Kijkje nemen op de zondag 
Meetenwrote:Kijkje nemen op de zondag
Meteen meeten maatwrote:Meetenwrote:Kijkje nemen op de zondag
Zaterdag ook aanwezig?wrote:Meetenwrote:Kijkje nemen op de zondag
Denk het wel, maar niet extreem veel. Ze staan een paar weken later ook op Defqon, dus ik mag toch hopen dat ze minimaal één nieuwe track hebben. Daarnaast heb je die hardcore track Masters en de track speciaal voor Australië. Verder zal het wel aangevuld worden met tracks van het album Legion Of Strength. Misschien stoppen ze er nog een soloplaat in, zoals Brutal 5.0.wrote:
Wat denken we trouwens over de afsluiter op de zaterdag? Gaan ze nog met nieuwe platen komen of zullen we de hele Legion Of Strength meuk weer voorbij zien komen?
Ik mag in ieder geval hopen dat ze met wat nieuwe tracks zullen komen!
Code: Select all
http://i.gyazo.com/172b2bae216bf47d300aee65990085a6.pngWat doe jij toch met die dubbele posts telkenswrote:Het is nederland. Ze kunnen nog geen dag vooruit voorspellen hier (27 graden is me te warm dus mag hopen dat dit niet klopt)
Ik heb werkelijk geen flauw benul xD misschien eens tijd voor een nieuwe muiswrote:Tis maar een tent![]()
[/color]Wat doe jij toch met die dubbele posts telkenswrote:Het is nederland. Ze kunnen nog geen dag vooruit voorspellen hier (27 graden is me te warm dus mag hopen dat dit niet klopt)
Je loopt wel een groot risico dat je mij ook gaat meeten grwrote:Meetenwrote:Kijkje nemen op de zondag
Ff doen ja!wrote:Je loopt wel een groot risico dat je mij ook gaat meeten grwrote:Meetenwrote:Kijkje nemen op de zondag
Nope, ben er de zaterdag niet.wrote: Zaterdag ook aanwezig?

Achja meeste tt's hebben wel meer vage dingen, dat het hier bij 1 gebleven is is wel mooiwrote:Brennan Heart na Frequencerz.. hoe krijgen ze het voor elkaar.