Past

Intents Festival

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Fantazoo wrote:No offense, maar het is me nog altijd een raadsel waarom er zo veel mensen de eindshow moeten filmen, terwijl deze waarschijnlijk gewoon online komt. Ben ik de enige die liever gewoon echt van het moment geniet in plaats van naar m'n scherm te moeten kijken of ik alles wel goed film?
Mag ik wel 8 seconden een filmpje maken voor m'n snapchat verhaal? Of wordt iedereen dan boos?
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 13 days ago
Ik heb een stukje gefilmd toen Delete Formula 2012 draaide, en gestuurd naar mijn vrienden die bij de mainstage stonden. Knuppels.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 20 days ago
Richardd wrote:
Fantazoo wrote:No offense, maar het is me nog altijd een raadsel waarom er zo veel mensen de eindshow moeten filmen, terwijl deze waarschijnlijk gewoon online komt. Ben ik de enige die liever gewoon echt van het moment geniet in plaats van naar m'n scherm te moeten kijken of ik alles wel goed film?
Mag ik wel 8 seconden een filmpje maken voor m'n snapchat verhaal? Of wordt iedereen dan boos?
Je snapchat die Youtube video maar :list:
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Panna wrote:Waarom zijn er zo weinig goede filmpjes van nieuwe tracks die zijn gedraaid?????
Atmozfears - #DB15 heb ik anders wel op Youtube staan, in 2 delen omdat ik hem per ongeluk stopte midden bij de break. xd
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 20 days ago
https://www.flickr.com/photos/64947381@N06/albums

Deze foto's :lol: Iets te gek gedaan met de filter of een slechte fotograaf
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2016
Basshunterzz wrote:https://www.flickr.com/photos/64947381@N06/albums

Deze foto's :lol: Iets te gek gedaan met de filter of een slechte fotograaf
Lol, allemaal met de functie 'TL-Licht' gemaakt. Maar dus omdat het buiten is gefotografeerd valt alles blauw uit, moet die dus eigenlijk allemaal in Lightroom gaan fixen met een scriptje..
Hoe kan het eigenlijk dat degene met zulke foto's denkt: 'Meh, ik doe er wel een border omheen en zet ze zo wel online.'
Hardtraxxer
153 posts member since 2014
last seen Jul 2024
Kom net terug van een avondje kroeg en zat ff filmpjes terug te kijken van Intents, maar man wat was die sfeer machtig bij Josh & Wesz!! Ook nog een leuk filmpje van de closing met Mental Theo. De Kloontjes hebben zichzelf weer overtroffen en zetten elke jaar een beter festival neer! :clap: Dikke aankleding, sfeer en geluid was overal goed! Het feest is 17+ en normaal merk je dat wel, alleen hier totaal geen last van gehad. Moet wel zeggen dat ik 2 jaar achter elkaar alleen op zondag ben geweest, dus weet niet hoe dit op zaterdag is.

View on YouTube

View on YouTube
Hardtraxxer
503 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Official endshow video! :P

View on YouTube

Dat moment op 09:00 :drool: Kippenvel tot de max!
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Prachtige eindshow, wat heeft Intents ook al geniale anthems gehad! Op die van dit jaar na dan.
Heerlijk om dit nog eens terug te zien, had gewoon kippenvel op dat moment :woot: :drool:
Hardtraxxer
398 posts member since 2013
last seen Sep 2022
Erg vet om te zien hoe ze de eindshow in beeld hebben gebracht, vooral die beelden uit de lucht! :thumbup:
I
Hardtraxxer
253 posts member since 2008
last seen Jan 2026
RoelofBerltsum wrote:Erg vet om te zien hoe ze de eindshow in beeld hebben gebracht, vooral die beelden uit de lucht! :thumbup:
Idd vette beelden van die drone!
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2016
Intents Festival Aftermovie 2015 is uit.
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 28 days ago
na al die tijd ben ik toch wel een echt anthemgevoel gaan krijgen bij The Funfair of Madness, op het begin had ik er echt geen gevoel bij
Een botsautobaan als stage hoef van mij trouwens echt niet meer. veels te krap, ik zag geen reet en het was spekglad
B
yowan wrote:na al die tijd ben ik toch wel een echt anthemgevoel gaan krijgen bij The Funfair of Madness, op het begin had ik er echt geen gevoel bij
Een botsautobaan als stage hoef van mij trouwens echt niet meer. veels te krap, ik zag geen reet en het was spekglad
Eens
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Zow wat een sicke aftermovie :love: krijg gelijk weer heimwee
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 14 hours ago
Echt heel ziek gemonteerd! Complimenten voor de makers van de aftermovie.
Hardtraxxer
565 posts member since 2013
last seen Oct 2016
Jezus wat zitten hier een ongelofelijk goede editors achter.. vooral dat hele stuk tijdens Piece of shit is echt ziek goed :love:
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 13 days ago
Ja leuk, maar slechts 2 seconde van de Fanaticz stage en de Relive is helemaal weggelaten.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Wat een ontzettend gave aftermovie!
yowan wrote:na al die tijd ben ik toch wel een echt anthemgevoel gaan krijgen bij The Funfair of Madness, op het begin had ik er echt geen gevoel bij
Hier hetzelfde.
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 27 days ago
Damn, idd een hele dikke aftermovie! :thumbsup:

Maar al die raw anthems hoeven van mij niet zo, heb nog steeds niks met dit nummer
Hardtraxxer
301 posts member since 2013
last seen Dec 2018
De geweldige edit stijl van Kevin Gansemans viel mij al op in de after van Rebirth, en nu ook weer een tot in de puntjes verzorgde aftermovie van intents :worship:
Artiest
1973 posts member since 2009
SAIN7 wrote:Intents Festival Aftermovie 2015 is uit.
View on YouTube
Jezus wat bizar goed is dit!
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Hele dikke aftermovie, heeft wel wat puntjes afgekeken van de stijl van Ultra, maar dat moet je alsnog maar kunnen.
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Mooie aftermovie, krijg alweer zin in de volgende editie!
Hardtraxx Addict
1134 posts member since 2010
last seen Feb 2019
Ongelooflijk gave aftermovie inderdaad :bomb:

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026