Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 22  Volgende
Bericht Geplaatst op 01 jun 2015 12:01 
 
Hardtraxxer

RadicelArmy schreef:
Iemand enig idee waar je het beste kunt parkeren zonder priority parking ticket? Las dat afgelopen jaar aan de rand van Oisterwijk geparkeerd kon worden om vervolgens een pendelbus te nemen. Is dat dit jaar weer? Of de auto neerzetten bij Station Oisterwijk om vervolgens daar een pendelbus te nemen naar het festivalterrein?


Heb vorig jaar op de priority parking gestaan, was 15 euro maar waren met zijn 5en in de auto, dus 3 euro pp(wat dus ook een pendelbus ticket kost per persoon)
Grote voordeel is dat je op 2 minuten lopen van de ingang staat, en je zo weer weg ben na het festival.
Bericht Geplaatst op 01 jun 2015 12:11 
 

Afbeelding

Voor ieder met een hondenallergie
Bericht Geplaatst op 01 jun 2015 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha je bent me al voor zie ik :P
Bericht Geplaatst op 01 jun 2015 12:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kunnen we geen crowdfund starten dat jullie wat zakken brokken uitstrooien over dat hek? :cool:
Bericht Geplaatst op 01 jun 2015 12:45 
 

Ik werk op zaterdag in een dierenwinkel, ik zal wel wat hondenkoekjes etc meenemen!
Bericht Geplaatst op 01 jun 2015 12:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol: doen
Bericht Geplaatst op 01 jun 2015 13:49 
 
Hardtraxx Veteran

RadicelArmy schreef:
Iemand enig idee waar je het beste kunt parkeren zonder priority parking ticket? Las dat afgelopen jaar aan de rand van Oisterwijk geparkeerd kon worden om vervolgens een pendelbus te nemen. Is dat dit jaar weer? Of de auto neerzetten bij Station Oisterwijk om vervolgens daar een pendelbus te nemen naar het festivalterrein?


Wij parkeren al 4 jaar in een woonwijk voor het spoor. Makkelijk met wegrijden en gratis parkeren. Is 10/15 minuten lopen naar het terrein
Bericht Geplaatst op 01 jun 2015 14:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
RadicelArmy schreef:
Iemand enig idee waar je het beste kunt parkeren zonder priority parking ticket? Las dat afgelopen jaar aan de rand van Oisterwijk geparkeerd kon worden om vervolgens een pendelbus te nemen. Is dat dit jaar weer? Of de auto neerzetten bij Station Oisterwijk om vervolgens daar een pendelbus te nemen naar het festivalterrein?


Wij parkeren al 4 jaar in een woonwijk voor het spoor. Makkelijk met wegrijden en gratis parkeren. Is 10/15 minuten lopen naar het terrein

Voor het spoor als in tussen het festival en het spoor in? Zijn die wijken niet afgezet dan?
Bericht Geplaatst op 01 jun 2015 14:37 
 

stefaneke schreef:
Voor ieder met een hondenallergie


Ben benieuwd wat dit dan inhoudt.. Was dit vorig jaar ook zo?
Bericht Geplaatst op 01 jun 2015 15:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:

Wij parkeren al 4 jaar in een woonwijk voor het spoor. Makkelijk met wegrijden en gratis parkeren. Is 10/15 minuten lopen naar het terrein


Ze hebben aangegeven dat de wijken worden afgesloten, maar dit lijkt mij erg lastig te controleren?
Bericht Geplaatst op 01 jun 2015 15:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ik had wel wat meer Radical Redemption verwacht in zijn eigen tent. Partyraiser staat tenminste 5 uur aan een stuk te draaien, in plaats van 2x een half uurtje.

Ik dacht sowieso ooit eens ergens gelezen te hebben dat RR het jammer vond dat hij altijd moest afsluiten en zo niet echt kon variƫren. Was dit dan niet een prima gelegenheid geweest?
Bericht Geplaatst op 01 jun 2015 17:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
[img]Woef[/img]

Voor ieder met een hondenallergie


Weet niet of dit een grapje is. Maar drugshonden bestaan er echt maar een heel select aantal van in Nederland. En die staan echt niet op Intents, of all places :P

Als je je hoofd cool houdt moet het allemaal goed komen
Bericht Geplaatst op 01 jun 2015 18:09 
 
Hardtraxx Addict

Taxi schreef:
stefaneke schreef:
[img]Woef[/img]

Voor ieder met een hondenallergie


Weet niet of dit een grapje is. Maar drugshonden bestaan er echt maar een heel select aantal van in Nederland. En die staan echt niet op Intents, of all places :P

Als je je hoofd cool houdt moet het allemaal goed komen

Ach iedereen kan ze in huren en hebt ze in 2012 wel mensen zien pakken
Bericht Geplaatst op 01 jun 2015 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kan er wel vanuit gaan dat dit gewone honden zijn, of angst honden, zoals ze wel vaker worden gebruikt bij beveiliging. Echte drugs honden zijn over het algemeen veel te duur om zomaar ff op een festival gek te laten worden..
Bericht Geplaatst op 01 jun 2015 18:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Je kan er wel vanuit gaan dat dit gewone honden zijn, of angst honden, zoals ze wel vaker worden gebruikt bij beveiliging. Echte drugs honden zijn over het algemeen veel te duur om zomaar ff op een festival gek te laten worden..


