Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 14:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Raar dat er op zondag op de main een half uur stilte is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 14:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Raar dat er op zondag op de main een half uur stilte is.


Denk dat Radical vs E-force tot 21:30 is :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 14:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

B-Front & Titan tussen Isaac en Psyko Punkz :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 15:07 
 
Hardtraxx Addict

Zin in zaterdag :yay: !
Ik denk dat het zoiets wordt:

14:00 - 15:00 Noisecult
15:00 - 16:00 Phuture Noize
16:00 - 16:30 Bass Modulators Live
16:30 - 17:00 Dedicated 2 Adaro
17:00 - 17:30 Frequencerz live
17:30 - 18:00 Donkey Rollers Live
18:00 - 19:00 Thera
19:00 - 20:00 B-Front Vs. Titan
20:00 - 21:00 Delete
21:00 - 21:30 Degos & Re-Done Vs. Solutio
21:30 - 22:00 Radical Redemption Live
22:00 - 23:00 Tha Playah
23:00 - 00:00 Ran-D + Eindshow
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Mijn complimenten voor de timetable


Idd, toch knap hoe ze het elk jaar weer voor elkaar krijgen om de tt van de mainstage zo onlogisch mogelijk te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 16:18 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
stefaneke schreef:
Mijn complimenten voor de timetable


Idd, toch knap hoe ze het elk jaar weer voor elkaar krijgen om de tt van de mainstage zo onlogisch mogelijk te maken.


Er zijn ook organisaties die er voor kiezen om niet in de volgorde hard, harder, hardste te programmeren zodat je als bezoeker nog de keuze hebt naar wat voor soort HS je wilt luisteren. In de Adaro tent en Theracords gaat het er toch heel de dag vol op, dan is het onzin om ook op de mainstage alleen maar raw te programmeren vanaf een bepaald tijdstip imo....Lekker voor de afwisselingen:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 16:43 
 
Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
stefaneke schreef:
Mijn complimenten voor de timetable


Idd, toch knap hoe ze het elk jaar weer voor elkaar krijgen om de tt van de mainstage zo onlogisch mogelijk te maken.

toch niks mis mee, en mensen vergeten altijd dat dj's meerdere festivals per dag hebben. Lijkt me nogal onmogelijk om overal laat te draaien he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 18:28 
 
Hardtraxx Veteran

Ik pak waarschijnlijk Phrantic, Cellrock, Deetox, Thera, Prefix & Density, Delete, stukje D&R vs Solutio, Radical (Mits de drukte te overzien is), Partyraiser, klein stukje Ran-D en dan richting het station :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 18:30 
 

Kuuuut Cellrock en DBSTF overlappen elkaar

Kakkerdekak
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 18:32 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Kuuuut Cellrock en DBSTF overlappen elkaar

Kakkerdekak

`
Dit is dus ook met Delete en D&R vs Solutio :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Kuuuut Cellrock en DBSTF overlappen elkaar

Kakkerdekak

DBSTF kun je zondag beter kijken, dan staan ze live en komen al die edits langs! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 18:50 
 
Hardtraxx Newbie

rubbels schreef:
Hallo mensen,

Ik zou met een vriend van me het volledige weekend (dus met camping) naar Intents. Alleen kan hij nu niet meer door een sterfgeval binnen zijn familie afgelopen weekend. Ik wil er nog steeds dolgraag heen, alleen niemand van mijn vriendenkring kan en alleen naar een festival gaan lijkt me niet echt leuk :P .
Hier komt een misschien we wat rare vraag uit voort. Is er hier misschien iemand of een groep(je) waar ik komend weekend mee op zou kunnen/mogen trekken? Als ik ga, ga ik zelf met de auto vanuit Leeuwarden dus eventueel is er voor 1 of 2 anderen nog vervoer (sorry, het is maar een VW Up o.i.d. :P) En anders is elkaar daar ontmoeten natuurlijk ook alles behalve een probleem wat mij betreft. Ik heb dus ook, als iemand daar nog in geïnteresseerd is, een extra weekend + camping ticket over.
Misschien ook wel handig om te weten, ik zou er vooral heen om de mainstage, en die dan af en toe afwisselen met Dedicated to Adaro en eventueel Theracords. :)

Niemand? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Z. schreef:
Delt-A schreef:
stefaneke schreef:
Mijn complimenten voor de timetable


Idd, toch knap hoe ze het elk jaar weer voor elkaar krijgen om de tt van de mainstage zo onlogisch mogelijk te maken.


Er zijn ook organisaties die er voor kiezen om niet in de volgorde hard, harder, hardste te programmeren zodat je als bezoeker nog de keuze hebt naar wat voor soort HS je wilt luisteren. In de Adaro tent en Theracords gaat het er toch heel de dag vol op, dan is het onzin om ook op de mainstage alleen maar raw te programmeren vanaf een bepaald tijdstip imo....Lekker voor de afwisselingen:)


Dat snap ik, alle harde acts op het eind hoeft ook niet, maar bv een B-Front vs Titan omgewisseld met Brennan Heart was zo veel beter geweest, en dan heb je daarvoor dus een heel blok met minder harde artiesten.
Nu is er voor mijn smaak van 22:00-22:45 gewoon niks wat ik echt interessant vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kut, Prefix & Density overlappen met DP vs E-Force en Angerfist. :(
Voor de rest prima timetable alleen op de main te vinden tijdens Ran-D en de rest in de Adaro tent aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 00:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rubbels schreef:
rubbels schreef:
*verhaal*

Niemand? :(

Als ik ging, had je bij mij aan mogen sluiten, hoop voor je dat er nog mensen reageren!
Maar als er niemand reageert, rij er gewoon heen, zet je tentje op en begin gewoon met wat buren te praten, gegarandeerd dat je binnen een half uur een leuk stampgroepje hebt gevonden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 09:33 
 
Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
rubbels schreef:
rubbels schreef:
*verhaal*

Niemand? :(

Als ik ging, had je bij mij aan mogen sluiten, hoop voor je dat er nog mensen reageren!
Maar als er niemand reageert, rij er gewoon heen, zet je tentje op en begin gewoon met wat buren te praten, gegarandeerd dat je binnen een half uur een leuk stampgroepje hebt gevonden!



Hoi Rubbels,

Ik had ooit op een van mijn 1e evenementen (decibel 2009) een zelfde situatie. Ik snap dus hoe kut dit is.
Als je gezelschap zoekt kan je sms'en. Ik ben er alle dagen, alleen verblijf niet op de camping en ik ga zaterdag eerst even naar emporium.

Nummer volgt in pb.

Groetjes Perry de Ruijter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 10:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@ rubbels

ik ga 3 dagen naar intents alleen wij zitten op de "digital punk" camping maar daar ben ik denk ik alleen maar snachts :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 12:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Dat snap ik, alle harde acts op het eind hoeft ook niet, maar bv een B-Front vs Titan omgewisseld met Brennan Heart was zo veel beter geweest, en dan heb je daarvoor dus een heel blok met minder harde artiesten.
Nu is er voor mijn smaak van 22:00-22:45 gewoon niks wat ik echt interessant vind.


Titan draait om 22:45 op Emporium dus dat was sowieso geen optie geweest;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Delt-A schreef:
Dat snap ik, alle harde acts op het eind hoeft ook niet, maar bv een B-Front vs Titan omgewisseld met Brennan Heart was zo veel beter geweest, en dan heb je daarvoor dus een heel blok met minder harde artiesten.
Nu is er voor mijn smaak van 22:00-22:45 gewoon niks wat ik echt interessant vind.


Titan draait om 22:45 op Emporium dus dat was sowieso geen optie geweest;)


Daar ben ik mij van bewust. Had vast wel onderling geregeld kunnen worden :P , en anders hadden Donkey Rollers of Frequencerz vóór Ran-D kunnen staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frequencerz staan niet op de main. :P En Brennan Heart kan best wel harde platen draaien dus zo onlogisch is het niet. Donkey Rollers was imo wel beter voor de opbouw tho.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 09:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

vrienden van mij hebben nog 3 weekend tickets + camping te koop voor 35 euro ps
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 09:31 
 
Hardtraxx Elite

Yes, zin in!
Rond 13:00 aanwezig, ben te herkennen aan een grijs Diesel t-shirt en bruin/beige broek, altijd in voor een praatje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 11:34 
 
Hardtraxx Addict

Eindelijk weer een hardstyle feest na Rebirth :yay: + het weer ziet er goed uit + geen kater door verstandig vroeg naar bed! maximaal zin in dus!
Te herkennen aan m'n donkerblauwe Theracords - Welcome shirt, spijkerbroek en zwarte Airmaxx Classics :cool: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 14:21 
 
Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Weet iemand wat er was bij Mental Theo bij de Outrageous? De area was in ieder geval eerder dicht en hoorde iets over dat ie de stage gemold had?


http://instagram.com/p/oridSbCR5m/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 15:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Niet echt veel te zien op die foto. Wat was er gebeurd?
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten