dear god, AVIO
vanuit alkmaar naar noord brabant is nogal wat, maar zit echt te twijfelen
rijden gratis pendelbussen tussen station oisterwijk en intents,, dus... Gewoon gaanwrote:dear god, AVIO![]()
Voor zoon afstand zou ik zeker gaan!wrote:dear god, AVIO![]()
Mag je mij vertellen waar je die 17,50 vandaan haalt?wrote:Voor zoon afstand zou ik zeker gaan!wrote:dear god, AVIO![]()
Met zoon lineupen kaartje is maar 17,50
![]()
Helaas zelf niet aanwezigAl is die lineup ...
![]()
![]()
Valt tegelijk met Gigadance, wat hier 10 minuten fietsen vandaan is.. Dus een thuis wedstrijdKunnen we ook niet missen!
met meetlat uitgerekend hoe ver het was en daarna te voet gelopen om te kijken hoe lang het duurtwrote:Kaartje is idd 23,50 en geen 17,50.
Ik denk dat ik hier ook wel aan wezig ben!
26 minuten rijden met de auto
Mijn excuses, keek bij zondag plaats van zaterdagwrote:Mag je mij vertellen waar je die 17,50 vandaan haalt?wrote:Voor zoon afstand zou ik zeker gaan!wrote:dear god, AVIO![]()
Met zoon lineupen kaartje is maar 17,50
![]()
Helaas zelf niet aanwezigAl is die lineup ...
![]()
![]()
Valt tegelijk met Gigadance, wat hier 10 minuten fietsen vandaan is.. Dus een thuis wedstrijdKunnen we ook niet missen!
Voor mij ook, spotprijsje voor zo'n line-up. Alleen even met vervoer kijkenwrote:Optie.
Okeee...wrote:met meetlat uitgerekend hoe ver het was en daarna te voet gelopen om te kijken hoe lang het duurtwrote:Kaartje is idd 23,50 en geen 17,50.
Ik denk dat ik hier ook wel aan wezig ben!
26 minuten rijden met de auto![]()
![]()
geintje
Vervoer: http://www.kruidvat.nl/domains/default/ ... n&token=-1wrote:Voor mij ook, spotprijsje voor zo'n line-up. Alleen even met vervoer kijkenwrote:Optie.
gewoon komen,, wordt lachen!!! En er rijden pendelbussen vanaf station oisterwijk naar intents! Met zo'n kaartje van de kruidvat, voor weinig geld dikke partywrote:Voor mij ook, spotprijsje voor zo'n line-up. Alleen even met vervoer kijkenwrote:Optie.
Proleem is terugkomen, na 12en rijden er geen treinen meer naar Zwollewrote:gewoon komen,, wordt lachen!!! En er rijden pendelbussen vanaf station oisterwijk naar intents! Met zo'n kaartje van de kruidvat, voor weinig geld dikke partywrote:Voor mij ook, spotprijsje voor zo'n line-up. Alleen even met vervoer kijkenwrote:Optie.
oké,, miss tot dan!wrote:Weet niet, maar iemand gaf al een linkje op PF, die moet ik even opzoeken en zelf nog even googlen..