Mooi feest gehad, rond 4 uur kwamen we binnen, meteen naar de main gegaan voor Atmozfears, die wel een paar lekkere tracks draaide (weet iemand zijn laatste/één-na-laatste track met van die gruwelijke kickrolls?). Daar gebleven tot 3/4 van de set van DBSTF, toen naar Requiem gegaan. Sfeer op die Fanaticz stage was echt heerlijk
Toen door gegaan naar Radical Redemption live, want ik wilde zijn nieuwe tracks live horen, Suicide Bassline, Judge Me, Die Bitch en Brutal 5.0 waren echt enorm dik live, sfeer hing er goed in, en alle lof voor Joey voor het neerzetten van zo'n set en stage.
Eventjes wat frit met saus gegeten en daarna laatste halfuurtje Degos & Re-Done meegenomen. Ik ken niet veel tracks die ze draaien maar dat maakte het er niet minder op, door de sfeer ging je toch wel mee. Aansluitend eventjes bij Frequencerz gekeken, en toen voor Delete weer terug naar de Fanaticz stage. Nog eenmaal: SFEER

Na zijn set een kwartiertje bij Warface en Titan gekeken, maar die draaide al vrij veel van wat Delete ook draaide, dus toen maar even rondgelopen en de House en de Hardcore stage bekeken. Ik wilde namelijk weten wat voor opzet die hadden (Boobytrap hotel en spookhuis), de house stage was al dicht dus even tien minuutjes bij de hardcore blijven plakken maar dat vind ik nooit zo veel aan.
Adaro draaide wel prima, gewoon zoals je van hem verwacht. Minus Militia had ik nog nooit gehoord, maar was in combinatie met de visuals wel een vette set geworden. Eindshow was prima te doen met alle anthems achter elkaar, en de drukte was na afloop vrij snel opgelost.
+++ Sfeer op de Fanaticz, Delete, Radical Redemption
++ Aankleding van het festival was heel goed verzorgd naar mijn mening, ik had vaak het gevoel echt op een kermis te zijn (komt mede door de Booster en het reuzenrad, maar ook de aankleding van de stages, de lachspiegels, die kroeg e.d.)
+ Aanbod aan eten, ijs, drinken etc. Ook de snelheid van de barren.
+ Geen gebruik van gemaakt maar pendelbussen van en naar parkeerplaatsen en station, prima geregeld.
- Set van Digital Punk was vrij... Digital Punk.
- Dode pixels op het linkerscherm

En een strobo die het niet deed in de Fanaticz

Én een haperende vlammenwerper