Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 09:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Grappig, viel mij ook steeds op bij die Booster. Dacht eerst dat het geluid van de Relive erop aangesloten stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 11:14 
 

SL8492 schreef:
die sitdown bij Here It Comes Remix was geniaal.


bedank me maar nog een keer voor het inzetten van die sitdown :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 11:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bedankt STV8!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 12:16 
 
Hardtraxxer

Nu ik dit allemaal zo lees heb ik weer spijt dat ik niet ben gegaan :/

Volgend jaar dan maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 13:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kippenvel momentje :D
beginnend bij 0:38
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 13:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Met lage verwachtingen hier zaterdag heen gegaan. Eerst even wat geluncht in Oisterwijk, gezellige kak boel daar zeg :P
Vervolgens even in het dorp gevraagd waar we makkelijk gratis konden parkeren en zijn daar doorverwezen naar HealthCity. Zodoende dus mooi dichtbij en gratis geparkeerd.
Prima vermaakt op het festival, mede dankzij het geweldige weer natuurlijk! Enige minpunt dat ik kan bedenken is t slechte geluid bij de fanaticz stage. Sfeer, aankleding en setjes waren allemaal top ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 19:25 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
+++ Wafel met Nutella en aardbeien
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 20:02 
 
Hardtraxxer

Wat een heerlijk feest was dit!

++++ DELETE
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 20:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mooie footage van de eindshow:


Stukje van "The Hunt" was erg vet qua licht/vuurwerk :love: Kippenvel bij magical mystery en We can escape :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 22:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sfeer op zondag in de Relive was te bizar voor woorden met als hoogtepunt (weer) de set van Josh & Wesz. Die gasten zullen ook wel gedacht hebben, WTF :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 01:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

No offense, maar het is me nog altijd een raadsel waarom er zo veel mensen de eindshow moeten filmen, terwijl deze waarschijnlijk gewoon online komt. Ben ik de enige die liever gewoon echt van het moment geniet in plaats van naar m'n scherm te moeten kijken of ik alles wel goed film?

Wel een briljant moment om met name iedereen flink los te zien gaan op The Hunt :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 09:44 
 
Hardtraxxer

Zaparaz schreef:
Sfeer op zondag in de Relive was te bizar voor woorden


Het was er indd weer eentje voor in de boeken. Zo heerlijk om iedereen keer op keer te zien en horen genieten van deze sound, sfeertje was weer priceless! Alles bij elkaar een zeer mooi weekend beleefd, mijn hoogtepunt: zondag van 19:00 tot 20:00:). Voor de geïnteresseerde, dit is er voorbij gekomen in mijn set.

The Z. @ Intents Festival 2015, Relive stage
01: Blademasterz - One-Master-Blade
02: Wildstylez - K.Y.H.U. (Noisecontrollers Remix)
03: Project One - The Art of Creation
04: Max Enforcer - Gold (Bioweapon Remix)
05: Wildstylez - Single Sound
06: Headhunterz vs. Wildstylez - Blame it on the Music
07: Noisecontrollers - Attack Again
08: Brennan Heart - Muzikal Impressions
09: Crypsis & Sasha F - Get Hit
10: Showtek - FTS (Hard Mix)
11: Showtek - Seid Ihr Bereid (2007 Mix)
12: Headhunterz vs. Abject - Scantraxx Rootz
13: Psyko Punkz - Z's Psyko Classic Mash-Up
14: Frontliner - The First Cut
15: Noisecontrollers - Escape
16: Wildstylez - Revenge
17: Noisecontrollers - Confucius
18: The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Mix)
19: Noisecontrollers - Set U Free
20: Pavo - Communicate
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steeds meer balen dat ik er niet was na het zien van tracklisten en filmpjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 10:41 
 
Hardtraxx Addict

Ben nu wel erg benieuwd naar die psyko classic mash up
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 10:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
No offense, maar het is me nog altijd een raadsel waarom er zo veel mensen de eindshow moeten filmen, terwijl deze waarschijnlijk gewoon online komt. Ben ik de enige die liever gewoon echt van het moment geniet in plaats van naar m'n scherm te moeten kijken of ik alles wel goed film?

Wel een briljant moment om met name iedereen flink los te zien gaan op The Hunt :loving:

krijgen we dit weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 11:23 
 
Hardtraxx Addict

Basxt schreef:
Fantazoo schreef:
No offense, maar het is me nog altijd een raadsel waarom er zo veel mensen de eindshow moeten filmen, terwijl deze waarschijnlijk gewoon online komt. Ben ik de enige die liever gewoon echt van het moment geniet in plaats van naar m'n scherm te moeten kijken of ik alles wel goed film?

Wel een briljant moment om met name iedereen flink los te zien gaan op The Hunt :loving:

krijgen we dit weer.

Hij heeft wel gelijk maar het zal denk ik toch nooit meer veranderen helaas :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 12:12 
 
Hardtraxx Veteran

Ik denk er eerlijk gezegd precies hetzelfde over. Je krijgt de video in 1080P, misschien nu wel 4K. Dan gaan mensen het filmen met hun cracky telefoon met bagger geluid, kijkend door hun schermpje of ze het wel goed doen. Nee, heb niks tegen filmen tijdens een set maar met zo'n eindshow zie je tegenwoordig niets anders meer dan telefoons...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 12:19 
 
Hardtraxx Veteran

Jezus, wat een zondag! Genoten bij de relive en me heel goed vermaakt in de knotsgekke kroeg.

Ik heb ook even een wandelingetje gemaakt over het festival. Echt respect voor de organisatie, overal was gewoon goed over nagedacht. Die aankleding ook, echt alles was afgewerkt, dat heeft veel tijd gekost. Als je zoveel vrijwilligers op de been krijgt om daar al die uren in te steken, dan ben je goed bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk weekend gehad, met name de zondag! Zaterdag vooral main gestaan ivm met het mooie weer en geen interesse in een stage gehost door Radical.

Zondag hele dag in de Relive gestaan, man man wat een sfeer. Tijdens Josh & Wesz was ongekend, wel redelijke druk. Daarna viel het mee met de drukte, op D-Block & S-te-Fan na. Sfeer bleef zoals heel de dag, ontzettend gaaf! D-Block & S-te-Fan was ook erg vet ondanks de drukte! Heb me de hele zondag als een kind in een snoepwinkel gevoeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 19:27 
 
Hardtraxxer

Waarom zijn er zo weinig goede filmpjes van nieuwe tracks die zijn gedraaid?????
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 19:30 
 
Hardtraxx Addict

Panna schreef:
Waarom zijn er zo weinig goede filmpjes van nieuwe tracks die zijn gedraaid?????

misschien omdat mensen staan te feesten op de nieuwe tracks en niet als een hark stil willen gaan staan om te filmen? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 19:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Omdat de lol daar een beetje af begint te raken nu een aantal DJ's denken aan de lopende band supersecret nucleaire formules in plaats van muziek te produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 20:34 
 
Hardtraxxer

Sfeertje tijdens DBSTF bij Relive was echt prachtig. Stond vooraan en had genoeg ruimte om los te gaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Omdat de lol daar een beetje af begint te raken nu een aantal DJ's denken aan de lopende band supersecret nucleaire formules in plaats van muziek te produceren.


haha :D

Mooi feestje gehad, beste sets waren voor mij Radical Redemption: The Arrival, en die van B-Front.
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten