Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 15:01 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 15:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Ik kom dan wel uit de buurt van alkmaar maar zaterdag zit mijn auto vol en ik ben nog niet zeker of ik zondag ga :P

oh oke chill ik en bas rijden mee!! en zondag ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Miwer schreef:
Ik kom dan wel uit de buurt van alkmaar maar zaterdag zit mijn auto vol en ik ben nog niet zeker of ik zondag ga :P

oh oke chill Bas en ik rijden mee!! en zondag ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 15:53 
 
Hardtraxx Veteran

Nog mensen zondag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 16:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Ik kom dan wel uit de buurt van alkmaar maar zaterdag zit mijn auto vol en ik ben nog niet zeker of ik zondag ga :P


Haha balen! Toch bedankt :D

Mocht jij (en ik ook) zondag nog gaan dan berichten we elkaar maar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 16:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die 'botsauto' stage is echt geniaal gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 18:24 
 

Zoals eerder vermeld stond die ook gewoon al op 7th Sunday.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 20:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Radical speelt dus wel b2b met iedereen

bron: https://www.facebook.com/RadicalRedempt ... 499106379/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 20:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Benieuwd wat die er zelf allemaal op gaat leggen dan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 20:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Benieuwd wat die er zelf allemaal op gaat leggen dan. :P


Brutal 38.5 hoop ik :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 22:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste keer Intents en gelijk maar een heel weekend + camping. Heel veel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2015 08:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb je je ticket verkocht aan een maat zegt ie laatste moment af.. -.-

Bij deze staat er dus nog een weekend ticket op ticketswap. Gr.
Edit: gone.

Have fun iedereen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2015 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb vernomen dat de camping ontruimd wordt vanwege het aankomende noodweer. Daar gaat je tentje dan. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2015 19:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Ik heb vernomen dat de camping ontruimd wordt vanwege het aankomende noodweer. Daar gaat je tentje dan. :lol:


Was te verwachten met het weer wat ze voorspelden.. Denk dat het wel goed komt met alle campinggangers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2015 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In Oisterwijk worden 2500 bezoekers van een dancefeest geƫvacueerd. Vanwege het naderende noodweer worden ze naar een sporthal gebracht, meldt de Veiligheidsregio Midden- en West-Brabant.

Het Intents Festival in Oisterwijk zou vanavond beginnen en het hele weekend duren. Er was al een feest aan de gang en de camping op het festivalterrein was ook open. De organisatie meldt dat het festival gewoon doorgaat als de buien zijn overgetrokken.

http://nos.nl/artikel/2039742-festivalt ... hting.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2015 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het feestje wordt gewoon doorgezet in de sporthal haha mooi om te zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2015 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Het feestje wordt gewoon doorgezet in de sporthal haha mooi om te zien

past maar 2000 man in, de rest van de mensen die later kwamen moeten buiten in de auto wachten omdat die hal vol is
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2015 21:52 
 
Hardtraxx Elite

Hahaha geniaal:

https://video.twimg.com/ext_tw_video/606872025257414656/pu/vid/1280x720/nC_oOXWYYTREmUAI.mp4
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2015 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:


Heerlijk die sfeer haha

En ik hoorde dat de camping weer open is, iedereen kan terug :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2015 10:51 
 
Hardtraxx Addict

Voor de 4e keer aanwezig vandaag, met 20 man uit Raamsdonksveer (of all places) richting Oisterwijk :yay: . Veel plezier allemaal vandaag en morgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2015 12:43 
 

Tot vanmiddag vriendjes en vriendinnetjes! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2015 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Balen dat ik hier niet bij ben, veel plezier allemaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2015 13:38 
 
Hardtraxx Elite

Toch nog last minute naar Intents zondag. Lekker dagje Relive met uitstapjes naar Warface en Dr. Peacock.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2015 17:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Morgen maar een biertje doen met de aanwezigen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2015 22:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

*edit* :/
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten