Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 21:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
No offense, maar het is me nog altijd een raadsel waarom er zo veel mensen de eindshow moeten filmen, terwijl deze waarschijnlijk gewoon online komt. Ben ik de enige die liever gewoon echt van het moment geniet in plaats van naar m'n scherm te moeten kijken of ik alles wel goed film?

Mag ik wel 8 seconden een filmpje maken voor m'n snapchat verhaal? Of wordt iedereen dan boos?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb een stukje gefilmd toen Delete Formula 2012 draaide, en gestuurd naar mijn vrienden die bij de mainstage stonden. Knuppels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 22:01 
 
Hardtraxx Veteran

Richardd schreef:
Fantazoo schreef:
No offense, maar het is me nog altijd een raadsel waarom er zo veel mensen de eindshow moeten filmen, terwijl deze waarschijnlijk gewoon online komt. Ben ik de enige die liever gewoon echt van het moment geniet in plaats van naar m'n scherm te moeten kijken of ik alles wel goed film?

Mag ik wel 8 seconden een filmpje maken voor m'n snapchat verhaal? Of wordt iedereen dan boos?


Je snapchat die Youtube video maar :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 22:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Panna schreef:
Waarom zijn er zo weinig goede filmpjes van nieuwe tracks die zijn gedraaid?????


Atmozfears - #DB15 heb ik anders wel op Youtube staan, in 2 delen omdat ik hem per ongeluk stopte midden bij de break. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 09:42 
 
Hardtraxx Veteran

https://www.flickr.com/photos/64947381@N06/albums

Deze foto's :lol: Iets te gek gedaan met de filter of een slechte fotograaf
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 15:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
https://www.flickr.com/photos/64947381@N06/albums

Deze foto's :lol: Iets te gek gedaan met de filter of een slechte fotograaf


Lol, allemaal met de functie 'TL-Licht' gemaakt. Maar dus omdat het buiten is gefotografeerd valt alles blauw uit, moet die dus eigenlijk allemaal in Lightroom gaan fixen met een scriptje..
Hoe kan het eigenlijk dat degene met zulke foto's denkt: 'Meh, ik doe er wel een border omheen en zet ze zo wel online.'
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 01:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kom net terug van een avondje kroeg en zat ff filmpjes terug te kijken van Intents, maar man wat was die sfeer machtig bij Josh & Wesz!! Ook nog een leuk filmpje van de closing met Mental Theo. De Kloontjes hebben zichzelf weer overtroffen en zetten elke jaar een beter festival neer! :clap: Dikke aankleding, sfeer en geluid was overal goed! Het feest is 17+ en normaal merk je dat wel, alleen hier totaal geen last van gehad. Moet wel zeggen dat ik 2 jaar achter elkaar alleen op zondag ben geweest, dus weet niet hoe dit op zaterdag is.



Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 20:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Official endshow video! :P



Dat moment op 09:00 :drool: Kippenvel tot de max!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 19:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prachtige eindshow, wat heeft Intents ook al geniale anthems gehad! Op die van dit jaar na dan.
Heerlijk om dit nog eens terug te zien, had gewoon kippenvel op dat moment :woot: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 11:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg vet om te zien hoe ze de eindshow in beeld hebben gebracht, vooral die beelden uit de lucht! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 12:25 
 
Hardtraxxer

RoelofBerltsum schreef:
Erg vet om te zien hoe ze de eindshow in beeld hebben gebracht, vooral die beelden uit de lucht! :thumbup:


Idd vette beelden van die drone!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 22:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Intents Festival Aftermovie 2015 is uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

na al die tijd ben ik toch wel een echt anthemgevoel gaan krijgen bij The Funfair of Madness, op het begin had ik er echt geen gevoel bij
Een botsautobaan als stage hoef van mij trouwens echt niet meer. veels te krap, ik zag geen reet en het was spekglad
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 07:51 
 

yowan schreef:
na al die tijd ben ik toch wel een echt anthemgevoel gaan krijgen bij The Funfair of Madness, op het begin had ik er echt geen gevoel bij
Een botsautobaan als stage hoef van mij trouwens echt niet meer. veels te krap, ik zag geen reet en het was spekglad

Eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zow wat een sicke aftermovie :love: krijg gelijk weer heimwee
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 14:20 
 
Hardtraxxer

Echt heel ziek gemonteerd! Complimenten voor de makers van de aftermovie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 00:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jezus wat zitten hier een ongelofelijk goede editors achter.. vooral dat hele stuk tijdens Piece of shit is echt ziek goed :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja leuk, maar slechts 2 seconde van de Fanaticz stage en de Relive is helemaal weggelaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een ontzettend gave aftermovie!
yowan schreef:
na al die tijd ben ik toch wel een echt anthemgevoel gaan krijgen bij The Funfair of Madness, op het begin had ik er echt geen gevoel bij

Hier hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 14:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Damn, idd een hele dikke aftermovie! :thumbsup:

Maar al die raw anthems hoeven van mij niet zo, heb nog steeds niks met dit nummer
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 21:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De geweldige edit stijl van Kevin Gansemans viel mij al op in de after van Rebirth, en nu ook weer een tot in de puntjes verzorgde aftermovie van intents :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 12:44 
 
Artiest

SAIN7 schreef:
Intents Festival Aftermovie 2015 is uit.

Jezus wat bizar goed is dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 12:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hele dikke aftermovie, heeft wel wat puntjes afgekeken van de stijl van Ultra, maar dat moet je alsnog maar kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 14:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mooie aftermovie, krijg alweer zin in de volgende editie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 14:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelooflijk gave aftermovie inderdaad :bomb:
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten