Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien een weekendje Intents doen ipv Defqon. Benieuwd naar de volledige line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 14:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Misschien een weekendje Intents doen ipv Defqon


Aanrader :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 21:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaterdag wederom binnen 18 minuten uitverkocht. Ze flikken het weer.
Wordt weer een mooi weekendje! Kom maar op met die line-up! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 21:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HB1992 schreef:
Zaterdag wederom binnen 18 minuten uitverkocht. Ze flikken het weer.
Wordt weer een mooi weekendje! Kom maar op met die line-up! :clap:


Ik probeer voor vrienden kaarten te kopen, maar nog geen melding van uitverkocht? WTF!

Edit: ik zie het al op FB
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sta ja een kwartier lang in de rij te wachten, is het uitverkocht...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 21:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoppa 2 kaartjes voor de zaterdag binnen, 1e keer intens :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 21:48 
 
Hardtraxx Addict

Het is echt absurd dat de zaterdag van Intents nu voor het 3e jaar op rij binnen 20 minuten is uitverkocht. Onvoorstelbaar eigenlijk, maar petje af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 22:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

alle tickets voor beide dagen nu uitverkocht! Chapeau!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel sick, zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 22:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bizar dat dit zo snel uitverkoopt zeg, beide dagen ook nog eens!
Was er graag eens bij geweest dit jaar, maar wegens een bruiloft m'n kaart weer moeten afzeggen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Totaal geen rekening mee gehouden dat het zo snel zou uitverkopen, met mijn laatste keer Intents (2016) was (de zondag, zaterdag weet ik niet) een week van tevoren uitverkocht. Dus had verwacht wat meer tijd te hebben maar helaas :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 00:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En nu alweer 1044 mensen op swap die een kaartje zoeken. Denk dat dit feest alles te boven gaat qua vraag/aanbod xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 00:53 
 
Hardtraxx Addict

En dan nog bot alles op de hardcore sluiten het laatste uur natuurlijk om de mensen weer verplicht als sardientjes naar de eind show te laten kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 10:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik blijf het bizar vinden wat voor vlucht qua populariteit dit festival heeft genomen. Tussen 2009 en 2013 heb ik alle edities bezocht, maar het kon me nooit écht overtuigen qua totaalplaatje.
Wellicht volgend jaar weer eens proberen een kaartje te scoren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 10:58 
 
Hardtraxx Newbie

Stoux schreef:
Ik blijf het bizar vinden wat voor vlucht qua populariteit dit festival heeft genomen. Tussen 2009 en 2013 heb ik alle edities bezocht, maar het kon me nooit écht overtuigen qua totaalplaatje.
Wellicht volgend jaar weer eens proberen een kaartje te scoren!


Ik was ook 2011 en 2012 geweest, vond het in 2011 wel tof, 2012 was echt kut,
Toen jaren overgeslagen vorig jaar weer een poging gegeven omdat iedereen zo hyped was etc.
Maar was ook weer eenmalig... Snap de ''hype'' van intents niet zo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2012 geweest, m'n eerste echte festival toen dus natuurlijk sowieso heel vet al toen. Vervolgens in 2015 weer geweest en nog steeds een van de beste feestjes die ik meegemaakt heb! Misschien wel weer aanwezig dit jaar maar dat gaat een lastminute beslissing worden denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij altijd het gelukkig dat ik er om de hoek woonde en altijd lopend naar het festival kon. Vanaf 2009 elke editie geweest, maar snap eerlijk gezegd de hype ook niet. Ze hebben vooral een heel sterke marketing en goede samenwerkingen. Moet eerlijk zeggen dat ze vroeger wel betere line-ups hadden (samenwerkingen met theracords en Magic show in die tijd). Maar afgelopen 3 jaar bijna elk jaar hetzelfde jammer genoeg. Hopelijk dit jaar beter, maar grote kans dat ik vriendenweekend heb dat weekend vanwege hemelvaart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 11:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Intents is altijd heel gezellig om rond te lopen op het terrein. De aankleding en dergelijke zijn altijd leuk.
Het geeft me altijd een 'af' gevoel als ik er geweest ben. Dit jaar jammer genoeg geen zaterdag tickets kunnen scoren. Gelukkig wel zondag tickets
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 11:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ondanks dat de line-up nooit heel spannend is snap ik de hype op zich wel, ook ik koop continu meteen weer camping tickets. De totaal ervaring van Intents voelt gewoon zo goed en compleet. Nee, er is niet elk uur een artiest die ik perse wil zien, maar de aankleding, sfeer en beleving maken het feest vooral. En de gezelligheid op de camping natuurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 11:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Voor mij altijd het gelukkig dat ik er om de hoek woonde en altijd lopend naar het festival kon. Vanaf 2009 elke editie geweest, maar snap eerlijk gezegd de hype ook niet. Ze hebben vooral een heel sterke marketing en goede samenwerkingen. Moet eerlijk zeggen dat ze vroeger wel betere line-ups hadden (samenwerkingen met theracords en Magic show in die tijd). Maar afgelopen 3 jaar bijna elk jaar hetzelfde jammer genoeg. Hopelijk dit jaar beter, maar grote kans dat ik vriendenweekend heb dat weekend vanwege hemelvaart.




:loving: . Dit was een mooie dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Hekzitter schreef:
Voor mij altijd het gelukkig dat ik er om de hoek woonde en altijd lopend naar het festival kon. Vanaf 2009 elke editie geweest, maar snap eerlijk gezegd de hype ook niet. Ze hebben vooral een heel sterke marketing en goede samenwerkingen. Moet eerlijk zeggen dat ze vroeger wel betere line-ups hadden (samenwerkingen met theracords en Magic show in die tijd). Maar afgelopen 3 jaar bijna elk jaar hetzelfde jammer genoeg. Hopelijk dit jaar beter, maar grote kans dat ik vriendenweekend heb dat weekend vanwege hemelvaart.




:loving: . Dit was een mooie dag.


Haha mooi ja. Je ziet mij daarachter nog ergens Badr hari gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 11:46 
 
Hardtraxx Veteran

Wie de fuck is dat in een blauw shirt onderin rond 0:14 xd die staat te springen als een kalf voor het eerst in de wei :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 12:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Wie de fuck is dat in een blauw shirt onderin rond 0:14 xd die staat te springen als een kalf voor het eerst in de wei :lol:

Haha inderdaad :lol: vanaf 0.08 al
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 12:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is dat niet Stefaneke
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is inderdaad ons Stefaneke, helaas niet meer onder ons hier op Hardtraxx. :cry:

Press F to pay respect
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten