Past

Intents Festival 2010

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Khadber wrote:Weet iemand hoe duur de drankmuntjes vorig jaar waren? Je kunt namelijk online al 10 drankmunten voor 20 euro kopen.
2.20 volgens mij! Weet ik niet zeker? Kan ff iemand dit bevestigen ^^
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Timmer wrote:
Khadber wrote:Weet iemand hoe duur de drankmuntjes vorig jaar waren? Je kunt namelijk online al 10 drankmunten voor 20 euro kopen.
In dat geval kan het best wel lonen om van tevoren gewoon 20 a 30 drank/fooodmunten in te slaan. Zoiets gaat er toch wel doorheen op een dagje feesten.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Khadber wrote:
Timmer wrote:
In dat geval kan het best wel lonen om van tevoren gewoon 20 a 30 drank/fooodmunten in te slaan. Zoiets gaat er toch wel doorheen op een dagje feesten.
vorig jaar ik ook 30 of meer,, altijd een top weekend! ^^
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Ach, als we 200 munten scoren ofzo (ik ga met 6 studenten samen) moet dat wel lukken. Kan alles schelen qua prijs.
Hardtraxx Addict
1054 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Misschien ook maar eens wat munten vooraf kopen! Kan ik meteen drinken halen bij de VIP bar :P
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Ik ben ook aanwezig :yay:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Deze gebruiken abu.
Hardtraxxer
84 posts member since 2010
last seen Apr 2010
Sorry had dit topic niet gezien :) maar ach, het gaat om het idee en bijdrage natuurlijk!

Misschien handig om de line up's etc in de 1e post te plaatsen?

:thumbup:
P
Hardtraxx Newbie
28 posts member since 2010
last seen Oct 2010
weet iemand al iets van de timetables? want ik wil kijken op welk tijdstip ik in welke stage moet zijn. er zijn namelijk 3 stages waar ik heen wil :D word nog lastig denk ik :P
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
styl0w wrote:Misschien ook maar eens wat munten vooraf kopen! Kan ik meteen drinken halen bij de VIP bar :P
haha +1,, gratis upgrade ofzoiets :D
Hardtraxxer
655 posts member since 2010
last seen Sep 2011
Iedereen van onze groep die niet naar Defqon gaat is hier ook aanwezig.
Lijkt me wel een mooi feestje!

Alleen moet ik de week erop naar Defqon, dus ik ben er helaas niet bij ;)
Hardtraxx Addict
1054 posts member since 2010
last seen Oct 2015
DarkNoize wrote:Iedereen van onze groep die niet naar Defqon gaat is hier ook aanwezig.

Allebei dacht ik! DefQon is de after van Intents .. :yay:
P
Hardtraxx Newbie
28 posts member since 2010
last seen Oct 2010
styl0w wrote:
DarkNoize wrote:Iedereen van onze groep die niet naar Defqon gaat is hier ook aanwezig.

Allebei dacht ik! DefQon is de after van Intents .. :yay:
beter kon ik ook zeggen dat ik DefQon als after van intents had mja de leeftijd wil niet meewerken :cry:
Hardtraxx Addict
1987 posts member since 2008
last seen Mar 2011
is dit eigenlijk al uitverkocht? Zo nee, hoelang zal het nog ongeveer duren totdat ik geen kaartje meer kan kopen :x
Hardtraxxer
871 posts member since 2009
last seen Jan 2020
Arthurhoihoi wrote:is dit eigenlijk al uitverkocht? Zo nee, hoelang zal het nog ongeveer duren totdat ik geen kaartje meer kan kopen :x
27 April, om 23:51:15 is het uitverkocht ;)

:/ beetje zelf op partyflock/intents website kijken is best moeilijk, en er valt niks van te zeggen wanneer het uit verkocht is!
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2011
Denk dat mensen mij hier meer info kan geven aan de hand van voorgaande jaren wanneer het was uitverkocht enzo, ik stel toch een vrij normale vraag..
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Arthurhoihoi wrote:Denk dat mensen mij hier meer info kan geven aan de hand van voorgaande jaren wanneer het was uitverkocht enzo, ik stel toch een vrij normale vraag..
het gaat meestal zo. Van ja intents is ook al weer bijna (3 weken van te voren), en dan iedereen hier uit de buurt (ook geen hardstylers) oh ff snel kaartjes bestellen.. En dan is het meestal uitverkocht,, paar weken ervoor :P
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2011
Timmer wrote:
Arthurhoihoi wrote:Denk dat mensen mij hier meer info kan geven aan de hand van voorgaande jaren wanneer het was uitverkocht enzo, ik stel toch een vrij normale vraag..
het gaat meestal zo. Van ja intents is ook al weer bijna (3 weken van te voren), en dan iedereen hier uit de buurt (ook geen hardstylers) oh ff snel kaartjes bestellen.. En dan is het meestal uitverkocht,, paar weken ervoor :P
Kijk daar heb ik wat aan ;) Zal dan deze week nog n kaartje bestellen, voor de zekerheid :)
Hardtraxx Addict
1038 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Hier ben ik bij. :)

Komende week kaartjes halen. :clap:
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
http://www.intentsfestival.nl Ziet er best dik uit
S
ErUg vette site! Nog maar 5 weken :clap:.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Moet nog terug vervoer regelen.. wanner komt de timetable? We kunnen nog met het OV terug als we om 22.45 weg gaan, dus als er een kut afsluiter is boeit dat dan toch niet :p
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
tomb wrote:Moet nog terug vervoer regelen.. wanner komt de timetable? We kunnen nog met het OV terug als we om 22.45 weg gaan, dus als er een kut afsluiter is boeit dat dan toch niet :p
ik verwacht dat DBSTF of DeeBSTFP af gaat sluiten, aangezien dbstf zijn soort van residenten bij de kloontjes. Fusion stond ook een beetje in het teken van hun met dat interview en je kon wat van dbstf winnen enz,, -.-
S
Gheghe, ze hebben nu ook reclame op youtube :P.
Intents Festival 2010 (05-06-2010, Oisterwijk)

EDIT: En nu ook op Hardtraxx :P
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Timmer wrote:
tomb wrote:Moet nog terug vervoer regelen.. wanner komt de timetable? We kunnen nog met het OV terug als we om 22.45 weg gaan, dus als er een kut afsluiter is boeit dat dan toch niet :p
ik verwacht dat DBSTF of DeeBSTFP af gaat sluiten, aangezien dbstf zijn soort van residenten bij de kloontjes. Fusion stond ook een beetje in het teken van hun met dat interview en je kon wat van dbstf winnen enz,, -.-
Dee-Block & S-te-Pack wil ik wel zien, 'normale' DBSTF hoef ik echt niet te zien :p

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 5 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 9 days ago