Delete eindbaas! Zo veel oude tracks, en aflsluiten met Butterfly VIP 
Echt hoor wat n held!!wrote:Delete eindbaas! Zo veel oude tracks, en aflsluiten met Butterfly VIP
Echt hoor wat n held!!wrote:Delete eindbaas! Zo veel oude tracks, en aflsluiten met Butterfly VIP
Aanwezig! Zoiezo ben ik bij Noisecult, Josh en wesz en b-front vs. Chain Reaction.. verder afhankelijk van vriendengroep.wrote:Morgen maar een biertje doen met de aanwezigen?
Check je pmwrote:Aanwezig! Zoiezo ben ik bij Noisecult, Josh en wesz en b-front vs. Chain Reaction.. verder afhankelijk van vriendengroep.wrote:Morgen maar een biertje doen met de aanwezigen?
De freestyle en hardcore bedoel je neem ik aan (dat bavaria blok ofzo was house)wrote:de House en de Hardcore stage bekeken. Ik wilde namelijk weten wat voor opzet die hadden (Boobytrap hotel en spookhuis), de house stage was al dicht dus even tien minuutjes bij de hardcore blijven plakken maar dat vind ik nooit zo veel aan
Ze sluiten defqon.1 niet af volgens mij (zou logisch zijn maar las ergens van niet)wrote:Leuke dag gehad met setjes van Radical Redemption, B-Front, E-Force, Atmozfears, Adaro, Minus Militia, Requiem en Delete.
Radical Redemption LIVE. Grandioos. Wat een sfeer, wat een nummers en wat een drive in die set. Met afstand de set van de dag voor mij.
Toch een puntje van kritiek voor Minus Militia. Het zag er vet uit met de visuals, maar geen nieuwe tracks. Vind ik wel een minpunt als je in juni zowel Intents Festival als Defqon afsluit.
Prachtig dat Adaro Regain uitnodigde op de mainstage. Erg leuk gebaar.
Tot slot, weet iemand met welk nummer Atmozfears afsloot?
Oh ja, klopt. Dat wordt Ran-D.wrote: Ze sluiten defqon.1 niet af volgens mij (zou logisch zijn maar als ergens van niet)
Ja die bedoel ik! Ik snap je tweede zin alleen niet hahawrote:De freestyle en hardcore bedoel je neem ik aan (dat bavaria blok ofzo was house)wrote:de House en de Hardcore stage bekeken. Ik wilde namelijk weten wat voor opzet die hadden (Boobytrap hotel en spookhuis), de house stage was al dicht dus even tien minuutjes bij de hardcore blijven plakken maar dat vind ik nooit zo veel aan
Dat iemand btw de naam van een kermis attractie kent(maar due dan voor ieder(fun house gebruikt) is wel opvallend
Was dat dat nummer met die enorm zieke kickrolls? Want die zoek ik ookwrote:
Tot slot, weet iemand met welk nummer Atmozfears afsloot?
Ik zit zelf in de kermis wereld en de meeste mensen noemen het een trappen huis ofzo. Jij gebruikt de naam boobytrap hotel tenminste nog (al is dat de naam van 1 bepaald huis) de standaard naam is gewoon fun housewrote:Ja die bedoel ik! Ik snap je tweede zin alleen niet hahawrote:De freestyle en hardcore bedoel je neem ik aan (dat bavaria blok ofzo was house)wrote:de House en de Hardcore stage bekeken. Ik wilde namelijk weten wat voor opzet die hadden (Boobytrap hotel en spookhuis), de house stage was al dicht dus even tien minuutjes bij de hardcore blijven plakken maar dat vind ik nooit zo veel aan
Dat iemand btw de naam van een kermis attractie kent(maar due dan voor ieder(fun house gebruikt) is wel opvallend
Oh op die manier! Op kermis Best (waar ik woon) stond altijd (misschien nog steeds) het boobytrap hotel, dus vandaar dat ik die naam gebruik :pwrote: Ik zit zelf in de kermis wereld en de meeste mensen noemen het een trappen huis ofzo. Jij gebruikt de naam boobytrap hotel tenminste nog (al is dat de naam van 1 bepaald huis) de standaard naam is gewoon fun house