Hoogtepuntje van de dagwrote:Ik lig nog steeds in een scheur als ik er aan denk. Man man man wat kansloos.wrote:Haha wat een kuthoer was dat op de main. Hele tijd stilstaan en chagrijnig kijken en dan tegen ons zeggen dat we normaal moeten doen en moeten hakken op hardstyle
. Meteen daarna driedubbele klaplongsessie en weg was ze met haar theeclubje...
![]()
![]()
Tijdens het wandelen naar Intents voelde ik toch een beetje stijfheid van Emporium de dag voordien. Maar zodra de eerste dikke kicks er door komen weer volledig los. Mooie snoeisessies bij TCC en Crypsis om de dag te starten. De lichte bewolking zorgde voor een wereld van verschil in gevoelstemperatuur vergeleken met de dag voordien waardoor het toch wel ietsje aangenamer was.
Speciale dri-fit kleding aan doen en nog volledig doorweekt zijn. Ik wil niet weten hoe doorweekt ik zou zijn als ik een gewoon t-shirt had aangedaan.
The Z, dan geef je bordjes weg met allerlei teksten op waarvan eentje "Welke early track kent hij niet" (of iets in die aard). Draai dan aub ook wat onbekendere plaatjes ipv de top 20 van 2007-2011 op te zetten.