoor main geweest waar vooraan een flinke ventilator stond waardoor het nog redelijk uit te houden was. Desondanks na een tijdje toch echt flink last van de warmte te krijgen, met misselijkheid en een duizelig gevoel tot gevolg. hierdoor maar besloten terug naar de camping te gaan om weer wat te eten en te drinken en daar blijven zitten tot de zon verdwenen was achter de wolken.

Pas toen de zon weg was pas echt kunnen genieten van het festival. Heen en weer gewandeld tussen de fanaticz, indoor main en de mainstage en daar setjes van psyko punkz, aggressive acts, rebelion en gunz for hire meegepakt. Direct na de eindshow terug gegaan naar de tent waar ik nog opvallend veel bass hoorde voor een festival dat voor vandaag was afgelopen. na een rondje over de camping het cafe tegen gekomen waar hard driver tot kwart over 2 nog flink aan het rammen was. dit was een erg leuke verrassing aangezien in geen after party op de camping verwacht had.
Na de afterparty nog even gezeten bij de tent en genoten van het onweer en toen mn nest in gedoken.

De zondag was gelukkig een heel stuk dragelijker door de bewolking. Hierdoor ook veel meer uit het festival kunnen halen. begonnen bij coone en wildstylez die wel heel veel defqon anthems draaide in hun set, en daarna rougstate. mooi momentje was met de hele mainstage gaan pinsiren. mooi momentje om die hype belachelijk te maken. Daarna bij de tent weer wat gegeten en gedronken en weer terug gegaan naar de main toen warface draaide en daar tot het eind gebleven.
Direct na de eindshow naar de tent gewandeld en daar binnen een uur alles opgeruimd en richting huis vertrokken.

Al met al een fantastisch weekend gehad op intents en volgend jaar zeker weer een heel weekend.

+
- Sfeer op de camping was echt goed
- De afterparty zaterdag (en zondag) op de camping
- De aankleding van het festival terrein
- Het geluid bij alle stages
- De bewaking op de camping

-

- Te weinig waterpunten op het festival terrein en de punten die er waren te weinig water druk
- De enorme hitte op zaterdag
- De enorme drukte zondag vanaf RR Live
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 12:03 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Inmiddels zijn we alweer bezig met de laatste loodjes van de afbouw. Maar jongens, wat een geweldige editie was het toch weer! De sfeer op de camping en het festival terrein, de reacties van bezoekers en DJ's, het was er weer een voor in de boeken! We sloten het weekend af met een afterparty in de kroeg op zondag, de hele tent overvol, rijen buiten en die sfeer en energie van iedereen binnen ondanks dat ze er al een heel weekend op hadden zitten, beter hadden we het weekend niet af kunnen sluiten! :D

Daarnaast kunnen we wel stellen dat we een unicum hebben meegemaakt met het weer. Gedurende de opbouw, het festival zelf en de afbouw hebben we geweldig weer gehad. Soms misschien een paar graden te warm, maar daar gaan we niet te veel over klagen :P

We zijn blij om ook hier zoveel positieve reacties te lezen! Aan jullie reacties te zien tijdens T.C.C. hebben jullie je ook dik vermaakt! Natuurlijk zijn ook de dingen die je wat minder vond altijd welkom, benoem deze vooral!

We willen alle Hardtraxxers die Intents Festival dit jaar hebben bezocht bedanken voor de geweldige editie! Wij gaan de boel nog even opruimen en dan vooral genieten van alle filmpjes en foto's van afgelopen weekend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 13:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Super leuk weekend gehad!

Planning was om enkel zaterdag te gaan, maar we werden zondag ochtend wakker met idee pff we willen terug. Kaartjes op ticketswap gekocht en in de auto gestapt er terug gereden :thumbsup: zeker geen spijt van van de zondag was nog veel leuker.

Zaterdag was warm maar had er niet zo heel veel last van, lekker shirt uit niet in de volle staan. En we hadden een planten spuit meegenomen dat was wel heerlijk.

Hoogtepunten
- Gunz for Hire
- Phuture noize
- Eindshow

- Delete, Rebelion en Requiem
- RR live
- Aankleding & Thema
- Prijs festival voor wat je krijgt dik in orde!


Minder / tip organisatie
- Voorral zaterdag was het wel erg druk, volgend jaar terrein maar Ietjes groter maken
- Afsluitende act op zondag vond ik echt waardeloos :thumbdown:
- Op zaterdag had op de main wel een wat harde act gemogen, Ik vindt het leuk op main te staan vanwege de entourage maar op zaterdag overdag stond er voor mij niks leuks op programma.
- Anthem show op zaterdag was een beetje matig om als speciale vermelding in de line-up te zetten.
- Beide dagen alleen laatste half uurtje gebruik van lasers :/


Ik had persoonlijk geen probleem met water vullen misschien had ik geluk steeds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

VIP tickets waren wat betreft het water uitermate fijn. Er waren voor de VIP's namelijk genoeg wc's en watertappunten. Heb mijn Defqon waterzak vaak genoeg gevuld :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
gartainc schreef:
Ik had persoonlijk geen probleem met water vullen misschien had ik geluk steeds.


Het was overdag zo gruwelijk druk daar. Ipv telkens in de rij te staan heb ik telkens weer 2 muntjes betaald voor een flesje water. Heb denk ik nog nooit zoveel geld uitgegeven op een festival maar ik had gewoon ècht geen zin om met die hitte in die rij te staan.

Ik hoop volgend jaar wat meer nieuwere namen op de main te zien ^^ Veel artiesten zie je al jaren lang op de main staan


Ik ben alleen zondag geweest, dus heb misschien geen recht van spreken, maar ik heb ook echt heel weinig geld opgemaakt. Wel veel radlers gedronken (Waarvan hulde naar organisatie). Maar flesje water kon ik elke keer binnen 2 minuten vullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zondag was het ook veel minder druk bij de waterpunten dan de zaterdag krijg ik het idee. Ben de zaterdag niet geweest maar als ik alles hier zo lees dan moest dat een drama zijn. Zondag ging dit inderdaad gemakkelijk en snel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 15:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zondag: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 15:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
gartainc schreef:
Ik had persoonlijk geen probleem met water vullen misschien had ik geluk steeds.


Het was overdag zo gruwelijk druk daar. Ipv telkens in de rij te staan heb ik telkens weer 2 muntjes betaald voor een flesje water. Heb denk ik nog nooit zoveel geld uitgegeven op een festival maar ik had gewoon ècht geen zin om met die hitte in die rij te staan.




Mijn vrienden klaagde wel, maar denk dat ik zo enthusiast aan het kletsen was met iedereen daar dat het wachten heel snel leek te gaan. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 18:11 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
gartainc schreef:
Ik had persoonlijk geen probleem met water vullen misschien had ik geluk steeds.


Het was overdag zo gruwelijk druk daar. Ipv telkens in de rij te staan heb ik telkens weer 2 muntjes betaald voor een flesje water. Heb denk ik nog nooit zoveel geld uitgegeven op een festival maar ik had gewoon ècht geen zin om met die hitte in die rij te staan.

Ik hoop volgend jaar wat meer nieuwere namen op de main te zien ^^ Veel artiesten zie je al jaren lang op de main staan

Ik heb ook nog nooit zoveel uitgegeven aan munten. Namelijk €220. :lol:
Ach, uitschieters heb je altijd.

VIP was trouwens ook echt vip. Nog nooit een festival meegemaakt waar VIP zoveel extra's gaf als hier.
Van hapjes en bubbles tot deo service, wc's en zelfs munten automaten. Schaduw en zithoek en ontzettend gezellig bar personeel.
Op zaterdag na de eind show nog met 2 vrijwilligers gepraat over vroeger en nu. Geweldig al die vrijwilligers en wat de organisatie voor de vrijwilligers nog regelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gartainc schreef:
Mijn vrienden klaagde wel, maar denk dat ik zo enthusiast aan het kletsen was met iedereen daar dat het wachten heel snel leek te gaan. :whistle:

The Skribbler, is that you?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er vanmiddag pas achterkomen dat ik met Grim heb staan dansen. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Er vanmiddag pas achterkomen dat ik met Grim heb staan dansen. :huh:


:thumbsup:

En jij was? :lol: Heb met een aantal HT'ers gesproken die ik nog niet kende maar weet niet meer van iedereen wie wie was :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 21:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Oh ja. Nog hulde aan Atmozfears die zaterdag op de main Festuca - Pressure Waves draaide :loving: . Mooi moment, nooit eerder live gehoord.

Dit was goud maat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bizar hoe snel die Festuca in de vergetelheid geraakt is he, heerlijke plaat was dat!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al dat gepush van Q heeft niet gewerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Al dat gepush van Q heeft niet gewerkt.


Net op 't moment dat hij op een behoorlijk niveau zat werd de Q push ingetrokken. Zuur :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 11:18 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
chas1n schreef:
Al dat gepush van Q heeft niet gewerkt.


Net op 't moment dat hij op een behoorlijk niveau zat werd de Q push ingetrokken. Zuur :P

Vond je? Wie waren nou echt die hard fans dan. Of vond je festuca op enig moment een naam om een kaart voor te kopen?
Laten we wel wezen, de beste jongen had amper echte support van mensen en bekendheid. Dan houdt het gewoon op. Toen die keer dat ik naar freaqshow ben geweest toen hij er stond bijvoorbeeld : ik vroeg of mijn maten mee wilden en die vroegen wie er in de line up stond. En bij de naam festuca ging ook echt totaal geen lampje branden. Moest ik ze eerst uitleggen waarom hij daar überhaupt stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedoel vooral qua tracks, Pressure Waves en nog wat andere platen in die tijd waren echt steengoed. Als ze toen hadden doorgepakt had ik wel willen zien wat er gebeurde, denk dat de Q push gewoon te vroeg kwam...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 11:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is gewoon gepushed in een tijd dat er geen vraag naar was. Destijds was er voornamelijk vraag naar lekkere simpele teringherrie waardoor acts als Destructive Tendencies en Rebelion op ongelooflijke podia hebben gestaan. Aan de andere kant slokten aan de euforische kant Audiotricz, SR, BM en de gevestigde namen alle aandacht op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Zamble schreef:
Er vanmiddag pas achterkomen dat ik met Grim heb staan dansen. :huh:


:thumbsup:

En jij was? :lol: Heb met een aantal HT'ers gesproken die ik nog niet kende maar weet niet meer van iedereen wie wie was :$

Die brede gast met een hemdje aan met vogels erop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Grim schreef:
Zamble schreef:
Er vanmiddag pas achterkomen dat ik met Grim heb staan dansen. :huh:


:thumbsup:

En jij was? :lol: Heb met een aantal HT'ers gesproken die ik nog niet kende maar weet niet meer van iedereen wie wie was :$

Die brede gast met een hemdje aan met vogels erop.

Vond die anders niet zo breed...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 19:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heeel erg vermaakt ondanks de hitte. Setjes van Deetox en Act of Rage waren een prima binnenkomer. Tweemaal Before you go mogen horen, ook altijd fijn. Tent was niet te houden en Phuture Noize was weer op en top :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Die brede gast met een hemdje aan met vogels erop.


Ik had geen hemdje aan hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Ik had geen hemdje aan hoor.


Moet ik die ene foto plaatsen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
MelvinFR schreef:
Ik had geen hemdje aan hoor.


Moet ik die ene foto plaatsen?

Ja
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten