Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel godverdomme hij leeft nog!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:

Het Stefaneke account mag dan niet meer onder ons zijn. De intersubjectieve persoon erachter is er nog steeds onder naam van Mark With A Tarrel.


Ik zag dat jij nog de D-Bass & S-Te-Feest tracks plaatste, dus ik dacht dat Mark en Stefan een duo waren.
Blijken ze dus dezelfde persoon :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2019 01:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lees hier vreemd genoeg veel reacties over dat ze de hype niet snappen. Persoonlijk is intents voor mij toch wel een van de vetate festivals van het jaar. Kijk naar de mainstage van afgelopen jaren. Voelt heel knus terwijl het echt super groot is. Samen met de leds en projecties toch echt veel vernieuwender en vetter dan de defqon mainstage. En ook dit jaar ziet de line up er beter uit dan voorgaande jaren vooralsnog. Alles dicht bij elkaar en geen grote afstanden om te lopen. Relatief weinig buitenlanders met vlaggen, wat zorgt voor een prettige sfeer.

Parkeren, bussen, wachtrijen, VIP decks, kaartverkoop alles goed geregeld.

Dus snap de hype rondom het festival wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2019 04:40 
 
Hardtraxx Newbie

HB1992 schreef:
Lees hier vreemd genoeg veel reacties over dat ze de hype niet snappen. Persoonlijk is intents voor mij toch wel een van de vetate festivals van het jaar. Kijk naar de mainstage van afgelopen jaren. Voelt heel knus terwijl het echt super groot is. Samen met de leds en projecties toch echt veel vernieuwender en vetter dan de defqon mainstage. En ook dit jaar ziet de line up er beter uit dan voorgaande jaren vooralsnog. Alles dicht bij elkaar en geen grote afstanden om te lopen. Relatief weinig buitenlanders met vlaggen, wat zorgt voor een prettige sfeer.

Parkeren, bussen, wachtrijen, VIP decks, kaartverkoop alles goed geregeld.

Dus snap de hype rondom het festival wel.


Ja maar een mooie stage maakt nog geen hype? Gaat toch om alles erom heen...
Tevens voelt het alles behalve knus aan, eerder als een sardien in een blikje. Opgepropte zooi :/
Vorig jaar was het parkeren ook drama, werden van A naar B gestuurd, en bij B zeiden ze ga daar heen, en daar konden we niet komen omdat de weg afgesloten was :thumbdown: Dus toen maar random in een straat gedropt....
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2019 09:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Verschilt per persoon en muzieksmaak natuurlijk of je er hype voor hebt. Als je er elk jaar goede belevingen hebt waarom zou je dan niet hyped zijn.

Hoor zelf altijd gemixte verhalen, plus de line-ups staan me nooit aan. Intents mist als grootste factor toch de diversiteit qua muziek die Defqon en Decibel wel bieden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2019 17:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat denk ik bijdraagt aan de hype is dat het jarenlang een hele sterke productie heeft geboden voor 16+ en daarna 17+, en dat dat tegelijkertijd niet heeft afgedaan voor de oudere bezoeker waardoor jeugdige bezoekers graag terug komen. Voor mij was dit ook het startpunt omdat de Q-Dance en B2S feesten 18+ waren. Daarnaast betaal je niet de hoofdprijs, wat in een sterk verzadigde markt waar mensen selectiever worden belangrijk is. Hier om de hoek is ook Decibel, maar daar hoor ik helemaal niemand meer over, buiten de notie dat het zo duur is voor één dag.

Ik heb de vraag net ook aan mijn nichtje gevraagd en zij zegt simpelweg dat ze er heen gaat 'omdat iedereen er heen gaat (en natuurlijk omdat ze relatie kaartjes krijgt). De hype voedt zich zelf, daar heeft Intents heel veel geluk mee.

Ik ga hier vast nog wel even kijken op Zondag. Even kijken hoe het loopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2019 18:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:

Ik heb de vraag net ook aan mijn nichtje gevraagd en zij zegt simpelweg dat ze er heen gaat 'omdat iedereen er heen gaat (en natuurlijk omdat ze relatie kaartjes krijgt). De hype voedt zich zelf, daar heeft Intents heel veel geluk mee.



Dit hoor en zie ik ook veel, mensen die echt totaal niks met hardstyle hebben maar wel naar Intents gaan omdat hun vrienden er heen gaan, die dan weer gaan omdat hun vrienden gaan. Waardoor je vaak grote groepen hebben die niks met hardstyle hebben maar gewoon een dagje in de zon willen pilsen en willen kunnen zeggen dat ze het eens hebben meegemaakt (ook niks mis mee).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2019 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Alm1ghty schreef:
Dat is inderdaad ons Stefaneke, helaas niet meer onder ons hier op Hardtraxx. :cry:

Press F to pay respect


Het Stefaneke account mag dan niet meer onder ons zijn. De intersubjectieve persoon erachter is er nog steeds onder naam van Mark With A Tarrel.

Potverdomme dat moest een geheimpje blijven!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2019 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mocht je je ticket willen personaliseren. Het kan via de orderstatus knop in de mail die je eerder hebt ontvangen van je orderbevestiging :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2019 18:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Grim schreef:
Alm1ghty schreef:
Dat is inderdaad ons Stefaneke, helaas niet meer onder ons hier op Hardtraxx. :cry:

Press F to pay respect


Het Stefaneke account mag dan niet meer onder ons zijn. De intersubjectieve persoon erachter is er nog steeds onder naam van Mark With A Tarrel.

Potverdomme dat moest een geheimpje blijven!!


Ach, wat maakt het uit? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2019 20:59 
 
Hardtraxx Addict

RoyAPO schreef:
Mocht je je ticket willen personaliseren. Het kan via de orderstatus knop in de mail die je eerder hebt ontvangen van je orderbevestiging :)

Bedankt voor de reminder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 11:43 
 
Hardtraxx Newbie

.:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2019 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/intentsfestiva ... =3&sfns=mo

Line up! Hij is fijn hoorrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2019 19:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet veel grote verrassingen vergeleken phase 1, maar genoeg leuks. Vooral de melodica stage, B-Front vs E-Force classics, DJ Thera vs Riot Shift en Rejecta vs Clockartz vind ik leuke toevoegingen.

Die IntentsCity exclusive stage though.... :lol: , misschien betekend dat wel een betere afterparty dan het te kleine café van vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2019 20:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mooi weertje en een despo erbij, ga wel genieten met deze line up :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2019 20:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wel beetje weinig namen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2019 20:15 
 
Hardtraxx Addict

Niets te zien op die link
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2019 20:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet heel bijzonder, op een paar namen na. Rejecta vs Clockartz :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2019 20:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Captain Karnastyle én Da Tweekaz :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2019 21:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke line-up zeg :drool:

Vooral erg benieuwd naar Rejecta vs Clockartz
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2019 10:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hele gave line-up. Eigenlijk alle namen die ik tegenwoordig vet vind staan er :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2019 11:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke lineup! Aantal namen op de Main en Fanaticz waar ik me goed op kan vermaken. En die Melodica stage is gewoon top, fijn dat Intents heeft gemerkt dat er echt wel behoefte is aan een euforische stage.

Dikke pluspunten trouwens voor The Pitcher LIVE. Met alle steengoede releases van de afgelopen tijd vond ik het altijd jammer dat hij alleen maar op classics stages stond. Nu eindelijk wat van zijn nieuwe werk horen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2019 12:24 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Rebelion verdwenen van de line up?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2019 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HikaruNL schreef:
Rebelion verdwenen van de line up?


Onderste rij Indoor Mainstage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2019 12:50 
 
Hardtraxx Addict

David_ schreef:
Dikke pluspunten trouwens voor The Pitcher LIVE. Met alle steengoede releases van de afgelopen tijd vond ik het altijd jammer dat hij alleen maar op classics stages stond. Nu eindelijk wat van zijn nieuwe werk horen :love:

Had ik helemaal overheen gelezen, maar nu wel een zekerheidje voor me
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten