Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 13:48 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
stefaneke schreef:
Kiloknaller schreef:
& on Sunday it's my turn to blow the stage


Ik hoop dat het haar wel verteld is dat het een zeecontainer is :P


Misschien dat ze eigenlijk "stage manager" bedoelt?

Fucking hell :D :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 13:52 
 

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 15:16 
 

Laatste info :)

http://www.intentsfestival.nl/news/laatste-info-en-faciliteiten.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Zonnebrand
Bescherm jezelf goed tegen de zon door jezelf in te smeren met zonnebrand, een hoofddeksel te dragen en geregeld een schaduwplek op te zoeken. Het is toegestaan om zonnebrand mee te nemen in een flesje of tube. Spuitbussen en sprays zijn niet toegestaan. Je kunt jezelf op het festival ook in laten smeren bij de KWF insmeerbar.


Hopelijk een paar lekkere meiden die daar staan dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

13:00 - 14:00 Wasted Penguinz
14:00 - 15:00 Jason Payne
15:00 - 15:30 Sub Sonik
15:30 - 16:00 Radical Redemption
16:00 - 17:00 Regain
17:00 - 18:00 Nosferatu & Amada
18:00 - 18:30 The Machine LIVE
18:30 - 18:45 Radical Redemption LIVE
18:45 - 19:45 B-Front
19:45 - 20:30 Partyraiser vs Angerfist
20:30 - 21:00 Partyraiser vs Agressive vs F. Noize
21:00 - 22:00 Delete
22:00 - 22:30 Partyraiser vs Destructive Tendencies
22:30 - 23:15 Adaro
23:15 - 00:00 Partyraiser vs Drokz / Endshow

Ga ik me toch weer niet aan houden maar dit is de bedoeling... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 15:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:

Ga ik me toch weer niet aan houden maar dit is de bedoeling... xd

Zoooo bekend mee xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 16:19 
 
Hardtraxx Addict

heb ik het toch makkelijker :P

18:15 - 19:45 zany vs pavo

21:30 - 22:30 partyraiser vs destructive tendencies

de rest zie ik wel dus hier aan houden moet toch lukken haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hou het wel bij B-Front en Delete die ik wil zien, voor de rest maakt het me geen fluit uit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 16:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Laat ik me ook maar eens wagen aan een persoonlijke time table:

14:00 - 15:00 Audiotricz
15:00 - 15:30 Noisecult LIVE
15:30 - 16:00 Radical Redemption
16:00 - 16:30 Atmozfears
16:30 - 17:30 D-Block & S-Te-Fan
17:30 - 18:00 Eten/lopen
18:00 - 18:30 The Machine LIVE
18:30 - 18:45 Radical Redemption LIVE
18:45 - 19:45 B-Front
19:45 - 20:30 Partyraiser vs Angerfist
20:45 - 21:45 Crypsis/Delete
22:15 - 23:15 Adaro
23:15 - 23:45 Minus Militia LIVE
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele dag Mainstage, met uitstapjes naar B-Front en Noisecult.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

O ja, in de Hardtraxx groepsapp gaan er ook een aantal man en was het idee voor een meeting geopperd. Als er meer belangstellende zijn kan ik wel even een topic ervoor openen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 17:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
O ja, in de Hardtraxx groepsapp gaan er ook een aantal man en was het idee voor een meeting geopperd. Als er meer belangstellende zijn kan ik wel even een topic ervoor openen?

Op een of andere manier lukt een tijd afspreken op die feesten niet al te best, ben meer van het spontaan meeten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Fuzzylogic schreef:
O ja, in de Hardtraxx groepsapp gaan er ook een aantal man en was het idee voor een meeting geopperd. Als er meer belangstellende zijn kan ik wel even een topic ervoor openen?

Op een of andere manier lukt een tijd afspreken op die feesten niet al te best, ben meer van het spontaan meeten :P

Iedereen in de groepsapp was in ieder geval voor B-Front, zie die hier ook veel voorbij komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 17:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Richardd schreef:
Fuzzylogic schreef:
O ja, in de Hardtraxx groepsapp gaan er ook een aantal man en was het idee voor een meeting geopperd. Als er meer belangstellende zijn kan ik wel even een topic ervoor openen?

Op een of andere manier lukt een tijd afspreken op die feesten niet al te best, ben meer van het spontaan meeten :P

Iedereen in de groepsapp was in ieder geval voor B-Front, zie die hier ook veel voorbij komen :P

Geef maar een gil dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik sta sowieso vooraan bij B-Front. Hij heeft beloofd Universe te draaien :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 17:51 
 

Chroman schreef:
Ik sta sowieso vooraan bij B-Front. Hij heeft beloofd Universe te draaien :woot:

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 15:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toch maar weer een twijfel geval dit. Heb mijn weekend ticket (en daarvoor mijn zaterdag) verkocht, deed me toch iets te veel pijn zoveel geld.
Nou wil ik de zondag pakken. Is die net zo "vet" als de zaterdag?

Ik moet dan wel weer met de trein naar huis (andere kant van Nederland), dan mis ik dus een zeer groot deel van de eindshow ben ik bang..

What do I do?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 15:16 
 
Hardtraxxer

Basxt schreef:
Toch maar weer een twijfel geval dit. Heb mijn weekend ticket (en daarvoor mijn zaterdag) verkocht, deed me toch iets te veel pijn zoveel geld.
Nou wil ik de zondag pakken. Is die net zo "vet" als de zaterdag?

Ik moet dan wel weer met de trein naar huis (andere kant van Nederland), dan mis ik dus een zeer groot deel van de eindshow ben ik bang..

What do I do?


Ik woon in Enschede en ik heb zojuist een kaartje gekocht via ticketswap voor de zaterdag.
Op zaterdag staan er namen Zoals Minus Militia, Adaro, Frequencerz, Radical Redemption, E-Force , Regain , Warface vs Titan, Moridin, Delete.. Kortom genoeg redenen om op de zaterdag te gaan dus. Lijkt mij in ieder geval het vetste :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 15:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hardstylegeneration schreef:
Basxt schreef:
Toch maar weer een twijfel geval dit. Heb mijn weekend ticket (en daarvoor mijn zaterdag) verkocht, deed me toch iets te veel pijn zoveel geld.
Nou wil ik de zondag pakken. Is die net zo "vet" als de zaterdag?

Ik moet dan wel weer met de trein naar huis (andere kant van Nederland), dan mis ik dus een zeer groot deel van de eindshow ben ik bang..

What do I do?


Ik woon in Enschede en ik heb zojuist een kaartje gekocht via ticketswap voor de zaterdag.
Op zaterdag staan er namen Zoals Minus Militia, Adaro, Frequencerz, Radical Redemption, E-Force , Regain , Warface vs Titan, Moridin, Delete.. Kortom genoeg redenen om op de zaterdag te gaan dus. Lijkt mij in ieder geval het vetste :yay:


Hmm.. ja daar heb je zeker gelijk in! Keuzes keuzes..

Dan maar ticketswap ff in de gaten houden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 15:28 
 
Hardtraxx Addict

Zondag heeft niet echt een eindshow, alleen wat vuurwerk tijdens een set volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 15:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Toch maar weer een twijfel geval dit. Heb mijn weekend ticket (en daarvoor mijn zaterdag) verkocht, deed me toch iets te veel pijn zoveel geld.
Nou wil ik de zondag pakken. Is die net zo "vet" als de zaterdag?

Ik moet dan wel weer met de trein naar huis (andere kant van Nederland), dan mis ik dus een zeer groot deel van de eindshow ben ik bang..

What do I do?

Waar moet je heen?
Ik pak de auto mee ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 15:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Repulze schreef:
Waar moet je heen?
Ik pak de auto mee ;)

alkmaar! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 16:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Repulze schreef:
Waar moet je heen?
Ik pak de auto mee ;)

alkmaar! :D

Helaas, ik kom van de andere andere kant van het land xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 17:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Repulze schreef:
Basxt schreef:
Repulze schreef:
Waar moet je heen?
Ik pak de auto mee ;)

alkmaar! :D

Helaas, ik kom van de andere andere kant van het land xd

Damn! haha. alsnog bedankt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 17:35 
 
Hardtraxx Addict

Ik kom dan wel uit de buurt van alkmaar maar zaterdag zit mijn auto vol en ik ben nog niet zeker of ik zondag ga :P
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten