Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 18:05 

Hardtraxxer

Nijidik schreef:
RadicelArmy schreef:

Tot slot, weet iemand met welk nummer Atmozfears afsloot?

Was dat dat nummer met die enorm zieke kickrolls? Want die zoek ik ook :$
Hij draaide in ieder geval die mashup van Break the Show en dat Decibel anthem, en die Freaks remix van hem.

Klopt, het was echt het laatste nummer. Heel erg benieuwd, want die was ziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 18:26 

Hardtraxx Addict

Hurrikane schreef:
Ik dacht trouwens dat Radical b2b zou draaien met de andere dj's, aangezien ie het zelf ook zei in dat facebookfilmpje. Bleek dus toch niet zo te zijn.

was in ieder geval b2b met zatox
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 19:55 

Hardtraxx Addict

Trouwens ontzettend gaaf dat B-Front Brutal 38.5 nog had gedraait. Ging helemaal los xd
Jammer dat ik niemand zag rechts vooraan tijdens B-Front na 10 minuten maar weer naar achter gelopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 20:36 

Hardtraxxer

Brutal 38.5 :worship: :worship: een van de vele genietmomentjes van een geslaagde dag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 20:40 

Hardtraxxer

Godver wat een goed feestje. Organisatie was goed en heb nog nooit zo ideaal festival weer meegemaakt. Stond vooral op de fanatics stage waarvan ik eerst dacht ja dit is te klein maar achteraf was het alleen te druk bij Regain en Moridin beetje. De sfeer was echt facking ziek echt tis zonde van me geld zou je kunnen zeggen als je alleen bij een kleine stage sta bijna heel de dag maar nergens anders is de sfeer zo goed dan bij dit soort stage's. Delete, Moridin en de suprise act waren toch wel de toppers van de dag. The Geminizers mixte luna - Vengeance en Fuck the drum machine aan elkaar. Dat was zo facking lekker. TOP DAGJE
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 20:55 

Hardtraxx Addict

eigen after

https://youtu.be/aTrTe7Hb7oc
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 21:30 

Hardtraxx Veteran

Ik heb ook echt genoten van mijn eerste keer Intents. Moet zeggen, me verwachtingen lagen niet zo heel hoog.

Waren om 10 over 12 binnen en toen gelijk naar Dailucia gelopen. Die zat aan de pillen leek het wel. Ook was er geen bass de eerste 20 minuten van d'r set wat vrij frappant was. Toen maar een rondje gelopen over het festival terrein wat echt veel groter was dan ik verwacht had. De leukste meest sfeervolste stage was sowieso de Boombox. Heb daar ruim 45 minuten gestaan met Authentic die echt een meesterlijke set neerzetten. Jongens nogmaals bedankt voor Crypsis - Chaser :worship: :worship: Later op de avond was wel echt het hoogtepunt met Noisecult op de Boombox, echt die contrainer nokkie vol.

In totaal 1 uur bij de Radical stage geweest, het uur van B-Front. Nog wel Brutal 5.0 waar Radical mee afsloot mee gekregen. Thuis twijfelde ik nog, maar na hem live te hebben gehoord vind ik het 3 keer niks. Uur B-Front was wel echt genieten, schandalig dat hij gewoon ineens Destination Nowhere erop gooit. Man wat was dat genieten.

Ook nog een half uur bij The Machine live gestaan omdat een maatje dat graag wilde, maar ik werd er niet warm van. Verder de hele dag bij de Mainstage gestaan. Wasted Penguinz draaide een leuk setje, behalve de #Selfie bootleg, die kan echt niet :lol: Noisecult draaide echt een heerlijke set. Het Outlands anthem klonk heerlijk :loving: de collab met Atzech klonk echt heerlijk, ze blijven dus maar doorgaan met pareltjes maken. Atmozfears draaide ook echt heerlijk. Hij draaide onverwachts de Let Me See Ya Noisecontrollers remix met outro :loving: , wilde hem weer filmen maar vind hem echt te leuk om op stil te blijven staan, dus helaas. Ook voor het eerst het Decibel anthem gehoord live, en wat een gevoel zit er in die plaat zeg :loving: Zijn laatste plaat lijkt mij een nieuwe Atmozfears plaat, die ging zeker lekker.

