Rejecta is de Authority aan het Rejecten en probeert half uurtje extra te pakkenwrote:Uitermate storend dat op de zaterdag de blokjes al niet meer op de juiste plaats staan vanaf Luner bij de indoor main
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
L
Hardtraxxer
216 posts member since 2021
last seen 27 days ago
Heb net maar even die app gedownload om het te checken, maar daar zie ik hetzelfde als op de website. Zie screenshot: https://i.imgur.com/doEVf3b.jpeg. Heb me nog nooit zo druk gemaakt om een Josh & Wesz setjewrote:In de app staan ze van 15:00 - 16:00 op de timetablewrote:Idem met Josh & Wesz die wel op de lineup staan, maar ik op de zaterdag timetable nergens zie
Zie het nu ook inderdaad. Dit is een oudere screenshot:wrote:Heb net maar even die app gedownload om het te checken, maar daar zie ik hetzelfde als op de website. Zie screenshot: https://i.imgur.com/doEVf3b.jpeg. Heb me nog nooit zo druk gemaakt om een Josh & Wesz setjewrote:In de app staan ze van 15:00 - 16:00 op de timetablewrote:Idem met Josh & Wesz die wel op de lineup staan, maar ik op de zaterdag timetable nergens zie

mensen zitten nu al in over het weer en dat het veel regent van tevoren.
dat moet wel goed zitten toch?
L
Hardtraxxer
216 posts member since 2021
last seen 27 days ago
Modellen KNMI zijn wel negatiever geworden ja, maar een week vooruit kijken is heel lastig omdat spreiding heel hoog ligt.wrote:mensen zitten nu al in over het weer en dat het veel regent van tevoren.

PLAYING AT THE FANATICZ STAGE HOLYSHIIIIT
Zie jullie volgende week!
Mijn vriendin woont in Oisterwijk en die kan melden dat er extra rijplaten gelegd worden en ze met opvangkuilen en loonwerkers het overtollige water proberen weg te pompen.
Haar bron is haar broer die dan weer de Kloontjes heeft opgericht.
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 12 hours ago
Zag dat ze met een verhoogde vloer bezig zijn in de Dynamite in plaats van houte vlonders.wrote:Mijn vriendin woont in Oisterwijk en die kan melden dat er extra rijplaten gelegd worden en ze met opvangkuilen en loonwerkers het overtollige water proberen weg te pompen.
Ze doen er in ieder geval alles aan (2 festivals cancelen in een jaar zou ook wel een hele harde klap zijn)
Volgens iemand op Reddit is dit de huidige situatie:
"De main is vandaag verzakt door alle regen, ik denk dat t n karnaval 2.0 wordt. Oftewel geen intents. Mijn bron is iemand die daar meewerkt aan de opbouw, ik natuurlijk hoop ook dat dit niet waar is. Ze hebben morgen een overleg gezien dr nog heel veel regen aankomt. Ze doen hardstikke hun best en dat is t enige waar we op kunnen bouwen. Nederland is gwn vreselijk kwa weer de laatste tijd"
"De main is vandaag verzakt door alle regen, ik denk dat t n karnaval 2.0 wordt. Oftewel geen intents. Mijn bron is iemand die daar meewerkt aan de opbouw, ik natuurlijk hoop ook dat dit niet waar is. Ze hebben morgen een overleg gezien dr nog heel veel regen aankomt. Ze doen hardstikke hun best en dat is t enige waar we op kunnen bouwen. Nederland is gwn vreselijk kwa weer de laatste tijd"
Ook al zouden er wel problemen zijn door het verschrikkelijke weer wat er is geweest, dan zullen ze heus niet zeggen tegen iemand op chat "Ja de stage is verzakt"
Dan gaan ze eerst proberen de problemen te fixen in de komende week
Dan gaan ze eerst proberen de problemen te fixen in de komende week
Minder dan jouw moeder, en nou opgeflikkerd kleine teringlijerwrote:wat kostte ze?
Mensen doen ook alles om beetje paniek te zaaienwrote:Intents ontkracht het gerucht:
Ja blijft maf dat mensen dit doen, maar filmpjes en info gaan ook zo snel rond online joh.wrote:Mensen doen ook alles om beetje paniek te zaaien
Flink duimen in ieder geval, gun de organisatie wel eindelijk eens een meevaller qua weer.
Of video's van Karnaval Festival rondsturen ja.wrote:Ja blijft maf dat mensen dit doen, maar filmpjes en info gaan ook zo snel rond online joh.wrote:Mensen doen ook alles om beetje paniek te zaaien
Flink duimen in ieder geval, gun de organisatie wel eindelijk eens een meevaller qua weer.
Campingterrein ziet er wel lekker zompig uit.
Krijg je de haringen er makkelijker in, omdenkenwrote:Campingterrein ziet er wel lekker zompig uit.
zouden ze het cancelen als alleen de camping vertyft is?
Pff, dat gaat hutjemutje worden als ik het zo al hoor.Partytenten zijn dit jaar helaas niet toegestaan, zodat we tenten dichter op elkaar kunnen plaatsen op de droogste delen van de camping voor een comfortabeler verblijf voor iedereen.
Who was there
Nobody has said they're going yet.