2.20 volgens mij! Weet ik niet zeker? Kan ff iemand dit bevestigenwrote:Weet iemand hoe duur de drankmuntjes vorig jaar waren? Je kunt namelijk online al 10 drankmunten voor 20 euro kopen.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
In dat geval kan het best wel lonen om van tevoren gewoon 20 a 30 drank/fooodmunten in te slaan. Zoiets gaat er toch wel doorheen op een dagje feesten.wrote:2.20 volgens mij! Weet ik niet zeker? Kan ff iemand dit bevestigenwrote:Weet iemand hoe duur de drankmuntjes vorig jaar waren? Je kunt namelijk online al 10 drankmunten voor 20 euro kopen.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
vorig jaar ik ook 30 of meer,, altijd een top weekend!wrote:In dat geval kan het best wel lonen om van tevoren gewoon 20 a 30 drank/fooodmunten in te slaan. Zoiets gaat er toch wel doorheen op een dagje feesten.wrote:2.20 volgens mij! Weet ik niet zeker? Kan ff iemand dit bevestigenwrote:Weet iemand hoe duur de drankmuntjes vorig jaar waren? Je kunt namelijk online al 10 drankmunten voor 20 euro kopen.
Ach, als we 200 munten scoren ofzo (ik ga met 6 studenten samen) moet dat wel lukken. Kan alles schelen qua prijs.
Misschien ook maar eens wat munten vooraf kopen! Kan ik meteen drinken halen bij de VIP bar 
Sorry had dit topic niet gezien
maar ach, het gaat om het idee en bijdrage natuurlijk!
Misschien handig om de line up's etc in de 1e post te plaatsen?

Misschien handig om de line up's etc in de 1e post te plaatsen?
P
Hardtraxx Newbie
28 posts member since 2010
last seen Oct 2010
weet iemand al iets van de timetables? want ik wil kijken op welk tijdstip ik in welke stage moet zijn. er zijn namelijk 3 stages waar ik heen wil
word nog lastig denk ik 
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
haha +1,, gratis upgrade ofzoietswrote:Misschien ook maar eens wat munten vooraf kopen! Kan ik meteen drinken halen bij de VIP bar
Iedereen van onze groep die niet naar Defqon gaat is hier ook aanwezig.
Lijkt me wel een mooi feestje!
Alleen moet ik de week erop naar Defqon, dus ik ben er helaas niet bij
Allebei dacht ik! DefQon is de after van Intents ..wrote:Iedereen van onze groep die niet naar Defqon gaat is hier ook aanwezig.
P
Hardtraxx Newbie
28 posts member since 2010
last seen Oct 2010
beter kon ik ook zeggen dat ik DefQon als after van intents had mja de leeftijd wil niet meewerkenwrote:Allebei dacht ik! DefQon is de after van Intents ..wrote:Iedereen van onze groep die niet naar Defqon gaat is hier ook aanwezig.
is dit eigenlijk al uitverkocht? Zo nee, hoelang zal het nog ongeveer duren totdat ik geen kaartje meer kan kopen 
27 April, om 23:51:15 is het uitverkochtwrote:is dit eigenlijk al uitverkocht? Zo nee, hoelang zal het nog ongeveer duren totdat ik geen kaartje meer kan kopen
Denk dat mensen mij hier meer info kan geven aan de hand van voorgaande jaren wanneer het was uitverkocht enzo, ik stel toch een vrij normale vraag..
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
het gaat meestal zo. Van ja intents is ook al weer bijna (3 weken van te voren), en dan iedereen hier uit de buurt (ook geen hardstylers) oh ff snel kaartjes bestellen.. En dan is het meestal uitverkocht,, paar weken ervoorwrote:Denk dat mensen mij hier meer info kan geven aan de hand van voorgaande jaren wanneer het was uitverkocht enzo, ik stel toch een vrij normale vraag..
Kijk daar heb ik wat aanwrote:het gaat meestal zo. Van ja intents is ook al weer bijna (3 weken van te voren), en dan iedereen hier uit de buurt (ook geen hardstylers) oh ff snel kaartjes bestellen.. En dan is het meestal uitverkocht,, paar weken ervoorwrote:Denk dat mensen mij hier meer info kan geven aan de hand van voorgaande jaren wanneer het was uitverkocht enzo, ik stel toch een vrij normale vraag..
Hier ben ik bij. 
Komende week kaartjes halen.
Komende week kaartjes halen.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
http://www.intentsfestival.nl Ziet er best dik uit
S
ErUg vette site! Nog maar 5 weken
.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Moet nog terug vervoer regelen.. wanner komt de timetable? We kunnen nog met het OV terug als we om 22.45 weg gaan, dus als er een kut afsluiter is boeit dat dan toch niet :p
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
ik verwacht dat DBSTF of DeeBSTFP af gaat sluiten, aangezien dbstf zijn soort van residenten bij de kloontjes. Fusion stond ook een beetje in het teken van hun met dat interview en je kon wat van dbstf winnen enz,,wrote:Moet nog terug vervoer regelen.. wanner komt de timetable? We kunnen nog met het OV terug als we om 22.45 weg gaan, dus als er een kut afsluiter is boeit dat dan toch niet :p
S
Gheghe, ze hebben nu ook reclame op youtube
.

EDIT: En nu ook op Hardtraxx

EDIT: En nu ook op Hardtraxx
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Dee-Block & S-te-Pack wil ik wel zien, 'normale' DBSTF hoef ik echt niet te zien :pwrote:ik verwacht dat DBSTF of DeeBSTFP af gaat sluiten, aangezien dbstf zijn soort van residenten bij de kloontjes. Fusion stond ook een beetje in het teken van hun met dat interview en je kon wat van dbstf winnen enz,,wrote:Moet nog terug vervoer regelen.. wanner komt de timetable? We kunnen nog met het OV terug als we om 22.45 weg gaan, dus als er een kut afsluiter is boeit dat dan toch niet :p
Who was there
Nobody has said they're going yet.