DBSTF draaide 2 nieuwe platen en verder wat oudere DBTSF platen waaronder hun oude Intents anthem :loving: Sfeertje zat er hier wel goed in. Coone live was ik heel benieuwd naar, helaas viel het tegen. 1 nieuw nummer gehoord waarmee die opende, was niet spannend. Verder nauwelijks boeiende nummers. Brennan Heart hoopte ik heel erg op die nieuwe Blademasterz plaat, maar helaas.. Wel die in the end dailucia remix gehoord maar ook die was niet heel boeiend. Hij draaide nog wel een paar oudere nummers maar ik was al blij dat het geen 5 kwartier aan house bootlegs draaide. Overigens wel dikke plus voor Brennan Heart dat hij gewoon op een normaal tempo ging draaien met nummers als Imaginary en We Can Escape terwijl daarvoor DP en Freqz draaide. Had namelijk echt nog geen zin in de geforceerde kick screech marathon op 155+ BPM.

Moet zeggen dat Adaro me echt niet tegenviel, met nog redelijk wat leuke nummers. Minus Militia was dan wel weer drama. Met de endshow was het dan wel weer een beademing om de magical mystery te horen en de andere Intents anthems.

++ De bekleding
++ B-Front, Noisecult, Authentic
++ Boombox

Heb nog 2 filmpjes gemaakt, 1 van Brutal 38,5 en 1 van de sitdown tijdens Noisecult bij de Boombox. Zal ze morgen op Youtube zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 22:35 

Hardtraxx Addict

iemand is hier de zondag live aan het streamen (geluid is niet echt top)
http://livestream.com/accounts/11226621/events/4100460
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 23:08 

Hardtraxx Addict

Iemand had trouwens nog de cap van een van de twee van Deepack gekregen volgens mij. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 00:24 

Hardtraxxer

Hurrikane schreef:
Ik dacht trouwens dat Radical b2b zou draaien met de andere dj's, aangezien ie het zelf ook zei in dat facebookfilmpje. Bleek dus toch niet zo te zijn.

Hij heeft b2b met Zatox en Crypsis gedraaid. Zag ook nog een foto met Act of Rage, maar daar was ik niet bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 00:38 

Hardtraxx Veteran

Chain reaction vs bfront. Geweldige set zeg! Die 2 weten hoe ze het moeten invullen! Erg lekker gemixt ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 00:58 

Hardtraxx Veteran

Bfront op zaterdag en delete zijn voor mij de beste sets van het weekend, zondag geen erboven uit springende sets gehoord, wss stond ik dan gewoon bij de verkeerde stages..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 11:04 

Delete had echt wel de beste set voor me. Die sfeer tijdens the Sound of Victory was echt geweldig :love: Afsluiten met Butterfly vip was ook echt een kippevel momentje! :worship:
live Act van Radical was ook dik! Alleen zo jammer dat hij nog steeds Dont Fuck With The Radical draait... :sick:

Echt een geweldige dag gehad. Ook gezellig met de Hardtraxxers :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 11:48 

Hardtraxxer

Prima zondag gehad :)
Op veel plekken goed en vooral hard geluid.
Was ook wel voor iedereen wat te doen, dus volgend jaar de kameraden maar meeslepen.

+++Aankleding festival
++ Geluid mainstage en Outrageous
++ Snel doorlopen bij de ingang
++ Vriendelijk personeel
+ Sfeer over het algemeen
+ Genoeg keuze voor het eten
- Duur fruit én geen bananen
-- Boombox stond de hele dag vol met rook
-- Zacht geluid in de Dynamite
--- Noise Supressor pres. Sonar
---- Samenwerking EHBO/security. Dr ging een grote donkere gozer out bij de boombox, die werd eigenlijk pas na twee of drie minuten in stabiele zijligging gelegd. Vervolgens duurde het nog wel een minuutje of 6/7 voordat de EHBO er was, wat verschrikkelijk traag handelen. EHBO kwam er ook aangesjokt alsof hij al overleden moest zijn ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 11:58 

Donateur

Wat een verademing zeg inderdaad het personeel. Security bij binnenkomst zeer vriendelijk. Mensen achter de bar (volgens mij allemaal plaatselijk volk?) die met zichtbaar plezier aan het werk zijn. Verkeersregelaars ook uitbundig vriendelijk. Dikke prima. Dit in grote tegenstelling tot de grote festivals waarbij er zoveel volk aan het werk is die eigenlijk liever ergens op kantoor hadden gezeten. Chagrijnige tronies van sommige figuren af en toe..

Geluid op de main was inderdaad zeer goed. Stage was ook echt vet gedaan. Veel (kleine) bewegende constant bewegende delen. Oh en bewegende ogen zijn altijd een plus :D Anthem ging ook nog wel aardig op zich.

B-Front vs CR vind ik juist niet zon gelukkige combo. Bob z'n platen waren steeds genieten, maar van die Lellebel edit word ik echt niet vrolijk bijvoorbeeld. Titan/Crypsis juist wel weer erg dik. Stonden lekker door te mixen ook. Paar mashups erin doet het qua tempo ook altijd goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 12:11 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Wat een verademing zeg inderdaad het personeel. Security bij binnenkomst zeer vriendelijk. Mensen achter de bar (volgens mij allemaal plaatselijk volk?) die met zichtbaar plezier aan het werk zijn. Verkeersregelaars ook uitbundig vriendelijk. Dikke prima. Dit in grote tegenstelling tot de grote festivals waarbij er zoveel volk aan het werk is die eigenlijk liever ergens op kantoor hadden gezeten. Chagrijnige tronies van sommige figuren af en toe..

Komt vooral omdat het allemaal vrijwilligers zijn, achter de bar in ieder geval
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 12:12 

Paultheone schreef:
Coone live was ik heel benieuwd naar, helaas viel het tegen. 1 nieuw nummer gehoord waarmee die opende, was niet spannend.

Hij opende met Opposites - Licht Uit (Coone Remix) maar dan met engelstalige tekst.

TiMOTHYb schreef:

Veel lokale vrijwilligers inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 12:13 

Hardtraxxer

Geweldig weekend gehad hier! Echt volop genoten :D

Zaterdag vooral bij de main gestaan, uitstapje gemaakt naar de outrageous voor Zany & Pavo. Was een heerlijk freestyle setje. Halverwege weggegaan om nog een half uurtje Degos & Re-Done mee te pikken. De sfeer in die botsautotent was helemaal top! Iedereen had er zin in en het ging goed los. Uiteindelijk weer teruggegaan naar de groep op de main. En hier de rest van de tijd lekker staan pilzen en dansen. Vond de setjes van Noisecult en Atmozfears het beste van deze dag op de main. Brennan Heart stond te laat ingedeeld helaas. Tijdens Minus militia naar huis gegaan.

Zondag beloofde muzikaal toch een betere dag te worden met de relive stage in de botsautotent. Halverwege Noisecult kwamen we binnen en ik had er meteen heel veel zin in! Nog even snel een uitstapje gemaakt naar de outragous toen Devon K begon. Halverwege Jones teruggekomen en niet meer weggegaan bij de Relive. Alleen maar dikke platen gehoord en iedereen ging goed los! Tijdens D-Block & S-Te-Fan werd het wel heel erg druk, maar die sfeer :love: Daarna kwam Zany, deel van het volk ging weer weg, maar de sfeer was nog steeds op en top! :cool: Heel de zaal ging los!. De set die Zany draaide was onbeschrijfelijk, Mixwerk platenkeuze alles was gewoon top! :woot:

++++Set Zany (Zondag)
+++ Setjes Atmozfears & Noisecult (Zaterdag)
++Aankleding Festival
-Pendelbus die maar tot half 12 rijdt op zaterdag (Trein naar Eindhoven gaat om half 1)
-- Grote botsautostage (sommige DJ's trokken te veel mensen voor de grootte van het podium)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 12:19 

Hardtraxx Veteran

Nog 2 leuke filmpjes, zeker de eerste is leuk :lol:

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 13:00 

Hardtraxxer

Prima vermaakt zondag. Vooral op de Relive. :love: Geweldige sfeer daar en iedereen ging volle bak los. Ondanks dat de line-ups op de 'classic' stages vaak hetzelfde zijn, blijf ik het vet vinden. En volgens mij ben ik niet de enige ;)

Verder niks aan te merken op de organisatie. Zat allemaal top in elkaar :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 13:13 

Hardtraxx Veteran

Wat een heerlijk festival was dit weer. Optimaal genoten zaterdag!

Kwamen even na twaalf uur aan op de parkeerplaats, pendeldienst was prima geregeld en de toegang naar het festival was vele malen beter dan de vorige jaren. Uiteindelijk even na half 1 binnen en nog even naar Mark with a K gesprint om daar toch nog een klein stukje van mee te pakken.

Daarna even munten gaan halen, wat ook prima geregeld was, toen doorgegaan naar de Indoor Mainstage om Luna mee te pakken. Luna draaide een lekker setje, veel wisselingen tussen oudere en nieuwe platen, kan ik wel waarderen. Daarna doorgegaan naar de Fanaticz voor Jason Payne: wat was het druk op deze stage :oh:
Gelukkig was het geluid net buiten de botsauto's ook prima te verdragen en hebben we toch nog redelijk los kunnen gaan op deze set. Hierna even naar FeestDJRuud gegaan, omdat wat vrienden hierheen wilden, uiteindelijk toch nog goed geamuseerd omdat het publiek flink opgezweept werd door DMC.
Na FDJR teruggegaan even snel langs de mainstage gegaan voor een klein stukje Atmozfears en toen door naar de Fanaticz voor Regain. Helaas was er qua drukte weinig veranderd en konden we dus weer niet in de "hal" staan.
Na Regain besloten om even wat te gaan eten, om daarna naar de main te gaan voor Hard Driver. Prima setje, helemaal zijn stijl en perfect voor dat moment van de dag.
Na Hard Driver volgde voor mij een van beste sets van de dag, B-Front op de Radical stage. Wat een bak energie geeft deze man toch mee aan het publiek :worship: leuk ook om de Radical Diss live te horen.
Hierna weer teruggegaan naar de mainstage voor Frequencerz, je houdt ervan of je houdt er niet van. Ik behoor tot die eerste categorie en heb me dus wederom uitstekend vermaakt op deze set :)
Hierna ook eigenlijk niet meer weggeweest bij de mainstage, redelijk voorspelbaar setje van Brennan Heart, wel leuk bij de ondergaande zon overigens. Adaro die een prima set draaide (props voor het uitnodigen van Regain op de stage, die remix is echt heerlijk). Minus Militia zette weer een degelijk sfeertje neer, al was het jammer dat er ten opzichte van eerdere optredens weinig veranderd is.
De eindshow was weer briljant geregisseerd, hier kunnen veel evenementen nog een puntje aan zuigen. Leuk om een groot deel van de anthems nog eens terug te horen (vooral Magical Mystery en The Hunt waren een kippenvelmomentje :loving: )

Goed geamuseerd dus, volgend jaar sowieso weer aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 13:54 

Hardtraxx Veteran

Topweekend gehad, zondags prima kunnen vermaken bij de mainstage & Relive, heerlijke sfeer hing er daar.

Ben uiteindelijk vooral erg verrast door Radical Redemption in positieve zin, heerlijke platen produceert hij de laatste tijd zeg.
En dan tijdens zijn openingsset van een half uurtje op zaterdag iedereen verrassen met platen als Audiometric, Forever as One, Subsonic Hard Bass Edit, Surge of Power.. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 15:38 

Hardtraxx Elite

Geweldig weekend gehad. Zaterdag beste set zonder twijfel van B-Front & Delete. Toen ik naar Delete liep stond the Sound of Victory al aan. :D
Kregen we ook op het einde nog even The Shadows en Butterfly VIP toegeschoteld. Wat een baas :worship: Die zag ik echt totaal niet aankomen, hij moet echt vaker anderhalf uur draaien want dit soort onverwachte dingen maakt het veel toffer.

Brutal 38.5 was ook een heel tof momentje, perfecte parodie is dat.

+++ Wafel met Nutella en aardbeien
+++ Delete & B-Front
++ Overige setjes
++ Alles goed geregeld
++ Aankleding
++ Sfeer op de Relive tijdens DBSTF
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 16:18 

Hardtraxx Veteran

Wat een sfeertje op de Relive! Zany de set van de dag! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 16:25 

Hardtraxx Crew

maxje schreef:
Tijdens D-Block & S-Te-Fan werd het wel heel erg druk, maar die sfeer :love: Daarna kwam Zany, deel van het volk ging weer weg, maar de sfeer was nog steeds op en top! :cool: Heel de zaal ging los!. De set die Zany draaide was onbeschrijfelijk, Mixwerk platenkeuze alles was gewoon top! :woot:

Klopt. De sfeer zat er echt heel goed in. Zelden een zaal zo massaal los zien gaan. En die set van Zany was echt belachelijk vet :lol: Z'n mixwerk en platenkeuze was weer op en top genieten!!

Zelf heel de dag op de Relive gestaan met een enkel uitstapje naar B-Front vs Chain Reaction. Gave platen (Everything Changes bijvoorbeeld) afgewisseld met ontiegelijke kutplaten (een of andere lelijke kick-edit van Arise), Sfeer was daar ook ver te zoeken trouwens tussen alle ontblote bovenlichamen.

Nog een paar noemenswaardige platen: Ran-D - Fanatics, Showtek & Zany - 2 Divine en Outsiders - Infectious (Wildstylez Remix) !!!
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten