Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 12:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
ErikZ schreef:
Wie de fuck is dat in een blauw shirt onderin rond 0:14 xd die staat te springen als een kalf voor het eerst in de wei :lol:

Haha inderdaad :lol: vanaf 0.08 al


Hoe vaker je hem kijkt hoe beter hij wordt xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Dat is inderdaad ons Stefaneke, helaas niet meer onder ons hier op Hardtraxx. :cry:

Press F to pay respect


Stainless Steel, altijd goeie setjes! F
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks dat ik een presale code had, niet eens een poging gedaan om aan kaarten te komen. Ik heb ook altijd een net-niet gevoel bij intents, ondanks dat ik me er altijd wel kan vermaken. Wellicht tegen die tijd maar eens op ticketswap rondneuzen, als ik dat weekend nog niks beters te doen heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 14:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.hardnews.nl/intents-festiva ... xbn-WQVJL8
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap ook eigenlijk de hele Intents hype niet inderdaad, zeker met bijna elk jaar een soortgelijke line-up. Op een Rebirth vermaak ik me 10x beter dan de keren dat ik Intents bezocht heb haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 14:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vond stefaneke altijd best een rare kwibus met z'n Noisecult. Totdat ik dat eens een serieuze luisterbeurt had gegeven. Vanaf dat moment ook grote fan van NSCLT én van stefaneke

Fijn weekend allemaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Snap ook eigenlijk de hele Intents hype niet inderdaad, zeker met bijna elk jaar een soortgelijke line-up. Op een Rebirth vermaak ik me 10x beter dan de keren dat ik Intents bezocht heb haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 15:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
https://www.hardnews.nl/intents-festival-pakt-zwarthandelaren-aan-en-blokkeert-overmatige-tickets/?fbclid=IwAR2PMeVv0NGKkdrkUZZ94BxoJxrRbbLRDNCa_cltStIEycpLsxbn-WQVJL8


Top dat ze dit doen maar dit kan natuurlijk ook een briljante marketingactie zijn xd Evenement binnen een uur "uitverkocht" wat natuurlijk enorm goed staat en iedereen schrijft zich nu in voor die wachtlijst..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 15:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoor je ook tikken op de lijn als je belt Donny?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vliegen en andere insecten zijn Nanobots die spioneren voor de Trump ze USA
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik vond stefaneke altijd best een rare kwibus met z'n Noisecult. Totdat ik dat eens een serieuze luisterbeurt had gegeven. Vanaf dat moment ook grote fan van NSCLT én van stefaneke

Fijn weekend allemaal


Waarom ging hij ook alweer weg? Ging hij niet reizen ofzo? (oke beetje offtopic maar >.< )
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 15:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ik vond stefaneke altijd best een rare kwibus met z'n Noisecult. Totdat ik dat eens een serieuze luisterbeurt had gegeven. Vanaf dat moment ook grote fan van NSCLT én van stefaneke

Fijn weekend allemaal


Waarom ging hij ook alweer weg? Ging hij niet reizen ofzo? (oke beetje offtopic maar >.< )


Zoiets meende ik wel ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht werk gerelateerd in Nepal. Z'n post erover is vast nog wel terug te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 15:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heel topic zelfs :lol:

off-topic/het-stefaneke-afscheidstopic-t58528.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 16:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
https://www.hardnews.nl/intents-festival-pakt-zwarthandelaren-aan-en-blokkeert-overmatige-tickets/?fbclid=IwAR2PMeVv0NGKkdrkUZZ94BxoJxrRbbLRDNCa_cltStIEycpLsxbn-WQVJL8


Wel goed om dit steeds meer te zien, maar ik vraag mij toch altijd af hoe ze dit willen doen. Wanneer een kaartje verkocht is op TS of via Marktplaats, dan kan Intents er toch nooit achterkomen om welke tickets dit gaat, aangezien dit altijd tussen een koper en verkoper plaatsvindt, en zodoende nooit deze specifieke kaarten blokkeren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 16:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Misschien bedoelen ze ook andere sites die tickets verkopen, wellicht een paar op Marktplaats.

Ik denk niet dat ze ticketswap afgaan om iedereen te bannen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:


Gelukkig komt jumpstyle wel terug dit jaar (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 17:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hoor je ook tikken op de lijn als je belt Donny?


Nee, jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 17:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Desley DD schreef:
https://www.hardnews.nl/intents-festival-pakt-zwarthandelaren-aan-en-blokkeert-overmatige-tickets/?fbclid=IwAR2PMeVv0NGKkdrkUZZ94BxoJxrRbbLRDNCa_cltStIEycpLsxbn-WQVJL8


Top dat ze dit doen maar dit kan natuurlijk ook een briljante marketingactie zijn xd Evenement binnen een uur "uitverkocht" wat natuurlijk enorm goed staat en iedereen schrijft zich nu in voor die wachtlijst..


Of kijken hoeveel vraag er naar tickets is voor een eventuele uitbreiding in de toekomst. Zo groot is de main niet.
Hier in de omgeving gaat iedereen naar Intents, ook heel veel mensen die bijvoorbeeld niet weten wat Defqon is. Is meestal ook wel te merken aan de sfeer op de main bv.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 17:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Misschien bedoelen ze ook andere sites die tickets verkopen, wellicht een paar op Marktplaats.

Ik denk niet dat ze ticketswap afgaan om iedereen te bannen.


Maar zelfs dan, hoe kunnen ze tickets blokkeren bij andere websites? Het is niet dat de ticket- of bestelnummers daar te zien zijn. Je komt hier alleen achter wanneer je ook echt het ticket hebt, maar dan is de deal al gesloten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 17:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Redle schreef:
Broken Balance schreef:
Misschien bedoelen ze ook andere sites die tickets verkopen, wellicht een paar op Marktplaats.

Ik denk niet dat ze ticketswap afgaan om iedereen te bannen.


Maar zelfs dan, hoe kunnen ze tickets blokkeren bij andere websites? Het is niet dat de ticket- of bestelnummers daar te zien zijn. Je komt hier alleen achter wanneer je ook echt het ticket hebt, maar dan is de deal al gesloten.


Je moet je informatie afgeven als je een ticket koopt, ik denk dat Intents dan wel kan zie wie of wat er in bulk aankopen doet om weer te verkopen.

Eveneens kan Intents een ticket kopen en vervolgens zien welke naam er op staat voor een site en die in massa bannen. Denk niet dat Intents hier ook duidelijkheid over gaat geven gezien de mensen die het doen dan weer daar omheen kunnen werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Dat is inderdaad ons Stefaneke, helaas niet meer onder ons hier op Hardtraxx. :cry:

Press F to pay respect


Het Stefaneke account mag dan niet meer onder ons zijn. De intersubjectieve persoon erachter is er nog steeds onder naam van Mark With A Tarrel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 20:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Volgens mij wist Alm1ghty dat wel.

Perry heeft me altijd verteld dat hij die video van zijn YouTube verwijderd heeft, boefje. Ik was die dag jarig, en had het goed op een zuipen gezet met de lokale community. We waren elkaar de hele dag op aan het naaien zo lomp mogelijk te doen, gelukkig is niet alles gefilmd.

Rickzel schreef:

Stainless Steel, altijd goeie setjes! F


(L)

check vooral mijn vervolgproject :P

TiMOTHYb schreef:
Ik vond stefaneke altijd best een rare kwibus met z'n Noisecult. Totdat ik dat eens een serieuze luisterbeurt had gegeven. Vanaf dat moment ook grote fan van NSCLT én van stefaneke

Fijn weekend allemaal


haha mooi

Delt-A schreef:
Ik dacht werk gerelateerd in Nepal. Z'n post erover is vast nog wel terug te vinden.


Ik heb toen voor mijn thesis en stage een aantal maanden aan de voet van de Himalaya deelgenomen aan een project om de lokale bevolking uit structurele armoede te helpen door het overbrengen van nieuwe landbouwtechnieken.

Uiteindelijk neus ik nog wel eens rond hier, maar niet meer zoals onder stefaneke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha nee joh, nooit geweten :lol: Wat is je nieuwe project dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 20:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
haha nee joh, nooit geweten :lol: Wat is je nieuwe project dan?


gratis-tracks-prod/vinylworxx-stop-lovin-you-special-krew-bootleg-t65807.html
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten