Ik heb ook echt genoten van mijn eerste keer Intents. Moet zeggen, me verwachtingen lagen niet zo heel hoog.
Waren om 10 over 12 binnen en toen gelijk naar Dailucia gelopen. Die zat aan de pillen leek het wel. Ook was er geen bass de eerste 20 minuten van d'r set wat vrij frappant was. Toen maar een rondje gelopen over het festival terrein wat echt veel groter was dan ik verwacht had. De leukste meest sfeervolste stage was sowieso de Boombox. Heb daar ruim 45 minuten gestaan met Authentic die echt een meesterlijke set neerzetten. Jongens nogmaals bedankt voor Crypsis - Chaser

Later op de avond was wel echt het hoogtepunt met Noisecult op de Boombox, echt die contrainer nokkie vol.
In totaal 1 uur bij de Radical stage geweest, het uur van B-Front. Nog wel Brutal 5.0 waar Radical mee afsloot mee gekregen. Thuis twijfelde ik nog, maar na hem live te hebben gehoord vind ik het 3 keer niks. Uur B-Front was wel echt genieten, schandalig dat hij gewoon ineens Destination Nowhere erop gooit. Man wat was dat genieten.
Ook nog een half uur bij The Machine live gestaan omdat een maatje dat graag wilde, maar ik werd er niet warm van. Verder de hele dag bij de Mainstage gestaan. Wasted Penguinz draaide een leuk setje, behalve de #Selfie bootleg, die kan echt niet

Noisecult draaide echt een heerlijke set. Het Outlands anthem klonk heerlijk

de collab met Atzech klonk echt heerlijk, ze blijven dus maar doorgaan met pareltjes maken. Atmozfears draaide ook echt heerlijk. Hij draaide onverwachts de Let Me See Ya Noisecontrollers remix met outro

, wilde hem weer filmen maar vind hem echt te leuk om op stil te blijven staan, dus helaas. Ook voor het eerst het Decibel anthem gehoord live, en wat een gevoel zit er in die plaat zeg

Zijn laatste plaat lijkt mij een nieuwe Atmozfears plaat, die ging zeker lekker.
DBSTF draaide 2 nieuwe platen en verder wat oudere DBTSF platen waaronder hun oude Intents anthem

Sfeertje zat er hier wel goed in. Coone live was ik heel benieuwd naar, helaas viel het tegen. 1 nieuw nummer gehoord waarmee die opende, was niet spannend. Verder nauwelijks boeiende nummers. Brennan Heart hoopte ik heel erg op die nieuwe Blademasterz plaat, maar helaas.. Wel die in the end dailucia remix gehoord maar ook die was niet heel boeiend. Hij draaide nog wel een paar oudere nummers maar ik was al blij dat het geen 5 kwartier aan house bootlegs draaide. Overigens wel dikke plus voor Brennan Heart dat hij gewoon op een normaal tempo ging draaien met nummers als Imaginary en We Can Escape terwijl daarvoor DP en Freqz draaide. Had namelijk echt nog geen zin in de geforceerde kick screech marathon op 155+ BPM.
Moet zeggen dat Adaro me echt niet tegenviel, met nog redelijk wat leuke nummers. Minus Militia was dan wel weer drama. Met de endshow was het dan wel weer een beademing om de magical mystery te horen en de andere Intents anthems.
++ De bekleding
++ B-Front, Noisecult, Authentic
++ Boombox
Heb nog 2 filmpjes gemaakt, 1 van Brutal 38,5 en 1 van de sitdown tijdens Noisecult bij de Boombox. Zal ze morgen op Youtube zetten.