Het was toch ook vroeger carnavals vereniging de kloontjes?wrote:Pompen of verzuipen
Gewoon de carnaval vierderders van Oisterwijk inzetten inderdaad.
Het was toch ook vroeger carnavals vereniging de kloontjes?wrote:Pompen of verzuipen
Dit.wrote:Feest en beleving maak jezelf.
Toen was geluk nog heel gewoon.wrote:Intents 2012
Mijn geboorte jaarwrote:Toen was geluk nog heel gewoon.wrote:Intents 2012
Niet zo miepenwrote:Nog een dikke twijfel met de groep aankomend weekend ivm het weer afgelopen dagen. Dan nemen we ons 'verlies' wel, genoeg events meegemaakt om nu makkelijker te zeggen: ik pas![]()
Laat hem met rustwrote:Doe normaal
Wat laten jullie je kennewrote:Niet zo miepenwrote:Nog een dikke twijfel met de groep aankomend weekend ivm het weer afgelopen dagen. Dan nemen we ons 'verlies' wel, genoeg events meegemaakt om nu makkelijker te zeggen: ik pas![]()
Je kan ook droog staan in tent hoorwrote:Nog een dikke twijfel met de groep aankomend weekend ivm het weer afgelopen dagen. Dan nemen we ons 'verlies' wel, genoeg events meegemaakt om nu makkelijker te zeggen: ik pas![]()
Dus meer ruimte op de main en outrageous wellicht.
Maar wel balen allemaal dit, weinig voorpret zo. Normaal gesproken altijd hyped voor Intents!
Door het weer gaan ze vele parkeerplaatsen omgooiewrote:Iemand nog een tip om op vrijdag op loopafstand te parkeren?
Parkeer elk jaar in de woonwijk ernaast.wrote:Door het weer gaan ze vele parkeerplaatsen omgooiewrote:Iemand nog een tip om op vrijdag op loopafstand te parkeren?
Dus dit jaar alles anders
Jong bloempje ben jewrote:Mijn geboorte jaarwrote:Toen was geluk nog heel gewoon.wrote:Intents 2012
Dat is ons nog nooit gelukt. Hebben het 2 keer geprobeerd maar staan allemaal parkeerregelaarswrote:Parkeer elk jaar in de woonwijk ernaastwrote:Door het weer gaan ze vele parkeerplaatsen omgooiewrote:Iemand nog een tip om op vrijdag op loopafstand te parkeren?
Dus dit jaar alles anders