Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2024 12:18 

Hardtraxx Veteran

Feest: Intents Festival 2024
Datum: 31 mei 2024 tm 2 juni 2024
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://www.intentsfestival.nl/tickets/
Prijs: Zie ticketshop

Line-up:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2024 12:19 

Hardtraxx Veteran

Ik zag nog geen topic voor 2024, dus eentje aangemaakt. Als iemand zich geroepen voelt om hem bij te houden vind ik dat geen probleem en mag je de eerste post hebben.

Ik las ergens dat de presale al 92% van de tickets verkocht. Als je dat vergelijkt met Defqon dit jaar is de winnaar wel duidelijk bij het publiek..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2024 12:26 

Hardtraxxer

De opzet voor de stages was ook al bekend. Ik heb een screenshot maar ik krijg hem niet geüpload..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2024 13:08 

Hardtraxx Veteran

Aantal hostings ook al bekend! Mutilator & Aversion hosten de indoor main. Barber host de Dynamite en Spitnoise & Partyraiser ook een dag de dynamite. Weet niet wat ik verder nog mis.

@hierboven tickets zijn al voor 99% uitverkocht zag ik vandaag op stories. Echt tering snel weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2024 13:36 

Hardtraxx Veteran

Welke dagen zijn deze hostings? Dan kunnen die direct bij de eerste post.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2024 14:08 

Hardtraxx Veteran

Komt er weer een Melodica stage, en hoe groot was die vorig jaar? Was het geluid er goed?

Relive op zaterdag ipv zondag zou ook wel prettig zijn, wij oude classic liefhebbers moeten allemaal maandag weer werken en zijn niet meer zo jong en fit als toen, dus waarom Classics zo vaak juist op een zondag gezet worden blijft mij een raadsel.

Line-Up was in 2023 een stuk beter dan 2022 (waar ik wél bij was), toen spijt dat ik in 2023 geen ticket had, maar alsnog twijfel ik nu om te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2024 14:24 

Hardtraxx Veteran

Ik zit er niet meer zo in, maar een Mutilator & Aversion hosting voelt voor mij als: artiesten zijn 2 jaar bezig en hosten nu de indoor main, waar voorheen grote, gevestigde namen dat deden. Zal wel uitverkopen. En een Partyraiser hosting is ook een jaarlijks terugkerend iets, haha.

Afgelopen jaar de zondag gegaan maar vond het 'mwahh', buitenom de Relive was het mij overal te raw en het publiek vond ik echt véél te jong buitenom de Relive. Denk dit jaar een volledige skip, voor het eerst in 10+ jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2024 14:41 

Hardtraxx Crew

Delt-A schreef:
Komt er weer een Melodica stage, en hoe groot was die vorig jaar?

Melodica is er weer op zaterdag ja en die was vorig jaar in het Uiltje. Ik zag dat die er dit jaar weer staat, dus ik verwacht wederom daar.

Delt-A schreef:
Relive op zaterdag ipv zondag zou ook wel prettig zijn

Nee is wederom op zondag en op vrijdag Raw Classics
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2024 15:15 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Welke dagen zijn deze hostings? Dan kunnen die direct bij de eerste post.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2024 15:30 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Delt-A schreef:
Relive op zaterdag ipv zondag zou ook wel prettig zijn

Nee is wederom op zondag en op vrijdag Raw Classics

Vrijdags is ook jammer, kost me net als op de zondag een vrije dag. Denk dat ik 'm wederom skip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2024 15:52 

Hardtraxxer

Dit jaar voor het eerst classics op de zaterdag en de melodica weer in ‘t uiltje, wat echt één van de hoogtepunten was van afgelopen festival seizoen dus ben er sowieso bij op zaterdag ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2024 15:57 

Hardtraxxer

FransBezig schreef:
Dit jaar voor het eerst classics op de zaterdag en de melodica weer in ‘t uiltje, wat echt één van de hoogtepunten was van afgelopen festival seizoen dus ben er sowieso bij op zaterdag ^^

Wel hopen dat ze de Uiltje stage niet weer pal voor de Uptempo zetten. Vond dat vrij hinderlijk vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2024 16:33 

Hardtraxx Veteran

FransBezig schreef:

Ik verwacht niet al te veel van Classics die gedeeld worden met de Freestyle stage, maar we gaan 't zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2024 17:19 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Ik zit er niet meer zo in, maar een Mutilator & Aversion hosting voelt voor mij als: artiesten zijn 2 jaar bezig

Dat jij ze pas 2 jaar kent betekent niet dat ze 2 jaar bezig zijn he :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2024 17:23 

Hardtraxx Elite

Ik zie al de die indoor-main geboycot zal worden door mij zelve. :cool:

Wel weer heel het weekend aanwezig. Hopelijk veel (goede) classics en melodietjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2024 22:09 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Remi schreef:
Ik zit er niet meer zo in, maar een Mutilator & Aversion hosting voelt voor mij als: artiesten zijn 2 jaar bezig

Beter lezen, vriend. Ik ken ze niet, daarom zeg ik: Ik zit er niet meer zo in, maar een Mutilator & Aversion hosting voelt voor mij als: artiesten zijn 2 jaar bezig.
:kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2024 23:25 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Rickzel schreef:
Remi schreef:

Beter lezen, vriend.

Je hebt het wel over Rick hè :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2024 10:05 

Hardtraxx Elite

Zondagticket binnen, tegen die tijd beslissen of ik de zaterdag ook ga. Altijd een weekend of 2 dagen gegaan, maar zoals Remi zegt, publiek is veel te jong (of wij worden te oud) en vond de zaterdag vorig jaar wat minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2024 09:09 

Hardtraxx Veteran

Kaartje verkocht want publiek te jong.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2024 15:57 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:

:) ik voel wat sarcasme en snap ik ook. Toch merkte ik vorig jaar bij Intents ook wel dat ik mijzelf een oude lul vond.
Liever ga ik naar feesten waar de gemiddelde leeftijd iets hoger ligt dan 20, en die zijn er natuurlijk ook zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2024 11:19 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Kaartje gekocht want publiek is jong.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2024 11:20 

Hardtraxxer

Sappers schreef:
Rickzel schreef:

:) ik voel wat sarcasme en snap ik ook. Toch merkte ik vorig jaar bij Intents ook wel dat ik mijzelf een oude lul vond.
Liever ga ik naar feesten waar de gemiddelde leeftijd iets hoger ligt dan 20, en die zijn er natuurlijk ook zat.

Precies de reden dat ik dit jaar niet meer ga (helaas) :lol: . Was altijd wel een zekerheidje en lekker in de 'buurt'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2024 21:52 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Pedo pas gekocht want publiek te jong.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2024 22:43 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Rickzel schreef:
Pedo pas gekocht want publiek te jong.

Grappig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2024 22:55 

Hardtraxxer

Kaartje verkocht want alleen maar ouwe gaste die al 20 jaar zelfde muziek luistere en ni naar nachtfeeste gaan ;s
1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten