Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 22:51 

Hardtraxxer

JEFSKI schreef:
Paraat met een groepje van pak weg 20 Helmonders, snapte

Ik snap :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 22:54 

Hardtraxx Elite

Timetable mag wel eens komen trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 22:57 

Hardtraxx Veteran

Idd, ben benieuwd hoe het bij de Theracords area zit, ivm Emporium: Theracords live (Thera / Prefix & Density / Deetox) van 22:00-22:45
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 23:22 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Idd, ben benieuwd hoe het bij de Theracords area zit, ivm Emporium: Theracords live (Thera / Prefix & Density / Deetox) van 22:00-22:45

Hmm, dan ben ik toch benieuwd hoe ze dat gaan doen inderdaad. Misschien dat ze de theracords area om 23:00 al dichtgooien want ik vraag me af wie er dan voor Delete zou moeten draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 23:37 

Basshunterzz schreef:
Delt-A schreef:

Hmm, dan ben ik toch benieuwd hoe ze dat gaan doen inderdaad. Misschien dat ze de theracords area om 23:00 al dichtgooien want ik vraag me af wie er dan voor Delete zou moeten draaien?

22:00 al dicht :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 00:45 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
Basshunterzz schreef:
Delt-A schreef:

Intents staat wel bekend om een vage time table he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 10:27 

Hardtraxx Newbie

Hallo mensen,

Ik zou met een vriend van me het volledige weekend (dus met camping) naar Intents. Alleen kan hij nu niet meer door een sterfgeval binnen zijn familie afgelopen weekend. Ik wil er nog steeds dolgraag heen, alleen niemand van mijn vriendenkring kan en alleen naar een festival gaan lijkt me niet echt leuk :P .
Hier komt een misschien we wat rare vraag uit voort. Is er hier misschien iemand of een groep(je) waar ik komend weekend mee op zou kunnen/mogen trekken? Als ik ga, ga ik zelf met de auto vanuit Leeuwarden dus eventueel is er voor 1 of 2 anderen nog vervoer (sorry, het is maar een VW Up o.i.d. :P) En anders is elkaar daar ontmoeten natuurlijk ook alles behalve een probleem wat mij betreft. Ik heb dus ook, als iemand daar nog in geïnteresseerd is, een extra weekend + camping ticket over.
Misschien ook wel handig om te weten, ik zou er vooral heen om de mainstage, en die dan af en toe afwisselen met Dedicated to Adaro en eventueel Theracords. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 12:34 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Basshunterzz schreef:
Delt-A schreef:

Intents is toch van 11 tot 12?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 12:42 

Hardtraxx Veteran

De mainstage ja. Meeste area's zijn een half uur voor het einde dicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 13:06 

Basshunterzz schreef:

Mainstage, rest van de stages gaan wel eerder dicht denk ik. Iig de Theracords om 22:00 al dicht.

Ach als Delete is afgelopen kunnen we lekker genieten van Brennan Heart op de main :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 13:28 

Hardtraxxer

Zal er morgen een timetable komen? Op partyflock stond er wel een TT van 2012 erbij van 2013 niet :huh:
En meestal komen die timetables altijd op de woensdag van dezelfde week als het feestje :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 13:38 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Basshunterzz schreef:

Mainstage, rest van de stages gaan wel eerder dicht denk ik. Iig de Theracords om 22:00 al dicht.

Ach als Delete is afgelopen kunnen we lekker genieten van Brennan Heart op de main :cool:

Ik mag toch hopen dat ze B-Front vs Titan voor Ran-D neerzetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 13:43 

Hardtraxx Addict

Lekker zweten in tenten. De weersverwachtingen zijn wel goed. Hele week regen maar zaterdag en zondag 24/25 graden en droog. Iets koeler zou ook wel prettig zijn :P

Titan moet 22:45 draaien op Emporium dus het lijkt me sterk dat hij en Bob voor Ran-D staan. Helaas. DR live zou wel vet wezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 16:11 

Hardtraxxer

Ja ik :thumbup:
Wie draaien er voor jullie dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 16:35 

Hardtraxxer

Oh goed dat ik het weet anders stond ik daar om 13:00 al.
Ik kan toch wel wat oude pareltjes van jullie verwachten? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 16:38 

Basshunterzz schreef:
stefaneke schreef:
Basshunterzz schreef:

Ik mag toch hopen dat ze B-Front vs Titan voor Ran-D neerzetten

De timetable op de mainstage is, zoals altijd bij Intents, ingericht op populariteit onder het dagjesvolk. Er zit bijna nooit een logische opbouw van zacht naar hard in.

Krijgen we nog iets van die bus te horen Vik? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 17:14 

Hardtraxxer

Ran-d sluit de zaterdag af, werd bekend gemaakt tegelijk met de bekendmaking dat hij de anthem had gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 02:00 

Hardtraxx Addict

Ik begreep dat LNY TNZ om 13.00u draait vooraan bij de ingang tot 14.00u? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 09:13 

Roellos schreef:

Gezelligs
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 09:29 

Hardtraxx Veteran

11:00-12:00 toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 10:19 

Hardtraxx Addict

Roellos schreef:

Tussen 11 en 12 en ik vermoed dat dat bij de plaatst is waar je ook munten etc kan halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 11:05 

Hardtraxx Addict

Nieuw dit jaar is het parkeerterrein wat aan de rand van Oisterwijk ligt. Hier kun je je auto veilig parkeren. Je wordt vanaf de parkeerplaats met een pendelbus naar het festivalterrein gebracht. Het parkeren is gratis, een pendelbusticket kost 3 euro per persoon voor een retourtje. Adres voor je navigatie: Tilburgseweg 53 Moergestel.

Wil je toch dichter bij parkeren? Koop dan een Priority parkingticket. Je auto staat dan op loopafstand van de entree. Deze kun je bestellen op: http://tickets.intentsfestival.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 14:37 

Hardtraxxer

TT zaterdag: http://www.intentsfestival.nl/2014/time ... AG-web.jpg

en zondag: http://www.intentsfestival.nl/2014/time ... AG-web.jpg
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 14:38 

Mijn complimenten voor de timetable
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 14:44 

Hardtraxx Elite

Jammer dat B-front & Titan zo vroeg staan :lol:
verder het grootste deel van de dag te vinden bij Theracords en dedicated 2 Adaro :)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten