Echt een geniaal feest gehad eigenlijk. Wat een geweldige sfeer bij de Relive, met als hoogtepunt D-Block & S-Te-Fan, die sitdown bij Here It Comes Remix was geniaal. Zany set van de dag, wat bizar vet. Ik stond vaak met de mond vol tanden naar het mixwerk te luisteren, jezus

. Setjes van Jones en Noisecult waren ook bazig. The Z die nog even heerlijke Noisecontrollers platen draaide (Escape en Confucious) die ik beide nog graag een keer wilde horen.
Veel genietmomentjes gehad ook, maar muzikale hoogtepunten waren toch o.a.: Revival X, Pure, Become The Sky en Scantraxx Rootz.