Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2019 14:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
ULTIMO schreef:
Maargoed. Precies op tijd binnen bij MYST. En dat vond ik echt niet best. Stond me daar toch een partij beroerd te mixen... Zodra de climax erin kwam (I'm falling bijv) begon ie al zijn volgende plaat in te mixen op een niet al te beste wijze. Neh, een kut set was het.



Uh je had wel door dat MYST zelf er niet stond mag ik hopen :P? Hij kon niet aanwezig zijn.


Inderdaad, maar wie draaide er dan voor in de plaats?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2019 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
makrooy schreef:
ULTIMO schreef:
Maargoed. Precies op tijd binnen bij MYST. En dat vond ik echt niet best. Stond me daar toch een partij beroerd te mixen... Zodra de climax erin kwam (I'm falling bijv) begon ie al zijn volgende plaat in te mixen op een niet al te beste wijze. Neh, een kut set was het.



Uh je had wel door dat MYST zelf er niet stond mag ik hopen :P? Hij kon niet aanwezig zijn.


Inderdaad, maar wie draaide er dan voor in de plaats?


Ik dacht gewoon de gene die voor hem draaiden, Degos/redone en Luna.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2019 14:16 
 
Hardtraxxer

Degos & Redone en Luna gingen idd gewoon een half uur door, vond ze niet heel fijn draaien. Fijnste setjes voor mij Da Tweekaz en D-Sturb live. SZP ook lekker en Captain Karnastyle was wel gewoon lachen. Verder weinig setjes echt lang geweest, door de warmte vooral in de middag toch vrij veel een beetje gezeten. Was voor mij de eerste keer Intents maar ondanks dat ik wel een leuke dag heb gehad had ik er toch meer van verwacht. Stage design vond ik tegenvallen in vergelijking met afgelopen jaren, de main was wel leuk maar de afgelopen jaren vond ik het mooier afgewerkt. Daarnaast is het terrein eigenlijk gewoon te klein, het was overal behoorlijk druk en op veel plekken hoorde ik het geluid van meerdere stages tegelijk. Prijs van munten in combinatie met de kwaliteit van het eten en de kleine biertjes ook te hoog, op bv Decibel of Defqon krijg je iig nog wat meer waar voor je geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2019 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overigens nog een bijzondere vermelding voor Code Black die primetime geboekt wordt op de mainstage en dan gewoon echt een bijzonder slechte set wegzet (en nog steeds Pandorra draait)

Waarom wordt die vent nog geboekt? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2019 18:05 
 
Hardtraxxer

Dit was mijn eerste keer Intents, 1 van de weinige feesten die ik nog niet heb gehad.
Helaas geen weekend maar alleen de zaterdag.

Gemixte gevoelens.
- Ik vond het echt te druk en veel te veel mensen naar mijn idee, iedereen deed maar wat en echte overal waren mensen. Op mainstage was het in het midden soms niet te doen, linksvoor wel alle ruimte
- Wat was er überhaupt met main aan de hand? 3x geweest, 3x compleet dood qua sfeer :thumbdown:
Nu is de main ook niet de beste plek daarvoor maar dit heb ik nog nooit eerder mee gemaakt

Wat pluspunten
- rejecta vs clockartz!! Set van de dag voor mij, samen met dbstf en D-sturb!
Links voor was echt alle ruimte!
- dit zal ik niet vaak zeggen maar top sfeertje bij RAW tent, ondanks de hitte
- snelle bar bediening ondanks de drukte

Ze mogen voor de zaterdag best wat minder kaarten verkopen..
Vrienden zijn vandaag ook en die vinden de zondag duidelijk beter.. misschien volgend jaar alleen de zondag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2019 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spitta schreef:
Verslag


Op welke tijdstippen ben je gaan pissen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2019 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij ook eerste keer intents. Eigenlijk zoals ik het heb verwacht, veel te druk en te warm. Rejecta vs Clockartz kon je niet eens meer op de stage komen. Desalniettemin was het echt genieten gister. Afsluiten met Rooler/MD en Delete was fantastisch, was lekker afgekoeld en publiek ging lekker. Top dag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2019 20:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Spitta schreef:
Verslag


Op welke tijdstippen ben je gaan pissen?


Speciaal voor jou 13.21, 15.24, 19.11, 20.45 en 23.04
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2019 20:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spitta schreef:
Indy schreef:
Spitta schreef:
Verslag


Op welke tijdstippen ben je gaan pissen?


Speciaal voor jou 13.21, 15.24, 19.11, 20.45 en 23.04


Net zo gedetailleerd als het verslag...loving it :thumbsup:

Gisteren een heerlijke dag Intents gehad, waarbij setjes van PN en DBSTF er toch wel bovenuit sprongen.

Wel twee organisatorische minpuntjes:

1: Net als eerder vermeld vond ik het ook rammertje vol met mensen.
2: Wegrijden vanaf parkeergelegenheid in Moersgestel was een drama (parkeren in een weiland betekent nog geen Wild Westen praktijken mensen). Al heb ik wel enorm gelachen om het getoeter, waardoor iedereen begon te roepen:”Ik wil tutteren” :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2019 08:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Overigens nog een bijzondere vermelding voor Code Black die primetime geboekt wordt op de mainstage en dan gewoon echt een bijzonder slechte set wegzet (en nog steeds Pandorra draait)

Waarom wordt die vent nog geboekt? :lol:

Was echt bijzonder slecht inderdaad. Vond dat Captain Karnastyle gebeuren ervoor ook maar kut, half uur waarvan de helft breaks en DV8 gezanik.

Eerste keer zaterdag geweest. Kan eigenlijk alleen maar nadelen verzinnen t.o.v. zondag. Was op werkelijk iedere stage (including DJ jantje en fucking Arjan Oostrom in de feesttent) te druk en zelfs bij 'Mental Theo' op de freestyle was er geen beginnen aan. Vond het geluid op veel plekken slecht tot dramatisch, met name als je vanwege drukte wat verder van een stage af ging staan. Als gevolg was het op behoorlijk wat stages een dooie boel gezien men nauwelijks wat van muziek meekreeg.

Decor wel weer fantastisch. Daar blijven ze dan toch wel in uitblinken ze toch wel in uit.

Oh en: 3 euro muntjes, jezus. Is Miwer of een andere usual suspect al langsgeweest om de stijging aan de inflatie en inkoopprijs van het bier te koppelen om e.e.a. goed te praten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2019 08:45 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Eerste keer zaterdag geweest. Kan eigenlijk alleen maar nadelen verzinnen t.o.v. zondag. Was op werkelijk iedere stage (including DJ jantje en fucking Arjan Oostrom in de feesttent) te druk en zelfs bij 'Mental Theo' op de freestyle was er geen beginnen aan. Vond het geluid op veel plekken slecht tot dramatisch, met name als je vanwege drukte wat verder van een stage af ging staan. Als gevolg was het op behoorlijk wat stages een dooie boel gezien men nauwelijks wat van muziek meekreeg.

Decor wel weer fantastisch. Daar blijven ze dan toch wel in uitblinken ze toch wel in uit.



Mee eens, qua potentie kan intents 1 van de leukste feestjes van het jaar zijn.. maar afgelopen zaterdag kwam dat er niet uit naar mijn idee. Wel een super gezellige dag gehad met de groep waar mee we waren.. maar verder?
Heb 2 leuke uurtjes mee gemaakt, bij Rejecta vs Clockartz (links voor was dus echt alle ruimte), je moest alleen ff door de mensen massa heen :x) Wij stonden er gelukkig al.. en daarna nog even bij E-force maar in de tent was het gewoon niet te doen qua warmte.

Van vrienden die gister ook zijn geweest hoorde ik al dat ze echt een top dag hebben gehad, alles was veel beter te doen.

Volgend jaar dus gewoon de zondag gaan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2019 09:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mega leuke dag gehad zaterdag. De Melodica stage heeft mijn dag gemaakt: heb hier vanaf Primeshock (16:00) het grootste gedeelte van de dag gestaan en dat was echt vol-le-bak gezellig. Lekker de ruimte, prima geluid, goede sfeer, iedereen vrolijk, lekker windje van achter, intiem, namen die je niet elk festival ziet (en daarmee ook veel tracks die je zelden tot nooit op een feest hoort). Helemaal top.

Rond 2en binnen gekomen met een (verrassend) lekkere gratis Bavaria 0.0 IPA. Vond het op dat moment wel gortig warm. Rondje over het terrein gedaan, waar meteen opviel dat die RAW tent bijna de helft kleiner was geworden (overigens niet binnen geweest, dus weet niet of het té klein was). Terrein lag er weer prima bij. Om 3 uur even bij Sound Rush op de main gestaan en ook hier was het toch net iets te warm. Vanaf 16:00 dus naar de Melodica en hier was het echt perfect (in alle opzichten). Primeshock ook meteen wel de set van de dag denk ik, al was het wel voor een groot deel hun laatste podcast (niet erg). Alleen een uitstapje gemaakt naar Thera vs Riot Shift omdat mijn vriendin hier nog wat vrienden op wilde zoeken. Dit was best kut. Sfeer t.o.v. Melodica was een wereld van verschil, met alle ontblote RAW boys die maar zoveel mogelijk moesten trommelen. Muzikaal gezien was het ook erg matig: een leuke Thera track, afgewisseld met een zaadtrack vanuit de Riot Shift kant. Absolute dieptepunt was nog wel de laatste 10 minuten van hun set, waar ze het weer nodig vonden om GPF meuk en andere rotzooi te draaien :sick: . Hierna z.s.m. weer terug naar de Melodica. Hier viel me de drukte voor het eerst echt goed op: overal waar maar mensen konden zitten, zaten ze ook. Hier gebleven tot kwart voor 11, om aan een wereldtocht richting Delete te beginnen. Ook hier weer een grote massa aan mensen tussen de stages in. Ook MD en Rooler vonden het nodig om met 200 bpm hun set af te sluiten. Doe niet. Afgesloten bij Delete maar dit was ook maar matig. Veel albumtracks, geen oude tracks. Wel plusje voor Inhuman 2.,0. 5 minuten voor het einde snel richting de uitgang gelopen en net de menigte voor richting de uitgang. Zondag helaas niet meer geweest omdat de wekker vandaag weer om kwart voor 7 ging en ik het i.v.m. afspraken niet kon maken.

Lang verhaal kort: mega leuke dag gehad en dit is volledig toe te kennen aan de Melodica stage. Meer euforische stages op festivals aub :loving: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2019 09:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook de eerste keer intents voor mij geweest, alleen de zaterdag en dat was voldoende. De grote van het terrein is eigenlijk te klein voor mijn gevoel, overal is het druk en loopt het niet lekker door. Verder bij de bars etc. wel altijd goed geregeld. Al met al wel een leuk festival, maar zou er geen weekend naar toe hoeven.

+++ Primeshock op de melodica stage :loving:
+ Bar snelheid

- Te druk, alles te dicht op elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2019 09:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Melodica was inderdaad grandioos. Lekker knus met die verhogingen aan de zijkant. Ingang en bar enkel aan de achterkant en dus niet een constante stroom mensen. Was echt een verdomd leuke stage, hier nog een foto van de sfeer

Afbeelding

Ohja en Primeshock idd +1 maar da's nogal wiedes
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2019 09:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuke foto xx jekentmeniet
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2019 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja joh zet mij anders ook ff pontificaal in beeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2019 10:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gek wie ben jij????????????
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2019 11:10 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Geweldig weekend gehad met 2 erg verschillende setjes (zeg maar gerust eentje voor de niet hardtraxx doelgroep en eentje wel :lol: )

