RadicelArmy schreef:
Iemand enig idee waar je het beste kunt parkeren zonder priority parking ticket? Las dat afgelopen jaar aan de rand van Oisterwijk geparkeerd kon worden om vervolgens een pendelbus te nemen. Is dat dit jaar weer? Of de auto neerzetten bij Station Oisterwijk om vervolgens daar een pendelbus te nemen naar het festivalterrein?
Heb vorig jaar op de priority parking gestaan, was 15 euro maar waren met zijn 5en in de auto, dus 3 euro pp(wat dus ook een pendelbus ticket kost per persoon)
Grote voordeel is dat je op 2 minuten lopen van de ingang staat, en je zo weer weg ben na het festival.