Past

Intents Festival

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
M
Hardtraxxer
333 posts member since 2015
last seen Feb 2026
RadicelArmy wrote:Iemand enig idee waar je het beste kunt parkeren zonder priority parking ticket? Las dat afgelopen jaar aan de rand van Oisterwijk geparkeerd kon worden om vervolgens een pendelbus te nemen. Is dat dit jaar weer? Of de auto neerzetten bij Station Oisterwijk om vervolgens daar een pendelbus te nemen naar het festivalterrein?
Heb vorig jaar op de priority parking gestaan, was 15 euro maar waren met zijn 5en in de auto, dus 3 euro pp(wat dus ook een pendelbus ticket kost per persoon)
Grote voordeel is dat je op 2 minuten lopen van de ingang staat, en je zo weer weg ben na het festival.
S
Intents Festival (05/07-06-2015, d'n Donk, Oisterwijk)

Voor ieder met een hondenallergie
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Haha je bent me al voor zie ik :P
Last edited by pecola-tje on , edited 1 time in total.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Kunnen we geen crowdfund starten dat jullie wat zakken brokken uitstrooien over dat hek? :cool:
B
Ik werk op zaterdag in een dierenwinkel, ik zal wel wat hondenkoekjes etc meenemen!
Donateur
last seen Aug 2024
:lol: doen
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 10 hours ago
RadicelArmy wrote:Iemand enig idee waar je het beste kunt parkeren zonder priority parking ticket? Las dat afgelopen jaar aan de rand van Oisterwijk geparkeerd kon worden om vervolgens een pendelbus te nemen. Is dat dit jaar weer? Of de auto neerzetten bij Station Oisterwijk om vervolgens daar een pendelbus te nemen naar het festivalterrein?
Wij parkeren al 4 jaar in een woonwijk voor het spoor. Makkelijk met wegrijden en gratis parkeren. Is 10/15 minuten lopen naar het terrein
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Pipa wrote:
Wij parkeren al 4 jaar in een woonwijk voor het spoor. Makkelijk met wegrijden en gratis parkeren. Is 10/15 minuten lopen naar het terrein
Voor het spoor als in tussen het festival en het spoor in? Zijn die wijken niet afgezet dan?
K
stefaneke wrote:Voor ieder met een hondenallergie
Ben benieuwd wat dit dan inhoudt.. Was dit vorig jaar ook zo?
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
Pipa wrote:
Ze hebben aangegeven dat de wijken worden afgesloten, maar dit lijkt mij erg lastig te controleren?
Donateur
last seen Aug 2024
Chroman wrote:Ik had wel wat meer Radical Redemption verwacht in zijn eigen tent. Partyraiser staat tenminste 5 uur aan een stuk te draaien, in plaats van 2x een half uurtje.
Ik dacht sowieso ooit eens ergens gelezen te hebben dat RR het jammer vond dat hij altijd moest afsluiten en zo niet echt kon variëren. Was dit dan niet een prima gelegenheid geweest?
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
stefaneke wrote:[img]Woef[/img]

Weet niet of dit een grapje is. Maar drugshonden bestaan er echt maar een heel select aantal van in Nederland. En die staan echt niet op Intents, of all places :P

Als je je hoofd cool houdt moet het allemaal goed komen
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Taxi wrote:
stefaneke wrote:[img]Woef[/img]

Weet niet of dit een grapje is. Maar drugshonden bestaan er echt maar een heel select aantal van in Nederland. En die staan echt niet op Intents, of all places :P

Als je je hoofd cool houdt moet het allemaal goed komen
Ach iedereen kan ze in huren en hebt ze in 2012 wel mensen zien pakken
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Je kan er wel vanuit gaan dat dit gewone honden zijn, of angst honden, zoals ze wel vaker worden gebruikt bij beveiliging. Echte drugs honden zijn over het algemeen veel te duur om zomaar ff op een festival gek te laten worden..
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Norther66 wrote:Je kan er wel vanuit gaan dat dit gewone honden zijn, of angst honden, zoals ze wel vaker worden gebruikt bij beveiliging. Echte drugs honden zijn over het algemeen veel te duur om zomaar ff op een festival gek te laten worden..
Zijn meerdere bedrijven dit dit aanbieden:

http://intelligent-sec.com/beveiliging/hondenbewaking
http://www.hondenbewaking.nl/Page/44106 ... rugs-.aspx
http://www.fssbv.nl/hondenbewaking/
http://dmsecurity.nl/honden-bewaking.html
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Wellicht een stomme vraag maar toch... Mag je eigenlijk lolly's meenemen?
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 10 hours ago
RadicelArmy wrote:
Pipa wrote:
Ze hebben aangegeven dat de wijken worden afgesloten, maar dit lijkt mij erg lastig te controleren?
Wat ik weet van de afgelopen jaar is de woonwijk VOOR het spoor niet afgezet. Dus als je vanaf die weg van Den Bosch naar Tilburg Oisterwijk binnen rijdt. Zetten wij hem altijd in een woonwijk vlak voor het spoor. En lopen we naar het terrein
Donateur
last seen Aug 2024
Basxt wrote:
Norther66 wrote:Je kan er wel vanuit gaan dat dit gewone honden zijn, of angst honden, zoals ze wel vaker worden gebruikt bij beveiliging. Echte drugs honden zijn over het algemeen veel te duur om zomaar ff op een festival gek te laten worden..
Zijn meerdere bedrijven dit dit aanbieden:

http://intelligent-sec.com/beveiliging/hondenbewaking
http://www.hondenbewaking.nl/Page/44106 ... rugs-.aspx
http://www.fssbv.nl/hondenbewaking/
http://dmsecurity.nl/honden-bewaking.html
Wat een kutbedrijven. :/
R
Hardtraxx Newbie
23 posts member since 2013
last seen Jun 2015
Angst honden bestaan niet heb ik mij laten vertellen. Honden worden getraind om alles te ruiken wat niet menselijk is. Er zijn vele honden die dit kunnen. Vandaar dat het verhaal dat ''drugshonden duur zijn'' ook ontkracht wordt.
V
Hardtraxx Newbie
48 posts member since 2010
last seen Feb 2017
DL22 wrote:Wellicht een stomme vraag maar toch... Mag je eigenlijk lolly's meenemen?
Ik had vorig jaar een zak mee, was geen probleem. Maar is denk ik een beetje afhankelijk of de beveiliging een goede dag heeft.
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
nou die mandy mag opeens samen met de wasted penguins op de main staan zaterdag(bron twitter) :s
K
Miwer wrote:nou die mandy mag opeens samen met de wasted penguins op de main staan zaterdag(bron twitter) :s
Ik denk dat ze met hun gaat partyen ;) Zo interpreteer ik het in ieder geval :cool:

Tweet Mandy: Saturday joinin' my buddies @wastedpenguinz at @intentsfestival for a big party. & on Sunday it's my turn to blow the stage
S
Kiloknaller wrote:& on Sunday it's my turn to blow the stage[/b]
Ik hoop dat het haar wel verteld is dat het een zeecontainer is :P
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 4 days ago
stefaneke wrote:
Kiloknaller wrote:& on Sunday it's my turn to blow the stage
Misschien dat ze eigenlijk "stage manager" bedoelt?
K
Steffnov wrote:
stefaneke wrote:
Kiloknaller wrote:& on Sunday it's my turn to blow the stage
Misschien dat ze eigenlijk "stage manager" bedoelt?
Ik wou niet lachen maar ik kon het niet laten xd

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 18 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago