wrote:Onwijs veel zin in morgen!!Wie zien we bij de Melodica stage van 16:00 tot 17:00?
![]()
Zin in.
wrote:Onwijs veel zin in morgen!!Wie zien we bij de Melodica stage van 16:00 tot 17:00?
![]()
Dat vraag ik me ook af, heel apart ineens. Sta je op Pat B te wachten en toen kreeg ik ineens unresolved voorgeschoteldwrote:Weet iemand waarom de Outrageous en de Fanaticz-stage omgewisseld zijn/waren?
Dat zal unresolved blijven ben ik bangwrote:Dat vraag ik me ook af, heel apart ineens. Sta je op Pat B te wachten en toen kreeg ik ineens unresolved voorgeschoteldwrote:Weet iemand waarom de Outrageous en de Fanaticz-stage omgewisseld zijn/waren?
Vorig jaar soms wel te merken. Juist beter dat het gewisseld is.Misschien had de fanaticz te weinig capaciteit voor het animo? Was heel apart ineens inderdaad
Absoluut waarheidwrote:Intents is qua aankleding echt wel een festival om te likkebaarden hoor.
Myst kon blijkbaar niet komen, dus wat waren nog steeds Luna en d&r.wrote:Heerlijke dag gehad gisteren
Weer ouderwets genoten.
Pendelbus vanaf de parkeerplaats top geregeld, kwartiertje gewacht om binnen te komen. Prima.
Helaas gaat Intents nu ook mee in die achterlijke muntprijzen (€3 ps). Dat is echt geen beste ontwikkeling.
Maargoed. Precies op tijd binnen bij MYST. En dat vond ik echt niet best. Stond me daar toch een partij beroerd te mixen... Zodra de climax erin kwam (I'm falling bijv) begon ie al zijn volgende plaat in te mixen op een niet al te beste wijze. Neh, een kut set was het.
Oh ik stond helemaal achterin dus dat heb ik niet gezienwrote:Myst kon blijkbaar niet komen, dus wat waren nog steeds Luna en d&r.wrote:Heerlijke dag gehad gisteren
Weer ouderwets genoten.
Pendelbus vanaf de parkeerplaats top geregeld, kwartiertje gewacht om binnen te komen. Prima.
Helaas gaat Intents nu ook mee in die achterlijke muntprijzen (€3 ps). Dat is echt geen beste ontwikkeling.
Maargoed. Precies op tijd binnen bij MYST. En dat vond ik echt niet best. Stond me daar toch een partij beroerd te mixen... Zodra de climax erin kwam (I'm falling bijv) begon ie al zijn volgende plaat in te mixen op een niet al te beste wijze. Neh, een kut set was het.
wrote: Maargoed. Precies op tijd binnen bij MYST. En dat vond ik echt niet best. Stond me daar toch een partij beroerd te mixen... Zodra de climax erin kwam (I'm falling bijv) begon ie al zijn volgende plaat in te mixen op een niet al te beste wijze. Neh, een kut set was het.