Zijn meerdere bedrijven dit dit aanbieden:

http://intelligent-sec.com/beveiliging/hondenbewaking
http://www.hondenbewaking.nl/Page/44106 ... rugs-.aspx
http://www.fssbv.nl/hondenbewaking/
http://dmsecurity.nl/honden-bewaking.html
Bericht Geplaatst op 01 jun 2015 19:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wellicht een stomme vraag maar toch... Mag je eigenlijk lolly's meenemen?
Bericht Geplaatst op 01 jun 2015 19:44 
 
Hardtraxx Veteran

RadicelArmy schreef:
Pipa schreef:

Wij parkeren al 4 jaar in een woonwijk voor het spoor. Makkelijk met wegrijden en gratis parkeren. Is 10/15 minuten lopen naar het terrein


Ze hebben aangegeven dat de wijken worden afgesloten, maar dit lijkt mij erg lastig te controleren?

Wat ik weet van de afgelopen jaar is de woonwijk VOOR het spoor niet afgezet. Dus als je vanaf die weg van Den Bosch naar Tilburg Oisterwijk binnen rijdt. Zetten wij hem altijd in een woonwijk vlak voor het spoor. En lopen we naar het terrein
Bericht Geplaatst op 01 jun 2015 20:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Norther66 schreef:
Je kan er wel vanuit gaan dat dit gewone honden zijn, of angst honden, zoals ze wel vaker worden gebruikt bij beveiliging. Echte drugs honden zijn over het algemeen veel te duur om zomaar ff op een festival gek te laten worden..


Zijn meerdere bedrijven dit dit aanbieden:

http://intelligent-sec.com/beveiliging/hondenbewaking
http://www.hondenbewaking.nl/Page/44106 ... rugs-.aspx
http://www.fssbv.nl/hondenbewaking/
http://dmsecurity.nl/honden-bewaking.html

Wat een kutbedrijven. :/
Bericht Geplaatst op 02 jun 2015 08:22 
 
Hardtraxx Newbie

Norther66 schreef:
Je kan er wel vanuit gaan dat dit gewone honden zijn, of angst honden, zoals ze wel vaker worden gebruikt bij beveiliging. Echte drugs honden zijn over het algemeen veel te duur om zomaar ff op een festival gek te laten worden..


Angst honden bestaan niet heb ik mij laten vertellen. Honden worden getraind om alles te ruiken wat niet menselijk is. Er zijn vele honden die dit kunnen. Vandaar dat het verhaal dat ''drugshonden duur zijn'' ook ontkracht wordt.
Bericht Geplaatst op 02 jun 2015 08:24 
 
Hardtraxx Newbie

DL22 schreef:
Wellicht een stomme vraag maar toch... Mag je eigenlijk lolly's meenemen?


Ik had vorig jaar een zak mee, was geen probleem. Maar is denk ik een beetje afhankelijk of de beveiliging een goede dag heeft.
Bericht Geplaatst op 02 jun 2015 09:54 
 
Hardtraxx Addict

nou die mandy mag opeens samen met de wasted penguins op de main staan zaterdag(bron twitter) :s
Bericht Geplaatst op 02 jun 2015 10:14 
 

Miwer schreef:
nou die mandy mag opeens samen met de wasted penguins op de main staan zaterdag(bron twitter) :s


Ik denk dat ze met hun gaat partyen ;) Zo interpreteer ik het in ieder geval :cool:

Tweet Mandy: Saturday joinin' my buddies @wastedpenguinz at @intentsfestival for a big party. & on Sunday it's my turn to blow the stage
Bericht Geplaatst op 02 jun 2015 12:08 
 

Kiloknaller schreef:
& on Sunday it's my turn to blow the stage[/b]


Ik hoop dat het haar wel verteld is dat het een zeecontainer is :P
Bericht Geplaatst op 02 jun 2015 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Kiloknaller schreef:
& on Sunday it's my turn to blow the stage


Ik hoop dat het haar wel verteld is dat het een zeecontainer is :P


Misschien dat ze eigenlijk "stage manager" bedoelt?
Bericht Geplaatst op 02 jun 2015 13:08 
 

Steffnov schreef:
stefaneke schreef:
Kiloknaller schreef:
& on Sunday it's my turn to blow the stage


Ik hoop dat het haar wel verteld is dat het een zeecontainer is :P


Misschien dat ze eigenlijk "stage manager" bedoelt?


Ik wou niet lachen maar ik kon het niet laten xd
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten