ind als paul elstak afsluit op de outdoor ga ik daar staan 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
L
Hardtraxxer
427 posts member since 2009
last seen Feb 2015
Gaat 'm wel worden denk ik
.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
er komt intents tv, laten ze schijnbaar ook een beetje zien hoe de podiums eruit komen te zien enz! 
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
gisteren was ik x fm aan het luisteren,, ineens zo Intents Festival, The Ultimate Universe ofzoiets,, buy your tickets now at www.intentsfestival.nl 
Het zit iig goed met het bier, want er wordt Bavaria geschonken. 
Edit: Ah, gevonden via de Twitter: http://twitter.com/Kloontjes
Slecht dat dat niet gewoon makkelijk via de site is te vinden.
Waar heb je dat vandaan? En wanneer kunnen we de eerste aflevering verwachten?wrote:er komt intents tv, laten ze schijnbaar ook een beetje zien hoe de podiums eruit komen te zien enz!
Edit: Ah, gevonden via de Twitter: http://twitter.com/Kloontjes
Slecht dat dat niet gewoon makkelijk via de site is te vinden.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
alleen van day 2 is nog maar een filmpje met boef en de gelogeerde aap 
Afgelopen vrijdag Darkraver hierzo gehad! Eerst volgende party wordt Intents! Heb d'r zin an 
S
Ha, was jij daar ook bijwrote:Afgelopen vrijdag Darkraver hierzo gehad! Eerst volgende party wordt Intents! Heb d'r zin an
Ze mochten van de organisatie niet harder! Omdat Cursed P nog na hun kwam, scheve opbouw.. Had ik ook al tegen organisatie gezegd, maar ach.. Darkraver klapte er even flink op.
S
Ik vond de opbouw ook al raar, aangezien ik dacht dat Eclipz DJ team HS zou draaien. Ze hadden gewoon voor Darkraver moeten draaienwrote:Ze mochten van de organisatie niet harder! Omdat Cursed P nog na hun kwam, scheve opbouw.. Had ik ook al tegen organisatie gezegd, maar ach.. Darkraver klapte er even flink op.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
DIT WORDT ZO VET,, heb er echt zin in. Er gaan ook zoveel bekenden 
+1wrote:DIT WORDT ZO VET,, heb er echt zin in. Er gaan ook zoveel bekenden
S
Da's al één bekendewrote:DIT WORDT ZO VET,, heb er echt zin in. Er gaan ook zoveel bekenden
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
wrote:Da's al één bekendewrote:DIT WORDT ZO VET,, heb er echt zin in. Er gaan ook zoveel bekenden
S
Vik, met jouw heb ik nog booggeschotenwrote:En mij dan?
S
Allicht, dinsdag avond met Robin, Wouter en die halve uit beekwrote:Ah, dan weet ik wel wie jij bent.wrote:Vik, met jouw heb ik nog booggeschotenwrote:En mij dan?
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Ohja sorry vik 

Het Outrageous is dit jaar flink verbouwd, en daarmee bedoel ik flink vergroot...
Vorig jaar nog een kleine 8 meter hoogte, zal het dit jaar ongeveer 20 meter gaan worden
S
Ik kom net thuis van het kerkzicht en daar heb ik 2 intents posters/flyers meegenomen 
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
haha ik heb thuis ook een poster liggen! Helemaal goede staat 
A1-formaat denk!
Kreeg hem gisteren op me feestje op eens! haha!.. Geniaal
Wordt hier goed gecontroleerd?
Ik wordt 11 Juni 16 en dit is echt een van die feesten die ik niet kan missen, door de line-up en veel feesten met z'n line-up zijn niet 16+. En 't feest is 5 Juni dus dan zou ik het met 6 dagen missen =/.
Ik wordt 11 Juni 16 en dit is echt een van die feesten die ik niet kan missen, door de line-up en veel feesten met z'n line-up zijn niet 16+. En 't feest is 5 Juni dus dan zou ik het met 6 dagen missen =/.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
ik was vorig jaar ook geen 16,, ik ben dan niet de kleinste, maar toch. Neem iemand anders zijn ID mee dan lukt het zekerwrote:Wordt hier goed gecontroleerd?
mijne is al begon... en hoewrote:11 dagen en dan begint mijn festivalseizoen eindelijk!
S
5 dagen en dan ben ik eindelijk 16
. Kan het voor mij pas ECHT beginnen 
Who was there
Nobody has said they're going yet.