Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 15:25 

Hardtraxx Veteran

Brennan Heart stond vorig jaar ook ongeveer op dat tijdstip. Meende dat hij toen voor Ran-D draaide.
Timetable verder dikke prima, ik ga me hier uitermate vermaken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 15:27 

Hardtraxx Veteran

Ik kan hier best mee leven deze time table, al zal ik toch wel weer overal staan waar het vantevoren niet had verwacht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 15:42 

Hardtraxx Addict

enige wat voor mij zeker is is zany vs pavo, een set van partyraiser later op de avond en de eind show :P
Daar aan houden moet toch wel lukken
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 19:09 

Hardtraxx Elite

Hopelijk draait Zatox een dikke set, zodat ik lekker veel plaats heb bij Regain :D
Anderhalf uur Delete is ook echt baas :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 00:44 

Hardtraxxer

DL22 schreef:
Hopelijk draait Zatox een dikke set, zodat ik lekker veel plaats heb bij Regain :D
Anderhalf uur Delete is ook echt baas :thumbsup:

Wat denk je zelf? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 10:48 

Hardtraxx Addict

Vik schreef:
Zaterdag eerst van 14:00 tot 15:00 in de Boombox draaien en vervolgens 2 dagen feesten. Zin in :D

Wat gaat u zoal ter gehore brengen? En weet je toevallig ook wat de namen na u zoal draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 12:31 

Hardtraxx Veteran

Radical Redemption (the arrival), en wat houd dit in?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 12:40 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:

Ik gok een soort van offciele openings show van de stage, met de aankomst van radical als host zijnde
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 12:45 

Hardtraxxer

Begin hier toch wel veel zin in te krijgen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 15:32 

Vik schreef:
Wij draaien eigenlijk altijd een combinatie van oude, nieuwe en eigen tracks. Dit is wel een mooi voorbeeld daarvan: hardstyle/authentic-euphoria-evolution-of-style-08-11-2014-t50021.html

Voor volgende week hebben we al wel een edit gemaakt van de originele Amazing Combination (duurt verschrikkelijk lang, vandaar de edit :P ) die we dus sowieso wel gaan draaien. Verder hebben we wat promos van Arkaine, Aeros & Ecstatic gehad die waarschijnlijk ook niet gaan ontbreken :)

Verder zien we wel. We knallen vaak c.a. 100 nummers in Rekordbox waarvan we denken dat die bij de desbetreffende boeking passen en dan zien we tijdens het draaien wel welke het precies worden haha

Ik ben benieuwd! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 17:24 

Hardtraxx Addict

Vik schreef:
Wij draaien eigenlijk altijd een combinatie van oude, nieuwe en eigen tracks. Dit is wel een mooi voorbeeld daarvan: hardstyle/authentic-euphoria-evolution-of-style-08-11-2014-t50021.html

Voor volgende week hebben we al wel een edit gemaakt van de originele Amazing Combination (duurt verschrikkelijk lang, vandaar de edit :P ) die we dus sowieso wel gaan draaien. Verder hebben we wat promos van Arkaine, Aeros & Ecstatic gehad die waarschijnlijk ook niet gaan ontbreken :)

Verder zien we wel. We knallen vaak c.a. 100 nummers in Rekordbox waarvan we denken dat die bij de desbetreffende boeking passen en dan zien we tijdens het draaien wel welke het precies worden haha

Leuk setje, even kijken dan. Ik twijfel nog tussen jullie en Audiotricz die ook altijd wel leuke setjes neerzetten maar wel minder 'ouder' spul. Aan het begin is meestal toch een beetje rondlopen en met de temperaturen die voorspeld zijn wil ik liever niet in een tent staan.

Paultheone schreef:

Ik heb geen idee maar ik hoop misschien dat hij het eerste half uur van zijn setje op Q-Base 2014 nadoet. Als het niet te druk is even een kijkje nemen daar waarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 19:23 

Hardtraxx Veteran

Ik had wel wat meer Radical Redemption verwacht in zijn eigen tent. Partyraiser staat tenminste 5 uur aan een stuk te draaien, in plaats van 2x een half uurtje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 19:34 

Hardtraxx Addict

Chroman schreef:
Ik had wel wat meer Radical Redemption verwacht in zijn eigen tent. Partyraiser staat tenminste 5 uur aan een stuk te draaien, in plaats van 2x een half uurtje.

