Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 03:59 

Delete eindbaas! Zo veel oude tracks, en aflsluiten met Butterfly VIP :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 04:22 

Hardtraxx Veteran

bloemkool schreef:
Delete eindbaas! Zo veel oude tracks, en aflsluiten met Butterfly VIP :worship:

Echt hoor wat n held!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 05:57 

Hardtraxxer

Repulze schreef:
Morgen maar een biertje doen met de aanwezigen?

Aanwezig! Zoiezo ben ik bij Noisecult, Josh en wesz en b-front vs. Chain Reaction.. verder afhankelijk van vriendengroep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 08:49 

Hardtraxx Veteran

Dag 1 zit erop, beetje langs alle stages gegaan.
Wat een drukte bij die Fanaticz stage, die was echt veel te klein. Verder overal genoeg ruimte gehad, bij elke stage! :D

En Radical, ongelofelijke eindbaas! Wat een heerlijke set heeft hij neergezet tijdens Radical Redemption - The Arrival!
Weinig Radical platen, maar voornamelijk oudere tracks zoals Audiometric & Surge of Power.

Vandaag 2e dagje en voornamelijk te vinden op de Relive stage denk ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 10:07 

Hardtraxx Elite

Top feestje gehad. Radical draaide echt gruwelijk, en wat een sfeertje bij de botsauto's!! Maar daar mocht het geluid wel iets harder had ik de indruk. Sfeer bij de indoor mainstage vond ik dan weer een pak minder bij bv E-Force.

Maar echt prima vermaakt, lekker weertje ook.
Alleen klote dat onze bus pas 2u vertrok.
Maar volgend jaar kom ik zeker terug
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 10:42 

Hardtraxxer

Mcvk schreef:
Repulze schreef:
Morgen maar een biertje doen met de aanwezigen?

Aanwezig! Zoiezo ben ik bij Noisecult, Josh en wesz en b-front vs. Chain Reaction.. verder afhankelijk van vriendengroep.

Check je pm
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 11:11 

Hardtraxx Addict

Mooi feest gehad, rond 4 uur kwamen we binnen, meteen naar de main gegaan voor Atmozfears, die wel een paar lekkere tracks draaide (weet iemand zijn laatste/één-na-laatste track met van die gruwelijke kickrolls?). Daar gebleven tot 3/4 van de set van DBSTF, toen naar Requiem gegaan. Sfeer op die Fanaticz stage was echt heerlijk :loving:

Toen door gegaan naar Radical Redemption live, want ik wilde zijn nieuwe tracks live horen, Suicide Bassline, Judge Me, Die Bitch en Brutal 5.0 waren echt enorm dik live, sfeer hing er goed in, en alle lof voor Joey voor het neerzetten van zo'n set en stage.

Eventjes wat frit met saus gegeten en daarna laatste halfuurtje Degos & Re-Done meegenomen. Ik ken niet veel tracks die ze draaien maar dat maakte het er niet minder op, door de sfeer ging je toch wel mee. Aansluitend eventjes bij Frequencerz gekeken, en toen voor Delete weer terug naar de Fanaticz stage. Nog eenmaal: SFEER :loving: Na zijn set een kwartiertje bij Warface en Titan gekeken, maar die draaide al vrij veel van wat Delete ook draaide, dus toen maar even rondgelopen en de House en de Hardcore stage bekeken. Ik wilde namelijk weten wat voor opzet die hadden (Boobytrap hotel en spookhuis), de house stage was al dicht dus even tien minuutjes bij de hardcore blijven plakken maar dat vind ik nooit zo veel aan.

Adaro draaide wel prima, gewoon zoals je van hem verwacht. Minus Militia had ik nog nooit gehoord, maar was in combinatie met de visuals wel een vette set geworden. Eindshow was prima te doen met alle anthems achter elkaar, en de drukte was na afloop vrij snel opgelost.

+++ Sfeer op de Fanaticz, Delete, Radical Redemption
++ Aankleding van het festival was heel goed verzorgd naar mijn mening, ik had vaak het gevoel echt op een kermis te zijn (komt mede door de Booster en het reuzenrad, maar ook de aankleding van de stages, de lachspiegels, die kroeg e.d.)
+ Aanbod aan eten, ijs, drinken etc. Ook de snelheid van de barren.
+ Geen gebruik van gemaakt maar pendelbussen van en naar parkeerplaatsen en station, prima geregeld.
- Set van Digital Punk was vrij... Digital Punk.
- Dode pixels op het linkerscherm :mad: :mad: En een strobo die het niet deed in de Fanaticz :mad: :mad: Én een haperende vlammenwerper :mad: :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 11:17 

Delete en Noisecult, wauw. Delete met veel vette oude spoontech platen en Noisecult met echt bizar goede nieuwe tracks.

Gek veel bij de Fanaticz geweest. Vette shit om die dedicated fanbase te zien bij Regain. Niet per se mijn muziek, en dik klote dat ievan die kut kick edits van early platen had gemaakt, maar was leuk om een keer mee te maken.

Zelfs het feestcafe was super vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 11:41 

Hardtraxx Veteran

Ben er niet bij geweest, maar denk echt dat gister het perfecte festival weertje was... Het heeft behoorlijk gekriebeld hoor.

Iedereen die nog een dag gaan, veel plezier :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 11:59 

Hardtraxx Addict

Nijidik schreef:
de House en de Hardcore stage bekeken. Ik wilde namelijk weten wat voor opzet die hadden (Boobytrap hotel en spookhuis), de house stage was al dicht dus even tien minuutjes bij de hardcore blijven plakken maar dat vind ik nooit zo veel aan

De freestyle en hardcore bedoel je neem ik aan (dat bavaria blok ofzo was house)
Dat iemand btw de naam van een kermis attractie kent(maar due dan voor ieder(fun house gebruikt) is wel opvallend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 12:52 

Hardtraxx Elite

Wel een leuke dag gehad, mooi weertje en aardig wat bekende. :)
Paar vette sets gehoord (B-front, Delete & Angerfist). Jammer dat het zo druk was, vooral bij de Fanaticz stage.
Verder zie ik ook liever dat er op de mainstage lekker mainstream artiesten draaien ipv om 19:00 al raw artiesten neerzetten. Alles was verder top geregeld, lekker eten, redelijk snelle bediening en genoeg wc's. :thumbup:

Edit: oja, het geluid was overal zeer goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 13:09 

Hardtraxxer

Eerste keer Intents voor mij en 't mocht er zeker wezen. Delete naar mijn mening de beste set van de dag. Eindelijk Syndrome live gehoord. Nieuwe tracks van Radical ook erg vet om te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 13:57 

Hardtraxxer

Leuke dag gehad met setjes van Radical Redemption, B-Front, E-Force, Atmozfears, Adaro, Minus Militia, Requiem en Delete.

Radical Redemption LIVE. Grandioos. Wat een sfeer, wat een nummers en wat een drive in die set. Met afstand de set van de dag voor mij.

Toch een puntje van kritiek voor Minus Militia. Het zag er vet uit met de visuals, maar geen nieuwe tracks. Vind ik wel een minpunt als je in juni zowel Intents Festival als Defqon afsluit.

Prachtig dat Adaro Regain uitnodigde op de mainstage. Erg leuk gebaar.

Tot slot, weet iemand met welk nummer Atmozfears afsloot?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 14:10 

Hardtraxx Addict

RadicelArmy schreef:
Leuke dag gehad met setjes van Radical Redemption, B-Front, E-Force, Atmozfears, Adaro, Minus Militia, Requiem en Delete.

Radical Redemption LIVE. Grandioos. Wat een sfeer, wat een nummers en wat een drive in die set. Met afstand de set van de dag voor mij.

Toch een puntje van kritiek voor Minus Militia. Het zag er vet uit met de visuals, maar geen nieuwe tracks. Vind ik wel een minpunt als je in juni zowel Intents Festival als Defqon afsluit.

Prachtig dat Adaro Regain uitnodigde op de mainstage. Erg leuk gebaar.

Ze sluiten defqon.1 niet af volgens mij (zou logisch zijn maar las ergens van niet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 14:18 

Hardtraxxer

Miwer schreef:
Ze sluiten defqon.1 niet af volgens mij (zou logisch zijn maar als ergens van niet)

Oh ja, klopt. Dat wordt Ran-D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 14:41 

Hardtraxx Veteran

Leuk feessie, persoonlijke planning grotendeels aan kunnen houden :thumbsup:. Radical the Arrival was zwaar vet, met al die oude platen. Er stonden toen wel redelijk veel mensen stil. Daarna doorgegaan naar de Fanaticz die ramvol stond. Was ook wel lachen in op zo'n botsautobaan. Nadeel was wel dat ik bij de eerste climax mijn vuistje in de lucht gooide en mijn hele hand openhaalde aan dat gaas xd. Sfeer daar was wel heerlijk, de baan stuiterde lekkerlijk op en neer. Regain en Requiem draaiden goed, met een paar oude platen.

Toen naar Radical live, waar de sfeer beter was dan tijdens de arrival. Viel eerlijk gezegd wel een beetje tegen, op een paar nieuwe platen na (Brutal 5.0 :worship:). Daarna B-Front, die bouwde weer rustig op. Vooraan een paar Hardtraxxers gemeet. Eindelijk Universe gehoord.

Toen weer terug naar de Fanaticz voor Degos & Re-Done, Moridin en Delete. Helaas de nieuwe tracks van D&R gemist. Moridin nog nooit gezien, was wel lachen, halfuurtje smerig rammen. Toen Delete begon werd het wel eindelijk rustiger. In tegenstelling to muziek, man, man, man. Veel oude klappers en volgens mij ook 3 nieuwe. Set van de dag voor mij.

Dit voelde als afsluiter, maar daarna nog Warface vs. Titan, Adaro & Minus Militia. Was ook wel leuk, maar dit ging niet meer over Delete heen. Regain joinde Adaro nog even voor de For The Street remix. MM had hun afspeellijst op shuffle gezet.

Eindshow bevatte veel vuurwerk, ook redelijk afgestemd op de muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 15:00 

Hardtraxx Newbie

Intents blijft toch een van de beter georganiseerde festivals in mijn ogen.

Ik heb echt een topdag gehad. We kwamen aan bij de ingang en we zagen dat het vrij druk was, maar het liep bij de ingang zo lekker snel we waren in 10 minuten binnen en nog geen 5 minuten later hadden we drankmuntjes. Het festival terrein was echt op en top aangekleed, wat een thematisering overal. En een prachtige mainstage die ook heel verkeerd had kunnen uitpakken, wat het is zeker een gewaagd ontwerp. En de twee setjes van Radical waren echt heel dik. ( Brutal 5.0 :loving: )

Maar op elk festival is wel iets aan te merken. Ik vond het geluid bij de stage van Radical eigenlijk niet overal even goed. Vooral achterin was het heel slecht. De Fanaticz stage was heel vet die botsauto's alleen te klein. En ik wou me insmeren bij de KWF stand, super dat ze er staan. Maar dan wil ik me insmeren ik ben helemaal niet te beroerd om 5 euro te doneren, maar ik mocht het niet omdat ik nog geen 21 ben. Heel vreemd maarja..

Intents was weer top, volgend jaar ongetwijfeld er weer bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 15:13 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand trouwens wie de surprise act was op de Fanaticz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 15:17 

Hardtraxx Veteran

https://www.facebook.com/TheGeminizers/ ... permPage=1

The Geminizers ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 15:25 

Hardtraxxer

Na een jaartje afwezigheid gisteren weer present @Intents. Heel goed georganiseerd. Set v/d dag door Delete, maar ook Zany VS Pavo was heul dik :thumbsup: Radical geskipt omdat 'ie altijd dezelfde platen draait, hoor ik achteraf dat hij o.a. Surge Of Power draaide :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 16:30 

Hardtraxx Addict

Miwer schreef:
Nijidik schreef:
de House en de Hardcore stage bekeken. Ik wilde namelijk weten wat voor opzet die hadden (Boobytrap hotel en spookhuis), de house stage was al dicht dus even tien minuutjes bij de hardcore blijven plakken maar dat vind ik nooit zo veel aan

De freestyle en hardcore bedoel je neem ik aan (dat bavaria blok ofzo was house)
Dat iemand btw de naam van een kermis attractie kent(maar due dan voor ieder(fun house gebruikt) is wel opvallend :P

Ja die bedoel ik! Ik snap je tweede zin alleen niet haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 16:33 

Hardtraxx Addict

RadicelArmy schreef:

Was dat dat nummer met die enorm zieke kickrolls? Want die zoek ik ook :$
Hij draaide in ieder geval die mashup van Break the Show en dat Decibel anthem, en die Freaks remix van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 17:05 

Hardtraxx Addict

Nijidik schreef:
Miwer schreef:
Nijidik schreef:

Ja die bedoel ik! Ik snap je tweede zin alleen niet haha

Ik zit zelf in de kermis wereld en de meeste mensen noemen het een trappen huis ofzo. Jij gebruikt de naam boobytrap hotel tenminste nog (al is dat de naam van 1 bepaald huis) de standaard naam is gewoon fun house :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 17:42 

Hardtraxxer

Ik dacht trouwens dat Radical b2b zou draaien met de andere dj's, aangezien ie het zelf ook zei in dat facebookfilmpje. Bleek dus toch niet zo te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 17:49 

Hardtraxx Addict

Miwer schreef:
Ik zit zelf in de kermis wereld en de meeste mensen noemen het een trappen huis ofzo. Jij gebruikt de naam boobytrap hotel tenminste nog (al is dat de naam van 1 bepaald huis) de standaard naam is gewoon fun house :P

Oh op die manier! Op kermis Best (waar ik woon) stond altijd (misschien nog steeds) het boobytrap hotel, dus vandaar dat ik die naam gebruik :p
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten