Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 20:47 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 21:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je stond wel in een hoek waar het volgens mij niemand zo heel veel uitmaakte verder..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 21:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Heb er niks van meegekregen, was op dit moment eten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 22:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
MikezDJ schreef:
Nijidik schreef:
Wat was er vandaag op de main aan de hand tijdens RR vs E-force? We liepen naar Jack of Sound toe vanuit het eetgedeelte en hoorde DV8 en Radical allemaal verhalen en moppen vertellen. Die nog slecht waren ook :P

Edit: En wie draaiden er gisteren bij Dedicated to Adaro ipv Adaro? Ik stond bij TC dus heb er niks van meegekregen.


Mengpaneeltje was kapot volgens da syndrome. Niels van Frequencerz, DV8, e-force en radical hebben het kwartiertje volgeluld met wat moppen en zang. Heb een kort stukje gefilmd. Als iemand intresse heeft hoor ik t wel :thumbsup:

Ja ik ben wel benieuwd haha.


Iemand anders was me voor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 22:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mooi feest gehad vooral op de zondag, zo ontzettend veel ruimte :D De house tent stond dan wel prop vol.

Heb de 10 minuten geluid uitval ook staan filmen, nog nooit zo lang meegemaakt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 04:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

opaa schreef:
Fuck the Police :)



Is een van jullie die gast helemaal onderin beeld in 't donker kleurige shirt (weet niet zeker of het nou zwart of donker blauw is)? Die alle kanten op sprint en totaal uit de maat klapt?

Dan heb je in elk geval een leuk feestje gehad zo te zien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 08:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke is dat
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenprei schreef:
opaa schreef:
Fuck the Police :)



Is een van jullie die gast helemaal onderin beeld in 't donker kleurige shirt (weet niet zeker of het nou zwart of donker blauw is)? Die alle kanten op sprint en totaal uit de maat klapt?

Dan heb je in elk geval een leuk feestje gehad zo te zien :lol:

:lol: Stefan
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 12:09 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Je stond wel in een hoek waar het volgens mij niemand zo heel veel uitmaakte verder..


Ooh filmpje is niet van mij, 11 minuten lang filmen is mij iets te veel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 12:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Goldenprei schreef:
opaa schreef:
Fuck the Police :)



Is een van jullie die gast helemaal onderin beeld in 't donker kleurige shirt (weet niet zeker of het nou zwart of donker blauw is)? Die alle kanten op sprint en totaal uit de maat klapt?

Dan heb je in elk geval een leuk feestje gehad zo te zien :lol:

:lol: Stefan


Granaatje daar gooien en je hebt half Hardtraxx uitgeroeid
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 12:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha ik stond helemaal vooraan bij Delete ^^ maar volgens mij waren er idd veel Hardtraxxers daar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 13:18 
 
Hardtraxx Elite

Waar theracords is, is hardtraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 13:21 
 

Hehe dat ben ik ja mensen.

Gevalletje alcohol + alcohol. Mijn betaalrekening voor de helft opgezopen.

Als dit het enigste is wat van mij vastgelegd is deze middag/avond dan kom ik er nog goed vanaf.

Verders bijna niet in de Theracords geweest eigenlijk afgelopen zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 17:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahahaha, ach, groot gelijk man! Daar ga je toch lekker voor naar een feestje! Schijt aan alles, goed naar je zin, das 't belangrijkste! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 20:22 
 
Hardtraxx Addict

Ik stond er ook, had een shirtje aan met een naakte zeemeermin erop (wel een TC-sticker over de tieten geplakt) maar ik denk niet dat iemand me herkent heeft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 20:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb me prima weten te vermaken afgelopen weekend!
De zondag was echter helemaal niet druk in vergelijking met zaterdag, maar toch uitverkocht? Misschien dat het aantal bezoekers te maken had met de vergunning op zondag want er had makkelijk publiek bij gekund.

Zaterdag grotendeels bij Theracords geweest, na Delete bij D&R vs. Solutio geweest, RR live (jezus wat een drukte) en daarna bij brennan heart :') Vond het trouwens vreemd dat er een hardcore dj afsloot in de raw tent aangezien er ook al een hardcore tent is.

De zondag wat meer rondjes gelopen, beetje kijken bij de mainhouse en TMS, 's avonds met name bij de main gestaan. Heb een klein beetje spijt dat ik niet bij Moridon ben gaan kijken ipv Crypsis Live, gezien de reacties. Zaterdag Moridon misschien maar mee pakken op Obsession, mocht ik besluiten te gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

+++ De muziek, bijna alles was naar mijn smaak over de gehele dag
++ Geluid tegenover 2 jaar geleden
+ Tha Playah, heerlijk de dag afsluiten met een wat langzamere hardcore set om daarna rustig op de main Ran-D en de eindshow te kijken
+ Sfeer op de adaro/TC stage
+ Nieuwe Deetox en Delete platen klonken heel goed tegen verwachting in

- Sfeer op de main
- Het volk af en toe
- Drukte tijdens Radical Redemption live
-- Lopende mensen tijdens Radical Redemption live
--- Mensen die voor je neus gaan stil staan tijdens Radical Redemption live
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

+++ Sets van Phuture Noize, Digital Punk vs Frequencerz en B-front vs High Voltage
++ Sfeer vooraan bij de main, en Magic Show
++ Reuzenrad
+ Bar, geluid, opzet van het festival, aankleding

- Geen water bij de wc's
- Tuthola's die je aan gaan lopen gapen, maar is eigenlijk ook wel een pluspuntje
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 22:55 
 
Hardtraxx Addict

_theon_ schreef:
-- Lopende mensen tijdens Radical Redemption live
--- Mensen die voor je neus gaan stil staan tijdens Radical Redemption live

Ik snap het wel met zo'n voorspelbare saaie set :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 23:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

9/10 Hardtraxx pipo's op feestjes hebben vrijwel altijd een Theracords shirtje aan oid, je herkent ze zo :lol:

En dan heb ik het natuurlijk over de echte addicted boyzzzzzz, die Hardstyle als hun leven beschouwen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 23:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha ik kan dat FTP filmpje niet meer normaal kijken zonder iedere keer onder in het beeld Stefaneke te negeren :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKI schreef:
9/10 Hardtraxx pipo's op feestjes hebben vrijwel altijd een Theracords shirtje aan oid, je herkent ze zo :lol:

En dan heb ik het natuurlijk over de echte addicted boyzzzzzz, die Hardstyle als hun leven beschouwen


tss ik had geen theracords shirtje aan.

Alleen 2 Theracords stickers (1 voor, 1 achter), 2 buttons en een armbandje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 00:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
JEFSKI schreef:
9/10 Hardtraxx pipo's op feestjes hebben vrijwel altijd een Theracords shirtje aan oid, je herkent ze zo :lol:

En dan heb ik het natuurlijk over de echte addicted boyzzzzzz, die Hardstyle als hun leven beschouwen


tss ik had geen theracords shirtje aan.

Alleen 2 Theracords stickers (1 voor, 1 achter), 2 buttons en een armbandje.

Adidas Atari of Loudness Shirt?
En die aftrappers zeker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geen van beiden, en vrij nieuwe schoenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 18:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuke filmpjes van de theracords area, haha vet om jezelf te zie stuiteren
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten