Poster: Intents Festival 2024
Past

Intents Festival 2024

Price
Zie ticketshop
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Feest: Intents Festival 2024
Datum: 31 mei 2024 tm 2 juni 2024
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://www.intentsfestival.nl/tickets/
Prijs: Zie ticketshop

Line-up:
Intents Festival 2024 (31 mei 2024 tm 2 juni 2024, Sportpark d’n Donk, Oisterwijk)
Last edited by Khadber on , edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Ik zag nog geen topic voor 2024, dus eentje aangemaakt. Als iemand zich geroepen voelt om hem bij te houden vind ik dat geen probleem en mag je de eerste post hebben.

Ik las ergens dat de presale al 92% van de tickets verkocht. Als je dat vergelijkt met Defqon dit jaar is de winnaar wel duidelijk bij het publiek..
B
Hardtraxxer
249 posts member since 2022
last seen Sep 2025
De opzet voor de stages was ook al bekend. Ik heb een screenshot maar ik krijg hem niet geüpload..
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 17 hours ago
Aantal hostings ook al bekend! Mutilator & Aversion hosten de indoor main. Barber host de Dynamite en Spitnoise & Partyraiser ook een dag de dynamite. Weet niet wat ik verder nog mis.

@hierboven tickets zijn al voor 99% uitverkocht zag ik vandaag op stories. Echt tering snel weer.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Welke dagen zijn deze hostings? Dan kunnen die direct bij de eerste post.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 10 hours ago
Komt er weer een Melodica stage, en hoe groot was die vorig jaar? Was het geluid er goed?

Relive op zaterdag ipv zondag zou ook wel prettig zijn, wij oude classic liefhebbers moeten allemaal maandag weer werken en zijn niet meer zo jong en fit als toen, dus waarom Classics zo vaak juist op een zondag gezet worden blijft mij een raadsel.

Line-Up was in 2023 een stuk beter dan 2022 (waar ik wél bij was), toen spijt dat ik in 2023 geen ticket had, maar alsnog twijfel ik nu om te gaan.
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 19 hours ago
Ik zit er niet meer zo in, maar een Mutilator & Aversion hosting voelt voor mij als: artiesten zijn 2 jaar bezig en hosten nu de indoor main, waar voorheen grote, gevestigde namen dat deden. Zal wel uitverkopen. En een Partyraiser hosting is ook een jaarlijks terugkerend iets, haha.

Afgelopen jaar de zondag gegaan maar vond het 'mwahh', buitenom de Relive was het mij overal te raw en het publiek vond ik echt véél te jong buitenom de Relive. Denk dit jaar een volledige skip, voor het eerst in 10+ jaar.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 9 hours ago
Delt-A wrote:Komt er weer een Melodica stage, en hoe groot was die vorig jaar?
Melodica is er weer op zaterdag ja en die was vorig jaar in het Uiltje. Ik zag dat die er dit jaar weer staat, dus ik verwacht wederom daar.
Delt-A wrote: Relive op zaterdag ipv zondag zou ook wel prettig zijn
Nee is wederom op zondag en op vrijdag Raw Classics
Hardtraxxer
562 posts member since 2020
last seen 6 hours ago
Khadber wrote:Welke dagen zijn deze hostings? Dan kunnen die direct bij de eerste post.
Intents Festival 2024 (31 mei 2024 tm 2 juni 2024, Sportpark d’n Donk, Oisterwijk)
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago
wootum wrote:
Delt-A wrote: Relive op zaterdag ipv zondag zou ook wel prettig zijn
Nee is wederom op zondag en op vrijdag Raw Classics
Vrijdags is ook jammer, kost me net als op de zondag een vrije dag. Denk dat ik 'm wederom skip.
Hardtraxxer
631 posts member since 2017
last seen 18 days ago
Dit jaar voor het eerst classics op de zaterdag en de melodica weer in ‘t uiltje, wat echt één van de hoogtepunten was van afgelopen festival seizoen dus ben er sowieso bij op zaterdag ^^
B
Hardtraxxer
249 posts member since 2022
last seen Sep 2025
FransBezig wrote:Dit jaar voor het eerst classics op de zaterdag en de melodica weer in ‘t uiltje, wat echt één van de hoogtepunten was van afgelopen festival seizoen dus ben er sowieso bij op zaterdag ^^
Wel hopen dat ze de Uiltje stage niet weer pal voor de Uptempo zetten. Vond dat vrij hinderlijk vorig jaar.
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago
FransBezig wrote:Dit jaar voor het eerst classics op de zaterdag en de melodica weer in ‘t uiltje, wat echt één van de hoogtepunten was van afgelopen festival seizoen dus ben er sowieso bij op zaterdag ^^
Ik verwacht niet al te veel van Classics die gedeeld worden met de Freestyle stage, maar we gaan 't zien.
Hardtraxx Veteran
last seen 17 hours ago
Remi wrote:Ik zit er niet meer zo in, maar een Mutilator & Aversion hosting voelt voor mij als: artiesten zijn 2 jaar bezig
Dat jij ze pas 2 jaar kent betekent niet dat ze 2 jaar bezig zijn he :lol:
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Ik zie al de die indoor-main geboycot zal worden door mij zelve. :cool:

Wel weer heel het weekend aanwezig. Hopelijk veel (goede) classics en melodietjes.
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 19 hours ago
Rickzel wrote:
Remi wrote:Ik zit er niet meer zo in, maar een Mutilator & Aversion hosting voelt voor mij als: artiesten zijn 2 jaar bezig
Beter lezen, vriend. Ik ken ze niet, daarom zeg ik: Ik zit er niet meer zo in, maar een Mutilator & Aversion hosting voelt voor mij als: artiesten zijn 2 jaar bezig.
:kiss2:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 13 hours ago
Remi wrote:
Rickzel wrote:
Beter lezen, vriend.
Je hebt het wel over Rick hè :sleep:
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen Aug 2026
Zondagticket binnen, tegen die tijd beslissen of ik de zaterdag ook ga. Altijd een weekend of 2 dagen gegaan, maar zoals Remi zegt, publiek is veel te jong (of wij worden te oud) en vond de zaterdag vorig jaar wat minder.
Hardtraxx Veteran
last seen 17 hours ago
Kaartje verkocht want publiek te jong.
S
Hardtraxxer
273 posts member since 2020
last seen May 2026
Rickzel wrote:Kaartje verkocht want publiek te jong.
:) ik voel wat sarcasme en snap ik ook. Toch merkte ik vorig jaar bij Intents ook wel dat ik mijzelf een oude lul vond.
Liever ga ik naar feesten waar de gemiddelde leeftijd iets hoger ligt dan 20, en die zijn er natuurlijk ook zat.
Hardtraxx Veteran
8666 posts member since 2013
last seen 13 hours ago
Fuzzylogic wrote:Kaartje gekocht want publiek is jong.
H
Hardtraxxer
478 posts member since 2019
last seen 8 days ago
Sappers wrote:
Rickzel wrote:Kaartje verkocht want publiek te jong.
:) ik voel wat sarcasme en snap ik ook. Toch merkte ik vorig jaar bij Intents ook wel dat ik mijzelf een oude lul vond.
Liever ga ik naar feesten waar de gemiddelde leeftijd iets hoger ligt dan 20, en die zijn er natuurlijk ook zat.
Precies de reden dat ik dit jaar niet meer ga (helaas) :lol: . Was altijd wel een zekerheidje en lekker in de 'buurt'.
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 7 hours ago
Rickzel wrote:Pedo pas gekocht want publiek te jong.
Hardtraxx Veteran
last seen 17 hours ago
heggenschaar wrote:
Rickzel wrote:Pedo pas gekocht want publiek te jong.
Grappig!
Hardtraxxer
975 posts member since 2023
Kaartje verkocht want alleen maar ouwe gaste die al 20 jaar zelfde muziek luistere en ni naar nachtfeeste gaan ;s

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago