Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 15:51 
 
Hardtraxx Newbie

Komt de slechte watervoorziening niet doordat het festival in een weiland is? Want bijv decibel is op een terrein met veel vaste voorzieningen. En daardoor denk ik dat er veel leiding werk nodig is voor zon grote groep mensen te voorzien van water. (Heb geen idee of het hier aan ligt maar was mijn eerste gedachte)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 16:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Peterpinguin schreef:
Komt de slechte watervoorziening niet doordat het festival in een weiland is? Want bijv decibel is op een terrein met veel vaste voorzieningen. En daardoor denk ik dat er veel leiding werk nodig is voor zon grote groep mensen te voorzien van water. (Heb geen idee of het hier aan ligt maar was mijn eerste gedachte)


Dat zou wel kunnen, maar als de voorspellingen 30+ graden zijn moet je daar als organisator toch op in springen lijkt mij. Wellicht is dat ook geprobeerd, maar bleek het niet mogelijk (ivm levertijd oid). Who knows.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 17:21 
 
Hardtraxx Veteran

Eindelijk thuis na een geweldig weekend :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn snoeifilmpjes staan online :thumbsup:

off-topic/hardtraxx-dansfilmpjes-t59574-50.html#p1705334
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 18:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De zondag was ook enorm vet! Had daar gek genoeg nog meer last van de hitte dan op zaterdag. Had toen wel meer de schaduw enzo opgezocht.

Was fijn om die remix van From the rain te horen ja :) origineel hoor je nooit

Setjes van de dag gaan naar Wildstylez en Dblock Stefan. Ook het afsluitsetje met darkraver en mental theo vond ik wel geniaal, deed me stukken meer dan radical redemption live die ervoor draaide.

Zag op zaterdag dat de munten precies dezelfde kleur waren als die van defqon vorig jaar, waar ik er thuis nog 8,5 van had liggen. Die zondag dus mooi meegenomen en werden geaccepteerd haha. Ook auto gratis in de wijk geparkeerd dus was lekker goedkoop dagje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 18:33 
 
Hardtraxx Veteran

Vind die Keta hype ook maar stront irritant worden.
Gebruik wat je wil maar ga niet als een of andere junk constant schreeuwen dat je Keta wilt/hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Vind die Keta hype ook maar stront irritant worden.
Gebruik wat je wil maar ga niet als een of andere junk constant schreeuwen dat je Keta wilt/hebt.

KETAAAA
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter: "We gaan even eten halen"
urbandesigner: "Huh? Keta halen?"


"Altijd leuk die keta grapjes" - urbandesigner :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 19:06 
 
Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:
Vind die Keta hype ook maar stront irritant worden.
Gebruik wat je wil maar ga niet als een of andere junk constant schreeuwen dat je Keta wilt/hebt.


Op de camping ging dat van voor naar achter de heletijd Keta!
Zaterdagochtend ook nog wakker geschrokken van iemand die Ketamingo schreeuwde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
RTM93 schreef:
Vind die Keta hype ook maar stront irritant worden.
Gebruik wat je wil maar ga niet als een of andere junk constant schreeuwen dat je Keta wilt/hebt.


Op de camping ging dat van voor naar achter de heletijd Keta!
Zaterdagochtend ook nog wakker geschrokken van iemand die Ketamingo schreeuwde.

VLADIMIR!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 19:26 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wat was t super om met jullie los te gaan tijdens ons TCC uurtje!!

Onze tracklist:
01. T.C.C. - Autumn Leaves
02. Blackburn & Geck-o - Pan-demic (ft Drivium)
03. Geck-e - Acid Impressions (Dj Thera Hardertrance Remix)
04. Geck-e - Soul Train
05. Dj Thera ft Yuna-X - It's A Fine Day
06. Drivium ft Eyoung - Boys In The Kitchen
07. Geck-e - Parallel Worlds
08. Geck-o - Bingo!
09. T.C.C. - PUMP
10. Wavolizer meets Dj Thera vs Geck-o - Two and a Half Kings
11. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
12. Phrantic & Blackburn - In Your What
13. Dj Thera - The Battle
14. Prefix & Density - Soundwaves
15. Degos & Re-Done - Forsaken 
16. Geck-o - How Low Can You Go
17. Dj Thera - Do You Know Who I Am  
18. Catatonic Overload vs Dj Thera - Goddamn Therafied (Theracords Live Mix)
19. Geck-o - 2-1 (Jack van Gelder Version)
20. Thilo & Evanti - Because We Can (Geck-o Remix)
21. Dj Thera - Stash
22. Deetox - Still Here (Delete Remix)
23. Matt Restless - And It Goes 
24. Catatonic Overload - The Sexual Thrill (GZ 2011 Edit)
25. Dj Thera & Delete - Welcome (Thera Live Mix)
26. Prefix & Density - TC Live Polka Dj Tool
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 19:48 
 
Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Wat was t super om met jullie los te gaan tijdens ons TCC uurtje!!

Onze tracklist:
01. T.C.C. - Autumn Leaves
02. Blackburn & Geck-o - Pan-demic (ft Drivium)
03. Geck-e - Acid Impressions (Dj Thera Hardertrance Remix)
04. Geck-e - Soul Train
05. Dj Thera ft Yuna-X - It's A Fine Day
06. Drivium ft Eyoung - Boys In The Kitchen
07. Geck-e - Parallel Worlds
08. Geck-o - Bingo!
09. T.C.C. - PUMP
10. Wavolizer meets Dj Thera vs Geck-o - Two and a Half Kings
11. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
12. Phrantic & Blackburn - In Your What
13. Dj Thera - The Battle
14. Prefix & Density - Soundwaves
15. Degos & Re-Done - Forsaken 
16. Geck-o - How Low Can You Go
17. Dj Thera - Do You Know Who I Am  
18. Catatonic Overload vs Dj Thera - Goddamn Therafied (Theracords Live Mix)
19. Geck-o - 2-1 (Jack van Gelder Version)
20. Thilo & Evanti - Because We Can (Geck-o Remix)
21. Dj Thera - Stash
22. Deetox - Still Here (Delete Remix)
23. Matt Restless - And It Goes 
24. Catatonic Overload - The Sexual Thrill (GZ 2011 Edit)
25. Dj Thera & Delete - Welcome (Thera Live Mix)
26. Prefix & Density - TC Live Polka Dj Tool



Ik stond aan de zijkant in de schaduw links voor, en tijdens geck-o 2-1 stond een beveiliger met de bek vol tanden mee te kijken waarna hij gauw zijn collega aantikte van :'kom gauw kijken' naar hoe jullie die scène opvoeren. Machtig mooi moment die verbijstering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 20:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dag 1
Auto in oisterwijk geparkeerd zoals altijd.
Bij het fouilleren legde de beveiliger zijn hand op mijn schouder en zei: ik vertrouw jou wel, loop maar door.
Raw tent was gewoon niet te doen, tropisch nat.
Keek het meeste uit naar Delete en dat was ook ver weg het beste imo. Wat meer oude platen, 'n keer geen Genocide en The Truth VIP :drool: Na phuture noize rustig was stages langsgeweest omdat de main ellendig druk was.
Zijn achter door via Haaren (Rebirth) weggereden zonder verkeer tegen te komen.

Dag 2
Fouilleren, kreeg een aai over mn been en mocht doorlopen :lol:
Tot 9 's avonds genoten van het weer, de mensen en alle ruimte! Daarna werd het ontzettend druk.
Gratis water stopte ook rond die tijd want waarschijnlijk lag de temperatuur toen onder de 25 (???) hufters :x

Volgend jaar hoop ik dat er kaartjes zijn zonder vuurwerkshow, scheelt mij ook weer 25,-. Wat zonde.

+++ Delete
++ Vele bekende, organisatie etc.
+ Voor Requiem op zondag met Delete en Rebelion, omdat hij Delete en rebelion meer liet draaien dan zijn eigen platen.
+ Temp zondag
- Temp zaterdag
- Waterige bananen smoothie van meer dan 5,-
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wederom zo hard staan genieten op de zondag. Weer met een grote groep van hier en een aantal maten aanwezig.
Vanaf het begin was het vollentjakka (S/O naar Indy), ondanks het weer.

T.C.C. het setje van de dag. Wat blijft het fijn om die oude TC platen te horen.
Rest van de setjes waren ook prima. Heb me top vermaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 21:13 
 
Hardtraxxer

[quote= Zelfde vraag aan The Z... deze discussie is tijdens het rebirth topic ook al een keer gehouden. Waarom kies je ervoor om zoveel hitjes te draaien... dit ben ik normaal helemaal niet van je gewend, maar de 2 sets in de afgelopen paar maanden waren dat wel echt heel erg....[/quote]

Volgens mij de vorige keer ook toegelicht en de reden is niet veranderd: je probeert een zo groot mogelijk deel van het publiek te vermaken. Het gaat er mij om, om mensen een top uurtje te laten beleven door platen te draaien waarbij mooie herinneringen terugkomen of om gewoon ter plekke van te genieten.

Ja, in mijn ogen zijn het allemaal hits die ik gedraaid heb. Echter heb ik in het begin wat meer afgetast om te kijken hoe de 'iets minder grote hits/iets minder gedraaide hits' werden opgepakt. Op basis van die reacties maak ik keuzes voor de rest van de set. Dit was mijn tracklist:

01: Technoboy - Rage
02: Josh & Wesz - Fucking Posers
03: Kaskade - Lessons in Love (Headhunterz Remix)
04: Hyperdrive - The Punishment
05: Josh & Wesz - RTHM (Live Edit)
06: Frontliner - On The Rise
07: Headhunterz - SubCivilization (Z's Mash-up)
08: Headhunterz - Rock Civilization (Technoboy Remix)
09: Star Creatorz - Killzone (Hunter Remix)
10: Bob Marley - Sun is Shining
11: Headhunterz - Psychedalic Sunshine
12: Alphaverb - Got It (Original Mix)
13: Brennan Heart - We Can Escape (Intents Anthem 2012)
14: Showtek - FTS
15: Mr. Puta - Green Stuff
16: Frontliner - Warphole
17: Ran-D - Living For the Moment
18: B-front & Frontliner - Become The Sky
19: Overload - The Anthem (Vortex & Zatox Remix)
20: Noisecontrollers - Yellow Minute
21: B-front - Inner Creativity
22: Frontliner - Discorecord

Platen als Fuckin' Posers, RTHM en On The Rise waren 'testers' voor mij om te bepalen hoe 'diep' ik kon gaan dit uur. Ondanks dat de sfeer gewoon echt top was, merkte ik dat deze het minder deden dan Rage, Lessons in Love en The Punishment. Op basis daarvan ben ik dus gaan schakelen en voor mogelijk meer bekendere tracks gegaan voor het publiek dat voor me stond.

Als je dan later weer merkt dat een originele Yellow Minute ook niet mega opgepakt wordt, dan denk ik dat het middenstuk met veel echt bekende tracks de juiste keuze is geweest om de uitbundige sfeer die de hele dag op deze area hing, erin te houden!

Betreft de bordjes: Ik heb een paar die-hard fans die 3 jaar geleden begonnen zijn op Intents met vrij extreme sfeer acties en dit als een soort traditie voortzetten, geheel buiten mijn weten om. Hate it or love it. I love them;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 21:40 
 
Hardtraxx Veteran

LPXX schreef:
Dag 1
Auto in oisterwijk geparkeerd zoals altijd.
Bij het fouilleren legde de beveiliger zijn hand op mijn schouder en zei: ik vertrouw jou wel, loop maar door.
Raw tent was gewoon niet te doen, tropisch nat.
Keek het meeste uit naar Delete en dat was ook ver weg het beste imo. Wat meer oude platen, 'n keer geen Genocide en The Truth VIP :drool: Na phuture noize rustig was stages langsgeweest omdat de main ellendig druk was.
Zijn achter door via Haaren (Rebirth) weggereden zonder verkeer tegen te komen.

Dag 2
Fouilleren, kreeg een aai over mn been en mocht doorlopen :lol:
Tot 9 's avonds genoten van het weer, de mensen en alle ruimte! Daarna werd het ontzettend druk.
Gratis water stopte ook rond die tijd want waarschijnlijk lag de temperatuur toen onder de 25 (???) hufters :x

Volgend jaar hoop ik dat er kaartjes zijn zonder vuurwerkshow, scheelt mij ook weer 25,-. Wat zonde.

+++ Delete
++ Vele bekende, organisatie etc.
+ Voor Requiem op zondag met Delete en Rebelion, omdat hij Delete en rebelion meer liet draaien dan zijn eigen platen.
+ Temp zondag
- Temp zaterdag
- Waterige bananen smoothie van meer dan 5,-

Er ging wel het een en ander mis tijdens die set. Zal wel hebben gedacht, laat hun maar lekker aanmodderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 21:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker weekendje achter de rug! Was mijn 1e keer Intents.

Zaterdag rustig aan gedaan ivm met de hitte. Vond het achterin de raw best goed te doen omdat de tent open stond achterin en het dus lekker doorluchtte. Even bij N-vitral wezen kijken, draaide een hele dikke set, maar voor mij iets te dik aangezien het met die hitte niet vol te houden was. Daarna prima vermaakt bij Bass Chaserz & Frequencerz, eindelijk eens Attack op een feest gehoord. Vond dit een hele lekkere set met een goede sfeer. Joel Beukers toverde ook nog een mooie glimlach op mn smoel toen hij even rondblerde wat mensen moesten doen als ze moe waren.

Anthem show vond ik maar matig maar verwachte er dan ook niet veel van. Na de anthem show nog net even een stukje Radical & Warface mee kunnen pakken waar ik de mazzel had dat Break your neck gedraait werd :loving:

Zondag vond ik het een stuk relaxter omdat het bewolkter was. Waren vrij laat op het terrein door wat gedoe met een ov-kaart die kwijt was. Nog net een stukje Roughstate meegepakt waar ik heb genoten van de sfeer op het podium :lol:

Daarna naar de relive verplaatst waar ik me echt kostelijk heb vermaakt op de set van The Z. Hitjes of niet, precies waar ik net even zin in had, was voor mij de set van het weekend.
Later nog bij E-force & Digital Punk goed staan snoeien, en Radical live was ook nog een hoogtepuntje.

Vond het erg jammer hoe het met het water geregeld was. Ik dacht dat er 7 extra tappunten waren maar ik wist maar van 1 tappunt bij de hardcore, totdat die zondag dicht was en we dus achter het tappunt naast de main kwamen. Voor de rest vond ik het prima georganiseerd. Ik denk zelfs dat Intents het weer een beetje tegen had, aangezien het echt te heet was.

Al met al een heel erg leuk weekend achter de rug!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 23:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De camping mag ook wel heel goed genoemd worden, alles tot in de puntjes geregeld. Zondag de afterparty in de kroeg op de camping was een totale gekkenhuis met Warface, Reqium, Devin wild, Frequencerz, Sub zero project en MC Villain op een podium terglijkertijd :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 23:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 3533453976

Godverdomme, ik word gewoon slecht gezind van hiernaar te kijken. Wat een achterlijke teringbende is het rawpubliek geworden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=723828514444808&id=400403533453976

Godverdomme, ik word gewoon slecht gezind van hiernaar te kijken. Wat een achterlijke teringbende is het rawpubliek geworden...


Precies de reden waarom ik deze podia/artiesten zo vaak mogelijk probeer te vermijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Z. schreef:
[quote= Zelfde vraag aan The Z... deze discussie is tijdens het rebirth topic ook al een keer gehouden. Waarom kies je ervoor om zoveel hitjes te draaien... dit ben ik normaal helemaal niet van je gewend, maar de 2 sets in de afgelopen paar maanden waren dat wel echt heel erg....


Volgens mij de vorige keer ook toegelicht en de reden is niet veranderd: je probeert een zo groot mogelijk deel van het publiek te vermaken. Het gaat er mij om, om mensen een top uurtje te laten beleven door platen te draaien waarbij mooie herinneringen terugkomen of om gewoon ter plekke van te genieten.

Ja, in mijn ogen zijn het allemaal hits die ik gedraaid heb. Echter heb ik in het begin wat meer afgetast om te kijken hoe de 'iets minder grote hits/iets minder gedraaide hits' werden opgepakt. Op basis van die reacties maak ik keuzes voor de rest van de set. Dit was mijn tracklist:

01: Technoboy - Rage
02: Josh & Wesz - Fucking Posers
03: Kaskade - Lessons in Love (Headhunterz Remix)
04: Hyperdrive - The Punishment
05: Josh & Wesz - RTHM (Live Edit)
06: Frontliner - On The Rise
07: Headhunterz - SubCivilization (Z's Mash-up)
08: Headhunterz - Rock Civilization (Technoboy Remix)
09: Star Creatorz - Killzone (Hunter Remix)
10: Bob Marley - Sun is Shining
11: Headhunterz - Psychedalic Sunshine
12: Alphaverb - Got It (Original Mix)
13: Brennan Heart - We Can Escape (Intents Anthem 2012)
14: Showtek - FTS
15: Mr. Puta - Green Stuff
16: Frontliner - Warphole
17: Ran-D - Living For the Moment
18: B-front & Frontliner - Become The Sky
19: Overload - The Anthem (Vortex & Zatox Remix)
20: Noisecontrollers - Yellow Minute
21: B-front - Inner Creativity
22: Frontliner - Discorecord

Platen als Fuckin' Posers, RTHM en On The Rise waren 'testers' voor mij om te bepalen hoe 'diep' ik kon gaan dit uur. Ondanks dat de sfeer gewoon echt top was, merkte ik dat deze het minder deden dan Rage, Lessons in Love en The Punishment. Op basis daarvan ben ik dus gaan schakelen en voor mogelijk meer bekendere tracks gegaan voor het publiek dat voor me stond.

Als je dan later weer merkt dat een originele Yellow Minute ook niet mega opgepakt wordt, dan denk ik dat het middenstuk met veel echt bekende tracks de juiste keuze is geweest om de uitbundige sfeer die de hele dag op deze area hing, erin te houden!

Betreft de bordjes: Ik heb een paar die-hard fans die 3 jaar geleden begonnen zijn op Intents met vrij extreme sfeer acties en dit als een soort traditie voortzetten, geheel buiten mijn weten om. Hate it or love it. I love them;)[/quote]

Snap je keuze ook wel, vooral omdat het volk op intents nu eenmaal op zondag niet volledig uit liefhebbers bestaat. Desalniettemin valt mij je tracklist niet eens zo tegen. Zitten ook echt wel wat platen in die je vrij weinig hoort. Maar merkte vooral heel erg het verschil tussen sets die je vroeger draaide en wat ik gisteren heb gehoord. Toch fijn voor je uitleg! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Jonas schreef:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=723828514444808&id=400403533453976

Godverdomme, ik word gewoon slecht gezind van hiernaar te kijken. Wat een achterlijke teringbende is het rawpubliek geworden...


Precies de reden waarom ik deze podia/artiesten zo vaak mogelijk probeer te vermijden.


Jezus hier krijg ik toch spontaan jeuk aan mijn aars van. Ga even een potje schijten denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=723828514444808&id=400403533453976

Godverdomme, ik word gewoon slecht gezind van hiernaar te kijken. Wat een achterlijke teringbende is het rawpubliek geworden...

Die hebben sowieso voor de spiegel staan oefenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 01:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het er ook niet uitzien. Maar wat is het verschil met de filmpjes die een pagina terug zijn geplaatst. Waarin wat hardtraxxers ook op hun eigen manier los gingen. Zag er ook gewoon anders en raar uit. Of moet ik nu oppassen wat ik hier zeg -.-
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten