Misschien een weekendje Intents doen ipv Defqon. Benieuwd naar de volledige line-up.
Aanraderwrote:Misschien een weekendje Intents doen ipv Defqon
Aanraderwrote:Misschien een weekendje Intents doen ipv Defqon
Ik probeer voor vrienden kaarten te kopen, maar nog geen melding van uitverkocht? WTF!wrote:Zaterdag wederom binnen 18 minuten uitverkocht. Ze flikken het weer.
Wordt weer een mooi weekendje! Kom maar op met die line-up!
Ik was ook 2011 en 2012 geweest, vond het in 2011 wel tof, 2012 was echt kut,wrote:Ik blijf het bizar vinden wat voor vlucht qua populariteit dit festival heeft genomen. Tussen 2009 en 2013 heb ik alle edities bezocht, maar het kon me nooit écht overtuigen qua totaalplaatje.
Wellicht volgend jaar weer eens proberen een kaartje te scoren!
View on YouTubewrote:Voor mij altijd het gelukkig dat ik er om de hoek woonde en altijd lopend naar het festival kon. Vanaf 2009 elke editie geweest, maar snap eerlijk gezegd de hype ook niet. Ze hebben vooral een heel sterke marketing en goede samenwerkingen. Moet eerlijk zeggen dat ze vroeger wel betere line-ups hadden (samenwerkingen met theracords en Magic show in die tijd). Maar afgelopen 3 jaar bijna elk jaar hetzelfde jammer genoeg. Hopelijk dit jaar beter, maar grote kans dat ik vriendenweekend heb dat weekend vanwege hemelvaart.
Haha mooi ja. Je ziet mij daarachter nog ergens Badr hari gaan.wrote:View on YouTubewrote:Voor mij altijd het gelukkig dat ik er om de hoek woonde en altijd lopend naar het festival kon. Vanaf 2009 elke editie geweest, maar snap eerlijk gezegd de hype ook niet. Ze hebben vooral een heel sterke marketing en goede samenwerkingen. Moet eerlijk zeggen dat ze vroeger wel betere line-ups hadden (samenwerkingen met theracords en Magic show in die tijd). Maar afgelopen 3 jaar bijna elk jaar hetzelfde jammer genoeg. Hopelijk dit jaar beter, maar grote kans dat ik vriendenweekend heb dat weekend vanwege hemelvaart.
. Dit was een mooie dag.
Haha inderdaadwrote:Wie de fuck is dat in een blauw shirt onderin rond 0:14die staat te springen als een kalf voor het eerst in de wei