Vik schreef:
Wij draaien eigenlijk altijd een combinatie van oude, nieuwe en eigen tracks. Dit is wel een mooi voorbeeld daarvan:
hardstyle/authentic-euphoria-evolution-of-style-08-11-2014-t50021.htmlVoor volgende week hebben we al wel een edit gemaakt van de originele Amazing Combination (duurt verschrikkelijk lang, vandaar de edit

) die we dus sowieso wel gaan draaien. Verder hebben we wat promos van Arkaine, Aeros & Ecstatic gehad die waarschijnlijk ook niet gaan ontbreken

Verder zien we wel. We knallen vaak c.a. 100 nummers in Rekordbox waarvan we denken dat die bij de desbetreffende boeking passen en dan zien we tijdens het draaien wel welke het precies worden haha
Leuk setje, even kijken dan. Ik twijfel nog tussen jullie en Audiotricz die ook altijd wel leuke setjes neerzetten maar wel minder 'ouder' spul. Aan het begin is meestal toch een beetje rondlopen en met de temperaturen die voorspeld zijn wil ik liever niet in een tent staan.
Paultheone schreef:
Radical Redemption (the arrival), en wat houd dit in?
Ik heb geen idee maar ik hoop misschien dat hij het eerste half uur van zijn setje op Q-Base 2014 nadoet. Als het niet te druk is even een kijkje nemen daar waarschijnlijk.