Zijn 'live' set is 3 kwartier maar ik begrijp je punt. Draaide Adaro vorig jaar zoveel meer dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 19:38 

Hardtraxx Veteran

Richardd schreef:
Chroman schreef:

Zijn 'live' set is 3 kwartier maar ik begrijp je punt. Draaide Adaro vorig jaar zoveel meer dan?

Adaro was er vorig jaar niet vanwege zijn gehoorproblemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 19:50 

Lang geleden dat ik voor een evenement aandachtig naar de line-up of timetable heb gekeken. Authentic, Noisecult, D-Block & S-te-Fan, Zany & Pavo worden vrijwel zeker aangedaan. Misschien nog wat Degos & Re-Done, of toch de hele dag bier tanken bij DJ Bart?

Zondag beginnen bij PRDX vs Galactic en natuurlijk even kijken bij Mandy. Rest waarschijnlijk Classic / Freestyle stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 19:55 

Hardtraxx Addict

Chroman schreef:
Richardd schreef:
Chroman schreef:

Adaro was er vorig jaar niet vanwege zijn gehoorproblemen :P

Oh, ik bedoel natuurlijk 2013 met Adaro en Ran-D :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 20:32 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
en natuurlijk even kijken bij Mandy.

Laat maar weten wat voor een draaistijl ze heeft, ben er benieuwd naar alleen ik zal er zelf niet aanwezig zijn. (Bij haar optreden)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 22:51 

Hardtraxxer

Hardtraxx Meeting bij Mandy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 00:18 

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 00:23 

Hardtraxx Veteran

Het is dat ik alleen zaterdag ga en niet zondag, anders had ik gezegd doen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 09:28 

Hardtraxxer

Iemand enig idee waar je het beste kunt parkeren zonder priority parking ticket? Las dat afgelopen jaar aan de rand van Oisterwijk geparkeerd kon worden om vervolgens een pendelbus te nemen. Is dat dit jaar weer? Of de auto neerzetten bij Station Oisterwijk om vervolgens daar een pendelbus te nemen naar het festivalterrein?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 09:56 

Hardtraxx Elite

RadicelArmy schreef:
Iemand enig idee waar je het beste kunt parkeren zonder priority parking ticket? Las dat afgelopen jaar aan de rand van Oisterwijk geparkeerd kon worden om vervolgens een pendelbus te nemen. Is dat dit jaar weer? Of de auto neerzetten bij Station Oisterwijk om vervolgens daar een pendelbus te nemen naar het festivalterrein?

Vorig jaar parkeren aan de rand van Oirsterwijk was prima te doen en je rijd er zo heen vanaf afslag Moergestel (snelweg), alleen ben ik vorig jaar op zondag geweest wat natuurlijk iets minder druk was :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 10:21 

Hardtraxx Addict

RadicelArmy schreef:

Station niet doen, de laatste pendel bus gaat 23.30 terug (30 min voor het eind)
Vorig jaar kon je redelijk dichtbij parkeren maar volgens mij is dat dit jaar veranderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 10:24 

Hardtraxxer

SkiggyRapz18 schreef:

Vorig jaar parkeren aan de rand van Oirsterwijk was prima te doen en je rijd er zo heen vanaf afslag Moergestel (snelweg), alleen ben ik vorig jaar op zondag geweest wat natuurlijk iets minder druk was :thumbup:

Neem je vervolgens een pendelbus of is dat op loopafstand van het festivalterrein?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 11:28 

Hardtraxx Addict

RadicelArmy schreef:
SkiggyRapz18 schreef:

Neem je vervolgens een pendelbus of is dat op loopafstand van het festivalterrein?

Wij waren vorig jaar twee dagen met de auto. De aangegeven parkeerplaats is iets buiten Oisterwijk en vanuit daar is het +- 15 min met de pendelbus. Kaartje voor de pendelbus was iets van 3 euro.
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten