Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 16:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oh kut helemaal vergeten te meeten ff :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 16:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk festivalweekend! Eerste keer dat ik een volledig weekend inclusief camping heb meegemaakt.
Veel mooie setjes, goede sfeer, op de camping alles top geregeld. Enig minpuntje was misschien dat de doorloop op vrijdag van parkeerplaats naar campingterrein wat minder was. Ze hadden wat meer rijen/mensen mogen inzetten.

Verder niets te klagen. Goed opgelost vrijdag met de storm, erg netjes. Super fijn ook om het 'avondeten' gewoon op je campingstoeltje te nuttigen, lekker rustig.
Sets die me het meest zijn bijgebleven zijn Warface live op vrijdag, Radical Redemption live / Minus Militia live op zaterdag en gisteren waren E-Force vs. Warface en Mental Theo erg fijn om te horen.

Al met al een geslaagde editie, wie weet volgend jaar weer! Aan de sfeer zal dat in ieder geval niet liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 16:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Nog 2 leuke filmpjes, zeker de eerste is leuk :lol:





Haha ik moest lachen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 16:52 
 
Hardtraxxer

Erg mooi weekend gehad, redelijk veel HT'ers ontmoet bij de Meeting en daarbuiten.
Hoogtepuntjes waren toch wel echt Noisecult in de Boombox, B-Front en J & W en D-Block & S-Te-Fan op de Relive. Sfeer was overal eigenlijk wel goed, wel echt helemaal verbrand ondanks het vele smeren.

Ik heb tijdens J & W met wat mensen goed staan te springen, links voor in de Relive. Die jongen kwam uit Boxtel, en zou zo maar een HT'er kunnen zijn haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beschrijf diegene uit Boxtel eens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 17:06 
 
Hardtraxxer

Peperkoek schreef:
Beschrijf diegene uit Boxtel eens?


Uhmm, blauw t-shirt was met een brede gast en een blond meisje.
En we stonden een Oostenrijker na te doen die voor ons stond :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja sorry maar dat helpt niet echt haha, zal 'm wel kennen, maar was er zelf niet en er zijn er zat die een blauw shirt in hun kast hebben hangen. Ik denk Tijntjuh120 of iemand waarmee hij was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 17:11 
 
Hardtraxx Elite

Casey schreef:
Erg mooi weekend gehad, redelijk veel HT'ers ontmoet bij de Meeting en daarbuiten.
Hoogtepuntjes waren toch wel echt Noisecult in de Boombox, B-Front en J & W en D-Block & S-Te-Fan op de Relive. Sfeer was overal eigenlijk wel goed, wel echt helemaal verbrand ondanks het vele smeren.

Ik heb tijdens J & W met wat mensen goed staan te springen, links voor in de Relive. Die jongen kwam uit Boxtel, en zou zo maar een HT'er kunnen zijn haha.

Ik had jou volgens mij ook nog even voorbij zien komen zaterdag bij Delete of niet? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 17:12 
 
Hardtraxxer

Peperkoek schreef:
Ja sorry maar dat helpt niet echt haha, zal 'm wel kennen, maar was er zelf niet en er zijn er zat die een blauw shirt in hun kast hebben hangen. Ik denk Tijntjuh120 of iemand waarmee hij was.


Haha, ja ik heb Tijntjuh120 al een keer ontmoet, maar volgensmij was hij het niet. Anders heb ik hem en hij mij niet meer herkent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 17:13 
 
Hardtraxxer

tijntjuh120 schreef:
Casey schreef:
Erg mooi weekend gehad, redelijk veel HT'ers ontmoet bij de Meeting en daarbuiten.
Hoogtepuntjes waren toch wel echt Noisecult in de Boombox, B-Front en J & W en D-Block & S-Te-Fan op de Relive. Sfeer was overal eigenlijk wel goed, wel echt helemaal verbrand ondanks het vele smeren.

Ik heb tijdens J & W met wat mensen goed staan te springen, links voor in de Relive. Die jongen kwam uit Boxtel, en zou zo maar een HT'er kunnen zijn haha.

Ik had jou volgens mij ook nog even voorbij zien komen zaterdag bij Delete of niet? :P


Zou goed kunnen, kan me daar niet meer heel erg veel van herinneren. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 17:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Oh kut helemaal vergeten te meeten ff :/

Verrek... Ook gewoon helemaal niet meer aan gedacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 17:50 
 

Casey schreef:

Ik heb tijdens J & W met wat mensen goed staan te springen, links voor in de Relive. Die jongen kwam uit Boxtel, en zou zo maar een HT'er kunnen zijn haha.


Ik heb eigenlijk ook heel de tijd links(voor) gestaan. Had een wit shirt aan met Noisecult(ure) erop, misschien is het iemand opgevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 18:02 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Casey schreef:

Ik heb tijdens J & W met wat mensen goed staan te springen, links voor in de Relive. Die jongen kwam uit Boxtel, en zou zo maar een HT'er kunnen zijn haha.


Ik heb eigenlijk ook heel de tijd links(voor) gestaan. Had een wit shirt aan met Noisecult(ure) erop, misschien is het iemand opgevallen.


Volgensmij stond je achtermij dan de hele tijd, ik stond 2 meter van de rij boxen af. En er stond een met alle respect dikkere gast met een rood t-shirt voor mij. Had zelf een zwart met wit streepjes t-shirt aan en 2 zonnebrillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 18:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Casey schreef:

Had zelf een zwart met wit streepjes t-shirt aan en 2 zonnebrillen.


was de zon zo fel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 18:33 
 

Kan goed Casey! Heb continue staan genieten daar.


Frenchkicks schreef:
Casey schreef:

Had zelf een zwart met wit streepjes t-shirt aan en 2 zonnebrillen.


was de zon zo fel?


Supernova werd gedraaid, kan het aan gelegen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 18:50 
 
Hardtraxxer

Ik heb trouwens op zondag nog nooit het publiek zo luid boven de muziek uit horen komen als toen D-Block & S-Te-Fan Shiverz draaide. Elke keer die handjes de lucht in en iedereen schreeuwde mee! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 18:57 
 

Trouwens nog dikke props voor dat gezever en entertainment van die Danny Panadero in de nederlandstalige kroeg. Prachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geluid achterin radical zn tent was kut, geen lasers bij de hardcore en 2,5 munt voor een bakje fruit :thumbdown: :thumbdown:
verder heel erg naar me zin gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 19:26 
 
Hardtraxx Veteran

Kan iemand mij vertellen wat Outbreak allemaal aan het doen was. Man Man wat een drama die vent. Hij mag van mij betreft volgend jaar bij de Booster gaan draaien. Zit hij goed op zn plek
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
geluid achterin radical zn tent was kut

Op zondag was deze tent de house stage en was de achterste helft van de tent ook al afgesloten met hekwerk. Die dag was het dus niet nodig om daar ook nog goed geluid zoals voorin te hebben.
Weet verder niet hoe het zit met de akoestiek enzo als je halverwege een rij boxen hebt hangen en die 1 dag uit wil laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 19:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
B-Front vs CR vind ik juist niet zon gelukkige combo. Bob z'n platen waren steeds genieten, maar van die Lellebel edit word ik echt niet vrolijk bijvoorbeeld.


Eindelijk iemand die mijn mening deelt. Wat een zaadplaat is dat zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Kan iemand mij vertellen wat Outbreak allemaal aan het doen was. Man Man wat een drama die vent. Hij mag van mij betreft volgend jaar bij de Booster gaan draaien. Zit hij goed op zn plek

Haha bij die Booster werd trouwens nog best redelijk gedraaid xd
O.a. Lockdown en Robin's Revenge voorbij horen komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een geniaal feest gehad eigenlijk. Wat een geweldige sfeer bij de Relive, met als hoogtepunt D-Block & S-Te-Fan, die sitdown bij Here It Comes Remix was geniaal. Zany set van de dag, wat bizar vet. Ik stond vaak met de mond vol tanden naar het mixwerk te luisteren, jezus :lol: . Setjes van Jones en Noisecult waren ook bazig. The Z die nog even heerlijke Noisecontrollers platen draaide (Escape en Confucious) die ik beide nog graag een keer wilde horen.
Veel genietmomentjes gehad ook, maar muzikale hoogtepunten waren toch o.a.: Revival X, Pure, Become The Sky en Scantraxx Rootz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 01:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Pipa schreef:
Kan iemand mij vertellen wat Outbreak allemaal aan het doen was. Man Man wat een drama die vent. Hij mag van mij betreft volgend jaar bij de Booster gaan draaien. Zit hij goed op zn plek

Haha bij die Booster werd trouwens nog best redelijk gedraaid xd
O.a. Lockdown en Robin's Revenge voorbij horen komen

Op de zondag waren 2 vrienden de Booster in en toen waren er alleen maar toffe oudere tracks zoals Zany - Pillz :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 08:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij zaten zondag ook al te kijken toen we langs liepen bij die booster idd, positief verrast door de muziek daar xd
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten