Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2019 10:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Primeshock schreef:
Onwijs veel zin in morgen!! :woot: Wie zien we bij de Melodica stage van 16:00 tot 17:00? :D


:yes:

Zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2019 10:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik denk dat wij met de groep ook maar beetje gaan hangen bij de melodica stage :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2019 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net als vorig jaar zal k ook dit jaar weer veel op de melodica hangen.

Alleen jammer dat het weer zo'n kleine, weggepropte stage is.

't Zou leuker zijn als dit een wat grotere stage wordt de volgende keer
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2019 17:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sinds jaren niet zo hyped geweest voor een feest als nu!

GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2019 21:08 
 
Hardtraxx Veteran

Belachelijk veel zin hierin :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2019 22:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand waarom de Outrageous en de Fanaticz-stage omgewisseld zijn/waren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2019 23:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

STBM schreef:
Weet iemand waarom de Outrageous en de Fanaticz-stage omgewisseld zijn/waren?


Dat vraag ik me ook af, heel apart ineens. Sta je op Pat B te wachten en toen kreeg ik ineens unresolved voorgeschoteld :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2019 00:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

David_ schreef:
STBM schreef:
Weet iemand waarom de Outrageous en de Fanaticz-stage omgewisseld zijn/waren?


Dat vraag ik me ook af, heel apart ineens. Sta je op Pat B te wachten en toen kreeg ik ineens unresolved voorgeschoteld :list:


Dat zal unresolved blijven ben ik bang
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2019 01:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bier is niet te zuipen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2019 01:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Misschien had de fanaticz te weinig capaciteit voor het animo? Was heel apart ineens inderdaad :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2019 08:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heel erg veel zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2019 10:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima preparty! Vond t qua drukte prima te doen..

D-Sturb die unbeatable erop legt :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2019 10:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Misschien had de fanaticz te weinig capaciteit voor het animo? Was heel apart ineens inderdaad :huh:

Vorig jaar soms wel te merken. Juist beter dat het gewisseld is.

Preparty :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2019 10:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Poehhh... wat een feest en wat een marathon..
Al voor twaalven binnen door partyvervoer (na busrit van 3 uur uit jawelll... Friesland).. Ideaal binnen 2 minuten door de gehele entree met een foullering die lachwekkend was. Anyway, Intents is qua aankleding echt wel een festival om te likkebaarden hoor. In combinatie met dit heerlijke (voor mij net iets te warme) festival weer was dit echt een dikke top.

Alles ging soepel en nadat we rondje over het terrein waren gelopen en met een (ik ben geen Bavaria liefhebber) biertje in de hand eerst rustig hebben gezeten begon het feest bij Sound Rush. Ik ben fan, de zomerse vrolijke hardstyle tovert al snel een lach op mijn gezicht en door het losgaan m'n eerste shirt al zeiknat gezweten.. For You, Follow Me, Breakaway, One en een hele vette nieuwe plaat.. Vervolgens een schaduwplekje verworven bij de overkapping van de kappersaak van Padaro, wat was de aankleding vet, de imposante stage met oog voor detail en de vele kleuren. Keltek kon me ook zeer zeker bekoren, al z'n bekende werk kwam voorbij o.a. Valkyries, Break the Game, One Tribe en ik meen me te herinneren dat hij z'n nieuwe plaat Oblivion ook draaide. Daarna echt van hot naar her gegaan, de hardcore tent in gestapt op aanraden van een maat van me, maar daar was het een sauna eerste klas en wat stond dat ding op dat moment stapvol, ik heb serieus een kwartier geprobeerd om drank te halen, maar vervolgens gewoon weggelopen omdat het zo druk was bij de bar.

Waar de rest van ons ging zitten of andere dingen ging doen zijn mijn vriendin en ik naar Ran-D gegaan, veel bekend werk kwam voorbij en de combinatie van Melodie en het wat snellere hardstyle tempo zorgde er eindelijk weer voor dat ik de benen weer kreeg. Die nieuwe plaat van hem deed me op een of andere manier zo aan The Hunt denken (die hij overigens ook nog draaide), maar dat zal wel gevoel zijn geweest :beer: :huh: ik vond hem in ieder geval moddervet. Hurricane, Hardbass Remix, Battleborn, The Power of Now, Demolition Time en een Rejecta plaat kon ik in ieder geval herkennen.

Vervolgens Sub Zero Project die samen met D-Sturb opende met het anthem waarbij het geluid echt wat te wensen over hield, wat werd daar mee gekloot zeg.. de ene keer kon je een normaal gesprek voeren met degene naast je en de andere keer klapte de Bass er wel in.. Een aantal platen van hun nieuwe album draaide de heren, Patiënt Zero, Break the Game, een edit van de Bass Train, Darkest Hour en Amen kan ik me voor de geest halen.

Da Tweekaz heb ik niets mee en vond het vreemd in de opstelling dat zij op dat moment stonden, echter heb ik keihard lopen ouwehoeren tijdens deze set, extra hard losgaan en de ketatrein aangezet. Dit trok af en toe wat bekijks, maar dat heb ik liever dan de zoutzakken die hele dag voor zich uit staan te staren en je raar aankijken als je losgaat.

Ghost Stories :loving: :loving:
Een van mijn hoogtepunten van de dag, wat ik dit een vette act zeg en de tracks vond ik gewoon kloppen..
Open Your Mind was echt wel een van de hoogtepunten in de set, wat een geweldige plaat is dat.. klopt alles aan :love:
Het andere hoogtepunt vd dag kwam daarna. Phuture Noize... manmanmanman :yay: deze man maakt muziek pff.. Held!

Tijdens D-Sturb was ik al naar de toiletten gelopen en toen ik terugkwam werd het allerjekers druk op de MainStage waardoor ik m'n vrienden ff kwijt was. Gelukkig met de 1 procent batterij nog een telefoongesprek kunnen voeren en richting kluis gelopen om alvast kleding op te halen. Alleen met kameraad achterin de drukte gaan staan om de eindshow te zijn, de combi licht en decor vond ik fantastisch, het geluid erbarmelijk waar wij stonden en de eindshow viel me een klein beetje tegen (maar misschien vanaf ons plek gezien hadden wij er iets anders zicht op dan op de filmpjes die ik voorbij zag komen). Het was wel een fijne afsluiter van een topdag. Genoten van elke minuut, met de mensen op mij heen, geen irritante compleet van de wereldse buitenlanders en serieus geen 1 keer HEE HOO :woot: het weer, de sfeer was uitermate prima, alles zat mee..

Het was even wachten totdat wij uiteindelijk met de bus nog weer een dikke 2 uur terugkonden maar dat was het dubbel en dwars waard. Intents, see you next year. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2019 11:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heel erg gave dag gehad. Fijne muziek, mooi weer, gave stages (de details in de main zijn echt gaaf gedaan). B-Front Beyond Reality en Ecstatic Live waren intents (huhu) genieten. Maar de beste set was D-Block & S-Te-Fan Ghost Stories (L) Evelyn voegt live echt wat toe, een hoop nummers in een speciale edit gegoten. Een van de weinge live-acts tegenwoordig die echt anders is dan een gewone DJ-set.

Tot straks maar weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2019 11:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Genoten van een heerlijke dag Intents :D Erg genoten van Primeshock, Sound Rush, Sub Zero Project en Ecstatic Live :loving: Bazen van de dag: Ghost Stories Live :worship:

Spitta schreef:
Intents is qua aankleding echt wel een festival om te likkebaarden hoor.


Absoluut waarheid :) Wat hebben de stage designers dit kunstje toch weer goed geflikt. Wat zag het er allemaal weer fantastisch uit :thumbsup:


Uitgebreid verslag volgt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2019 11:56 
 
Hardtraxxer

Die mainstage :worship: Programmering van artiesten liet in mijn ogen wel te wensen over, bij Rejecta vs Clockartz merkte je echt dat z'n stage gewoon veel te klein is voor z'n populaire naam(en), bij Da Tweekaz dan weer het tegenovergestelde, zal wel met dealtjes met labels te maken hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2019 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke dag gehad gisteren :loving:
Weer ouderwets genoten.

Pendelbus vanaf de parkeerplaats top geregeld, kwartiertje gewacht om binnen te komen. Prima.
Helaas gaat Intents nu ook mee in die achterlijke muntprijzen (€3 ps). Dat is echt geen beste ontwikkeling.

Maargoed. Precies op tijd binnen bij MYST. En dat vond ik echt niet best. Stond me daar toch een partij beroerd te mixen... Zodra de climax erin kwam (I'm falling bijv) begon ie al zijn volgende plaat in te mixen op een niet al te beste wijze. Neh, een kut set was het. Na een kwartiertje gauw weer weggegaan. Toen bij The Machine, Prefix&Density staan kijken.

Dit was toch wel een van de beste setjes :worship:
Ik weet de titels van die platen allemaal niet maar hier werden beste platen gedraaid zeg :loving:

Omdat ik op tijd bij Primeshock wilde zijn vertrok ik op tijd, maar er was al bijna geen doorkomen meer aan zo druk dat 't werd voor Rejecta / Clockartz.
Ook Primeshock was echt genieten. Heerlijk energiek en dat weten ze ook goed over te brengen op 't publiek :)

Daarna maar ff wat rondjes gelopen. Uiteindelijk ook nog staan genieten bij Demi Kanon en later Ecstatic, ook beide echt heerlijke sets.

Wat ik wel een dik minpunt vond was de Melodica. Het stage design was echt Intents onwaardig. Een paar zeilen met een print erop en dat was het. Komt meer over als 'ojah die stage moeten we ook nog ontwerpen, pff het is vrijdag middag Henk, verzin ff wat pik heb hier geen zin meer in' en dat resulteert in dit. Kan echt niet Intents.
Gelukkig was ie wel iets groter als vorig jaar en dat was af en toe nodig ook. 't is ook niet dat hier B artiesten staan ofzo.

De laatste 2 uur nog op de mainstage gestaan (bij Ghost stories, PN en Dsturb) maar godverdomme wat was het hier druk.
Diverse opstootjes gezien omdat mensen elkaar de ruimte niet gunden (of konden geven). Dit was echt tegen het gevaarlijke aan. Als hier zo'n mafkees traangas had gespoten was dat echt verkeerd afgelopen (ik stond een paar meter voor die regietoren achteraan). Veeel te druk. Bederfde ook wel een beetje de sfeer omdat er echt 0 ruimte was om te bewegen. De setjes waren wel alle 3 heel vet. Die nieuwe plaat van D-sturb :loving:

Eindshow was dik in orde ook.

Al met al wel een zeer geslaagde dag gehad, voornamelijk door de goede sets op de Melodica :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2019 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke dag gehad, goed festival. Dikke sets van de clockies vs Rejecta, rooler vs mind dimension en de nodige portie hepatitis a, b en c gekregen in de hardcoretent en af en toe ook bij thera vs riot shift. Not my pakkie an.

Edit: oja, 3eu per munt, man man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2019 13:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eerste keer intents, was een dikke prima! :woot: Erg genoten bij de melodica alleen heeft de warmte mij en mijn portomonee gesloopt. Flink veel bier gekapt. Primeshock die Down Down draaide :loving: die hele set was goud met dat weer erbij. Demi Kanon draaide ook een heerlijk setje, B-Front & E-Force Classics ook nog gauw even wezen kijken maar door de hitte niet lang gebleven.

Daarna wat rond gaan kijken bij Sub Zero en even wat uitgerust en naar Estatic Live gegaan, wat klinken al die platen toch lekker zeg. En toen naar de main gegaan voor de set van de dag. Ghost Stories pfff wat dik was dat zeg, en wat kan die Evelyn live goed zingen echt geweldig! Al met al een warm maar vermakelijk dagje gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2019 13:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Heerlijke dag gehad gisteren :loving:
Weer ouderwets genoten.

Pendelbus vanaf de parkeerplaats top geregeld, kwartiertje gewacht om binnen te komen. Prima.
Helaas gaat Intents nu ook mee in die achterlijke muntprijzen (€3 ps). Dat is echt geen beste ontwikkeling.

Maargoed. Precies op tijd binnen bij MYST. En dat vond ik echt niet best. Stond me daar toch een partij beroerd te mixen... Zodra de climax erin kwam (I'm falling bijv) begon ie al zijn volgende plaat in te mixen op een niet al te beste wijze. Neh, een kut set was het.


Myst kon blijkbaar niet komen, dus wat waren nog steeds Luna en d&r.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2019 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Berenfiets schreef:
ULTIMO schreef:
Heerlijke dag gehad gisteren :loving:
Weer ouderwets genoten.

Pendelbus vanaf de parkeerplaats top geregeld, kwartiertje gewacht om binnen te komen. Prima.
Helaas gaat Intents nu ook mee in die achterlijke muntprijzen (€3 ps). Dat is echt geen beste ontwikkeling.

Maargoed. Precies op tijd binnen bij MYST. En dat vond ik echt niet best. Stond me daar toch een partij beroerd te mixen... Zodra de climax erin kwam (I'm falling bijv) begon ie al zijn volgende plaat in te mixen op een niet al te beste wijze. Neh, een kut set was het.


Myst kon blijkbaar niet komen, dus wat waren nog steeds Luna en d&r.

Oh ik stond helemaal achterin dus dat heb ik niet gezien :lol:
Dat verklaart wel eea
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2019 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3 euro voor een muntje? Belachelijk zeg, dat zal wel de nieuwe standaard worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2019 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Maargoed. Precies op tijd binnen bij MYST. En dat vond ik echt niet best. Stond me daar toch een partij beroerd te mixen... Zodra de climax erin kwam (I'm falling bijv) begon ie al zijn volgende plaat in te mixen op een niet al te beste wijze. Neh, een kut set was het.



Uh je had wel door dat MYST zelf er niet stond mag ik hopen :P? Hij kon niet aanwezig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2019 13:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
3 euro voor een muntje? Belachelijk zeg, dat zal wel de nieuwe standaard worden..

Hopen dat ze dat bij PussyLounge de 15e even achterwege laten. Wat een idiote prijzen :/
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten