Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Bericht Geplaatst op 01 jun 2014 15:38 
 
Hardtraxx Elite

Op zijn instagram staat ook een filmpje ervan, is dus door het podium heen gezakt :P
Bericht Geplaatst op 01 jun 2014 18:20 
 
Hardtraxx Veteran

Hing zo goed als de hele dag een dik sfeertje bij TC stage! Artiesten gingen hevig te keer en Livid zette de zoals altijd de puntjes op de I :)
Bericht Geplaatst op 02 jun 2014 00:02 
 
Hardtraxx Addict

Wat was er vandaag op de main aan de hand tijdens RR vs E-force? We liepen naar Jack of Sound toe vanuit het eetgedeelte en hoorde DV8 en Radical allemaal verhalen en moppen vertellen. Die nog slecht waren ook :P

Edit: En wie draaiden er gisteren bij Dedicated to Adaro ipv Adaro? Ik stond bij TC dus heb er niks van meegekregen.
Bericht Geplaatst op 02 jun 2014 00:40 
 
Hardtraxxer

Nijidik schreef:
Wat was er vandaag op de main aan de hand tijdens RR vs E-force? We liepen naar Jack of Sound toe vanuit het eetgedeelte en hoorde DV8 en Radical allemaal verhalen en moppen vertellen. Die nog slecht waren ook :P

Edit: En wie draaiden er gisteren bij Dedicated to Adaro ipv Adaro? Ik stond bij TC dus heb er niks van meegekregen.

Sprak E-Force en hij zij dat het mengpaneel kapot ging tijdens de set.
Bericht Geplaatst op 02 jun 2014 00:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
Wat was er vandaag op de main aan de hand tijdens RR vs E-force? We liepen naar Jack of Sound toe vanuit het eetgedeelte en hoorde DV8 en Radical allemaal verhalen en moppen vertellen. Die nog slecht waren ook :P

Edit: En wie draaiden er gisteren bij Dedicated to Adaro ipv Adaro? Ik stond bij TC dus heb er niks van meegekregen.


ipv Adaro draaide volgens mij 2-3 artiesten waaronder 1tje Zany als ik het mij nog goed herinner de rest weet ik niet meer :S
Bericht Geplaatst op 02 jun 2014 01:38 
 
Hardtraxx Addict

Nijidik schreef:
Wat was er vandaag op de main aan de hand tijdens RR vs E-force? We liepen naar Jack of Sound toe vanuit het eetgedeelte en hoorde DV8 en Radical allemaal verhalen en moppen vertellen. Die nog slecht waren ook :P

Edit: En wie draaiden er gisteren bij Dedicated to Adaro ipv Adaro? Ik stond bij TC dus heb er niks van meegekregen.

luna en zany

Iemand nog mee gekregen dat de beveiliging een sprintje moest trekken achter een vluchtende jongen aan?(was denk ik tijdens paul elstak) Opeens van achter het reuzenrad het publiek van de main in(beveiliger maakten nog een duik naar zijn enkels maar misten)
Bericht Geplaatst op 02 jun 2014 10:03 
 
Hardtraxx Elite

Zo, B-Front draaide volgens mij 2 nieuwe solo platen. De tering die zijn gaaf!!!!
Bericht Geplaatst op 02 jun 2014 10:51 
 
Hardtraxxer

Fuck the Police :)




En big ups voor Authentic die de mainstage openden op zondag :)
Bericht Geplaatst op 02 jun 2014 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ging lekker los bij Delete zo te zien!
Bericht Geplaatst op 02 jun 2014 11:45 
 

opaa schreef:
Fuck the Police :)





Shit hé ik zie nou dat ik me echt als een malloot heb gedragen die zaterdag xd
Bericht Geplaatst op 02 jun 2014 11:50 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
opaa schreef:
Fuck the Police :)





Shit hé ik zie nou dat ik me echt als een malloot heb gedragen die zaterdag xd


Zo als ik zie ben jij niet de enige xD
Bericht Geplaatst op 02 jun 2014 13:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vik schreef:
opaa schreef:
En big ups voor Authentic & PRDX die de mainstage openden op zondag :)

:P

Tnx man! Nogmaals bedankt voor het filmen. 1e track die je hoort is van PRDX (Life). De 2e herkent iedereen wel neem ik aan :)

Maar jezus, wat was dit vet zeg. Gruwelijk weekend gehad met als hoogtepunt het openen van de main. Erg vet dat het ook al zo druk was. Hadden we niet verwacht!


Vet man! :D
Bericht Geplaatst op 02 jun 2014 14:32 
 
Hardtraxxer

Heerlijk weekendje!

Zaterdag bij de Theracords stage geweest en zondag bij de The Magic Show.
Zondag alleen even naar de main geweest voor B-Front vs High Voltage en E-Force vs Radical Redemption.
Jammer dat de mixer tijdens E-Froce vs Radical Redemption kapot ging. Duurde wel heel lang totdat ze weer verder konden met hun set.

+++ Delete
++ The Geminizers & Moridin
+ Sfeer bij de Theracords en Magic Show area
+ Deetox, Thera, Prefix & Density, B-Front vs High Voltage en San Miquel!

- Sfeer op de main
- Geluid was niet altijd goed
- Volk dat je raar aankijkt wanneer je los gaat
- Rij bij de ingang zaterdag
Bericht Geplaatst op 02 jun 2014 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opaa schreef:
Fuck the Police :)




Machtige sfeer altijd bij de Theracords Area's :D
Bericht Geplaatst op 02 jun 2014 16:03 
 
Hardtraxx Addict

Ik zal ook maar even mijn +'jes en -'etjes gooien.

+ Theracords area en de Adaro tent op dag 1, de main en de TMS area op dag 2, heerlijke artiesten
+ B-front vs Titan, B-front vs High-Voltage, Thera en Phuture Noize, E-force, Moridin en JoS
+ Een ton aan nieuwe tracks live gehoord (The Game, Firestorm, Oblivion Remix) :loving:
+ Sfeer over het algemeen
+ Water werd uitgedeeld in de rij voor de ingang

- Vanaf het begin van de rij totdat we binnen waren duurde 1 (!) uur
- Geluid was af en toe niet overal even goed, vooral bij TC/TMS stage af en toe best slecht, weinig laag.
- Timetable af en toe een beetje vaag (Donkey rollers midden op de dag en Titan vs B-front na Isaac en voor Psyko Punkz xd )
- De Adaro tent die bij Radical helemaal volliep tot buiten de tent aan toe, helaas was de TC stage toen al gesloten.
- Stilte op de main tijdens RR, gelukkig was TMS toen nog open.
- Waar was Geck-o/e? :(
Bericht Geplaatst op 02 jun 2014 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij waren juist heel vlot binnen, 10 minuten ofzo.
We kwamen rond half 1 aan. Lag al iemand lam voor de ingang half in z'n eigen plasje kots, lekker dan.

Bijna de hele tijd zonder oordoppen rondgelopen, geluid was weer erg zacht op de meeste plekken, op de main stonden we echt helemaal vooraan bij de hekken en daar zelfs m'n oordoppen maar uit gedaan.
Veel geswitcht van area's, veel bekenden tegengekomen.

Jammer was dat we pas om half 2 in de auto zaten, het was erg onduidelijk voor degene die ons op kwam halen waar de Kiss & Ride was, mocht er blijkbaar niet in ofzo.

+++ B-Front vs Titan, Donkey Rollers
++ Cellrock, Thera, Ran-D
+ lekkere hamburgers

- Drukte bij Radical Redemption
- eerste 2 uur had ik liever iets gezien zoals The Z. vorig jaar, of anders Early Hardstyle.
- Na Radical 3 kwartier lang nergens muziek die me boeide
-- Geen water bij de WC's, gelukkig had ik deze keer geen vieze/plak handen, andere jaren wel.
--- Geluid, te zacht
Bericht Geplaatst op 02 jun 2014 16:40 
 
Hardtraxx Veteran

opaa schreef:
Fuck the Police :)




Één van de vele heerlijke momentjes tijdens tijdens de zaterdag!
Bericht Geplaatst op 02 jun 2014 16:43 
 
Hardtraxxer

hotymoty schreef:
Zo, B-Front draaide volgens mij 2 nieuwe solo platen. De tering die zijn gaaf!!!!

Dat dacht ik ook te horen ja, meters kippenvel! :worship:

Edit: nieuwe solo en de collab met Thera volgens mij, hoorde wat elementen uit incomming dacht ik
Bericht Geplaatst op 02 jun 2014 17:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
Wat was er vandaag op de main aan de hand tijdens RR vs E-force? We liepen naar Jack of Sound toe vanuit het eetgedeelte en hoorde DV8 en Radical allemaal verhalen en moppen vertellen. Die nog slecht waren ook :P

Edit: En wie draaiden er gisteren bij Dedicated to Adaro ipv Adaro? Ik stond bij TC dus heb er niks van meegekregen.


Mengpaneeltje was kapot volgens da syndrome. Niels van Frequencerz, DV8, e-force en radical hebben het kwartiertje volgeluld met wat moppen en zang. Heb een kort stukje gefilmd. Als iemand intresse heeft hoor ik t wel :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 02 jun 2014 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MikezDJ schreef:
Nijidik schreef:
Wat was er vandaag op de main aan de hand tijdens RR vs E-force? We liepen naar Jack of Sound toe vanuit het eetgedeelte en hoorde DV8 en Radical allemaal verhalen en moppen vertellen. Die nog slecht waren ook :P

Edit: En wie draaiden er gisteren bij Dedicated to Adaro ipv Adaro? Ik stond bij TC dus heb er niks van meegekregen.


Mengpaneeltje was kapot volgens da syndrome. Niels van Frequencerz, DV8, e-force en radical hebben het kwartiertje volgeluld met wat moppen en zang. Heb een kort stukje gefilmd. Als iemand intresse heeft hoor ik t wel :thumbsup:

Ja ik ben wel benieuwd haha.
Bericht Geplaatst op 02 jun 2014 17:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MikezDJ schreef:
Nijidik schreef:
Wat was er vandaag op de main aan de hand tijdens RR vs E-force? We liepen naar Jack of Sound toe vanuit het eetgedeelte en hoorde DV8 en Radical allemaal verhalen en moppen vertellen. Die nog slecht waren ook :P

Edit: En wie draaiden er gisteren bij Dedicated to Adaro ipv Adaro? Ik stond bij TC dus heb er niks van meegekregen.


Mengpaneeltje was kapot volgens da syndrome. Niels van Frequencerz, DV8, e-force en radical hebben het kwartiertje volgeluld met wat moppen en zang. Heb een kort stukje gefilmd. Als iemand intresse heeft hoor ik t wel :thumbsup:


Haha dat wil ik wel eens zien dan :P
Bericht Geplaatst op 02 jun 2014 18:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben dit jaar alleen naar dag 2 geweest. Ik ging op pad met 2 maten die beide niet vaak naar hardstyle luisteren.

Heb daardoor ook bijna alleen maar op de main gestaan met een uitstapje naar Phuture Noize. Toen we bij de Magic Show Area kwamen wist ik al genoeg, dit was niks voor hun xd

Heb ook wat pluspuntjes en minpuntjes:

+++ Crypsis live (nog wel overwogen om naar Moridin te gaan)
+ Meer dan genoeg ruimte om lekker je ding te doen :D (bijna geen last gehad van raar kijkende mensen)
+ Sfeer
+ Phuture Noize

+/- Geluid stond wat te zacht maar kwaliteit was verders prima
- Paul Elstak als afsluiter vind ik 3x niks, had daar liever B-Front vs High Voltage gezien ^^

Een zeer geslaagd feestje gehad!
Bericht Geplaatst op 02 jun 2014 18:38 
 
Hardtraxxer

Lekkere dag 2 gehad. De setjes waren op zowel de main als tms allemaal erg goed. :thumbup: (op atmozfears vs audiotricz na) Sfeer was prima en er was voldoende ruimte om te bewegen. Ik geloof echt niet dat het uitverkocht was. Het geluid bij the magic show vond ik maar karig hoor, bij de main viel het dit jaar niks tegen. :thumbup:
Ik had een qult shirt aan btw. Misschien dat jullie me gezien hebben? :P
Bericht Geplaatst op 02 jun 2014 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke dag 2 gehad !
Compleet los gegaan op m'n eigen vip stage bij The Magic Show (Phuture Noize en Geminizers),
daarna alleen maar bij de main lopen knallen, ging er goed op !

En natuurlijk super romantisch in het reuzenrad gezeten
Bericht Geplaatst op 02 jun 2014 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
opaa schreef:
En big ups voor Authentic & PRDX die de mainstage openden op zondag :)

:P

Tnx man! Nogmaals bedankt voor het filmen. 1e track die je hoort is van PRDX (Life). De 2e herkent iedereen wel neem ik aan :)

Maar jezus, wat was dit vet zeg. Gruwelijk weekend gehad met als hoogtepunt het openen van de main. Erg vet dat het ook al zo druk was. Hadden we niet verwacht!

Zal morgen even kijken voor de tracklist. Dit kan ik me nog herinneren in ieder geval:
Scope DJ - Lockdown
Atlantic Wave - The Creation (2007 Mix)
The Raiders - A Feeling (Tuneboy Remix)
The Pitcher - Serenity
Hardstyle Masterz - Risk
Pavo - Let's Go
Max Enforcer - Lost in Paradise
PRDX - Life
PRDX - TBA
Authentic - The Way of Creation
" - The Unfolding Life
" - Universe
" & Noisecult - Beyond Reach
" - Just a Dream

Josh & Wesz - like thiz
Gostosa - Sutra
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten