Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2019 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer de volledige line up bekend is eens kijken of ik ga en welke dag(en). De zaterdag line up ziet er tot nu toe iig niet verkeerd uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2019 19:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eerste namen op de main zien er veelbelovend uit.. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2019 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aangezien ik Intents nog een keer wil meemaken en deze line up er vet uitziet so far, aanwezig :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2019 21:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Aangezien ik Intents nog een keer wil meemaken en deze line up er vet uitziet so far, aanwezig :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2019 22:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Volgens intents is op de zondag Frequencerz vs PN komen te vervallen vanwege een boeking van Frequencerz in het buitenland. Daarvoor in de plaats komt Ran-D draaien. Het zal dus Ran-D vs PN worden. (Bron: PN fangroup)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2019 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Volgens intents is op de zondag Frequencerz vs PN komen te vervallen vanwege een boeking van Frequencerz in het buitenland. Daarvoor in de plaats komt Ran-D draaien. Het zal dus Ran-D vs PN worden. (Bron: PN fangroup)

Vraag me af welk buitenlands feest voldoende macht heeft om een boeking van Frequencerz te cancelen. Waarschijnlijk iets van Platinum dus, nieuwe buitenlandse Defqon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2019 01:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
PEPii schreef:
Volgens intents is op de zondag Frequencerz vs PN komen te vervallen vanwege een boeking van Frequencerz in het buitenland. Daarvoor in de plaats komt Ran-D draaien. Het zal dus Ran-D vs PN worden. (Bron: PN fangroup)

Vraag me af welk buitenlands feest voldoende macht heeft om een boeking van Frequencerz te cancelen. Waarschijnlijk iets van Platinum dus, nieuwe buitenlandse Defqon?


Dan zouden namen als PN en SZP daar toch ook wel moeten staan? Die staan nog wel gewoon op intents.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2019 10:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maar het is toch uberhaupt al heel raar dat de naam van Frequencerz eerst wel op de line up staat, maar vervolgens niet doorgaat omdat ze een buitenlandse boeking hebben. Gebrekkige communicatie wellicht. Vraag me idd ook af om welk feest het gaat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2019 12:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een nieuwe editie van Sound Of Q-Dance misschien? Lijkt me ook de enige organisatie met deze macht. En verklaart waarom een PN en SZP nog wel op intents staan, gezien er vgm altijd maar 4 of 5 grote namen bij Sound Of Q-Dance aanwezig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2019 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ergens een reactie gelezen van Intents dat er geen euforische / "Beach" stage meer bij komt.
Ekte raw line-up :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2019 11:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik heb ergens een reactie gelezen van Intents dat er geen euforische / "Beach" stage meer bij komt.
Ekte raw line-up :bomb:


:thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2019 11:20 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
Ik heb ergens een reactie gelezen van Intents dat er geen euforische / "Beach" stage meer bij komt.
Ekte raw line-up :bomb:


Blijft toch zonde dat dit soort stages steeds meer verdwijnen (Terminal op Qbase ook bv), terwijl er blijkbaar wel vraag is naar minimaal 2 raw stages. Ja op de main heb je het grootste deel vd dag euphoric/'gewone' hardstyle, maar juist op die kleinere euphoric stages was de sfeer vaak fantastisch. Daarnaast is de main later op de dag vaak ook raw en heb je als euphoric liefhebber dan eigenlijk helemaal geen echt leuke opties meer :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2019 11:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Yiem schreef:
Remi schreef:
Ik heb ergens een reactie gelezen van Intents dat er geen euforische / "Beach" stage meer bij komt.
Ekte raw line-up :bomb:


Blijft toch zonde dat dit soort stages steeds meer verdwijnen (Terminal op Qbase ook bv), terwijl er blijkbaar wel vraag is naar minimaal 2 raw stages. Ja op de main heb je het grootste deel vd dag euphoric/'gewone' hardstyle, maar juist op die kleinere euphoric stages was de sfeer vaak fantastisch. Daarnaast is de main later op de dag vaak ook raw en heb je als euphoric liefhebber dan eigenlijk helemaal geen echt leuke opties meer :/


Ja dit. Mega zonde. Afgelopen twee jaar erg genoten op die euforische stage. Dan nu vanaf een uur of 6 - 7 lekker de keuze tussen 3 soorten RAW :sleep: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2019 13:22 
 
Hardtraxxer

Als je denkt dat ze niet lager kunnen zakken in kwaliteit flikken ze het om de euforische stage weg te halen. Allejezus wat kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2019 14:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Elation schreef:
Als je denkt dat ze niet lager kunnen zakken in kwaliteit flikken ze het om de euforische stage weg te halen.


Ik zag net een foto voorbijkomen in DTH of RSU waar een reactie stond van Intents dat er wellicht wel een Hard Island stage komt maar nog bezig zijn met de line-up :huh:

Edit:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2019 14:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Elation schreef:
Als je denkt dat ze niet lager kunnen zakken in kwaliteit flikken ze het om de euforische stage weg te halen.


Ik zag net een foto voorbijkomen in DTH of RSU waar een reactie stond van Intents dat er wellicht wel een Hard Island stage komt maar nog bezig zijn met de line-up :huh:


Ik heb stiekem ook gehoord dat er wel iets zou moeten komen, ben benieuwd hoe en wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2019 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Elation schreef:
Als je denkt dat ze niet lager kunnen zakken in kwaliteit flikken ze het om de euforische stage weg te halen.


Ik zag net een foto voorbijkomen in DTH of RSU waar een reactie stond van Intents dat er wellicht wel een Hard Island stage komt maar nog bezig zijn met de line-up :huh:

Edit:

Afbeelding

O, in dat geval heb ik helemaal niks gezegd en ben ik wel tevreden. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2019 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

(L) blije muziekjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2019 18:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als beide raw stages een goede line up hebben ben ik benieuwd of de drukte op de main wat beter te doen is.

Hard Island stage is elk jaar weer een zekerheidje dus hoop dat ze het doorzetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2019 19:42 
 
Hardtraxx Newbie

Genoten vorig jaar op Hard Island stage van Demi Kanon en Jay Reeve :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2019 21:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Weekendticket binnen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2019 21:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Camping wederom uitverkocht in 20 minuten
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 10:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MaxP schreef:
Genoten vorig jaar op Hard Island stage van Demi Kanon en Jay Reeve :love:


Dat was zo vet :clap: En wat een sfeer hing daar ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 19:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-Sturb op de main zaterdag

https://www.facebook.com/24748135201936 ... 14?sfns=cl
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 20:27 
 
Hardtraxx Addict

Hier zat ik al op te hopen :yay: Nu Atmozfears en Demi Kanon erbij en ik ben helemaal tevreden.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten