Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 59  Volgende
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 17:19 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
p-stylez schreef:
Haha die hond, weet niet of dat een echte was, liep naar zo'n meisje toe en die ging hem aaien (normaal mag je die drugshonden echt niet aanraken), deed helemaal niet moeilijk. Zag later wel dat iemand werd meegenomen door de bewaking naar een tentje toen de hond had gesnuffeld.

Enne.. de politie had een aardige faal, alcohol controle aan de verkeerde kant van de weg :lol:

Richting Oisterwijk dus :P? En niet richting A58 :lol: ?

Ja :lol:, echt te mooi.. die controle heeft Zatox dus wel gehad, want daardoor was die later :P
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 17:21 

Hardtraxx Veteran

Kut politie haha :P. Had toch niks te vrezen, in het begin 2 biertjes op en daarna alleen maar fris :). Bob blijft fris hea :P
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 17:23 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Kut politie haha :P. Had toch niks te vrezen, in het begin 2 biertjes op en daarna alleen maar fris :). Bob blijft fris hea :P

Ik was ook de bob, en drink dan echt niets geen bier op z'n dag. vond het wel mooi om te zien.
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 17:24 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
urbandesigner schreef:

Ik was ook de bob, en drink dan echt niets geen bier op z'n dag. vond het wel mooi om te zien.

Maakt ook niks uit, kom voor de muziek en niet om bier te tanken, dat doe ik wel in de kroeg ;) . Doe er geen danspasje minder door iig xd
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 17:27 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:

En dan toch gaan drinken? Nee, daar zou ik dan ook niet aan beginnen.

Ik vond het wel fijn dat ze bij die ene tent bij de eet shit een flesje water gaven met een dop erbij, heb de dop heel de dag gebruikt. Is ook wel fijn als je een dop op je flesje kan doen zodat het water niet overal heen vliegt en je gewoon rustig aan kunt doen met je water.
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 17:28 

Hardtraxx Veteran

Mwah, 2 biertjes aan het begin van de dag is geen probleem als je weet dat je tot 11 รก 12 doorgaat. :)
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 17:30 

Hardtraxx Elite

The Outside Agency helden van de dag :love:

Avio en Frequencerz live ook heerlijk :thumbsup:

ben nog paar hardtraxxers tegen gekomen maar weet niet meer welke haha
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 17:37 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
urbandesigner schreef:

En dan toch gaan drinken? Nee, daar zou ik dan ook niet aan beginnen.

Ik vond het wel fijn dat ze bij die ene tent bij de eet shit een flesje water gaven met een dop erbij, heb de dop heel de dag gebruikt. Is ook wel fijn als je een dop op je flesje kan doen zodat het water niet overal heen vliegt en je gewoon rustig aan kunt doen met je water.

1 biertje heeft 1,5 uur nodig om af te worden gebroken door je lichaam. Dus na een uur of half 5 zat er ook geen alcohol meer in m'n lichaam. Meer zou ik ook never nooit drinken als ik bob ;).
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 17:42 

Hardtraxx Veteran

Frequencerz Live hadden wel een paar rare en misplaatste overgangen zeg, klopte soms echt niets van. Kicks die ze tussendoor deden waren ook niet altijd op de maat. Weet niet of dat door hun kwam of dat er iets mis was met de apparatuur.
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 17:46 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Frequencerz Live hadden wel een paar rare en misplaatste overgangen zeg, klopte soms echt niets van. Kicks die ze tussendoor deden waren ook niet altijd op de maat. Weet niet of dat door hun kwam of dat er iets mis was met de apparatuur.

Idd, maar mede door het geluid klonkt het sowieso niet perfect.
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 18:02 

Hardtraxxer

hdhessel schreef:
ben nog paar hardtraxxers tegen gekomen maar weet niet meer welke haha

Volgens mij heb ik je gesproken, iemand sprak mij aan over mijn shirt en zei dat ie van hardtraxx kwam en meende iets te verstaan met hessel :P
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 18:03 

Hardtraxx Elite

ja jij was dat geloof ik haha had jij theracords shirt aanofzo ?
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 18:08 

Hardtraxxer

Ja klopt haha!
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 18:11 

Hardtraxx Veteran

Sta nog op de foto met The Prophet ! :yay: :yay:

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 18:11 

Hardtraxx Addict

Had er niemand toevallig een oranje TC shirt aan :')? Met Do The Happy Face ofzoiets.
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 18:14 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Sta nog op de foto met The Prophet ! :yay: :yay:

Afbeelding

Volgens mij heb ik jou nog ergens zien lopen, dacht al waar herken ik dat shirt ook alweer van :p
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 18:15 

Hardtraxx Veteran

Doe dat shirt altijd aan, is makkelijk voor mezelf en anderen :P. Dit was toch je eerste feest xd?
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 18:16 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Doe dat shirt altijd aan, is makkelijk voor mezelf en anderen :P. Dit was toch je eerste feest xd?

Ja, hoezo?
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 18:19 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
urbandesigner schreef:

Ja, hoezo?

Meen me nog een opmerking van je te herinneren, dat je mij herkende als degene die een beetje ruziede met Intents een tijdje terug :lol: . Nadat je had gezegd dat t je eerste feestje werd ofzo, kwam ik met een opmerking over HB 2010. Maar wel leuk gehad dus :)?
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 18:20 

Hardtraxx Veteran

Dan kan ik nu met zekerheid zeggen dat ik je ook niet had kunnen herkennen, want ik heb je niet gezien. :P
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 18:22 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Basshunterzz schreef:
urbandesigner schreef:

Ja, hoezo?

Meen me nog een opmerking van je te herinneren, dat je mij herkende als degene die een beetje ruziede met Intents een tijdje terug :lol: . Nadat je had gezegd dat t je eerste feestje werd ofzo, kwam ik met een opmerking over HB 2010. Maar wel leuk gehad dus :)?

Ja omdat ik je foto toen herkende :p Ja ik vond het echt geweldig!
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 18:23 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Dan kan ik nu met zekerheid zeggen dat ik je ook niet had kunnen herkennen, want ik heb je niet gezien. :P

Intikkertje :P.

Trouwens ook nog de VDK groep van PF gesproken, wat een aardige gekken haha :lol: :lol:

@basshunter

Set van de dag? En waar heb je me gezien xd?
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 18:25 

Hardtraxxer

Gunz 4 hire live, wat een madness zeg :drool: Was weer lekker feestje
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 18:28 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
chicken schreef:

Intikkertje :P.

Trouwens ook nog de VDK groep van PF gesproken, wat een aardige gekken haha :lol: :lol:

@basshunter

Set van de dag? En waar heb je me gezien xd?

Sowieso Gunz For Hire! Uhmm bij The R3belz volgens mij, kan dat?
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 18:29 

Basshunterzz schreef:

Sowieso Gunz For Hire! Uhmm bij The R3belz volgens mij, kan dat?

:huh:
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 59  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten