Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Intents Festival 2019 Calling All Superheroes

Time
(Sat)
Price
https://www.intentsfestival.nl/tickets-i
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
tommeh wrote:
ErikZ wrote:Wie de fuck is dat in een blauw shirt onderin rond 0:14 xd die staat te springen als een kalf voor het eerst in de wei :lol:
Haha inderdaad :lol: vanaf 0.08 al
Hoe vaker je hem kijkt hoe beter hij wordt xd :lol:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 23 hours ago
Alm1ghty wrote:Dat is inderdaad ons Stefaneke, helaas niet meer onder ons hier op Hardtraxx. :cry:

Press F to pay respect
Stainless Steel, altijd goeie setjes! F
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Ondanks dat ik een presale code had, niet eens een poging gedaan om aan kaarten te komen. Ik heb ook altijd een net-niet gevoel bij intents, ondanks dat ik me er altijd wel kan vermaken. Wellicht tegen die tijd maar eens op ticketswap rondneuzen, als ik dat weekend nog niks beters te doen heb.
Hardtraxxer
644 posts member since 2017
last seen Mar 2026
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 7 days ago
Snap ook eigenlijk de hele Intents hype niet inderdaad, zeker met bijna elk jaar een soortgelijke line-up. Op een Rebirth vermaak ik me 10x beter dan de keren dat ik Intents bezocht heb haha.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ik vond stefaneke altijd best een rare kwibus met z'n Noisecult. Totdat ik dat eens een serieuze luisterbeurt had gegeven. Vanaf dat moment ook grote fan van NSCLT én van stefaneke

Fijn weekend allemaal
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Indy wrote:Snap ook eigenlijk de hele Intents hype niet inderdaad, zeker met bijna elk jaar een soortgelijke line-up. Op een Rebirth vermaak ik me 10x beter dan de keren dat ik Intents bezocht heb haha.
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2021
Desley DD wrote:https://www.hardnews.nl/intents-festival-pakt-zwarthandelaren-aan-en-blokkeert-overmatige-tickets/?fbclid=IwAR2PMeVv0NGKkdrkUZZ94BxoJxrRbbLRDNCa_cltStIEycpLsxbn-WQVJL8
Top dat ze dit doen maar dit kan natuurlijk ook een briljante marketingactie zijn xd Evenement binnen een uur "uitverkocht" wat natuurlijk enorm goed staat en iedereen schrijft zich nu in voor die wachtlijst..
Donateur
last seen Aug 2024
Hoor je ook tikken op de lijn als je belt Donny?
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
Vliegen en andere insecten zijn Nanobots die spioneren voor de Trump ze USA
Hardtraxx Veteran
last seen 23 hours ago
TiMOTHYb wrote:Ik vond stefaneke altijd best een rare kwibus met z'n Noisecult. Totdat ik dat eens een serieuze luisterbeurt had gegeven. Vanaf dat moment ook grote fan van NSCLT én van stefaneke

Fijn weekend allemaal
Waarom ging hij ook alweer weg? Ging hij niet reizen ofzo? (oke beetje offtopic maar >.< )
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Rickzel wrote:
TiMOTHYb wrote:Ik vond stefaneke altijd best een rare kwibus met z'n Noisecult. Totdat ik dat eens een serieuze luisterbeurt had gegeven. Vanaf dat moment ook grote fan van NSCLT én van stefaneke

Fijn weekend allemaal
Waarom ging hij ook alweer weg? Ging hij niet reizen ofzo? (oke beetje offtopic maar >.< )
Zoiets meende ik wel ja.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 19 hours ago
Ik dacht werk gerelateerd in Nepal. Z'n post erover is vast nog wel terug te vinden.
Donateur
last seen Aug 2024
Hardtraxxer
278 posts member since 2017
last seen Feb 2025
Desley DD wrote:https://www.hardnews.nl/intents-festival-pakt-zwarthandelaren-aan-en-blokkeert-overmatige-tickets/?fbclid=IwAR2PMeVv0NGKkdrkUZZ94BxoJxrRbbLRDNCa_cltStIEycpLsxbn-WQVJL8
Wel goed om dit steeds meer te zien, maar ik vraag mij toch altijd af hoe ze dit willen doen. Wanneer een kaartje verkocht is op TS of via Marktplaats, dan kan Intents er toch nooit achterkomen om welke tickets dit gaat, aangezien dit altijd tussen een koper en verkoper plaatsvindt, en zodoende nooit deze specifieke kaarten blokkeren?
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Misschien bedoelen ze ook andere sites die tickets verkopen, wellicht een paar op Marktplaats.

Ik denk niet dat ze ticketswap afgaan om iedereen te bannen.
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 4 days ago
TiMOTHYb wrote:Heel topic zelfs :lol:

Het Stefaneke afscheidstopic
Gelukkig komt jumpstyle wel terug dit jaar (L)
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2021
TiMOTHYb wrote:Hoor je ook tikken op de lijn als je belt Donny?
Nee, jij?
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
DonnyD wrote:
Top dat ze dit doen maar dit kan natuurlijk ook een briljante marketingactie zijn xd Evenement binnen een uur "uitverkocht" wat natuurlijk enorm goed staat en iedereen schrijft zich nu in voor die wachtlijst..
Of kijken hoeveel vraag er naar tickets is voor een eventuele uitbreiding in de toekomst. Zo groot is de main niet.
Hier in de omgeving gaat iedereen naar Intents, ook heel veel mensen die bijvoorbeeld niet weten wat Defqon is. Is meestal ook wel te merken aan de sfeer op de main bv.
Hardtraxxer
278 posts member since 2017
last seen Feb 2025
Broken Balance wrote:Misschien bedoelen ze ook andere sites die tickets verkopen, wellicht een paar op Marktplaats.

Maar zelfs dan, hoe kunnen ze tickets blokkeren bij andere websites? Het is niet dat de ticket- of bestelnummers daar te zien zijn. Je komt hier alleen achter wanneer je ook echt het ticket hebt, maar dan is de deal al gesloten.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Redle wrote:
Broken Balance wrote:Misschien bedoelen ze ook andere sites die tickets verkopen, wellicht een paar op Marktplaats.

Maar zelfs dan, hoe kunnen ze tickets blokkeren bij andere websites? Het is niet dat de ticket- of bestelnummers daar te zien zijn. Je komt hier alleen achter wanneer je ook echt het ticket hebt, maar dan is de deal al gesloten.
Je moet je informatie afgeven als je een ticket koopt, ik denk dat Intents dan wel kan zie wie of wat er in bulk aankopen doet om weer te verkopen.

Eveneens kan Intents een ticket kopen en vervolgens zien welke naam er op staat voor een site en die in massa bannen. Denk niet dat Intents hier ook duidelijkheid over gaat geven gezien de mensen die het doen dan weer daar omheen kunnen werken.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Alm1ghty wrote:Dat is inderdaad ons Stefaneke, helaas niet meer onder ons hier op Hardtraxx. :cry:

Press F to pay respect
Het Stefaneke account mag dan niet meer onder ons zijn. De intersubjectieve persoon erachter is er nog steeds onder naam van Mark With A Tarrel.
Hardtraxx Veteran
3484 posts member since 2017
last seen 9 hours ago
Volgens mij wist Alm1ghty dat wel.

Perry heeft me altijd verteld dat hij die video van zijn YouTube verwijderd heeft, boefje. Ik was die dag jarig, en had het goed op een zuipen gezet met de lokale community. We waren elkaar de hele dag op aan het naaien zo lomp mogelijk te doen, gelukkig is niet alles gefilmd.
Rickzel wrote:
Stainless Steel, altijd goeie setjes! F
(L)

check vooral mijn vervolgproject :P

Fijn weekend allemaal
haha mooi
Delt-A wrote:Ik dacht werk gerelateerd in Nepal. Z'n post erover is vast nog wel terug te vinden.
Ik heb toen voor mijn thesis en stage een aantal maanden aan de voet van de Himalaya deelgenomen aan een project om de lokale bevolking uit structurele armoede te helpen door het overbrengen van nieuwe landbouwtechnieken.

Uiteindelijk neus ik nog wel eens rond hier, maar niet meer zoals onder stefaneke.
Hardtraxx Veteran
last seen 23 hours ago
haha nee joh, nooit geweten :lol: Wat is je nieuwe project dan?
Hardtraxx Veteran
3484 posts member since 2017
last seen 9 hours ago
Rickzel wrote:haha nee joh, nooit geweten :lol: Wat is je nieuwe project dan?
Vinylworxx - Stop Lovin' You (SPECIAL KREW Bootleg)