Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 16:14 
 
Hardtraxx Newbie

Was een mooi feestje!:) jammer idd dat de hardcore ooit te horen was als het ergens anders even wat stiller was.
Maargoed heb genoten, vooral laatste half uurtje DBSTP Live! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 13:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En ook hier weer een sitdown momentje net zoals op InQontrol zag ik op filmpjes. Gaan ze dat nou elk feest doen? :thumbdown: :')
En die MC ook: ''Sit the fuck down, sit down, sit down.'' Echt precies hetzelfde als op InQontrol :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 16:16 
 

Dus? hoef je toch niet aan mee te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 16:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Dus? hoef je toch niet aan mee te doen.

Gelukkig niet. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 20:20 
 

Lijkt me soms wel irritant ja. Maar toen deden mijn benen gewoon echt pijn dus was zo'n break wel even handig om op te laden :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 20:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was weer een prima feestje :thumbup: Top weer niks te klagen gehad daar in Oisterwijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 17:20 
 
Hardtraxx Newbie

Timmer schreef:
Khadber schreef:
Weet iemand hoe duur de drankmuntjes vorig jaar waren? Je kunt namelijk online al 10 drankmunten voor 20 euro kopen.


2.20 volgens mij! Weet ik niet zeker? Kan ff iemand dit bevestigen ^^


Ik weet het dus ook niet zeker maar als ik het me goed herinner 3.30 per stuk hoor:O het was iniedergeval zeker meer als 5 euro voor een flesje water weet niet meer of het in de 5 of 6 euro zat kan het niet beloven haha! Maar koop maar gewoon die munten van te voren!

Excuses, ik zat de prijs te zoeken voor aankomend jaar, zie nu dat dit over vorig jaar gaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 19:37 
 
Hardtraxxer

Waren rond de 2.20 geloof ik, echt geen 3.30 ;)
Maar grote voordeel van online munten bestellen is dat je hooguit 5 minuten in de rij staat ipv half uur, was vorig jaar best lang wachten terwijl je eigenlijk meteen volop wil feesten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 08:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

:lol:

Doe je goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 08:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar stond iedereen bij die kassa's in grote rijen voor munten te wachten.

terwijl er op het terein zelf ook nog een kassa was, waar je meteen aan de beurt was :)

dus ikke niet in de rij gestaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 18:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sanderson schreef:
Vorig jaar stond iedereen bij die kassa's in grote rijen voor munten te wachten.

terwijl er op het terein zelf ook nog een kassa was, waar je meteen aan de beurt was :)

dus ikke niet in de rij gestaan xd

Klopt dat vertelde iemand aan de ingang bij ons. dus zijn we daar gegaan werden meteen geholpen :thumbup:
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten