Mag hopen dat het terrein een beetje opdroogt.wrote:Pff matig weertje op intents
Het water schijnt nu daar gewoon de supermarkt in te lopen
Mag hopen dat het terrein een beetje opdroogt.wrote:Pff matig weertje op intents
Gohwrote:Gelukkig is het feest niet in de supermarkt.
Hoi!wrote:Ik wacht de analyses van onze geografen, Mark With A Tarrel én Alm1ghty, eerst rustig af.
Dat kan overal wel gebeuren als er maar genoeg valt binnen een korte tijd. Maar Oisterwijk heeft wel degelijk het ongeluk dat het voor een deel in een beekdal ligt (dus in een laagte). Het terrein van Intents ligt wat dat betreft ook erg ongelukkig tussen 2 beken in.wrote: Mag hopen dat het terrein een beetje opdroogt.
Het water schijnt nu daar gewoon de supermarkt in te lopen

Klopt, was vorig jaar ook zo. Al maakt het in principe niet uit welke ingang je neemt.wrote:Aan de plattegrond te zien lijkt het me logisch als mensen van de greenside via ingang 3 naar binnen kunnen?

Dat stemt mij gerustwrote:
Maar de weersvoorspellingen zijn best prima na dit weekend, en het terrein is sws ingericht om water te draineren / te verpompen, dus ik denk wel dat het mee valt. Het zal nu met het opbouwen alleen wel klote zijn.
Hier ook een clashfinder: Timetablewrote:
Tja, eentoonuptempo heeft het helaas overgenomen.wrote:Mainstream hardcore is ook geen ding meer op Intents, een van de weinige minpunten.
Joey 17:00 - 18:36 spijker en kop.wrote:View on YouTube
Zo te zien wel inderdaadwrote:Is Mish van de mainstage gehaald? Ze stond wel op de orginele lineup van de vrijdag mainstage maar nu niet op de timetable.
Die zal wel AR Gang joinen en dat die aankondiging vrijdag is.wrote:Is Mish van de mainstage gehaald? Ze stond wel op de orginele lineup van de vrijdag mainstage maar nu niet op de timetable.
Heb hierom maar mn kaart verkocht.wrote:Idem met Josh & Wesz die wel op de lineup staan, maar ik op de zaterdag timetable nergens zie