Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 14:56 

Hardtraxx Veteran

Fijn, dat wordt weer zo'n heerlijke overgang van Radical & E-Force naar Paul Elstak :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 16:41 

pecola-tje schreef:
Fijn, dat wordt weer zo'n heerlijke overgang van Radical & E-Force naar Paul Elstak :/

Keek er ook zwaar tegenop in 2012, maar was uiteindelijk toch retevet :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 10:30 

Hardtraxxer

stefaneke schreef:
pecola-tje schreef:

Keek er ook zwaar tegenop in 2012, maar was uiteindelijk toch retevet :P.

idd, dat was echt zwaar vet die afsluiting ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 11:10 

Hardtraxx Veteran

Ohja die afsluiting was idd zwaar vet toen, klopt!
Zal dit jaar ook wel zijn, maar ik zie liever gewoon een echte hardcore act als afsluiter op zo'n dag, half uurtje Angerfist live ofzo :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 11:14 

pecola-tje schreef:
Ohja die afsluiting was idd zwaar vet toen, klopt!
Zal dit jaar ook wel zijn, maar ik zie liever gewoon een echte hardcore act als afsluiter op zo'n dag, half uurtje Angerfist live ofzo :whistle:

Radical is naar mijn standaarden al beswel hardkeur :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 11:41 

Hardtraxx Veteran

Vorig jaar stond Radical ook al 's middags rond half5 ofzo, ook al zo logisch haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 11:43 

Hardtraxx Elite

pecola-tje schreef:
Vorig jaar stond Radical ook al 's middags rond half5 ofzo, ook al zo logisch haha xd

20:00 tot 21:00 :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 12:50 

Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
pecola-tje schreef:

Ik denk dat je Crypsis live bedoelt. Die stond geloof ik aardig vroeg toen. :)

Ohja, my bad! :x
Nou vind ik 20:00-21:00 uur voor Radical ook nog steeds vrij vroeg overigens
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 13:32 

Hardtraxx Elite

Die time-tables die ze bij de Kloontjes maken vind ik nooit logisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 13:48 

Hardtraxx Addict

pecola-tje schreef:
Vik schreef:
pecola-tje schreef:

Ik denk dat je Crypsis live bedoelt. Die stond geloof ik aardig vroeg toen. :)

Ohja, my bad! :x
Nou vind ik 20:00-21:00 uur voor Radical ook nog steeds vrij vroeg overigens

Jullie vergeten dat djs op meerdere festivals staan per dag, overal afsluiten is niet echt mogelijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 13:51 

Hardtraxx Elite

Ik vind het af en toe wel aardig als er wat rauwer gedraaid word gedurende de middag, dan hoef ik tenminste niet heel die middag naar dat meezing hardstyle te luisteren :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 13:53 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Jullie vergeten dat djs op meerdere festivals staan per dag, overal afsluiten is niet echt mogelijk ;)

Je argument klopt, maar dit gaat over dag 2.
En er zijn niet veel hardstyle DJ's die op zondag meerdere festivalboekingen in Nederland hebben ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 14:00 

Hardtraxx Addict

pecola-tje schreef:
Miwer schreef:

Je argument klopt, maar dit gaat over dag 2.
En er zijn niet veel hardstyle DJ's die op zondag meerdere festivalboekingen in Nederland hebben ;)

oke goed punt, had het dag 2 gedeelte even gemist
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 15:31 

Hardtraxx Veteran

Ran-D sluit dus af, leuk :) . Stukken beter dan D-Block & S-Te-Fan, Wildstylez of Brennan Heart als afsluiter zoals afgelopen jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 16:39 

Hardtraxx Elite

Benieuwd naar de Anthem van dit jaar die door Ran-D gemaakt gaat worden. Vond de vorige anthems niks hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 17:17 

Hardtraxx Veteran

Benieuwd wie de hosting nu gaat doen van de 2e area op zaterdag, nu Adaro zijn boekingen van mei, juni & juli heeft af moeten zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 17:24 

Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
Benieuwd wie de hosting nu gaat doen van de 2e area op zaterdag, nu Adaro zijn boekingen van mei, juni & juli heeft af moeten zeggen.

B-Front? :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 17:31 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:

Ik geloof niet dat ze een andere host gaan kiezen voor die stage. Gewoon alleen een vervanger voor Adaro
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 17:35 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
pecola-tje schreef:

Ik geloof niet dat ze een andere host gaan kiezen voor die stage. Gewoon alleen een vervanger voor Adaro

Waarom zou dat niet kunnen?
Op Daydream hostte hij op vrijdag ook de Baddream samen met Ran-D, en dat is toen ook overgenomen door Digital Punk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 17:37 

Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
Basshunterzz schreef:
pecola-tje schreef:

Waarom zou dat niet kunnen?
Op Daydream hostte hij op vrijdag ook de Baddream samen met Ran-D, en dat is toen ook overgenomen door Digital Punk.

Digital Punk zou best grote kans hebben ivm zn Unleashed podcast en zn eigen Unleashed feest haha. Dan maak er maar een Unleashed stage van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 13:51 

Hardtraxx Addict

De adaro stage word nu de Dedicated to Adaro! stage
zie hier: http://­www.­intentsfestival.­nl/­news/­adaro-helaas-niet-op-intents-festival.­html

Goed alternatief :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 13:57 

Hardtraxx Veteran

Dedicated to Adaro, leuk idee van de organisatie!
Hopen dat de artiesten hier dan ook iets mee gaan doen en er veel Adaro-tracks gedraaid worden die dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 15:18 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 15:49 

Hardtraxx Veteran

Ik hoop dat dat klassiek/opera in het anthem zit, gevolgd door een melodie die ervan afgeleid is, want het klinkt episch. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 15:57 

Hardtraxx Addict

Adaro
Zoals jullie wellicht al gelezen hebben heeft Adaro zijn optredens van mei, juni en juli moeten cancelen. Dit betekent ook dat hij helaas niet naar Intents Festival komt. Toch vinden wij dat de stage waar de Adaro hosting was gepland in het teken van Adaro moet blijven staan. Wij hebben in overleg besloten om de Adaro-hosting in iets gewijzigde vorm door te laten gaan. Het wordt "Dedicated to Adaro!". Uiteraard zorgen we voor passende vervanging op het tijdstip dat Adaro zou draaien. Wie of wat blijft een verrassing. Wij wensen Adaro super veel sterkte en alle beterschap. Aan alle fans willen we vragen om zich achter Adaro te scharen en hem dat te laten zien dit festivalseizoen!

Line-up Nouveaubeats hosting
Na jarenlang op Intents Festival gedraaid te hebben, krijgt Nouveaubeats een eigen area. Op zaterdag staat de Bavaria Treasure Beach namelijk in het teken van dit duo. In deze area kun je vette house beats, electro, trap en vooral een hoop gekkigheid verwachten. De line-up is nu bekend:
- Nouveaubeats
- David Ghetto
- SL8
- 2 Faced Funks
- Saint Liz
- Lucas & Steve
- Oliver San & Tom
- Sebastian Bronk
- Dj Flow
- Powderbass
- Box
- Double-T