DJ THERA @ RELIVE, INTENTS FESTIVAL SUNDAY TRACKLIST
01. Dj Thera vs Geck-o - Troll Face
02. Dj Thera & Pavo - All Get Down (Again)
03. Open Source - 2012 (Catatonic Overload Remix)
04. Dj Thera feat. Yuna-X - It's A Fine Day
05. Showtek feat. E-Mc - Raver
06. Geck-e - Soul Train
07. Brooklyn Bounce - X2X (Deepack Remix)
08. Geck-e - Acid Impressions (Dj Thera Hardertrance Remix)
09. T.C.C. - The Reason
10. Deetox - Still Here (Delete Remix)
11. Catatonic Overload - The Sexual Thrill (GZ 2011 Edit)
12. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
13. Dj Thera - Stash
14. Vazard - Zimmersion 2.0
15. Geck-e - Parallel Worlds
16. Catatonic Overload vs Dj Thera - Goddamn Therafied (TC Live Mix)
17. Matt Restless - And It Goes
18. Geck-o - Assquake VIP
19. Bulldozer Project - Arise (Zany & Beholder Remix) (Thera Kicks It Up Mix)
20. Donkey Rollers - The Last City On Earth
21. Catatonic Overload - Futile
22. Geck-o & Phrantic - The Hard Way
23. Dj Thera & Delete - Welcome
24. Prefix & Density - Soundwaves
25. T.C.C. - Have A Nice Day
26. Prefix & Density - TC Live Polka DJ Tool
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2019 11:17 
 
Hardtraxx Addict

Wat een set van Thera op de relive
Ik sta wat vroeg? Schijt
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2019 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@thera heb je ook lijst van je andere set? Zal wel een van de weinige zijn van hier die er wel van kon genieten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2019 11:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een gezanik over de muntprijs hier zeg...... een stijging van 2,85 naar 3 euro... nou poeh poeh. In de stad betaal je tegenwoordig ook 3,5 euro voor een biertje.. drink er gewoon een minder dan. Organisatie moeten wel mee in de btw verhoging. Als je dan ziet hoeveel goedkoper Intents is itt bijvoorbeeld Defqon of een Decibel dan moet je gewoon niet zeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2019 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oh in de stad betalen we ook teveel dan is het prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2019 11:48 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
oh in de stad betalen we ook teveel dan is het prima


Dit. Het gaat niet om de verhoging, maar om de achterlijke prijs op zich alleen al. Bovendien een festivalbiertje die ze ook nog eens halfvol gooien, betaal je mooi 3,50 voor 100ml bier.

Heb zelf ook nog nooit 3,50 in de kroeg of wat dan ook moeten betalen voor een biertje trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2019 11:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Wat een gezanik over de muntprijs hier zeg...... een stijging van 2,85 naar 3 euro... nou poeh poeh. In de stad betaal je tegenwoordig ook 3,5 euro voor een biertje.. drink er gewoon een minder dan. Organisatie moeten wel mee in de btw verhoging. Als je dan ziet hoeveel goedkoper Intents is itt bijvoorbeeld Defqon of een Decibel dan moet je gewoon niet zeuren.


In welke stad woon jij dat je 3,50 betaalt :lol:.
Ik betaal nog gewoon 2,50 - 2,80 in de stad voor een amsterdammertje.
3 euro voor een festivalbekertje afgewaterd bier is duur, niet meer niet minder.

Heb je de complete begroting van Defqon, Decibel en Intents naast elkaar gelegd en gezien waarom het goedkoper/duurder zou zijn? Denk het niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2019 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow maar liefst 15 cent per biertje duurder, das toch wel zeker een dikke 1,50 euro op 10 bier.
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten