Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 59  Volgende
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 18:34 

Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Basshunterzz schreef:

Sowieso Gunz For Hire! Uhmm bij The R3belz volgens mij, kan dat?

:huh:

Wat huh? Zeker omdat jij Gunz For Hire slecht vond? :p
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 18:43 

Hardtraxx Elite

+­ The Outside Agency
+­ Avio
+­ Frequencerz
+­ weer
+­ sfeer

- zeurende mensen als je harder losgaat dan anderen
- 16+­ gehalte die zeuren en alles beter weten
- 16 jarige meisjes die niet weten wat ze op intents zoeken
- 16 jongetjes die stoer doen met schouder tasje en zonnebriletje en boos kijken
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 18:44 

Basshunterzz schreef:
kaboem schreef:
Basshunterzz schreef:

Sowieso Gunz For Hire! Uhmm bij The R3belz volgens mij, kan dat?

:huh:

Wat huh? Zeker omdat jij Gunz For Hire slecht vond? :p

ben niet op intents geweest :P ga geen 11 uur zwerven om 1 uur toa te zien
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 18:51 

Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:

Er is meer dan alleen The Outside Agency :P (ik neem aan dat je die bedoeld)
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 18:52 

Hardtraxx Veteran

Wow tijdens G4H was het echt stamp en stamp vol, toch een hele vette sfeer! Lekker protesteren tegen de sitdown met Wesskeej haha.

Heel de dag uit lopen kijken naar de afsluiting van TOA, en godverdomme al m'n verwachtingen zijn waar gemaakt :loving: Echt een heerlijke set :drool:
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 18:57 

Hardtraxx Veteran

Ik vraag me af of er nog een paar setjes van gisteren op internet komen?
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 19:15 

Hardtraxx Elite

hdhessel schreef:
- 16 jongetjes die stoer doen met schouder tasje en zonnebriletje en boos kijken

haha ik lach me altijd zo kapot om die ''nektabba's'' he :lol: jezus wat een figuren lopen daar mee rond
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 19:37 

Basshunterzz schreef:
kaboem schreef:

Er is meer dan alleen The Outside Agency :P (ik neem aan dat je die bedoeld)

nee er is niet meer dan toa :P.
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 19:51 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
STAN- schreef:
Wow tijdens G4H was het echt stamp en stamp vol, toch een hele vette sfeer! Lekker protesteren tegen de sitdown met Wesskeej haha.

Heel de dag uit lopen kijken naar de afsluiting van TOA, en godverdomme al m'n verwachtingen zijn waar gemaakt :loving: Echt een heerlijke set :drool:

Oh als ik beter rond had gekeken had ik je wel gezien dan, stond ook ergens vooraan :P

Wij stonden toen ergens tegen de bar aan geloof ik.. Vooral Wessel was keihard aan het protesteren, door iedereen omlaag worden getrokken en lekker blijven staan :worship:

MacMichael schreef:
O ja, die kuthond. Wtf zetten ze die op Intents neer. Iemand ook echt gezien dat ie iemand pakte oid?

Maatje van me werd gepakt toen ik naast 'm liep. Gelukkig was het maar softdrugs, en kon hij het afgeven waarna hij weer terug mocht.
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 20:02 

Hardtraxx Veteran

Ik zal kort zijn:

+punten:

Het weer
Wiet roken
Avio

-punten:

Drukte
Slappe muziek, teveel zingende vrouwen en teveel
Breaks
Kutpubliek geen sfeer
Geluid erg slecht
Onlogische timetable
Geen rauwe hardstyle

Om
Half 12 uit pure ellende gegaan.

Boutfeest.
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 20:06 

Hardtraxx Crew

Gangsterdwerg op z'n best :lol:
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 20:08 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Ik zal kort zijn:

+punten:

Het weer
Wiet roken
Avio

-punten:

Drukte
Breaks
Kutpubliek geen sfeer
Geluid erg slecht
Onlogische timetable
Geen rauwe hardstyle

Om
Half 12 uit pure ellende gegaan.

Boutfeest.

Prachtig :lol: , maar had je anders verwacht?
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 20:23 

Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:
Vooral Wessel was keihard aan het protesteren, door iedereen omlaag worden getrokken en lekker blijven staan :worship:

Haha, baas. :worship:
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 20:29 

Hardtraxxer

Weet trouwens iemand hoe het een na laatste nummer die F8trix draaide heet? Het nummertje voor Flavaa ? Had lekkere mid-intro :)
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 20:32 

Hardtraxx Veteran

hdhessel schreef:

die zag ik ook nog twee, stonden gewoon stil en zuur om zich heen te kijken, en naar mensen te wijzen die er 'raar' uitzagen :')
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 20:33 

Lichte aanvulling op enterdwerg, rebels laatste half uur was leuk met oa city / skynet / armageddon / shade / bust a move remix / pattern 1. Hard losgegaan!

Deepack was denk ik leuk geweest, als het geluid beter was. Had voor Deepack gekozen ipv avio omdat dat pauper kermis kut publiek nergens op los ging wat nog niet op hard with style was gedraaid. Echt niet te filmen. Retedruk tijdens DBSTF/HHZ/NC, en tijdens freqz stond iedereen stil. Toegegeven, waarom dit een live act was snapte ik ook niet helemaal.. Gare switches in het eerste kwartier, en volgens mij alleen een Revolution edit.. Die wel vet was trouwens. En vervolgens ook de mid-outro van bitch niet laten horen. LATERSSSS. Ook al kut dus. Ik wilde om 9u eigenlijk naar huis gaan. Had het helemaal gehad met dit soort feestjes, kutpubliek. Tis echt tergend. Eerste keer intents, er moet een hoop gebeuren wil ik hier volgend jaar weer naartoe gaan.. Zatox ging nog wel, was gelukkig wat rustiger omdat iedereen op de kermis van de main stond.

F8trix was trouwens ook maar half. Allemaal net niet nummertjes, op flavaa/game is mine na dan. Autumn green, re-invent yourself, bang the underground, together remix, eentje van abyss and judge, dirty stylez dacht ik ook..

Nja goed dit is al meer typen dan ik wilde. Kutfeest. Zou het een 4 geven, snap niet dat mensen hier een 7.8 voor kunnen geven, zag ik hiervoor ergens. Kutgeluid, kutvolk, kut dj's , kut line-up. Nja zal wel aan mij liggen.
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 20:40 

Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
Na dit zinloze half uurtje, werd het tijd voor Frequencerz :yay: . Maar het kon me toch niet helemaal bekoren. Het geluid stond heel erg zacht, er was geen bass te voelen, en 1 ding. WAT EEN KUTPUBLIEK :'). Beetje stilstaan en mensen aankijken die er wel wat van willen maken, ach het zal wel aan mij liggen :'). Natuurlijk niet echt erg verrassend, de set pakte me , mede door het zachte geluid ook niet helemaal. Wel lekker met m'n eigen groep en Dennis van HT losgegaan :) (of was het nou iemand anders, weet wel wie het was maar even z'n naam kwijt :whistle: ). Dat was dus wel epic :P.

Ja dat was ik :thumbup:
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 20:42 

conclusie als ik dit alles lees:

Intents in 2011 zo erg gehyped met filmpjes en berichten op de social media dat het zo snel uitverkocht was. Line-up was mwoah maar was dagjesvolkwaardig.
Dag zelf begon met ingehuurde drugshondjes, geluid was wederom bagger en het niveau van dagjesvolk was uitermate hoog. De setjes waren ook niet geweldig..
De hype is beetje voorbij, laat ze nu maar normaal gaan doen.
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 20:43 

Enigste persoon die mij echt opviel was bij de mainstage, zo'n dikke met een blauwshirt, en afentoe had hij iets in ze bek wat op een speen leek.

+ puntjes:

Dames, Frequencerz, Noisecontrollers, Penguinz, Snel je consumpties, Snel plasje plegen, Snel je drinken

- puntjes:

Brennan Heart, Het geluid kon beter, Die strandballe (kreeg er eentje tege me bakkes waardoor ik onder het bier zat. :P)

Verder wel een aardig feestje.

Kon het niet laten om een Dirty Workz petje te kopen.
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 20:45 

Hardtraxx Veteran

Op een gegeven moment werd het zoooooo dood op de main, tijdens Freq's LIVE en later tijdens NC was het echt dood.. En dat net op het moment dat ik weer energie kreeg :(
Dus maar gewoon los gegaan, nog even episch tegen mensen lopen schreeuwen die langs wilden lopen als ik los ging: Ja joh, 't is hier godverdomme geen doorgang als ik bezig ben! :lol: Reactie's van mensen kunnen zooo geweldig zijn xd
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 20:46 

Hardtraxx Elite

Ik heb me trouwens nog heerlijk naar mijn zin gehad op de Outreagous stage.
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 20:47 

Hardtraxx Elite

haha bij een maatje van me werd er ook bier omgestoten over z'n arm door zo'n vrouwke dat ineens fakking lomp voorbij kwam lopen.
hij dus erachteraan en voor de grap zo van: ''ja lik maar af'' bleek dus dat hij een beetje met een gestoord wijf te maken had want ze likte het nog echt af ook :lol:
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 20:48 

Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:
Reactie's van mensen kunnen zooo geweldig zijn xd

Haha, hoe reageerden ze dan?
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 20:50 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
STAN- schreef:
Reactie's van mensen kunnen zooo geweldig zijn xd

Haha, hoe reageerden ze dan?

Mensen keken me raar aan, en liepen een stukje om. 1 ventje (petje, nektaz en alles) liep met een jongen heen en weer en kwamen 2x langs mij: Bij de 2e keer zei hij tegen z'n maatje 'ooh wacht, even omlopen hier' :lol:
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 20:51 

Hardtraxx Addict

Gangsterdwerg schreef:
Ik zal kort zijn:

+punten:

Het weer
Wiet roken
Avio

-punten:

Drukte
Breaks